-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади
Завершена
2 219 255.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
02.09.2025 13:07 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
34d623c2ac00466f996751e80718170e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-02-005877-a.b1
Назва:
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ОФОРМЛЕНЕ У ПРОТОКОЛІ № 137 від 18.09.2025
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) від 25.12.2015 № 922- VIII, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАССПА» звертається зі скаргою щодо незаконного рішення Замовника, оформленого у вигляді протоколу №137 від 18.09.2025 року.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі № 137 від 18.09.2025 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ХАССПА» з причин її невідповідності умовам тендерної документації є такими, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням було порушено права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів проведення публічних закупівель.
ОБҐРУНТУВАННЯ:
02 вересня 2025р. Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет закупівлі – ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-02-005877-a.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню
Підстава відхилення
Заперечення на підставу відхилення
По-перше, в Протоколі №137 Замовник зазначив, що порівняльна таблиця Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції Скаржника не зазначено конкретну вагу для плити електричної, а також вагу та розміри шафи холодильної.
В свою чергу тендерна документації не містила окремих вимог щодо відображення інформації в документах тендерної пропозиції, її повноти, щодо обов’язкового викладення в цих документах наведених показників технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації та щодо відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше».
Також Додаток 6 містить конкретні вимоги до оформлення порівняльної таблиці:
«Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник, модель, торгова марка на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну);»
Вимоги щодо обов’язкового дублювання всіх технічних параметрів (вага, габарити, потужність тощо) не встановлено.
По-друге, пунктом 4, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
Скаржником у складі пропозиції надано інструкцію виробника на праску SI5256BL TexStyle 5, яка виконує функцію технічного паспорта та містить усі технічні параметри. Замовник безпідставно відкинув цей документ, чим порушив власні умови ТД.
З огляду на вищевказане, ЗАМОВНИКА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ своїми діями порушила пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Скасувати Протокол № 137 від 18.09.2025 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ХАССПА»
3.Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ХАССПА», та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації.
ДОДАТКИ:
1. технічний паспорт на праску
* Документи, на які посилається Скаржник у своїй вимозі знаходяться у відкритому доступі за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-02-005877-a
З повагою,
Директор ТОВ «ХАССПА» Милобог Ю.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-09-02-005877-a_.pdf 19.09.2025 16:31
- SI5256BL TexStyle 5.pdf 19.09.2025 16:31
- sign.p7s 19.09.2025 16:32
- рішення від 23.09.2025 №14499.pdf 23.09.2025 14:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2025 №14846.pdf 01.10.2025 13:53
- рішення від 30.09.2025 №14846.pdf 01.10.2025 17:33
- Грунтовні пояснення по скарзі 25.09.2025 15:28
- Грунтовні пояснення по скарзі 25.09.2025 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2025 17:23
Дата розгляду скарги:
30.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2025 14:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.10.2025 17:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
088492559b4648cdb84cc5e79fa5fa12
Заголовок пункту скарги:
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Заперечення на підставу відхилення
По-перше, в Протоколі №137 Замовник зазначив, що порівняльна таблиця Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції Скаржника не зазначено конкретну вагу для плити електричної, а також вагу та розміри шафи холодильної.
В свою чергу тендерна документації не містила окремих вимог щодо відображення інформації в документах тендерної пропозиції, її повноти, щодо обов’язкового викладення в цих документах наведених показників технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації та щодо відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше».
Також Додаток 6 містить конкретні вимоги до оформлення порівняльної таблиці:
«Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник, модель, торгова марка на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну);»
Вимоги щодо обов’язкового дублювання всіх технічних параметрів (вага, габарити, потужність тощо) не встановлено.
По-друге, пунктом 4, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
Скаржником у складі пропозиції надано інструкцію виробника на праску SI5256BL TexStyle 5, яка виконує функцію технічного паспорта та містить усі технічні параметри. Замовник безпідставно відкинув цей документ, чим порушив власні умови ТД.
З огляду на вищевказане, ЗАМОВНИКА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ своїми діями порушила пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, в Протоколі №137 Замовник зазначив, що порівняльна таблиця Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції Скаржника не зазначено конкретну вагу для плити електричної, а також вагу та розміри шафи холодильної.
В свою чергу тендерна документації не містила окремих вимог щодо відображення інформації в документах тендерної пропозиції, її повноти, щодо обов’язкового викладення в цих документах наведених показників технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації та щодо відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше».
Також Додаток 6 містить конкретні вимоги до оформлення порівняльної таблиці:
«Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник, модель, торгова марка на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну);»
Вимоги щодо обов’язкового дублювання всіх технічних параметрів (вага, габарити, потужність тощо) не встановлено.
По-друге, пунктом 4, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»
Скаржником у складі пропозиції надано інструкцію виробника на праску SI5256BL TexStyle 5, яка виконує функцію технічного паспорта та містить усі технічні параметри. Замовник безпідставно відкинув цей документ, чим порушив власні умови ТД.
З огляду на вищевказане, ЗАМОВНИКА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ своїми діями порушила пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
технічний паспорт на праску
-
Повʼязаний документ:
SI5256BL TexStyle 5.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Скасувати Протокол № 137 від 18.09.2025 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ХАССПА» 3.Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ХАССПА», та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
763c6ded50d344309ce438192019abaa
Тема запиту:
Грунтовне пояснення по скарзі
Текст запиту:
Рішенням уповноваженої особи, що викладене в протоколі від 18 вересня 2025 року № 137 Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА":
В тендерній документації Замовника в Додатку 2 та в Додатку 6 зазначено, що товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції наступні документи:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника;
- сертифікат відповідності або Декларацію про відповідність на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну.
1) У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, проте ряд показників запропонованих товарів не визначено конкретно, а саме:
- плита електрична: вага -не більше 125 кг
- шафа холодильна: - розміри: не більше 740х830х2010 мм
- вага: не більше 121 кг
Надана інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА», не містить чітких та вичерпних характеристик, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
2) В складі тендерної пропозиції Учасник надав інструкцію на праску Праска Braun SI5256BL TexStyle 5. Проте Замовник вимагав надати сертифікат відповідності або Декларацію про відповідність на праску.
В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності або декларація про відповідність на праску, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА».
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі Уповноважена особа керувалась принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що передбачені статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі, вимог, що передбачені умовами тендерної документації.
Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про Уповноважену особу, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно - адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА", як суб’єкт оскарження, не погодився із рішенням Замовника та в своїй скарзі від 19.09.2025 р. зазначив наступне:
По-перше, в Протоколі №137 Замовник зазначив, що порівняльна таблиця Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції Скаржника не зазначено конкретну вагу для плити електричної, а також вагу та розміри шафи холодильної. В свою чергу тендерна документації не містила окремих вимог щодо відображення інформації в документах тендерної пропозиції, її повноти, щодо обов’язкового викладення в цих документах наведених показників технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації та щодо відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше». Також Додаток 6 містить конкретні вимоги до оформлення порівняльної таблиці: «Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник, модель, торгова марка на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну);» Вимоги щодо обов’язкового дублювання всіх технічних параметрів (вага, габарити, потужність тощо) не встановлено. По-друге, пунктом 4, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником зазначено:
«Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.» Скаржником у складі пропозиції надано інструкцію виробника на праску SI5256BL TexStyle 5, яка виконує функцію технічного паспорта та містить усі технічні параметри. Замовник безпідставно відкинув цей документ, чим порушив власні умови ТД.
23.09.2025 р. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням №14499-р/пк-пз прийняла скаргу до розгляду.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.6 Додатку 2 до ТД Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації (обов’язково зазначається виробник, модель, торгова марка на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну). У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.
Відповідно до п. 7 Додатка 2 з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника;
- Сертифікат відповідності або Декларацію про відповідність на плити електричні, холодильники, холодильні шафи, овочерізку, м’ясорубки, праску, шафу жарочну 3 секційну, сковороду електричну.
1. У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника. Учасник надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, проте ряд показників запропонованих товарів не визначено, а саме:
- плита електрична: вага -не більше 125 кг,
- шафа холодильна: - розміри: не більше 740х830х2010 мм, - вага: не більше 121 кг
Надана інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яку пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА», не містить чітких та вичерпних характеристик, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Скаржник зауважує, що Замовник не вимагав відображення викладення в цих документах наведених показників технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації та щодо відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше».
Дане твердження є безпідставним, так як Замовником зазначено надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації.
Порівняльна таблиця – це табличний спосіб подання інформації, який дає змогу зіставити та наочно показати відмінності, подібності, характеристики різних об'єктів, понять або явищ за певними критеріями.
Порівняння полягає в зіставленні двох різних об'єктів, явищ чи понять для виявлення їхніх спільних або відмінних рис.
Якщо б Замовник вимагав підтвердити інформацію яка є вимогами Замовника з позначкою «не менше» не більше», то необхідності надання порівняння товарів не було б.
Замовником зазначено інформацію з можливістю Учасником надати еквівалент товару для здійснення вимог законодавства та принципів публічних закупівель.
Учасником надається Замовнику вже конкретний товар з конкретними технічними характеристиками, тому позначення яке не має чітких характеристик втрачає саму суть порівняння.
Порівняльною таблицею вих. № 30 від 09.09.2025р. Скаржник надав Замовнику інформацію про запропонований товар, в більшості виконав вимоги щодо порівняння, тобто вимоги Замовника йому були зрозумілі. В порівнянні інформації Плита електрична ПЕ 4 комбінована Скаржником зазначена Вага: не більше 125 кг, В порівнянні Шафа холодильна FENSTER GN 650TN Скаржник зазначив Розміри: не більше 740 x 830 x 2010 мм Вага: не більше 121 кг.
Не зазначивши чітки характеристики запропонованого товару учасник не виконав вимогу щодо порівняння відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації.
2. У складі Пропозиції Учасника міститься, зокрема:
Декларація про відповідність UA.TR.YT.D.043012-25-1- на холодильники та запасні частини до них;
Декларація про відповідність на холодильне обладнання Gorenje Hisense (FN FNP NRK RK R ONRK та інші);
Декларація про відповідність м’ясорубки;
Декларація про відповідність UA.TR.YT.D.043010-25-3 на слайсери, м’ясорубки, овочерізки, картоплечистки, тістоміси, хліборізки, кутери, міксери планетарні,міксери ручні, блендери, вакуумно-пакувальні машини, тістораскатки, фаршемішалки, шприці ковбасні;
Декларація про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин:шафи холодильної, шафи морозильної, камери холодильної, камери морозильної, столу холодильного, столу морозильного, холодильного столу для піци, холодильного агрегату, морозильного агрегату, вітрини холодильної, вітрини морозильної, прилавка холодильного, скрині морозильної, шафи шокової заморозки, машиги для морозива, сокоохолоджувачів -диспенсерів, міні-бар, фризера;
Сертифікат відповідності UA.PN.191.0712-24 на обладнання теплове для підприємств громадського харчування та харчоблоків;
Інструкція на праску Braun, що не відповідає вимогам Замовника в тендерній документації.
Замовник вимагав надати сертифікат відповідності або декларацію про відповідність на праску. Учасник надав інструкцію, яка не є документом, що підтверджує відповідність продукції встановленим нормам, стандартам чи вимогам безпеки, тому вона не замінює сертифікат чи декларацію та не виконує функцію технічного паспорта, як стверджує Скаржник, оскільки технічний паспорт і інструкція — це не одне й те саме. Вони мають різне призначення та зміст.
Технічний паспорт - це документ, який містить технічні характеристики виробу або обладнання. Він зазвичай включає: модель, серійний номер, рік випуску, виробника, технічні параметри (наприклад: потужність, напруга, габарити, маса), сертифікати відповідності, дату введення в експлуатацію, відмітки про обслуговування або ремонти. Мета: ідентифікація пристрою, контроль технічного стану, експлуатації та обліку.
Інструкція - це документ, який містить правила використання, налаштування та обслуговування виробу. Вона зазвичай включає: правила запуску, зупинки; інструкції з техніки безпеки; порядок технічного обслуговування, можливі несправності та способи їх усунення. Мета: навчити користувача правильно та безпечно користуватися виробом.
Також слід наголосити на тому, що скаржник посилається на норму яка зобов’язує Замовника розглянути технічний паспорт, а не безумовно зобов’язати Замовника прийняти його замість сертифіката про відповідність або декларації про відповідність.
Замовник розглянув «даний документ» (Інструкцію) і визначив, що він не підтверджує відповідність установленим вимогам в тендерній документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, Замовником правомірно прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності або декларація про відповідність на праску, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА».
Враховуючи викладене, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відтак, оскарження з підстав наведених в Скарзі є таким, що не базується на вимогах тендерної документації, а носить виключно суб’єктивний оціночний характер Скаржника.
Таким чином, усі доводи Скаржника є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не можуть бути підставою для скасування рішення про визнання переможця процедури закупівлі
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства, тому, -
ПРОСИМО:
Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника, прийняти рішення про відсутність порушень процедури закупівлі згідно пункту 1 частини 18 статті 18 Закону у зв’язку з відсутністю порушень, вчинених Уповноваженою особою, про які надумано та не аргументовано стверджує Скаржник.
Додатки:
1. Документи що стосуються розгляду Скарги по суті знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro www.prozorro.gov.ua за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-02-005877-a
Дата опублікування:
25.09.2025 15:27