-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі для облаштування навчально-практичного центру (Стілець із регулюванням висоти із спинкою, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Комплект меблів (стіл + 4 стільця), ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа для роздягальні, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа офісна для верхнього одягу, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Офісна шафа, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стіл учнівський, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Круглий барний стіл, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Барний стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні) ДК 021:2015 - 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 25 днів назад
416 196.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
01.09.2025 16:35 - 07.09.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
00177040ee27443e90635c3bedb5908f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-01-008523-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Тендерна документація нова редакція.doc 19.09.2025 16:05
- 4. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 19.09.2025 16:05
- 2. Додаток 4 Технічні вимоги нова редакція.docx 19.09.2025 16:05
- Скарга_ЦЗО Дніпровської.pdf 19.09.2025 16:05
- 1. Протокол відхилення ТОВ КІСПРІ УКРАЇНА.docx 19.09.2025 16:05
- sign.p7s 19.09.2025 16:08
- рішення від 23.09.2025 №14505.pdf 23.09.2025 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2025 №14923.pdf 02.10.2025 13:18
- рішення від 01.10.2025 №14923.pdf 06.10.2025 12:16
- Відповідь на скаргу Меблі НПЦ.docx.asice.zip 25.09.2025 14:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2025 16:30
Дата розгляду скарги:
01.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2025 15:18
Дата прийняття рішення по скарзі:
06.10.2025 12:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
13b766a9b8ed410b90712b3d7928067c
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", у межах участі в процедурі закупівлі (відкриті торги з особливостями) на закупівлю Меблі для облаштування навчально-практичного центру (Стілець із регулюванням висоти із спинкою, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Комплект меблів (стіл + 4 стільця), ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа для роздягальні, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа офісна для верхнього одягу, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Офісна шафа, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стіл учнівський, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Круглий барний стіл, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Барний стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні) ДК 021:2015 - 39150000-8 - Меблі та приспособи різні, подали тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої уповноваженою особою КП «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради 03 вересня 2025 року (далі – тендерна документація).
15.09.2025 року Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, що оформлено відповідним Рішенням про відхилення пропозиції учасника No 22 від 15.09.2025 року (далі – Рішення).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вказав виявлену, на його думку, невідповідність технічній специфікації, а саме:
«По позиції 2 товару не підтверджено, що відкриті торці ЛДСП кромкуються ПВХ крайкою товщиною ..., а зазначено, що: «...Відкриті торці ЛДСП повинні кромкуватися ПВХ крайкою товщиною 0,6 мм». Зазначене не відповідає вимогам тендерної документації.».
Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим, формальним і таким, що суперечить принципам добросовісної конкуренції, максимальної економії, недискримінації та вимогам чинного законодавства, зокрема Закону.
15.09.2025 року Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, що оформлено відповідним Рішенням про відхилення пропозиції учасника No 22 від 15.09.2025 року (далі – Рішення).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовник вказав виявлену, на його думку, невідповідність технічній специфікації, а саме:
«По позиції 2 товару не підтверджено, що відкриті торці ЛДСП кромкуються ПВХ крайкою товщиною ..., а зазначено, що: «...Відкриті торці ЛДСП повинні кромкуватися ПВХ крайкою товщиною 0,6 мм». Зазначене не відповідає вимогам тендерної документації.».
Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим, формальним і таким, що суперечить принципам добросовісної конкуренції, максимальної економії, недискримінації та вимогам чинного законодавства, зокрема Закону.
×
-
Назва доказу:
Скарга_ЦЗО Дніпровської.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга_ЦЗО Дніпровської.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Керуючись пунктом 56 Особливостей, статтями 5 та 18 Закону та з урахуванням викладених вище аргументів, ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника, оформлене у Рішенні про відхилення пропозиції учасника No 22 від 15.09.2025 року, неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення пропозиції учасника No 22 від 15.09.2025 року через відсутність законних підстав для такого відхилення. 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" з дотриманням принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з урахуванням усіх вимог чинного законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
f67f847f56564ace8fac79e81cfc78c0
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО СКАРГИ
Текст запиту:
01.09.2025 року Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради на виконання своїх повноважень після отримання плану UA-P-2025-08-29-002341-a від Замовника-ініціатора - Комунальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради – було оголошено закупівлю «Меблі для облаштування навчально-практичного центру (Стілець із регулюванням висоти із спинкою, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Комплект меблів (стіл + 4 стільця), ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа для роздягальні, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Шафа офісна для верхнього одягу, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Офісна шафа, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Стіл учнівський, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Круглий барний стіл, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні; Барний стілець, ДК 021:2015 - 39151000-5 Меблі різні)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-09-01-008523-a).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі прийняли участь двоє учасників:
- ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" – код ЄДРПОУ 41466070 (UA-EDR) (Скаржник);
- Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна – код 2311706323 (UA-EDR)
За результатами кваліфікації тендерних пропозицій обох учасників відхилено на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" в своїй скарзі стверджує, що таке рішення Замовника є необґрунтованим, формальним і таким, що суперечить принципам добросовісної конкуренції, максимальної економії, недискримінації та вимогам чинного законодавства, зокрема Закону.
Вважаємо такі твердження Скаржника необґрунтованими та такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
По суті Скарги зазначаємо наступні пояснення:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації.
Після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатом аукціону була пропозиція Скаржника.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, частиною 2 статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей визначено, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне додати.
Відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 4 до тендерної документації.
Невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам Додатку 4 тендерної документації розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації».
Вимогами стовпчика 7 таблиці Додатка 4 до тендерної документації «Технічна специфікація нова редакція» передбачено, що учасник повинен «Вказати конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується до поставки».
Одними з технічних, якісних вимог замовника до позиції 2 товару «Комплект меблів (стіл + 4 стільця)» є «…Відкриті торці ЛДСП повинні кромкуватися ПВХ крайкою товщиною не менше 0,6 - 2 мм…».
Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «3. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. рdf», відповідно до інформації по позиції 2 товару «Комплект меблів (стіл + 4 стільця)» Скаржником не підтверджено, що відкриті торці ЛДСП кромкуються ПВХ крайкою товщиною …, а зазначено, що «…Відкриті торці ЛДСП повинні кромкуватися ПВХ крайкою товщиною 0,6 мм. Зазначене не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином в ході проведення кваліфікації тендерної пропозиції Скаржника Замовником було виявлено невідповідність технічних, якісних характеристик запропонованого Скаржником товару.
Згідно пункту 54 Особливостей Учасник має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Також в пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде означати, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Запитань і уточнень щодо вимог зазначених у тендерній документації Замовника, в період подання пропозицій, від Учасників не було, тобто Учасники зрозуміли і погодились з такими умовами .
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено невідповідності, на підставі яких було сформовано Рішення про відхилення пропозиції учасника № 22 від 15.09.2025 року. та відхилено пропозицію Скаржника, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В протоколі відхилення зазначено причину відхилення та підставу відхилення тендерної пропозиції згідно Особливостей.
Слід наголосити на тому, що положення та вимоги тендерної документації за своїм змістом ніяким чином не переслідують мету штучного обмеження кола Учасників, а навпаки направлені на максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону з урахуванням Особливостей, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства, тому просимо Орган оскарження відмовити у задоволенні Скарги Скаржника.
Дата опублікування:
25.09.2025 14:10