• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський ліцей № 56 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 23.09.25 10:00)

3 698 363.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
11
год
02
хв
22
сек
Гарантія - 18 491.82 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2025 15:00 - 20.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на умови

Номер: 295bf6810cc94fa1b1327a291e82c0bf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-01-006281-a.c1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2025 18:03
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 011c49d5808b4c368f0442387eca776b
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати...електротехнічну лабораторію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, що видане уповноваженим органом), а також власної або орендованої електротехнічної лабораторії з подальшим документальним підтвердження. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: bb14db59bb2444bd962d70aee6e4c325
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: ...сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: також учасник надає гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
В рамках закупівлі відбудеться постачання насосної станції пожежогасіння AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт, яка вказана в додатку 2 до тендерної документації.

Скаржник планує закуповувати товар у ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП», яке надало декларацію постачальника на насосну станцію AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 (додаємо до скарги).
Скаржник не в змозі надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Варто наголосити, що чинне законодавство не містить обов’язку отримувати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) саме органом з оцінки відповідності.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження