• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відеообладнання

Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 4 робочих дні

56 400.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 01.09.2025 17:44 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: cdf9dd97b5e440f6a9d8b7e2f1e28101
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-01-009346-a.a2
Назва: Скарга(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2025 16:09
Автор: ТОВ "ЛІНТУ", Володимир Пермяков +380734823739, +380969033251, +380988578445 tender@lintu.org

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e18dc131a00643698443b2e55746a5f2
Заголовок пункту скарги: Порушення прав Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі через дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірне відхилення Пропозиції Скаржникана підставі вимог пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Департамент патрульної поліції (далі - Замовник) в електронній системі закупівель розмістило оголошення UA-2025-09-01-009346-a щодо закупівлі товару за предметом закупівлі: Відеообладнання ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (далі – Процедура закупівлі, тендер, закупівля, торги).
Відповідно до пункту 55 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) - оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІНТУ» (далі – Скаржник/ суб’єкт оскарження/ ТОВ «ЛІНТУ») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ЛІНТУ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника щодо відхилення Пропозиції Скаржника ТОВ «ЛІНТУ» (надалі – учасник).

Зокрема, слід звернути увагу на наступне:

Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Лінту», посилаючись, що начебто «Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - тендерна пропозиція учасника не містить форми «Цінова пропозиція», яка вимагалась відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до Документації, що унеможливлює подальший розгляд та оцінку запропонованого учасником товару. Форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тобто Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначеному вище документі, а цінова пропозиція, що буде надана після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника. Однак таке рішення є юридично необґрунтованим, формалістським і надуманим, що прямо порушує вимоги чинного законодавства та принципи чесної конкуренції.
У відповідності до норм Закону з урахуванням Особливостей та положень Тендерної документації Замовника (пункт 3.1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції) :
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В порушення вищевказаних вимог Замовник не надав Скаржнику час на виправлення виявлених невідповідностей.
А саме надання форми ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Підтвердження того що Технічні характеристики предмета закупівлі подані Учасником у порівняльній таблиці НЕ відрізняються від технічних характеристик поданих у складі його тендерної пропозиції.
Невідповідність яка зазначена Замовником у протоколі виникла в наслідок технічної помилки при завантаженні (помилково не дозавантажено форму ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ), виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так у тендерній пропозиції Учасника надано порівняльну таблицю яка повністю містить інформацію про предмет закупівлі, кількість та виробника.
Вищевказана невідповідность може бути усунуті учасником в порядку передбаченому нормами Закону з урахуванням Особливостей та положеннями Тендерної документації Замовника (пункт 3.1 розділу V).
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відхилення пропозиції ТОВ «ЛІНТУ» у цій ситуації не має правових підстав, є необґрунтованим і порушує норми законодавства щодо відкритості, недискримінаційності та рівності учасників закупівлі. Дії замовника фактично звужують конкуренцію, оскільки ігнорують надані підтверджуючі документи і не враховують виконання вимог саме у формі, передбаченій тендерною документацією.
У зв’язку з цим, Скаржник наполягає на скасуванні рішення про відхилення, поновленні його пропозиції на етапі кваліфікації та проведенні повторної, неупередженої та об’єктивної оцінки документів, поданих у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Заперечення проти відхилення

Номер: 83b1177cb0c5418b8abffc7f8039c7da
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-01-009346-a.c1
Назва: Заперечення проти відхилення
Вимога:
Заперечуємо проти рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з наступних підстав: 1. Порушення статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник безпідставно відмовився надати можливість усунути невідповідність у формі "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ", що є прямим порушенням вимог Закону, яка зобов'язує замовника надавати таку можливість. 2. Неправильне тлумачення пункту 43 Особливостей Форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" НЕ відноситься до документів, передбачених пунктом 43 Особливостей, оскільки: не є технічною специфікацією товару Відмова надати можливість усунути формальну невідповідність у документі, що не впливає на суть тендерної пропозиції, порушує принципи рівного ставлення до учасників. ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Надати строк 24 години для усунення невідповідності у формі "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" У разі відмови виконати вимоги, залишаємо за собою право на оскарження дій замовника до Антимонопольного комітету України. ДО ВІДОМА - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА Адміністративна відповідальність Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за: • безпідставне відхилення тендерної пропозиції, • або навпаки – за невідхилення тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації, на службових (посадових) осіб замовника складається протокол та накладається штраф у розмірі від 25 500
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно рішень №11296-р/пк-пз від 28.06.2024, № 17669-р/пк-пз від 30.10.2024, №17447-р/пк-пз від 28.10.2024 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тобто Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначеному вище документі, а цінова пропозиція, що буде надана після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено