• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для збору сміття

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 5 днів назад

283 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 02.09.2025 15:41 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

Скарга

Номер: 73a8f4d162cb4bd68dc303def8e14f78
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-02-009444-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Автор: ТОВ "ЮА ПРО", Вікторія Шкрабак +380686111550 infouapro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 160c5486d1504a43962fff57e80a9910
Заголовок пункту скарги: СТОСОВНО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЮА ПРО»:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 98 від 12.09.2025 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 12.09.2025 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» (далі – ТОВ «ЮА ПРО» або Скаржник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

СТОСОВНО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЮА ПРО»:

В протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 98 від 12.09.2025 року як підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«сертифікати № S30177575001 та № S30177552001 надані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» ніяким чином не підтверджують, що контейнери, які він пропонує відповідають стандарту EN 840-1 та EN 840-2, що в свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації».
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 98 від 12.09.2025 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.


В додатку 2 тендерної документації встановлено:
Якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів ДСТУ 8476:2015 або ДСТУ EN 840-1:2018 (EN 840-1:2012, IDT), ДСТУ EN 840-2:2022 (EN 840-2:2020, IDT), або міжнародним вимогам EN 840-1, EN 840-2. Учасник у складі пропозиції повинен надати діючий сертифікат відповідності українського або міжнародного зразка (виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу) виданий уповноваженим на це органом. Документи про якість створені Учасником не вважаються підтверджуючими документами.


На виконання вище вказаних вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» в складі тендерної пропозиції надано:
Сертифікаті відповідності EN 840-2 (файл «18. сертифікат en 840-2 (1)» - додаток оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, файл «18. сертифікат en 840-2 (1)» - оригінал Сертифікату № S 60177575 001, файл 18-1. сертифікат en 840-2 переклад (1) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001, файл 18-1. сертифікат en 840-2 переклад (2) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177575 001).
Сертифікаті відповідності EN 840-1 (файл «19. сертифікат (1)» - додаток оригіналу Сертифікату № S 60177552 001, файл «19. сертифікат (2)» - оригінал Сертифікату № S 60177552 001, файл 20-1. переклад сертифікату (1) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S 60177552 001, файл 20-1. переклад сертифікату (2) - переклад додатку оригіналу Сертифікату № S S 60177552 001).

Отже, ТОВ «ЮА ПРО» виконали вимоги тендерної документації та надали діючий сертифікат відповідності міжнародного зразка (виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу) виданий уповноваженим на це органом.

Крім того, в протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Комунального підприємства Сарненської міської ради «ЕКОСЕРВІС» № 98 від 12.09.2025 року як підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
« Надані документи не містять підтвердження відповідності вимогам стандарту EN 840- 1. Документ «20-1 переклад сертифікату (1).pdf » містить Сертифікат № S30177552001, в якому вказано завод виробник MNG Plastik – GOGIC doo Indjija, товар якого перевірено відповідно до EN 840-1:2020, EN 840-5:2020,EN 840-6:2020, RAL–GZ 951/1/08.23, AfPS GS 2019:01 PAK». Жодної інформації про результат перевірки не вказано. Крім того відсутнє підтвердження, що товар який перевірено відповідно до стандарту EN 840-1, відповідає стандарту EN 840-1. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен підтвердити саме той факт, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стантарту. Отже, документи подані Учасником ТОВ «ЮА ПРО» не підтверджують відповідність пропонованих контейнерів стандарту EN 840-1 . Крім вказаного варто врахувати те, що TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), який видав сертифікати, не має акредитації на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2, EN 840-1, а також RAL-GZ 951/1/08.23. Вищевикладене додатково вказує на те, що сертифікати, видані TÜV Rheinland (ТЮВ Рейнланд), не підтверджують відповідність стандарту EN 840-2, EN 840- 1 для контейнерів, які запропоновані Учасником ТОВ «ЮА ПРО». Сертифікати, які подані у складі пропозиції Учасника ТОВ «ЮА ПРО» являються сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, яка регулюється Закон про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle). Знак сертифікації, який служить лише для присвоєння знака GS Підтвердженням цього є наявний текст на самих сертифікатах: «Цей сертифікат грунтується на наших положеннях про перервірку та сертифікацію Вимоги параграф 20 Закону про безпеку продукції виконані.» Витяг із сертифіката № S30177575001 поданого ТОВ «ЮА ПРО».

Стосовно вище зазначеного, Скаржник зауважує, що в тендерній документації відсутні вимоги, що в наданому сертифікаті має бути вказане слово «ВІДПОВІДАЄ» як зазначає Замовник.
Скаржник зауважує, що в тендерній документації Замовник не розкрив поняття «уповноважений на це орган».
Крім того, в тендерній документації відсутня вимога про те, що орган, що видав сертифікат повинен мати «акредитацію на тестування та постійний моніторинг виробництва контейнерів для відходів відповідно до стандарту EN 840, в тому числі EN 840-2, EN 840-1, а також RAL-GZ 951/1/08.23», як зазначає Замовник у протоколі відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Скаржник зауважує, що в тендерній документації відсутні обмеження, що Сертифікати, які подані у складі пропозиції Учасника не можуть бути сертифікатами, заснованими на процедурі присвоєння знака GS, яка регулюється Закон про безпеку продукції (Produktsicherheitsgesetz) (ProSG) від dd. 08. листопада 2011 р. у § 20 «Присвоєння знака GS» (Zuerkennung des GS-Zeichens) і в § 21 «Зобов’язання офісу GS» (Pflichten der GS-Stelle), як зазначає Замовник у протоколі відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Загалом Скаржник повідомляє, що Замовник у протоколі № 98 від 12.09.2025 року вказав інформацію, що немає жодного відношення до тендерної документації.
В такому разі, Скаржником виконано вимоги тендерної документації та надано документи, що підтверджують те, що якість товару відповідають вимогам діючих державних стандартів.
Отже, ТОВ «ЮА ПРО» виконало вимоги тендерної документації, а їх тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником було безпідставно, незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮА ПРО», тим самим Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника. В такому разі, Замовник має скасувати своє рішення щодо відхилення ТОВ «ЮА ПРО».

З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «ЮА ПРО», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника