-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський ліцей № 56 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Тіниста, 1
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 8 днів назад
3 698 363.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
01.09.2025 15:00 - 08.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на визначення переможця
Номер:
c360c6e4c4184ef3bdf6680521cbaca8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-01-006281-a.c3
Назва:
Скарга на визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (7).docx 07.12.2025 17:07
- 02_12_2025_Протокол_УО_про_визначення_переможця_–_копія.docx 07.12.2025 17:07
- sign.p7s 07.12.2025 17:15
- рішення від 09.12.2025 № 18108.pdf 09.12.2025 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2025 23:50
Дата розгляду скарги:
16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 13:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e8d091e18c124a24abbc1d094b460431
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.2. додатку 1 до тендерної документації: Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, передбачає набуття замовником у власність товару, що входить до переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 5.2. додатку 1 до тендерної документації: Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, передбачає набуття замовником у власність товару, що входить до переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Ступінь локалізації даного товару у 2025 році повинна бути 25 або більше відсотків.
У разі, якщо вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на 2025 рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про виробника обладнання/устаткування, із зазначенням марки і моделі запропонованого обладнання/устаткування, зазначеного ним у наданій підсумковій відомості ресурсів, та про включення такого обладнання/устаткування до Переліку (зазначити ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель).
Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації: Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів додатку 2 до тендерної документації передбачена наступна інформація:
177 Насосна станція пожежогасіння AQUA-F.2.
DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.
TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт шт 1
у тому числі витрати підрядника на
устаткування, що монтується шт 1
178 Насос дренажний Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м,
N=0,55 кВт Lowara шт 1
у тому числі витрати підрядника на
устаткування, що монтується шт 1
У складі пропозиції переможця міститься підсумкова відомість ресурсів (файл 44. Кошторис), в якій зазначено, зокрема:
Також, в складі пропозиції міститься гарантійний лист №ПОС-2253/25 від 19.09.2025 (файл 8. Гарантійний лист щодо локалізаці товару), в якій учасник вказує тільки насосну станцію пожежогасіння AQUA-F.2.DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт, яка має ступінь локалізації 30.11%.
Відповідно до пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2025 році - 25 відсотків.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів:
насоси та компресори;
насоси;
насоси для рідин;
відцентрові насоси та підіймачі рідин;
підіймачі рідин;
відцентрові насоси;
компресори.
Відповідно до відповіді на запит 215/2024 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details/beb5235e-c433-40df-9159-562bb0709f34?lang=uk-UA) Міністерство економіки України зазначило: «У разі набуття права власності на декілька одиниць однакового товару з переліку пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в складі робіт або послуг, застосування ступеню локалізації здійснюється з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі.»
Підсумовуючи, насосна станція пожежогасіння AQUA-F.2.DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт та насос дренажний Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara разом перевищують 200 тисяч гривень. Тобто, кожен насос, що вказаний у підсумковій відомості ресурсів учасника підлягає локалізації.
Разом з тим, в наданому гарантійному листі щодо ступеню локалізації товару відсутнє посилання на наявність запропонованого товару, а саме насосу дренажного Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Крім того, гарантійний лист №267/25 від 09.09.2025 (файл 10. гарантійні листи Сонмар ТОВ ПОС ліцей56) не містить інформацію про товар до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею, зокрема насосу дренажнного Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 11829-р/пк-пз від 30.07.2025.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі, якщо вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на 2025 рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про виробника обладнання/устаткування, із зазначенням марки і моделі запропонованого обладнання/устаткування, зазначеного ним у наданій підсумковій відомості ресурсів, та про включення такого обладнання/устаткування до Переліку (зазначити ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель).
Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації: Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів додатку 2 до тендерної документації передбачена наступна інформація:
177 Насосна станція пожежогасіння AQUA-F.2.
DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.
TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт шт 1
у тому числі витрати підрядника на
устаткування, що монтується шт 1
178 Насос дренажний Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м,
N=0,55 кВт Lowara шт 1
у тому числі витрати підрядника на
устаткування, що монтується шт 1
У складі пропозиції переможця міститься підсумкова відомість ресурсів (файл 44. Кошторис), в якій зазначено, зокрема:
Також, в складі пропозиції міститься гарантійний лист №ПОС-2253/25 від 19.09.2025 (файл 8. Гарантійний лист щодо локалізаці товару), в якій учасник вказує тільки насосну станцію пожежогасіння AQUA-F.2.DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт, яка має ступінь локалізації 30.11%.
Відповідно до пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2025 році - 25 відсотків.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів:
насоси та компресори;
насоси;
насоси для рідин;
відцентрові насоси та підіймачі рідин;
підіймачі рідин;
відцентрові насоси;
компресори.
Відповідно до відповіді на запит 215/2024 (https://me.gov.ua/InfoRez/Details/beb5235e-c433-40df-9159-562bb0709f34?lang=uk-UA) Міністерство економіки України зазначило: «У разі набуття права власності на декілька одиниць однакового товару з переліку пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в складі робіт або послуг, застосування ступеню локалізації здійснюється з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі.»
Підсумовуючи, насосна станція пожежогасіння AQUA-F.2.DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт та насос дренажний Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara разом перевищують 200 тисяч гривень. Тобто, кожен насос, що вказаний у підсумковій відомості ресурсів учасника підлягає локалізації.
Разом з тим, в наданому гарантійному листі щодо ступеню локалізації товару відсутнє посилання на наявність запропонованого товару, а саме насосу дренажного Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Крім того, гарантійний лист №267/25 від 09.09.2025 (файл 10. гарантійні листи Сонмар ТОВ ПОС ліцей56) не містить інформацію про товар до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею, зокрема насосу дренажнного Q=7,5 м3/год, Н=8,5 м, N=0,55 кВт Lowara.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 11829-р/пк-пз від 30.07.2025.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
02_12_2025_Протокол_УО_про_визначення_переможця_–_копія.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bbad8301ad9240c4ac08e3d63dd6fe83
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 5.6. додатку 1 до тендерної документації: Кошторисна документація відповідно до п. 2 Інших вимог до учасника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 5.6. додатку 1 до тендерної документації: Кошторисна документація відповідно до п. 2 Інших вимог до учасника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Відповідно до електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено 11 жовтня 2025 10:00.
В складі пропозиції переможця міститься Ліцензія № 09/1726 зі строком дії до 30.09.2025 (файл 44.3. ліцензія АВК).
Отже, строк дії ліцензії, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозиції закінчився.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Відповідно до електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено 11 жовтня 2025 10:00.
В складі пропозиції переможця міститься Ліцензія № 09/1726 зі строком дії до 30.09.2025 (файл 44.3. ліцензія АВК).
Отже, строк дії ліцензії, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозиції закінчився.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
02_12_2025_Протокол_УО_про_визначення_переможця_–_копія.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a894176457c54ca3b25ca6ff0027bc38
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації:
3.1. Банківська Гарантія, згідно умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації:
3.1. Банківська Гарантія, згідно умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
3.2. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією.
В складі пропозиції переможця міститься банківська гарантія №Г/2025/3408-01 від 17.09.2025 (файл Банківська гарантія Г.2025.3408-01). Відповідно до якої, відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) зазначено ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року.
Також учасником надано зміни №1 від 17.09.2025 до банківської гарантії №Г/2025/3408-01 від 17.09.2025 (файл Банківська гарантія Г.2025.3408-01 (зміни 1)). Відповідно до яких, відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року (зі змінами).
Проте, в складі пропозиції не надано ЗАЯВУ-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року ні початкову редакцію ні зі змінами. Варто зазначити, що в пропозиції наявна заява про надання гарантії № б/н від 12.09.2025 (файл 33.1. Гарантія 3408). На думку скаржника, в банківській гарантії наявне посилання на інші документи ніж надано учасником.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 02.12.2025.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
3.1. Банківська Гарантія, згідно умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
3.2. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією.
В складі пропозиції переможця міститься банківська гарантія №Г/2025/3408-01 від 17.09.2025 (файл Банківська гарантія Г.2025.3408-01). Відповідно до якої, відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) зазначено ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року.
Також учасником надано зміни №1 від 17.09.2025 до банківської гарантії №Г/2025/3408-01 від 17.09.2025 (файл Банківська гарантія Г.2025.3408-01 (зміни 1)). Відповідно до яких, відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року (зі змінами).
Проте, в складі пропозиції не надано ЗАЯВУ-ДОГОВІР на приєднання №Г/2025/3408-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «12» вересня 2025 року ні початкову редакцію ні зі змінами. Варто зазначити, що в пропозиції наявна заява про надання гарантії № б/н від 12.09.2025 (файл 33.1. Гарантія 3408). На думку скаржника, в банківській гарантії наявне посилання на інші документи ніж надано учасником.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 02.12.2025.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
02_12_2025_Протокол_УО_про_визначення_переможця_–_копія.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на відхилення
Номер:
07f724ef7f5641f8a4651002a7991b49
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-01-006281-a.b2
Назва:
Скарга на відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (1).doc 16.11.2025 21:11
- UA-2025-09-01-006281-a (1).docx 16.11.2025 21:11
- sign.p7s 16.11.2025 21:14
- рішення від 18.11.2025 №17127.pdf 18.11.2025 16:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2025 №17529.pdf 26.11.2025 12:24
- рішення від 25.11.2025 №17529.pdf 27.11.2025 11:43
- відповідь АМКУ UA-2025-09-01-006281-a – копія.doc 20.11.2025 15:30
- IMG_0008.pdf 20.11.2025 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.11.2025 23:01
Дата розгляду скарги:
25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.11.2025 11:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
693af03953ce4b79a5cbae02f4dc8d18
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.6. до тендерної документації: кошторисна документація відповідно до п. 2 Інших вимог до учасника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.6. до тендерної документації: кошторисна документація відповідно до п. 2 Інших вимог до учасника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції не повністю узгоджуються між собою за усіма кількісними та вартісними показниками та не заповнені в повному обсязі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Якщо учасником пропонується еквівалент обладнання та/або матеріалів до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик обладнання та/або матеріалів, що вимагається замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання та/або матеріалів, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента обладнання та/або матеріалів має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації замовника. Таблиця повинна містити точну назву обладнання та/або матеріалу, який пропонується учасником, та назву виробника.
В складі тендерної пропозиції надано кошторисні розрахунки (файли: 286.Кошторис 286 та 286), які відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Відповідно до пункту 5.6. до тендерної документації: кошторисна документація відповідно до п. 2 Інших вимог до учасника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт за формою наведеною у Додатку № 2 до Договору проекта договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації;
- пояснювальна записка.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції не повністю узгоджуються між собою за усіма кількісними та вартісними показниками та не заповнені в повному обсязі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Якщо учасником пропонується еквівалент обладнання та/або матеріалів до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик обладнання та/або матеріалів, що вимагається замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання та/або матеріалів, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента обладнання та/або матеріалів має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації замовника. Таблиця повинна містити точну назву обладнання та/або матеріалу, який пропонується учасником, та назву виробника.
В складі тендерної пропозиції надано кошторисні розрахунки (файли: 286.Кошторис 286 та 286), які відповідають вимогам тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ (протокольне рішення) від 11.11.2025
-
Повʼязаний документ:
UA-2025-09-01-006281-a (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАС" та всі наступні рішення
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6c333efe76404864adcf1ec718d8cbd3
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.9 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження якості товару (насосної станції AQUA-F або її еквіваленту, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 5.9 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження якості товару (насосної станції AQUA-F або її еквіваленту, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів) надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (насосної станції AQUA-F або її еквіваленту, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів) органом з оцінки відповідності. Учасники можуть замість сертифікату відповідності надати декларацію відповідності, видану виробником або постачальником товару (насосної станції AQUA-F або її еквіваленту, яка зазначена в підсумковій відомості ресурсів), яка обов’язково повинна містити інформацію про технічні регламенти, відповідно до вимог яких підтверджена відповідність товару. Для підтвердження відповідності товару зазначеним у декларації відповідності технічним регламентам, Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції технічну документацію, яка повинна містити основні елементи у відповідності до вказаних у декларації відповідності технічних регламентів.
В складі пропозиції надано сертифікат відповідності №UA0.YT.041003-24 від 10.04.2024 (файл 74.Сертифікат_відповідності_Сонмар_1). Зазначений сертифікат виданий на продукцію, яка була виготовлена та сертифікована в період дії такого сертифікату, зокрема з 10.04.2024 по 09.04.2025. Вимогами документації не було встановлено заборон, щодо року виробництва відповідної продукції або те, що сертифікат обовʼязково повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозицій.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 11.11.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
В складі пропозиції надано сертифікат відповідності №UA0.YT.041003-24 від 10.04.2024 (файл 74.Сертифікат_відповідності_Сонмар_1). Зазначений сертифікат виданий на продукцію, яка була виготовлена та сертифікована в період дії такого сертифікату, зокрема з 10.04.2024 по 09.04.2025. Вимогами документації не було встановлено заборон, щодо року виробництва відповідної продукції або те, що сертифікат обовʼязково повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозицій.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 11.11.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ (протокольне рішення) від 11.11.2025
-
Повʼязаний документ:
UA-2025-09-01-006281-a (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАС" та всі наступні рішення.
Запити Органу оскарження
Номер:
74a022eaf7124afea326d0528ac1b972
Тема запиту:
Відповідь на скаргу
Текст запиту:
.
Дата опублікування:
20.11.2025 15:30
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
295bf6810cc94fa1b1327a291e82c0bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-01-006281-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Ліцензійні умови (1).doc 14.09.2025 18:27
- 2. декларація2 .pdf 14.09.2025 18:27
- Скарга до АМКУ ред 2 (1) (3).doc 14.09.2025 18:27
- sign.p7s 14.09.2025 18:30
- рішення від 16.09.2025 № 14157.pdf 16.09.2025 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2025 № 14532.pdf 24.09.2025 13:10
- рішення від 23.09.2025 № 14532.pdf 25.09.2025 15:26
- відповідь пожарка.doc 18.09.2025 13:53
- перелік змін (7).docx 18.09.2025 13:53
- 6281.pdf 18.09.2025 13:53
- додаток 1, до тендерної документації (нова редакція).docx 18.09.2025 13:53
- тендерна документація ( нова редакція).docx 18.09.2025 13:53
- додаток 1, до тендерної документації (нова редакція від 06.10.2025).docx 06.10.2025 18:42
- перелік змін від 06.10.2025.docx 06.10.2025 18:42
- тендерна документація ( нова редакція від 06.10.2025).docx 06.10.2025 18:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2025 21:12
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2025 15:27
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2025 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення АМКУ, Замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено її в новій редакції.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
011c49d5808b4c368f0442387eca776b
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати...електротехнічну лабораторію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, що видане уповноваженим органом), а також власної або орендованої електротехнічної лабораторії з подальшим документальним підтвердження. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, що видане уповноваженим органом), а також власної або орендованої електротехнічної лабораторії з подальшим документальним підтвердження. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови (1).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bb14db59bb2444bd962d70aee6e4c325
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: ...сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: також учасник надає гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
В рамках закупівлі відбудеться постачання насосної станції пожежогасіння AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт, яка вказана в додатку 2 до тендерної документації.
Скаржник планує закуповувати товар у ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП», яке надало декларацію постачальника на насосну станцію AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 (додаємо до скарги).
Скаржник не в змозі надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Варто наголосити, що чинне законодавство не містить обов’язку отримувати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) саме органом з оцінки відповідності.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: також учасник надає гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
В рамках закупівлі відбудеться постачання насосної станції пожежогасіння AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 Q=18,72 м3/год; Н=52 м, N=7,5кВт, яка вказана в додатку 2 до тендерної документації.
Скаржник планує закуповувати товар у ТОВ «ДЖІ ЕЛ ЕС ЕПЛОЙМЕНТ ГРУП», яке надало декларацію постачальника на насосну станцію AQUA-F.2. DB-NKP-G 32-200-210.FC.SS.F-80V.65V.TF50-40 (додаємо до скарги).
Скаржник не в змозі надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Варто наголосити, що чинне законодавство не містить обов’язку отримувати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) саме органом з оцінки відповідності.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть надати сертифікат відповідності/декларацію відповідності, що видані на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
2. декларація2 .pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
69e5a1fefaa849c5869a6f061d979ba7
Тема запиту:
Пояснення Замовника
Текст запиту:
.
Дата опублікування:
18.09.2025 13:53