-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект: проектор з кріпленням та кабелем
ЄЗС ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання -19 комплектів
Завершена
272 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 360.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2018 00:06 - 04.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
f795540a866e414097e47e9621e3969b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-23-000001-c.a1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Шановний тендерний комітет!
У системі публічних закупівель "Prozorro" зареєстровано проведення закупівлі: «Комплект: проектор з кріпленням та кабелем».
Замовником було прийнято рішення від 16.10.2018 (17:23) про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Алексєєв Денис Віталійович.
Рішення Замовника відхилити пропозицію учасника ФОП Алексєєв Денис Віталійович є безпідставним та таким, що напряму порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України "Про запобігання корупції".
Учасник ФОП Алексєєв Д.В. пропонує якісне та сучасне обладнання, до того ж його пропозиція є найбільш економічно вигідною та економить марні перевитрати бюджетних коштів.
Надаю свої аргументи щодо кожного з чотирьох пунктів.
Пункт 1
Замовник аргументує своє рішення про відхилення пропозиції тим, що:
«учасник запропонував LED проектор замість лампового , і окрім цього вимагається гарантія на лампу проектора».
Звертаю особливу увагу Замовника на те що, лампові проектори – це позавчорашній день, LED проектори – це новітні технології.
Лампові проектори є небезпечними та ненадійними саме з причини наявності в них ртутної лампи розжарювання. У всьому цивілізованому світі вже давно відмовляються від лампових проекторів.
LED проектори працюють на основі LED світлодіода, це джерело світла абсолютно безпечне, вважаю це особливо важливим чинником з причини використання проекторів у навчальному процесі для роботи саме з дітьми.
Строк служби LED світлодіода у запропонованому мною проекторі CRE X1500 дорівнює 20 000 годин у звичайному режимі, та 30 000 годин у режимі Eco. Цього вистачить на більше ніж 10 років використання протягом 5 годин щоденно у звичайному режимі, та більше ніж 15 років використання протягом 5 годин щоденно у режимі Eco, що є у рази і рази більше порівняно з ламповими проекторами.
До того ж учасник ФОП Алексєєв Д.В. виконав вимоги Замовника та запропонував гарантію на джерело світла (LED світлодіод) 12 місяців або 1000 годин у робочому режимі (Документ «Технічний опис товару»).
Замовник зовсім не звернув увагу на те, що запропонований учасником ФОП Алексєєв Д.В. проектор CRE X1500 має:
1. максимальну роздільну здатність (1920x1080 Full HD)
2. яскравість 3500 ANSI Limen
3. дуже маленький рівень шуму порівняно з ламповими проекторами, а саме 25 дБ у звичайному режимі, та 20 дБ у режимі Eco, що навіть тихіше деяких ноутбуків та взагалі не заважає навчальному процесу
4. відсутність небезпечної ртутної лампи, яку до того ж потрібно змінювати (особливо важливо у навчальному процесі для дітей)
5. строк використання джерела світла 20 000 годин у звичайному режимі, та 30 000 годин у режимі Eco
6. cпоживання набагато менше енергії, порівняно з ламповими проекторами
7. проектор відноситься до категорії «зелений продукт», має визнаний у всьому світі санітарно-епідеміологічний сертифікат якості RoHS (наявний у складі пропозиції), не підлягає жодній сертифікації в Україні (Документ«Лист про сертифікацію в Україні»)
До того ж ФОП Алексєєв Денис Віталійович є офіційним авторизованим представником компанії CRE Electronic Technology Co., Limited на території України з правом продажу та сервісного обслуговування обладнання.
Відповідно до наведеної інформації повідомляю про відсутність причин для відхилення пропозиції учасника ФОП Алексєєв Д.В. по цьому пункту, вважаю рішення про відхилення таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України "Про запобігання корупції".
Пункт 2
Замовник аргументує своє рішення про відхилення пропозиції тим, що:
«у складі тендерної пропозиції учасник надав незаповнений проект договору (не зазначено реквізити у розділі XIII)»
Відповідно Додатку 8 тендерної документації Замовника «Для погодження з істотними умовами договору, учасник надає відповідний лист-погодження (Підписати Проект Договору і подати разом із Тендерною пропозицією)».
Звертаю увагу на те, що Замовником не було встановлено вимогу надати проект договору саме з конкретною вимогою зазначити реквізити у розділі XIII.
Відповідно до цього учасник ФОП Алексєєв Д.В. повністю виконав вимоги Замовника по цьому пункту, підписавши кожну сторінку проекту договору з печаткою та надавши такий документ разом із Тендерною пропозицією. Лист-погодження з умовами проекту договору також наявний у складі пропозиції.
Відповідно до наведеної інформації повідомляю про відсутність причин для відхилення пропозиції учасника ФОП Алексєєв Д.В. по цьому пункту, вважаю рішення про відхилення таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України "Про запобігання корупції".
Пункт 3
Замовник аргументує своє рішення про відхилення пропозиції тим, що:
«у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копії документів, а саме ISO зразка та сертифікатів відповідності , котрі складені англійською мовою, без перекладу відповідних документів»
Звертаю увагу Замовника на те, що предмет закупівлі взагалі не підлягає сертифікації в Україні
(згідно з Наказом №28 від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (зі змінами та доповненнями, Редакція від 11.10.2016 року)
Також відповідно Наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646, будь-яка обов’язкова сертифікація комп’ютерної техніки (в тому числі, проекторів) не вимагається.
У складі пропозиції наявний документ (Лист про сертифікацію в Україні) у якому учасником чітко зазначені законодавчі підстави та причини ненадання будь-яких сертифікатів Замовнику.
Долучені до тендерної пропозиції сертифікати надані добровільно, саме для того щоб Замовник мав змогу переконатися у якості та надійності запропонованого учасником обладнання.
Такі дії учасника не порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та частину 1 ст.30 Закону.
Якщо Замовник не вважає доцільним ознайомитися з оригіналами наданих сертифікатів, Замовник має повне право не брати такі документі до розгляду, але це не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до наведеної інформації повідомляю про відсутність причин для відхилення пропозиції учасника ФОП Алексєєв Д.В. по цьому пункту, вважаю рішення про відхилення таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України "Про запобігання корупції"
Пункт 4
Замовник аргументує своє рішення про відхилення пропозиції тим, що:
«тендерна пропозиція учасника не містить електронного цифрового підпису»
Згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг,електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора підпису. Тобто використання такого підпису не є обов'язковою вимогою.
Тендерна пропозиція не може бути відхилена з причини відсутності електронного цифрового підпису, у разі якщо учасник надає тендерну пропозицію, в якій містяться істотні умови договору і виражаються наміри особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі прийняття такої тендерної пропозиції Замовником.
Тим паче що учасник ФОП Алексєєв Д.В. використовує не тільки власний підпис але й печатку.
Також відповідно Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Відповідно до наведеної інформації повідомляю про відсутність причин для відхилення пропозиції учасника ФОП Алексєєв Д.В. по цьому пункту, вважаю рішення про відхилення таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України "Про запобігання корупції".
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 3 (Загальні положення)
«Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на надані учасником ФОП Алексєєв Денис Віталійович аргументи та керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", маю вимогу до тендерного комітету:
відмінити своє рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Алексєєв Денис Віталійович.
Дата подачі:
23.10.2018 16:33
Вирішення:
Стосовно заперечення щодо причини відхилення №1.
Так згідно із пунктом 6 Технічні характеристики предмету закупівлі Додатку 4 тендерної документації : замовником в тендерній документації встановлено технічну характеристику на обладнання, а саме:
Гарантія на лампу проектора не менше 1- го року або 1000 годин в робочому режимі.
Учасник пропонує LED – проектор, у якому відсутня лампа розжарювання.
Учасник не виконав даної вимоги.
Стосовно заперечення щодо причини відхилення №2
Відповідно до вимог п.7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною 2 статті 32 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, положення Закону та підзаконних актів не містять положень, що умови договору можуть відрізнятися і в якій мірі від умов проекту договору, який є складовою тендерної документації.
Зважаючи на викладене та положення частини 3 статті 22 Закону, вимога тендерної документації, передбачена п.3 розділу 6, щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору, складеного відповідно до Додатку 2, повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Учасник подав у складі пропозиції незаповнений для сторони учасника проект договору включаючи додатки та специфікації до нього, але завірені печаткою і підписом.
Стосовно заперечення щодо причини відхилення №3
Згідно з частиною 1 статті 15 Закону, під час проведення процедур закупівель усі документи, які готує замовник, викладають українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі якщо пропозиція учасника містить документи, складені іноземною мовою, обов’язково повинен бути переклад українською мовою.
- відповідно до п.7. розділу І тендерної документації Замовником встановлено вимогу «У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, окрім російської, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Тексти на документах повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписами перекладача та учасника.». У складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копії документів, а саме сертифікатів ISO зразка та сертифікатів відповідності складені англійською мовою, без перекладу відповідних документів.
Учасник не виконав даної вимоги.
Стосовно заперечення щодо причини відхилення № 4
- Відповідно до абз.7. п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено накладення на тендерну пропозицію Електроного цифрового підпису (Частиною 3 ст.12 Закону визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа та ст. 7 даного Закону зазначається, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у томі числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Відповідно до ст.4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами суб’єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.).
Учасник не виконав даної вимоги.
------------------------------------------------------------------------------------
Тендерний комітет відділу освіти Теребовлянської міської ради
Статус вимоги:
Відхилено