-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт (нанесення дорожньої розмітки) по вул. Соборності в сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Торги не відбулися
196 941.60
UAH з ПДВ
Період оскарження:
02.09.2025 15:32 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a
Номер:
178f0cf048864ce4bb418d5892148b62
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-02-009025-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6 (13).docx 12.09.2025 12:58
- 13. довідка вартість ресурсів.pdf 12.09.2025 12:58
- Протокол відхилення_учасник 1.pdf 12.09.2025 12:58
- скарга тов напрям відхилення UA-2025-09-02-009025-a.pdf 12.09.2025 12:58
- скарга тов напрям відхилення UA-2025-09-02-009025-a.docx 12.09.2025 12:58
- комерційне матеріали.pdf 12.09.2025 12:58
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _Нанесення розмітки_Соборності_Козелець (2).doc 12.09.2025 12:58
- скарга тов напрям відхилення UA-2025-09-02-009025-a.pdf.p7s 12.09.2025 12:58
- sign.p7s 12.09.2025 12:59
- дод пояснення UA-2025-09-02-009025-a.pdf.p7s 19.09.2025 15:55
- дод пояснення UA-2025-09-02-009025-a.pdf 19.09.2025 15:55
- рішення від 16.09.2025 №14144.pdf 16.09.2025 17:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2025 №14523.pdf 24.09.2025 14:55
- рішення від 23.09.2025 №14523.pdf 24.09.2025 14:56
- Протокол відхилення_учасник 1.pdf 18.09.2025 10:31
- 13. довідка вартість ресурсів.pdf 18.09.2025 10:31
- Протокол відхилення тендерної пропозиції_учасник 1.docx 18.09.2025 10:31
- Інформація по скарзі_ закупівля _ UA-2025-09-02-009025-а.docx 18.09.2025 10:31
- Додаток 6 до ТД.docx 18.09.2025 10:31
- комерц пропозиція.pdf 18.09.2025 10:31
- Інформація по скарзі _закупівля _ UA-2025-09-02-009025-a.pdf 18.09.2025 10:31
- Протокол про скасування рішення про відхилення учасника.pdf 30.09.2025 09:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 17:28
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2025 14:57
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2025 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2025 р. №14523-р/пк-пз виконано.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАПРЯМ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 44676415) за процедурою закупівлі – «Поточний ремонт (нанесення дорожньої розмітки) по вул. Соборності в сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7c0eb847b31047fbb6f45448e944d402
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
02.09.2025 року Козелецька селищна рада (далі-Замовник) опублікувалf оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Поточний ремонт (нанесення дорожньої розмітки) по вул. Соборності в сел. Козелець Чернігівського району Чернігівської області, за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» з очікуваною вартістю 196 941,60 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА".
• ТОВ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС".
10.09.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА" (далі - Скаржник).
Але відповідно до Протоколу №3 від 11.09.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a.
1. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначив наступне:
«Учасник надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси, вих. від 09.09.2025р. № 13 та комерційну пропозицію від ТОВ «МАРБІТ» від 05.09.2025 р. Проаналізувавши зазначену інформацію було виявлено, що вона не містить відомості про характеристики матеріальних ресурсів, а лише найменування:
Скляні кульки
Фарба дорожня
Розчинники для фарби.
Зазначена інформація не забезпечує однозначної ідентифікації матеріалів, ба більше виключає можливість замовнику перевірити ціни, так як містить узагальнюючі назви.».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до пп.2 п.44 Особливостей.
2. Як зазначає сам Замовник у протоколі про відхилення, відповідно до п. 2.1.2 Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати Інформацію про ціни на матеріальні ресурси згідно форми, що встановлена таблицею 3, а також підтверджуючі документи на ціни матеріалів.
Таблиця 3
№
п/п Найменування матеріального ресурсу
(з характеристиками) Одиниця
виміру Кількість Поточна
ціна за
одиницю,
грн у тому числі:
Країна походження
товару
відпускна
ціна, грн вартість транспортування, грн заготі-
вельно-
складські
витрати,
грн
всього, грн всього, грн всього, грн всього, грн
1 2 3 4 5/6 7/8 9/10 11/12 13
Ціни можуть підтверджуватись такими документами, як:
• Комерційні пропозиції постачальників. Пропозиції повинні бути видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у відкритих торгах та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Пропозиції повинні бути отримані від незалежних один від одного постачальників.
• Інформація з відкритих торгових майданчиків. Дані з перевірених і загальнодоступних платформ для торгівлі (таких як Prozorro Market або інші електронні майданчики, які використовуються для публічних закупівель, де представлені ринкові ціни на аналогічні товари).
• Довідка з торгово-промислової палати (ТПП). Для товарів, ціна яких суттєво коливається, або для імпортних матеріалів, що зазнають впливу валютних коливань, підтвердження ціни може бути здійснено довідкою з ТПП. Така довідка підтверджує відповідність заявлених цін ринковим умовам на момент проведення закупівлі.
• Аналіз ринку та звіти спеціалізованих компаній. Документи від незалежних аналітичних агентств, які здійснюють моніторинг цін на конкретні групи товарів наприклад, звіти щодо цін на будівельні матеріали, ринок металу або паливно-мастильні матеріали).
Інформація з офіційних каталогів та цінових бюлетенів. Використання даних з офіційних каталогів та бюлетенів виробників чи дистриб’юторів є прийнятним, за умови, що ці дані актуальні на дату подання пропозиції.
На виконання цієї вимоги тендерної документації Скаржник надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси згідно форми №13 від 09.09.2025 та комерційну пропозицію від 05.092025 року.
При цьому найменування матеріальних ресурсів у цих двох документах співпадають, що підтверджує те, що у тендерній пропозиції у всіх документах йдеться щодо одних і тих же матеріальних ресурсів і що відповідає вимогам тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вищезазначених вимог тендерної пропозиції не було зазначено жодних вимог до заповнення вищевказаної таблиці та комерційної пропозиції, як і стосовно того, яким чином повинні бути вказані найменування матеріальних ресурсів в таких документах. Зокрема, в умовах тендерної документації не було вказано, що таблиця та комерційна пропозиція повинні мітити характеристики матеріальних ресурсів, інформацію для однозначної ідентифікації матеріалів, найменування моделей, марок тощо. Більше того, як у тендерній документації, так і у протоколі про відхилення Замовник не зазначає, яка інформація повинна була вказуватися у зазначених документах для однозначної ідентифікації матеріалів, і що таке однозначна ідентифікація матеріалів в розумінні Замовника.
Більше того, у протоколі про відхилення Замовник не зазначає, якому конкретно пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
Варто звернути увагу, що відповідно до п.46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому протокол про відхилення не містить посилань на умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Чим недотримано вимоги Особливостей та вимоги до підставності відхилення тендерної пропозиції.
Більше того, відхилення тендерної пропозиції Скаржника базується лише на суб’єктивній оцінці Замовника, а не на оцінці відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Крім цього, у даному відхилення на підставі пп.2 п.44 Особливостей у зв’язку з невідповідністю вимогам технічної специфікації є безпідставним. Вищезазначені вимоги, які нібито на думку Замовника не була дотримані, передбачалися не у технічній специфікації, а у Додатку 6 «Кваліфікаційні критерії» в розділі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Тобто вищезазначені вимоги з надання таблиці з інформацією про ціни та комерційної пропозиції стосуються кваліфікаційних вимог.
В той же час відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей тендерна пропозиція повинна була б бути відхиленою, якщо б вимога стосовно надання таблиці з інформацією про ціни та комерційної пропозиції була встановлена у технічній специфікації і у складі тендерної пропозиції не було б такої таблиці та комерційної пропозиції.
Тому навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що надана інформація про ціни та комерційна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, то у цьому випадку він повинен був застосувати механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. Оскільки вимога щодо надання таких не встановлена технічною специфікацією, а кваліфікаційними вимогами.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, в тому числі технічної специфікації. Оскільки у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Замовник також не зазначає, яким саме технічним вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА".
• ТОВ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС".
10.09.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА" (далі - Скаржник).
Але відповідно до Протоколу №3 від 11.09.2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a.
1. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначив наступне:
«Учасник надав інформацію про ціни на матеріальні ресурси, вих. від 09.09.2025р. № 13 та комерційну пропозицію від ТОВ «МАРБІТ» від 05.09.2025 р. Проаналізувавши зазначену інформацію було виявлено, що вона не містить відомості про характеристики матеріальних ресурсів, а лише найменування:
Скляні кульки
Фарба дорожня
Розчинники для фарби.
Зазначена інформація не забезпечує однозначної ідентифікації матеріалів, ба більше виключає можливість замовнику перевірити ціни, так як містить узагальнюючі назви.».
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена відповідно до пп.2 п.44 Особливостей.
2. Як зазначає сам Замовник у протоколі про відхилення, відповідно до п. 2.1.2 Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати Інформацію про ціни на матеріальні ресурси згідно форми, що встановлена таблицею 3, а також підтверджуючі документи на ціни матеріалів.
Таблиця 3
№
п/п Найменування матеріального ресурсу
(з характеристиками) Одиниця
виміру Кількість Поточна
ціна за
одиницю,
грн у тому числі:
Країна походження
товару
відпускна
ціна, грн вартість транспортування, грн заготі-
вельно-
складські
витрати,
грн
всього, грн всього, грн всього, грн всього, грн
1 2 3 4 5/6 7/8 9/10 11/12 13
Ціни можуть підтверджуватись такими документами, як:
• Комерційні пропозиції постачальників. Пропозиції повинні бути видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у відкритих торгах та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Пропозиції повинні бути отримані від незалежних один від одного постачальників.
• Інформація з відкритих торгових майданчиків. Дані з перевірених і загальнодоступних платформ для торгівлі (таких як Prozorro Market або інші електронні майданчики, які використовуються для публічних закупівель, де представлені ринкові ціни на аналогічні товари).
• Довідка з торгово-промислової палати (ТПП). Для товарів, ціна яких суттєво коливається, або для імпортних матеріалів, що зазнають впливу валютних коливань, підтвердження ціни може бути здійснено довідкою з ТПП. Така довідка підтверджує відповідність заявлених цін ринковим умовам на момент проведення закупівлі.
• Аналіз ринку та звіти спеціалізованих компаній. Документи від незалежних аналітичних агентств, які здійснюють моніторинг цін на конкретні групи товарів наприклад, звіти щодо цін на будівельні матеріали, ринок металу або паливно-мастильні матеріали).
Інформація з офіційних каталогів та цінових бюлетенів. Використання даних з офіційних каталогів та бюлетенів виробників чи дистриб’юторів є прийнятним, за умови, що ці дані актуальні на дату подання пропозиції.
На виконання цієї вимоги тендерної документації Скаржник надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси згідно форми №13 від 09.09.2025 та комерційну пропозицію від 05.092025 року.
При цьому найменування матеріальних ресурсів у цих двох документах співпадають, що підтверджує те, що у тендерній пропозиції у всіх документах йдеться щодо одних і тих же матеріальних ресурсів і що відповідає вимогам тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вищезазначених вимог тендерної пропозиції не було зазначено жодних вимог до заповнення вищевказаної таблиці та комерційної пропозиції, як і стосовно того, яким чином повинні бути вказані найменування матеріальних ресурсів в таких документах. Зокрема, в умовах тендерної документації не було вказано, що таблиця та комерційна пропозиція повинні мітити характеристики матеріальних ресурсів, інформацію для однозначної ідентифікації матеріалів, найменування моделей, марок тощо. Більше того, як у тендерній документації, так і у протоколі про відхилення Замовник не зазначає, яка інформація повинна була вказуватися у зазначених документах для однозначної ідентифікації матеріалів, і що таке однозначна ідентифікація матеріалів в розумінні Замовника.
Більше того, у протоколі про відхилення Замовник не зазначає, якому конкретно пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
Варто звернути увагу, що відповідно до п.46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому протокол про відхилення не містить посилань на умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Чим недотримано вимоги Особливостей та вимоги до підставності відхилення тендерної пропозиції.
Більше того, відхилення тендерної пропозиції Скаржника базується лише на суб’єктивній оцінці Замовника, а не на оцінці відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Крім цього, у даному відхилення на підставі пп.2 п.44 Особливостей у зв’язку з невідповідністю вимогам технічної специфікації є безпідставним. Вищезазначені вимоги, які нібито на думку Замовника не була дотримані, передбачалися не у технічній специфікації, а у Додатку 6 «Кваліфікаційні критерії» в розділі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Тобто вищезазначені вимоги з надання таблиці з інформацією про ціни та комерційної пропозиції стосуються кваліфікаційних вимог.
В той же час відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Особливостей тендерна пропозиція повинна була б бути відхиленою, якщо б вимога стосовно надання таблиці з інформацією про ціни та комерційної пропозиції була встановлена у технічній специфікації і у складі тендерної пропозиції не було б такої таблиці та комерційної пропозиції.
Тому навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що надана інформація про ціни та комерційна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, то у цьому випадку він повинен був застосувати механізм 24 годин відповідно до п.43 Особливостей. Оскільки вимога щодо надання таких не встановлена технічною специфікацією, а кваліфікаційними вимогами.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, в тому числі технічної специфікації. Оскільки у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Замовник також не зазначає, яким саме технічним вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
329e3a03f67c4b20844f2a0ed018afdc
Тема запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a
Текст запиту:
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-09-02-009025-a
Дата опублікування:
19.09.2025 15:55
Номер:
afbe9b32de334c3b86c8e3e8759ea4cb
Тема запиту:
Поснення до скарги
Текст запиту:
Пояснення до скарги (додатки )
Дата опублікування:
18.09.2025 10:31