-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові)
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Бюджетні зобов’язання на 2025-2026р.р. виникають тільки після затвердження відповідних бюджетних призначень. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між Сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених на 2025р-2026р.р. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.
період кваліфікації завершився 9 днів назад
ВИМОГА (в порядку ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»)
- ВИМОГА Залізнична РА ст.33 Закону.pdf.p7s 08.12.2025 17:24
- ВИМОГА Залізнична РА ст.33 Закону.pdf 08.12.2025 17:24
ВИМОГА (в порядку абз.2 п.46 Особливостей)
- ВИМОГА Залізнична РА.pdf.p7s 17.11.2025 14:26
- ВИМОГА Залізнична РА.pdf 17.11.2025 14:26
Скарга на дії Замовника
- 1. Договір досвід №1-07-19 від 29.07.2019 Тульчин.pdf 24.09.2025 12:17
- 2. Договір №30 від 18.07.2019 з розрахунками.rar 24.09.2025 12:17
- 3. Тендерна документація ((UA-2019-06-13-000667-c)).doc 24.09.2025 12:17
- 6. Довідка - наявність АБЗ.pdf 24.09.2025 12:17
- 4. СКАРГА АМКУ_ЛЬВІВАВТОДОР .pdf 24.09.2025 12:17
- 5. Ліцензія ТОВ ШЛЯХОВИК-Т.pdf 24.09.2025 12:17
- 7. Договір поставки АСБ-МПП НАРА.pdf 24.09.2025 12:17
- Скарга Залізнична РА 24.09.2025.pdf 24.09.2025 12:17
- sign.p7s 24.09.2025 12:17
- Скарга_(доповнення)_Залізнична_РА_08.10.2025.pdf 08.10.2025 19:24
- Скарга_(доповнення)_Залізнична_РА_08.10.2025.pdf.p7s.zip 08.10.2025 19:29
- рішення від 26.09.2025 № 14674.pdf 26.09.2025 15:36
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 03.10.2025 № 2002.pdf 03.10.2025 16:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2025 № 15332.pdf 10.10.2025 12:15
- рішення від 09.10.2025 № 15332.pdf 10.10.2025 17:00
- Пояснення Залізнична_РА_АМКУ.docx 30.09.2025 14:43
- ПОЯСНЕННЯ_АМКУ_СКАРГА_ОНУР.pdf 30.09.2025 14:45
Пункт скарги
Так, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) на підтвердження досвіду виконання аналогічних документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подано:
– Договір субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30.
Замовником помилково дійшов висновку про відповідність учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) кваліфікаційному критерію на відповідність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не провів аналіз відповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема:
Вимоги до аналогічного Договору згідно Закупівлі передбачено, що аналогічний за предметом закупівлі договір - це договір предметом якого є капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво та/або поточний ремонт дороги (доріг) / вулиці (вулиць) /вулично-дорожньої/вулично-шляхової мережі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті).
Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документі (документах) згідно п.1.2. цього додатку - акті (актах) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в):
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування;
- улаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);
- улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Відповідно до ч. 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно ч.1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Згідно ч.3 статті 837 Цивільного кодексу України для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл.
Відповідно до п. 11 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
За результатами закупівлі UA-2025-08-29-008951-a між Замовником та Учасником має бути укладений договір підряду. При цьому договір субпідряду не може вважатися аналогічним чи таким, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки він є лише складовою частиною договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області» переможцем у якому визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 36331657).
Разом з тим, замовником і балансоутримувачем об’єкту за даною закупівлею виступає Тульчинська міська рада (ЄДРПОУ 04051141), відтак позитивний лист-відгук надається виключно даним суб’єктом.
Окремо варто звернути увагу на вимоги діючого законодавства у період укладення договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області».
1. Так, для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл, водночас як убачається з загальнодоступних державних реєстрів та баз інформації станом на період дії Договору субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30.» у Учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (код за ЄДРПОУ 42844920) були відсутні дозвільні документи/ліцензії на виконання відповідного виду робіт.
Окрім того, відповідно до п. 5.1.3 Договору у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c Підрядник (ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод») мав право залучати до виконання будівельних робіт субпідрядні спеціалізовані будівельні та інші організації за умови письмового погодження із Замовником.
Водночас, з оприлюднених додатків та матеріалів до зазначеної закупівлі не вбачається, що Підрядник залучав або мав намір залучати ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920). Більше того, таке залучення було неможливим, оскільки у ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» на той час були відсутні необхідні дозволи та/або ліцензії для виконання відповідних робіт (ліцензія додається).
2. У межах зазначеного договору задекларовано виконання робіт з улаштування вирівнюючого шару обсягом близько 110 т та шару ЩМА-10 площею 1091 м² із попереднім розливом бітумної емульсії. Проте в Акті виконаних робіт форми КБ-2в №1 від 10.09.2019 на суму лише 16 914,46 грн взагалі не відображено матеріалів, з яких виконано зазначені шари дорожнього одягу (бітумна емульсія, асфальтобетонні суміші, ЩМА-10), ані як власних матеріалів, ані як матеріалів, наданих Замовником (поставка Замовника). Такий договір є формальним, не підтверджує фактичного виконання робіт у необхідному обсязі та за своїм змістом і вартістю не може визнаватися аналогічним для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт.
3. Крім цього, види робіт, передбачені технічним завданням закупівлі UA-2019-06-13-000667-c на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області», не відповідають видам робіт, які визначені як обов’язкові для підтвердження аналогічного досвіду, оскільки:
Проаналізувавши генпідрядний договір №30 від 18.07.2019 між ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» та Тульчинською міською радою, бачимо невідповідність у найменуваннях робіт із влаштування покриття дорожнього одягу порівняно із документами ТОВ «Шляховик-Т» та ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод».
У Документах Генпідрядника ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод»(Розрахунки Договірної ціни до Договору №30 додаються):
«ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м»
У Документах Субпідрядника, а саме в Акті виконаних робіт Кб-2в №1 від 10.09.2019 за Договором №1/07/19 від 29.07.2019) :
«ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із ЩМА-10 асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м.»
Хоча договір субпідряду № 1/07/19 від 29.07.2019 року укладений у межах генерального підрядного договору із замовником № 30 від 18.07.2019 року, умови генерального підрядного договору та субпідрядного договору не співпадають у частині визначення видів робіт та не може вважатися підтвердженням аналогічного договору за предметом закупівлі.
4. Водночас звертаємо увагу, що як вимоги законодавства, так і умови тендерної документації зобов’язують учасника надавати достовірну інформацію. Практика розгляду справ Антимонопольним комітетом України свідчить, що підтвердженням недостовірності наданих відомостей можуть бути достовірні дані, отримані з відкритих (загальнодоступних) джерел, від органів державної влади та/або з документів учасника.
Так, Учасник ТОВ"ШЛЯХОВИК-Т" оскаржував вимоги Замовника щодо кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Скарга подана 13.06.2025 щодо закупівлі згідно оголошення № UA-2025-06-02-005101-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-02-005101-a.
У тендерній документації за процедурою закупівлі UA-2025-06-02-005101-a Замовником було встановлено вимогу підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у період з 2018 по 2024 роки. Зокрема, учасники повинні були надати підтвердження виконання окремих видів робіт, серед яких – влаштування шару покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМА).
У поданій скарзі ТОВ «Шляховик-Т» висловило заперечення щодо зазначеної вимоги та просило Замовника її виключити. Аргументуючи свою позицію, скаржник СТВЕРДЖУВАВ про відсутність власного досвіду саме з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА (ст.7, останній абз., ст.8 перший абз. Скарги)(Скарга ТОВ «Шляховик-Т» додається).
Виникає закономірне та очевидне питання щодо достовірності відомостей, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції, що має істотне значення для визначення результатів відкритих торгів: «Яким чином у ТОВ «Шляховик-Т» з’явився досвід виконання відповідних робіт за відсутності правових підстав для залучення до їх виконання як субпідрядника та за відсутності необхідних ліцензій?». Крім того, достатнім підтвердженням відсутності у Учасника досвіду виконання відповідних видів робіт є його власне декларативне повідомлення про відсутність такого досвіду.
-
Назва доказу:
5. Ліцензія ТОВ «Шляховик-Т»
-
Повʼязаний документ:
5. Ліцензія ТОВ ШЛЯХОВИК-Т.pdf
-
-
Назва доказу:
4. СКАРГА АМКУ_ЛЬВІВАВТОДОР
-
Повʼязаний документ:
4. СКАРГА АМКУ_ЛЬВІВАВТОДОР .pdf
-
-
Назва доказу:
3. Тендерна документація (UA-2019-06-13-000667-c)
-
Повʼязаний документ:
3. Тендерна документація ((UA-2019-06-13-000667-c)).doc
-
-
Назва доказу:
2. Договір №30 від 18.07.2019 з розрахунками
-
Повʼязаний документ:
2. Договір №30 від 18.07.2019 з розрахунками.rar
-
-
Назва доказу:
1. Договір досвід №1-07-19 від 29.07.2019 Тульчин
-
Повʼязаний документ:
1. Договір досвід №1-07-19 від 29.07.2019 Тульчин.pdf
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-008951-a 3) Зобов’язати Замовника – Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) – скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920).
Тендерною документацією Замовником встановлено вимогу:
2.4. Учасники повинні надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності асфальтобетонного заводу*.
2.4.1. Надати Інформаційну довідку щодо наявності асфальтобетонного заводу (згідно наведеної форми Форма 3)
2.4.2 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- довідку згідно форми 3;
- оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання;
2.4.3 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- довідку згідно форми 3;
- копію чинного договору оренди;
- оригінал листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі;
- оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання;
2.4.4. У разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- чинний договір поставки, купівлі-продажу (тощо) з виробником асфальтобетону;
- оригінал документу, що підтверджує право власності (обліку) виробника на асфальтобетонний завод (інвентарна картка, тощо). Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) лист - підтвердження від виробника асфальтобетону (із посиланням на предмет закупівлі) про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг;
- атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання.
Форма 3
Довідка про наявність асфальтобетонного заводу
№ п/п
Місцезнаходження АБЗ (адреса)*
Тип/марка АБЗ
Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий,
ЩМА) Власний та/або орендований, поставка, тощо
1 2 3 4 5 6
Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис)
*Асфальтобетонний(ні) завод(и) виробництва має(ють) бути атестований(і) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови", ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші.» ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, Модифікованих полімерами. Технічні умови».
Учасником ТОВ «Шляховик-Т» з-поміж іншого надано Договір поставки №2-ШТ/24 від 03.01.2024 укладений з МПП «НАРА»( Договір поставки АСБ-МПП НАРА додається).
Пунктом 1.2 зазначеного Договору передбачено наступне: Стан виробництва Продавця відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7: 119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7: 127-2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих поолімерами. Технічні умови». ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови».
Враховуючи те, що чинність документа «ДСТУ Б В.2.7-127:2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» скасована з 01.01.2025 згідно з наказом від 28.03.2024 № 108, то договором №2-ШТ/24 від 03.01.2024 не передбачена поставка сумішей щебенево-мастикових, які виготовляються згідно з чинних на дату подачі тендерної пропозиції Державних Стандартів України та відповідають критеріям передбаченим тендерною документацією.
Крім того, враховуючи місцерозташування АБЗ, який буде залучений до виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей (Довідка- наявність АБЗ додається), с.Бугаївка, Рівненської області, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей становить близько 130км, в тому числі маршрут транспортування не менше 35км проходить в межах населених пунктів.
Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші має відповідати вимогам ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ) до найвіддаленіших (кінцевих) ділянок надання послуг/виконання робіт. Таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 містить інформацію про максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, а саме: по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – не більше 150км, з перехідним типом дорожнього одягу – не більше 110км, в межах населеного пункту – не більше 75км.
Беручи до уваги відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей від виробничої бази в с. Бугаївка Рівненської області до об’єкта поточного ремонту в м. Львів (вул. Городоцька (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу), яка становить орієнтовно 130 км, у тому числі не менше 35 км у межах населених пунктів, встановлено наступне: час руху транспорту із сумішшю в межах населених пунктів становить близько 1 год 27 хв; час руху поза межами населених пунктів — орієнтовно 1 год 56 хв; таким чином загальна тривалість доставки суміші складає 3 год 23 хв.
Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі та транспортування її до місця укладання допускається не більше ніж 3 години з моменту виготовлення. Перевищення цього часу неминуче призводить до зниження температури суміші, погіршення її технологічних властивостей, ускладнення процесу ущільнення та, як наслідок, — до зниження довговічності та якості відремонтованого покриття.
Таким чином, встановлена тривалість транспортування — 3 год 23 хв — не підтверджує можливість доставки сумішей належної якості до об’єкта ремонту, оскільки перевищує нормативно допустимі межі.
Водночас при виконанні умов закупівлі учасник/підрядник зобов’язаний враховувати вимоги та положення чинного законодавства, у тому числі стандарти та нормативні документи, що регламентують виготовлення та використання асфальтобетонних сумішей. Проте учасником цього належним чином не враховано, внаслідок чого може бути порушено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а така пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
-
Назва доказу:
Договір поставки АСБ-МПП НАРА
-
Повʼязаний документ:
7. Договір поставки АСБ-МПП НАРА.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Довідка - наявність АБЗ
-
Повʼязаний документ:
6. Довідка - наявність АБЗ.pdf
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-008951-a 3) Зобов’язати Замовника – Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) – скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920).