• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки).

Торги не відбулися

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2018 16:13 - 04.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаю усунення порушень

Номер: e8f9a4e15db4431495cb9c6c6d6e5d8f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-000875-c.a4
Назва: Вимагаю усунення порушень
Вимога:
В своїй попередній вимозі я зазначав: " прошу або переглянути рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції, або просто скасувати тендер в цілому, а не з причини дискваліфікації." З оприлюдненого протоколу №151 від 19.11.18 слідує, що тендерним комітетом управління освіти і науки Бориспільської міської ради розглянуто мою вимогу і... відхилено прийшовши до висновку, що підстав для цього не має. Водночас навіть жодної спроби спростування приведених мною аргументів не наведено. Тим самим підтверджено мою правоту, щодо заперечення попереднього рішення, яке було прийнято з хибних підстав (№148 від 16.11.18)! І якщо комітет вважав за неможливе скасування тендеру в цілому, згідно ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" частини 3, розділу 5 ТД, і при цьому не міг спростувати наведених мною аргументів, то в нього лишалась можливість ререгляду власного рішення, щодо дискваліфікації моєї пропозиуії і визнати її повністю відповідною вимогам ТД. На даний час вже склалась інша ситуація, в зв'язку поданням оголошення про нову закупівлю на тих же умовах. Очевидно, що при незавершеній попередній процедурі має місце "неможливість усунення порушень" інакше, як шляхом скасування в цілому однієї із закупівель. Вимагаю усунення порушень та дотримання норм Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянув вимогу «Фізична особа-підприємець Рєпік Валерій Михайлович»: 1. Пунктом 6 частини 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначена в Додатку 5». Додаток 5 до тендерної документації складається з Листа-гарантії та таблиці, в якій зазначено, що учасник на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції подає інформацію у довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). У своїй тендерній пропозиції Фізична особа-підприємець Рєпік Валерій Михайлович надав лист гарантію про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надав документи (інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,5,6, 8 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином вимогу 6 частини 1 розділу 3 Тендерної документації учасник Фізична особа-підприємець Рєпік Валерій Михайлович виконав не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. В таблиці 3 «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати в електронному вигляді копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставки товару, що є предметом закупівлі. У своїй тендерній документації Фізична особа-підприємець Рєпік Валерій Михайлович надав копії медичних книжок працівників за формою 1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 11.03.1998 № 66. Наказ МОЗ України від 11.03.1998 № 66 втратив чинність на підставі наказу МОЗ України від 21.03.2013 № 150. Крім того у медичних книжках Лісової Ніни Федорівни, Хижняк Тетяни Василівни, Видута Сергія Станіславовича, сторінка 2 не заповнена повністю та не містить печатки, сторінка 3 заповнена в повному обсязі. Наказом МОЗ України від 21.03.2013 № 150 внесено зміни до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», в якому визначено нову форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особова медична книжка». Пунктом 3. наказу МОЗ України від 21.03.2013 № 150 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11 березня 1998 року № 66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та Інструкції щодо порядку її ведення». Таким чином Фізична особа-підприємець Рєпік Валерій Михайлович у своїй тендерній пропозиції надав недостовірну інформацію копії санітарних книжок за формою, що втратила чинність, тим самим не виконав вимог Тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене тендерний комітет відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, правомірно. Відповідно до ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 3 розділу 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Тендерний комітет не має підстав для відміни відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Керуючись ч.1.ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 частини 1 розділу 6 Тендерної документації у зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки) були відмінені. Враховуючи, що відкриті на закупівлю ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки) UA-2018-10-23-000875-c були відмінені та є нагальна подальша потреба закупівлі даного товару, замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код -15840000 – 8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки) за новою процедурою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Аргументація дискваліфікації

Номер: fdad1df144b740a1a1d90884c87e6a31
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-000875-c.a3
Назва: Аргументація дискваліфікації
Вимога:
Згідно протоколу №148 від 16.11.18, було винесено рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції. Але на мою думку наведена аргументація щодо цього рішення є хибна. 1.на фото не вказано ( та і не може бути вказано!) виробника та тип кожного наіменування вкладення. Саме для отримання цієї інформації разом з фото цукерок було завантажено файл із специфікацією, де вказана ця інформація із малюнком подарунка та переліком кількістю і описом всіх цукерок в ньому,. Чому замовник не взяв це до уваги? Фото служить виключно допоміжним засобом для візуалізації наданої в специфікації інформації. Таким чином висновок в цій частині є хибним. 2. Лист-гарантія і довідка (в трактувані замовника) є тотожні за змістом і притензія, що до не подачі їх є безпідставною. Подача самих документів, згідно умов ТД, повинна надаватись ПЕРЕМОЖЦЕМ. Тому і в цій частині аргументація про відхилення пропозиціє є упереджена. 3. Трактування наказів МОЗ України щодо форми "Особова медична книжка", як подача недостовірної інформації є хибна. Тому що, за фактом працівниками пройдено вчасно мед.огляд, що підтверджується датами проходження оглядів із затвердженням підписами та печатками мед.працівників.. А самим наказом МОЗ України не визначились, як неприйнятні чи недійсні особові медичні книжки відмінного зразка. Тому що суть в проведенні вчасного мед.огляду, а не книжці, де це зафіксовано. Тому і цей аргумент виглядає формальним, надуманим і не правомірним. З огляду на вище зазначене, прошу або переглянути рішення про дискваліфікацію моєї пропозиції, або просто скасувати тендер в цілому, а не з причини дискваліфікації. Тому, що замовник і ніхто інший тільки може обирати, що і в кого він хоче купити, і ніхто не в праві його примушувати під тиском. Але дискваліфікація з формальних або надуманих причин будь-кого із учасників є тиском на них, що теж є недопустимим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет повторно розглянув тендерну пропозицію "ФОП Рєпік Валерій Михайлович" та прийшов до висновку , що підстав для скасування рішення тендерного комітету №148 від 16.11.2018 р. немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Склад подарунка не відповідає технічним вимогам

Номер: acdb348684e44c12bf4b7b4f398c6ea5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-000875-c.b2
Назва: Склад подарунка не відповідає технічним вимогам
Вимога:
Вимагаємо звернути увагу на склад подарунка "Переможця торгів", який не відповідає технічним вимогам Тендерної документації. Цукерка "Бісквіт-желе" не є праліновою, або шоколадно-праліновою цукеркою(за класифікацією це цукерка з комбінованою начинкою) Тому пропозиція ТОВ "Світ Трейдер" не може вважатися переможною, тому що не відповідає Технічним вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради розглянуло Вашу вимогу та повідомляємо, що відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" срок розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тендерний комітет Управління освіти і науки Бориспільської міської ради здійснює розгляд тендерних пропозицій відповідно до Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Склад подарунка не відповідає технічним вимогам

Номер: 91da2fceb7cb408982dc9b674683c418
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-23-000875-c.b1
Назва: Склад подарунка не відповідає технічним вимогам
Вимога:
Вимагаємо звернути увагу на склад подарунка "Переможця торгів", який не відповідає технічним вимогам Тендерної документації. Цукерка "Бісквіт-желе" не є праліновою, або шоколадно-праліновою цукеркою(за класифікацією це цукерка з комбінованою начинкою) Цукерка "Шерідан" також не є шоколадно-праліновою. Тому пропозиція ТОВ "Світ Трейдер" не може вважатися переможною, тому що не відповідає Технічним вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 09.11.2018 16:35
Опис причини скасування: редагування
Дата скасування: 09.11.2018 16:35