• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові)

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Бюджетні зобов’язання на 2025-2026р.р. виникають тільки після затвердження відповідних бюджетних призначень. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між Сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених на 2025р-2026р.р. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

49 398 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.08.2025 16:26 - 07.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (в порядку ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: fe1b75e02f35464886b2e0b83227da7a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-29-008951-a.a3
Назва: ВИМОГА (в порядку ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Відповідно до резолютивної частини Протокольного рішення Замовника (Протокол) №40/5 від 14.11.2025 Уповноваженої особи Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі-Протокол №40/5 від 14.11.2025) тендерна пропозиція ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відхилена на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено, згідно з абзацом 1 пункту 42 цих Особливостей, а саме: «…у зв’язку із поданням учасником недостовірної інформації щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 № 1/07/19 та договору підряду від 18.07.2019 № 30, що встановлено під час розгляду скарги АМКУ та підтверджено.» Незважаючи на вимоги Товариства Замовник так і не спромігся надати додаткову інформацію про те, яку ж саме недостовірну інформацію надало ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції. 03.12.2025 Замовником оприлюднено Протокол визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-29-008951-a відповідно до якого ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. Рішення про визначення ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" переможцем торгів прийнято з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, та пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Так, Учасником, відповідно до п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку від 05.09.2025 №26/1/т у п.6 якої зазначено інформацію про наявність в Учасника асфальтоукладача Vogele Super 1900-2 AB 600-2 на праві користування за Договором про надання послуг №22-02/2021 від 22.02.2021. Проте, Договір про надання послуг №22-02/2021 від 22.02.2021 не містить інформації про залучення асфальтоукладача Vogele Super 1900-2 AB 600-2 до надання послуг. З огляду на зміст повідомлення від 01.02.2025 з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" наведені вище невідповідності не розцінюються Замовником як формальні помилки. Отже, ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в порядку визначеному тендерною документацією. Відповідно до п.7 Додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ – для учасника, який є платником податку на додану вартість / Свідоцтво або Витяг платника єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Такі документи в складі тендерної пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відсутні. Наведені вище невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Проте, незважаючи на наявність невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" вимогам тендерної документації тендерна пропозиція такого учасника визначена переможцем торгів. Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. З огляду на викладене, прошу роз’яснити чому, за наявності невідповідностей вимогам та умовам тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" не була відхилена Замовником?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директорові ТзОВ «Шляховик-Т» Михайло КАРПЕЦЬ м. Львів, вул. Шевченка Т, 32, 79005 Про надання інформації ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне. 1. Щодо асфальтоукладача Vogele Super 1900-2 AB 600-2 У довідці Учасника- ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» від 05.09.2025 № 261/1 зазначено асфальтоукладач «Vogele Super 1900-2 AB 600-2», тоді як у договорі про надання послуг від 22.02.2021 №22-02/2021 зазначено «Vogele Super 1900-2». Зазначена різниця у найменуванні не змінює ідентифікацію техніки та не впливає на зміст поданих документів. Позначення «AB 600-2» вказує на тип робочої плити (комплектації) асфальтоукладача, при цьому базова модель «Vogele Super 1900-2» є однаковою. Таким чином, Учасником підтверджено наявність тієї ж моделі техніки, яка вимагалась тендерною документацією, а різниця у зазначенні комплектації має ознаки формальної (несуттєвої) помилки відповідно до пункту 40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. 2. Щодо підтвердження статусу платника ПДВ. При розгляді тендерної пропозиції Замовником було здійснено перевірку інформації про статус платника ПДВ ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» у відкритому офіційному Реєстрі ДПС України: реєстр платників ПДВ — https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv. Особливості, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, не містять заборони на використання відкритих державних реєстрів під час перевірки інформації, поданої Учасником. Водночас інформація, розміщена у таких реєстрах, є офіційною та актуальною. Оскільки відкритий державний реєстр містить підтвердження статусу платника ПДВ, інформація, яку мав містити відповідний документ, вважається такою, що підтверджена у складі пропозиції Учасника шляхом перевірки через офіційний державний ресурс. Крім цього зазначаємо, що інформація про підтвердження статусу платника ПДВ згаданого Учасника відображена у файлах «Форма розрахунку цінової пропозиції», розрахунки_АВК, поданих у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Підстав для внесення змін до прийнятого рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції не встановлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (в порядку абз.2 п.46 Особливостей)

Номер: feadd956acf244de82590320ff20554d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-29-008951-a.a2
Назва: ВИМОГА (в порядку абз.2 п.46 Особливостей)
Вимога:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради ВИМОГА (в порядку абз.2 п.46 Особливостей) Відповідно до резолютивної частини Протокольного рішення Замовника (Протокол) №40/5 від 14.11.2025 Уповноваженої особи Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі-Протокол №40/5 від 14.11.2025) тендерна пропозиція ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» відхилена на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено, згідно з абзацом 1 пункту 42 цих Особливостей, а саме: «…у зв’язку із поданням учасником недостовірної інформації щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 № 1/07/19 та договору підряду від 18.07.2019 № 30, що встановлено під час розгляду скарги АМКУ та підтверджено.» Із рішення Органу оскарження від 09.10.2025 №15332-р/пк-пз, на яке покликається Замовник слідує, що ТОВ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» листом від 07.10.2025 №1 повідомило Орган оскарження, що ним було укладено договір субпідряду з ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» від 29.07.2019 №1/07/19 на виконання робіт з капітального ремонту дороги по вул. Воїна афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області в рамках виконання договору підряду від 18.07.2019 №30. За договором субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19, серед інших робіт, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» виконувало роботи з «влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см. із ЩМА-10 асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м», які передбачено Договором підряду від 18.07.2019 №30, що підтверджено актом №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року за договором від 29.07.2019 № 1/07/19. Тож, Генпідрядником підтверджено укладання і виконання ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» договору субпідряду 29.07.2019 № 1/07/19 на виконання робіт з капітального ремонту дороги по вул. Воїна афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області в рамках виконання договору підряду від 18.07.2019 №30. Із рішення Органу оскарження слідує, що, Замовником (Тульчинська міська рада) за генпідрядним договором залучення субпідрядника не заперечено та підтверджено виконання робіт з «влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см. із ЩМА-10 асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м» за Договором підряду від 18.07.2019 №30. Поряд з цим, із рішення Органу оскарження слідує, що Тульчинська міська рада повідомила, що відсутня інформація щодо письмового погодження із замовником субпідрядних спеціалізованих будівельних та інших організацій за договором від 18.07.2019 №30, що стало підставою для висновку про те, що переможцем (ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т») у складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію щодо укладання договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19. Проте, ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» у складі тендерної пропозиції не надавало жодної інформації про наявність (відсутність) письмового погодження замовника на залучення субпідрядної організації за Договором підряду від 18.07.2019 №30, і це Замовнику достовірно відомо. Надання такої інформації вимогами тендерної документації непередбачено. Обставини погодження залучення субпідрядника знаходяться у площині договірних умов та зобов’язань виключно Сторін за Договором підряду від 18.07.2019 та не встановлюють будь-яких обов’язків для субпідрядних організацій, які можуть бути залучені Підрядником. Відсутність у Замовника інформації щодо письмового погодження залучення субпідрядних організацій за Договором підряду від 18.07.2019 №30 може бути викликана різними обставинами. Відсутність такої інформації не спростовує факту укладання і виконання ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19, які підтверджено належними документами. Надаючи пояснення за скаргою ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», Замовник стверджує: «..Наданий учасником (ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т») в складі тендерної пропозиції Договір субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 в повністю відповідає вимогам замовника, адже: - предметом Договору субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 є капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області; - договір виконаний в обсязі 100% і такий підтверджує досвід виконання учасником такого виду робіт як «улаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону»; - виконання робіт за договором підтверджено наданими в складі тендерної пропозиції учасника належним чином оформленими Актом приймання виконаних будівельних робіт №1 від 10.09.2019 та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 10.09.2019, що відповідає вимогам п.1.3. Додатку №1 до тендерної документації.» Водночас, звертаю увагу Замовника на те, що у рішенні Органу оскарження ідеться про надання переможцем торгів недостовірної інформації щодо укладання договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19, А НЕ щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19, як зазначає Замовник у Протоколі №40/5 від 14.11.2025. Відтак рішення Замовника не узгоджується із рішенням Органу оскарження. Окрім цього, ні Рішення замовника ні рішення Органу оскарження, на яке покликається Замовник не містить відомостей про те, яку ж саме недостовірну інформацію щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19 надало ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Такий же обов’язок Замовника визначено ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовник зобов’язаний надати на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, саме додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. З огляду на викладене, прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» умовам тендерної документації, в тому числі, кваліфікаційним критеріям, а саме: - Надання якої саме недостовірної інформації щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19 стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»? Яка суттєвість такої інформації для визначення результатів відкритих торгів? - Якими фактичними даними підтверджується недостовірність інформації щодо виконання ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» договору субпідряду від 29.07.2019 №1/07/19? - Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» («недостовірність» якої стала підставою для відхилення тендерної пропозиції), до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в порядку абзацу 1 пункту 42 Особливостей? - Якщо звертався – коли і до кого ? Яку саме інформацію отримано Замовником? 17.11.2025 Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (КЕП) Микола КАРПЕЦЬ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директорові ТзОВ «Шляховик-Т» Михайло КАРПЕЦЬ м. Львів, вул. Шевченка Т, 32, 79005 про надання додаткової інформації ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Залізничною районною адміністрацією розглянуто вимогу, подану 17.11.2025 ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», через електронну систему закупівель стосовно надання додаткової інформації про причини відхилення його тендерної пропозиції за процедурою закупівлі UA-2025-08-29-008951-a відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 42, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель. 1. Щодо недостовірної інформації, поданої ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» є встановлений Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель факт подання учасником недостовірної інформації щодо виконання договору субпідряду від 29.07.2019 № 1/07/19 та договору підряду від 18.07.2019 № 30, що підтверджено рішенням вказаної комісії, ухваленим за результатами розгляду скарги, поданої ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» від 24.09.2025 № UA-2025-08-29-008951-a.a1 щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «Шляховик-Т», у межах цієї закупівлі. Надана учасником інформація про виконання зазначених договорів визнана Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель такою, що не відповідає фактичним даним та документам, поданим під час розгляду скарги. 2. Щодо суттєвості недостовірної інформації Недостовірність інформації стосувалася документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, який учасник використовував для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією. Оскільки підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт є суттєвим критерієм для визначення відповідності учасника вимогам закупівлі, встановлена компетентним органом недостовірність поданої інформації безпосередньо впливає на можливість учасника бути визначеним переможцем. Таким чином, за змістом абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію учасника у разі встановлення недостовірності суттєвої інформації. 3. Щодо підтвердження недостовірності інформації Факт подання недостовірної інформації підтверджено рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2025 № 15332-р/пк-пз,, ухваленим у межах розгляду скарги у даній процедурі закупівлі, яке має статус рішення компетентного органу та є належним і допустимим доказом відповідно до пункту 42 Особливостей. 4. Щодо звернення Замовника за додатковим підтвердженням Замовник не звертався до інших органів державної влади чи установ для отримання додаткової інформації, оскільки встановлені Антимонопольним Комітетом України обставини вже є достатніми та належно підтвердженими для застосування вимог пунктів 42 та 44 Особливостей. Отже, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» від 14.11.2025 прийнято Замовником на підставі встановлених компетентним органом фактів подання недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та підтверджує невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 0116e80403094c59b4bbc55e3601212b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-29-008951-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-008951-a Предмет закупівлі: Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові) Підстави подання скарги: Оскарження рішення Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) (Надалі - Замовник) про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) (Надалі – Учасник). Вимоги суб'єкта оскарження: 29.08.2025 Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-08-29-008951-a Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові). До участі у закупівлі були подані пропозиції наступних учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920); 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (ЄДРПОУ 32851616). За результатами розгляду тендерних пропозицій 19.09.2025 Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради опубліковано протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-29-008951-a відповідно до якого учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) визначено переможцем закупівлі, прийнято та затверджено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з Особливостями, п. 49 Особливостей, вимог тендерної документації, а саме Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю визначено наступне: – Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Зазначені вимоги затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі іменуються – «Особливості») Порядок проведення відкритих торгів пункт 49 - Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Відповідно до п. 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 58 Особливостей суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що оприлюднюється ним в електронній системі закупівель. На виконання п. 58 Особливостей ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» підтверджує точність та достовірність інформації та додатків вкладеної/долучених у даній скарзі. Приймаючи рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-08-29-008951-a Замовник допустив порушення порядку розгляду та оцінки пропозицій учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920), що регламентований ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41-44 Особливостей. Обґрунтування порушення замовником порядку розгляду та оцінки пропозицій учасника полягають у наступному: – Згідно п. 9 ч.4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. – Відповідно до п. 15 ч.4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. У разі якщо учасник стає переможцем декількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти. – Положення п. 42 Особливостей регламентують, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. – Згідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. І. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Так, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) на підтвердження досвіду виконання аналогічних документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подано: – Договір субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30. Замовником помилково дійшов висновку про відповідність учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) кваліфікаційному критерію на відповідність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не провів аналіз відповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: Вимоги до аналогічного Договору згідно Закупівлі передбачено, що аналогічний за предметом закупівлі договір - це договір предметом якого є капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво та/або поточний ремонт дороги (доріг) / вулиці (вулиць) /вулично-дорожньої/вулично-шляхової мережі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документі (документах) згідно п.1.2. цього додатку - акті (актах) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в): - знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування; - улаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА); - улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей. Відповідно до ч. 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Згідно ч.1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Згідно ч.3 статті 837 Цивільного кодексу України для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл. Відповідно до п. 11 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. За результатами закупівлі UA-2025-08-29-008951-a між Замовником та Учасником має бути укладений договір підряду. При цьому договір субпідряду не може вважатися аналогічним чи таким, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки він є лише складовою частиною договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області» переможцем у якому визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 36331657). Разом з тим, замовником і балансоутримувачем об’єкту за даною закупівлею виступає Тульчинська міська рада (ЄДРПОУ 04051141), відтак позитивний лист-відгук надається виключно даним суб’єктом. Окремо варто звернути увагу на вимоги діючого законодавства у період укладення договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області». 1. Так, для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл, водночас як убачається з загальнодоступних державних реєстрів та баз інформації станом на період дії Договору субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30.» у Учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (код за ЄДРПОУ 42844920) були відсутні дозвільні документи/ліцензії на виконання відповідного виду робіт. Окрім того, відповідно до п. 5.1.3 Договору у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c Підрядник (ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод») мав право залучати до виконання будівельних робіт субпідрядні спеціалізовані будівельні та інші організації за умови письмового погодження із Замовником. Водночас, з оприлюднених додатків та матеріалів до зазначеної закупівлі не вбачається, що Підрядник залучав або мав намір залучати ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920). Більше того, таке залучення було неможливим, оскільки у ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» на той час були відсутні необхідні дозволи та/або ліцензії для виконання відповідних робіт (ліцензія додається). 2. У межах зазначеного договору задекларовано виконання робіт з улаштування вирівнюючого шару обсягом близько 110 т та шару ЩМА-10 площею 1091 м² із попереднім розливом бітумної емульсії. Проте в Акті виконаних робіт форми КБ-2в №1 від 10.09.2019 на суму лише 16 914,46 грн взагалі не відображено матеріалів, з яких виконано зазначені шари дорожнього одягу (бітумна емульсія, асфальтобетонні суміші, ЩМА-10), ані як власних матеріалів, ані як матеріалів, наданих Замовником (поставка Замовника). Такий договір є формальним, не підтверджує фактичного виконання робіт у необхідному обсязі та за своїм змістом і вартістю не може визнаватися аналогічним для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт. 3. Крім цього, види робіт, передбачені технічним завданням закупівлі UA-2019-06-13-000667-c на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області», не відповідають видам робіт, які визначені як обов’язкові для підтвердження аналогічного досвіду, оскільки: Проаналізувавши генпідрядний договір №30 від 18.07.2019 між ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» та Тульчинською міською радою, бачимо невідповідність у найменуваннях робіт із влаштування покриття дорожнього одягу порівняно із документами ТОВ «Шляховик-Т» та ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод». У Документах Генпідрядника ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод»(Розрахунки Договірної ціни до Договору №30 додаються): «ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м» У Документах Субпідрядника, а саме в Акті виконаних робіт Кб-2в №1 від 10.09.2019 за Договором №1/07/19 від 29.07.2019) : «ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із ЩМА-10 асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м.» Хоча договір субпідряду № 1/07/19 від 29.07.2019 року укладений у межах генерального підрядного договору із замовником № 30 від 18.07.2019 року, умови генерального підрядного договору та субпідрядного договору не співпадають у частині визначення видів робіт та не може вважатися підтвердженням аналогічного договору за предметом закупівлі. 4. Водночас звертаємо увагу, що як вимоги законодавства, так і умови тендерної документації зобов’язують учасника надавати достовірну інформацію. Практика розгляду справ Антимонопольним комітетом України свідчить, що підтвердженням недостовірності наданих відомостей можуть бути достовірні дані, отримані з відкритих (загальнодоступних) джерел, від органів державної влади та/або з документів учасника. Так, Учасник ТОВ"ШЛЯХОВИК-Т" оскаржував вимоги Замовника щодо кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Скарга подана 13.06.2025 щодо закупівлі згідно оголошення № UA-2025-06-02-005101-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-02-005101-a. У тендерній документації за процедурою закупівлі UA-2025-06-02-005101-a Замовником було встановлено вимогу підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у період з 2018 по 2024 роки. Зокрема, учасники повинні були надати підтвердження виконання окремих видів робіт, серед яких – влаштування шару покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМА). У поданій скарзі ТОВ «Шляховик-Т» висловило заперечення щодо зазначеної вимоги та просило Замовника її виключити. Аргументуючи свою позицію, скаржник СТВЕРДЖУВАВ про відсутність власного досвіду саме з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА (ст.7, останній абз., ст.8 перший абз. Скарги)(Скарга ТОВ «Шляховик-Т» додається). Виникає закономірне та очевидне питання щодо достовірності відомостей, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції, що має істотне значення для визначення результатів відкритих торгів: «Яким чином у ТОВ «Шляховик-Т» з’явився досвід виконання відповідних робіт за відсутності правових підстав для залучення до їх виконання як субпідрядника та за відсутності необхідних ліцензій?». Крім того, достатнім підтвердженням відсутності у Учасника досвіду виконання відповідних видів робіт є його власне декларативне повідомлення про відсутність такого досвіду. ІІ. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявності асфальтобетонного заводу). Тендерною документацією Замовником встановлено вимогу: 2.4. Учасники повинні надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності асфальтобетонного заводу*. 2.4.1. Надати Інформаційну довідку щодо наявності асфальтобетонного заводу (згідно наведеної форми Форма 3) 2.4.2 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - довідку згідно форми 3; - оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; 2.4.3 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - довідку згідно форми 3; - копію чинного договору оренди; - оригінал листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; 2.4.4. У разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний договір поставки, купівлі-продажу (тощо) з виробником асфальтобетону; - оригінал документу, що підтверджує право власності (обліку) виробника на асфальтобетонний завод (інвентарна картка, тощо). Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) лист - підтвердження від виробника асфальтобетону (із посиланням на предмет закупівлі) про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; - атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. Форма 3 Довідка про наявність асфальтобетонного заводу № п/п Місцезнаходження АБЗ (адреса)* Тип/марка АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий, ЩМА) Власний та/або орендований, поставка, тощо 1 2 3 4 5 6 Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис) *Асфальтобетонний(ні) завод(и) виробництва має(ють) бути атестований(і) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови", ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші.» ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, Модифікованих полімерами. Технічні умови». Учасником ТОВ «Шляховик-Т» з-поміж іншого надано Договір поставки №2-ШТ/24 від 03.01.2024 укладений з МПП «НАРА»( Договір поставки АСБ-МПП НАРА додається). Пунктом 1.2 зазначеного Договору передбачено наступне: Стан виробництва Продавця відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7: 119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7: 127-2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих поолімерами. Технічні умови». ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови». Враховуючи те, що чинність документа «ДСТУ Б В.2.7-127:2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» скасована з 01.01.2025 згідно з наказом від 28.03.2024 № 108, то договором №2-ШТ/24 від 03.01.2024 не передбачена поставка сумішей щебенево-мастикових, які виготовляються згідно з чинних на дату подачі тендерної пропозиції Державних Стандартів України та відповідають критеріям передбаченим тендерною документацією. Крім того, враховуючи місцерозташування АБЗ, який буде залучений до виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей (Довідка- наявність АБЗ додається), с.Бугаївка, Рівненської області, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей становить близько 130км, в тому числі маршрут транспортування не менше 35км проходить в межах населених пунктів. Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші має відповідати вимогам ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ) до найвіддаленіших (кінцевих) ділянок надання послуг/виконання робіт. Таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 містить інформацію про максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, а саме: по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – не більше 150км, з перехідним типом дорожнього одягу – не більше 110км, в межах населеного пункту – не більше 75км. Беручи до уваги відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей від виробничої бази в с. Бугаївка Рівненської області до об’єкта поточного ремонту в м. Львів (вул. Городоцька (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу), яка становить орієнтовно 130 км, у тому числі не менше 35 км у межах населених пунктів, встановлено наступне: час руху транспорту із сумішшю в межах населених пунктів становить близько 1 год 27 хв; час руху поза межами населених пунктів — орієнтовно 1 год 56 хв; таким чином загальна тривалість доставки суміші складає 3 год 23 хв. Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі та транспортування її до місця укладання допускається не більше ніж 3 години з моменту виготовлення. Перевищення цього часу неминуче призводить до зниження температури суміші, погіршення її технологічних властивостей, ускладнення процесу ущільнення та, як наслідок, — до зниження довговічності та якості відремонтованого покриття. Таким чином, встановлена тривалість транспортування — 3 год 23 хв — не підтверджує можливість доставки сумішей належної якості до об’єкта ремонту, оскільки перевищує нормативно допустимі межі. Водночас при виконанні умов закупівлі учасник/підрядник зобов’язаний враховувати вимоги та положення чинного законодавства, у тому числі стандарти та нормативні документи, що регламентують виготовлення та використання асфальтобетонних сумішей. Проте учасником цього належним чином не враховано, внаслідок чого може бути порушено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а така пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на наведене, Замовник при аналізі та дослідженні документів зобов’язаний переконатися у достовірності інформації, поданої учасником, та за результатами такого розгляду прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним керуючись ст. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання ч 1 ст. 18 Закону скарга містить найменування замовника «рішення дії або бездіяльність якого оскаржуються ім'я найменування місце, проживання місцезнаходження суб’єкта оскарження підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення дії або, бездіяльність замовника, фактичні обставини що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення дії чи бездіяльності замовника що суперечать законодавству, сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Скарга подана з дотриманням строку встановленого електронною системою, закупівель. Просимо: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-008951-a 3) Зобов’язати Замовника – Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) – скасувати рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920). Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище та інформація яка знаходиться у вільному доступі, у системі електронних закупівель, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Додатки: 1. Договір досвід №1-07-19 від 29.07.2019 Тульчин 2. Договір №30 від 18.07.2019 з розрахунками 3. Тендерна документація (UA-2019-06-13-000667-c) 4. СКАРГА АМКУ_ЛЬВІВАВТОДОР 5. Ліцензія ТОВ «Шляховик-Т» 6. Довідка - наявність АБЗ 7. Договір поставки АСБ-МПП НАРА
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2025 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2025 17:01
Дата виконання рішення Замовником: 20.10.2025 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2025 № 15332-р/пк-пз щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл від 24 вересня 2025 року № UA-2025-08-29-008951-a.a1 щодо скасування рішення Замовника про визнання переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т» за процедурою закупівлі — Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові), ідентифікатор закупівлі:; оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-29-008951-a, Вирішено: скасувати рішення про визнання переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «Шляховик-Т» від 19 вересня 2025 року за процедурою закупівлі — Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 (CPV) за «Єдиний закупівельний словник» (Утримання вулично-дорожньої мережі, а саме: Послуги з поточного ремонту дороги на вул. Городоцькій (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу) у м. Львові), ідентифікатор заккпівлі:; оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-29-008951-a. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 64 Особливостей, протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення, повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Тишкун Наталія Валеріївна 380322420592 NATALIYA_TISHKUN@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a53952e5739848f28dccab982f95288f
Заголовок пункту скарги: І. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: І. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявність досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
Так, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) на підтвердження досвіду виконання аналогічних документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подано:
– Договір субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30.

Замовником помилково дійшов висновку про відповідність учасника (Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920) кваліфікаційному критерію на відповідність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не провів аналіз відповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема:
Вимоги до аналогічного Договору згідно Закупівлі передбачено, що аналогічний за предметом закупівлі договір - це договір предметом якого є капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво та/або поточний ремонт дороги (доріг) / вулиці (вулиць) /вулично-дорожньої/вулично-шляхової мережі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті).
Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документі (документах) згідно п.1.2. цього додатку - акті (актах) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в):
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування;
- улаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);
- улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Відповідно до ч. 1 статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно ч.1 статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Згідно ч.3 статті 837 Цивільного кодексу України для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл.
Відповідно до п. 11 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
За результатами закупівлі UA-2025-08-29-008951-a між Замовником та Учасником має бути укладений договір підряду. При цьому договір субпідряду не може вважатися аналогічним чи таким, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки він є лише складовою частиною договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області» переможцем у якому визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 36331657).
Разом з тим, замовником і балансоутримувачем об’єкту за даною закупівлею виступає Тульчинська міська рада (ЄДРПОУ 04051141), відтак позитивний лист-відгук надається виключно даним суб’єктом.

Окремо варто звернути увагу на вимоги діючого законодавства у період укладення договору генерального підряду у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м. Тульчині, Вінницької області області».
1. Так, для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл, водночас як убачається з загальнодоступних державних реєстрів та баз інформації станом на період дії Договору субпідряду №1/07/19 від 29.07.2019 на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області, укладений у межах договору Генпідрядника- ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» із Тульчинською міською радою №30.» у Учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (код за ЄДРПОУ 42844920) були відсутні дозвільні документи/ліцензії на виконання відповідного виду робіт.
Окрім того, відповідно до п. 5.1.3 Договору у закупівлі UA-2019-06-13-000667-c Підрядник (ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод») мав право залучати до виконання будівельних робіт субпідрядні спеціалізовані будівельні та інші організації за умови письмового погодження із Замовником.
Водночас, з оприлюднених додатків та матеріалів до зазначеної закупівлі не вбачається, що Підрядник залучав або мав намір залучати ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» (ЄДРПОУ 42844920). Більше того, таке залучення було неможливим, оскільки у ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» на той час були відсутні необхідні дозволи та/або ліцензії для виконання відповідних робіт (ліцензія додається).
2. У межах зазначеного договору задекларовано виконання робіт з улаштування вирівнюючого шару обсягом близько 110 т та шару ЩМА-10 площею 1091 м² із попереднім розливом бітумної емульсії. Проте в Акті виконаних робіт форми КБ-2в №1 від 10.09.2019 на суму лише 16 914,46 грн взагалі не відображено матеріалів, з яких виконано зазначені шари дорожнього одягу (бітумна емульсія, асфальтобетонні суміші, ЩМА-10), ані як власних матеріалів, ані як матеріалів, наданих Замовником (поставка Замовника). Такий договір є формальним, не підтверджує фактичного виконання робіт у необхідному обсязі та за своїм змістом і вартістю не може визнаватися аналогічним для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт.

3. Крім цього, види робіт, передбачені технічним завданням закупівлі UA-2019-06-13-000667-c на «Капітальний ремонт дороги по вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна у м.Тульчині, Вінницької області», не відповідають видам робіт, які визначені як обов’язкові для підтвердження аналогічного досвіду, оскільки:
Проаналізувавши генпідрядний договір №30 від 18.07.2019 між ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» та Тульчинською міською радою, бачимо невідповідність у найменуваннях робіт із влаштування покриття дорожнього одягу порівняно із документами ТОВ «Шляховик-Т» та ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод».
У Документах Генпідрядника ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод»(Розрахунки Договірної ціни до Договору №30 додаються):
«ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м»
У Документах Субпідрядника, а саме в Акті виконаних робіт Кб-2в №1 від 10.09.2019 за Договором №1/07/19 від 29.07.2019) :
«ДН 2-1-57 Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5см із ЩМА-10 асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 6м.»
Хоча договір субпідряду № 1/07/19 від 29.07.2019 року укладений у межах генерального підрядного договору із замовником № 30 від 18.07.2019 року, умови генерального підрядного договору та субпідрядного договору не співпадають у частині визначення видів робіт та не може вважатися підтвердженням аналогічного договору за предметом закупівлі.

4. Водночас звертаємо увагу, що як вимоги законодавства, так і умови тендерної документації зобов’язують учасника надавати достовірну інформацію. Практика розгляду справ Антимонопольним комітетом України свідчить, що підтвердженням недостовірності наданих відомостей можуть бути достовірні дані, отримані з відкритих (загальнодоступних) джерел, від органів державної влади та/або з документів учасника.
Так, Учасник ТОВ"ШЛЯХОВИК-Т" оскаржував вимоги Замовника щодо кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Скарга подана 13.06.2025 щодо закупівлі згідно оголошення № UA-2025-06-02-005101-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-02-005101-a.
У тендерній документації за процедурою закупівлі UA-2025-06-02-005101-a Замовником було встановлено вимогу підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у період з 2018 по 2024 роки. Зокрема, учасники повинні були надати підтвердження виконання окремих видів робіт, серед яких – влаштування шару покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМА).
У поданій скарзі ТОВ «Шляховик-Т» висловило заперечення щодо зазначеної вимоги та просило Замовника її виключити. Аргументуючи свою позицію, скаржник СТВЕРДЖУВАВ про відсутність власного досвіду саме з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА (ст.7, останній абз., ст.8 перший абз. Скарги)(Скарга ТОВ «Шляховик-Т» додається).
Виникає закономірне та очевидне питання щодо достовірності відомостей, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції, що має істотне значення для визначення результатів відкритих торгів: «Яким чином у ТОВ «Шляховик-Т» з’явився досвід виконання відповідних робіт за відсутності правових підстав для залучення до їх виконання як субпідрядника та за відсутності необхідних ліцензій?». Крім того, достатнім підтвердженням відсутності у Учасника досвіду виконання відповідних видів робіт є його власне декларативне повідомлення про відсутність такого досвіду.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: a26fb6c0086b459ab960eff7734500ce
Заголовок пункту скарги: ІІ. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявності асфальтобетонного заводу).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ІІ. Щодо відповідності кваліфікаційному критерію (наявності асфальтобетонного заводу).
Тендерною документацією Замовником встановлено вимогу:

2.4. Учасники повинні надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності асфальтобетонного заводу*.
2.4.1. Надати Інформаційну довідку щодо наявності асфальтобетонного заводу (згідно наведеної форми Форма 3)
2.4.2 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- довідку згідно форми 3;
- оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання;
2.4.3 При залученні учасником для надання послуг за предметом закупівлі орендованого асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- довідку згідно форми 3;
- копію чинного договору оренди;
- оригінал листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його заводу для надання послуг учасником за предметом закупівлі;
- оригінал атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання;
2.4.4. У разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- чинний договір поставки, купівлі-продажу (тощо) з виробником асфальтобетону;
- оригінал документу, що підтверджує право власності (обліку) виробника на асфальтобетонний завод (інвентарна картка, тощо). Якщо АБЗ не є власністю виробника асфальтобетонну, додатково надати документ, який підтверджує право користування АБЗ виробником асфальтобетону (договір оренди, тощо) лист - підтвердження від виробника асфальтобетону (із посиланням на предмет закупівлі) про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг;
- атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання.


Форма 3
Довідка про наявність асфальтобетонного заводу

№ п/п
Місцезнаходження АБЗ (адреса)*
Тип/марка АБЗ
Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (крупнозернистий, дрібнозернистий,
ЩМА) Власний та/або орендований, поставка, тощо
1 2 3 4 5 6

Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис)
*Асфальтобетонний(ні) завод(и) виробництва має(ють) бути атестований(і) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови", ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші.» ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, Модифікованих полімерами. Технічні умови».

Учасником ТОВ «Шляховик-Т» з-поміж іншого надано Договір поставки №2-ШТ/24 від 03.01.2024 укладений з МПП «НАРА»( Договір поставки АСБ-МПП НАРА додається).
Пунктом 1.2 зазначеного Договору передбачено наступне: Стан виробництва Продавця відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7: 119-2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7: 127-2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих поолімерами. Технічні умови». ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови».
Враховуючи те, що чинність документа «ДСТУ Б В.2.7-127:2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» скасована з 01.01.2025 згідно з наказом від 28.03.2024 № 108, то договором №2-ШТ/24 від 03.01.2024 не передбачена поставка сумішей щебенево-мастикових, які виготовляються згідно з чинних на дату подачі тендерної пропозиції Державних Стандартів України та відповідають критеріям передбаченим тендерною документацією.

Крім того, враховуючи місцерозташування АБЗ, який буде залучений до виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей (Довідка- наявність АБЗ додається), с.Бугаївка, Рівненської області, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей становить близько 130км, в тому числі маршрут транспортування не менше 35км проходить в межах населених пунктів.
Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші має відповідати вимогам ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ) до найвіддаленіших (кінцевих) ділянок надання послуг/виконання робіт. Таблиця 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 містить інформацію про максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, а саме: по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – не більше 150км, з перехідним типом дорожнього одягу – не більше 110км, в межах населеного пункту – не більше 75км.
Беручи до уваги відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей від виробничої бази в с. Бугаївка Рівненської області до об’єкта поточного ремонту в м. Львів (вул. Городоцька (від вул. Виговського до Скнилівського шляхопроводу), яка становить орієнтовно 130 км, у тому числі не менше 35 км у межах населених пунктів, встановлено наступне: час руху транспорту із сумішшю в межах населених пунктів становить близько 1 год 27 хв; час руху поза межами населених пунктів — орієнтовно 1 год 56 хв; таким чином загальна тривалість доставки суміші складає 3 год 23 хв.
Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі та транспортування її до місця укладання допускається не більше ніж 3 години з моменту виготовлення. Перевищення цього часу неминуче призводить до зниження температури суміші, погіршення її технологічних властивостей, ускладнення процесу ущільнення та, як наслідок, — до зниження довговічності та якості відремонтованого покриття.
Таким чином, встановлена тривалість транспортування — 3 год 23 хв — не підтверджує можливість доставки сумішей належної якості до об’єкта ремонту, оскільки перевищує нормативно допустимі межі.
Водночас при виконанні умов закупівлі учасник/підрядник зобов’язаний враховувати вимоги та положення чинного законодавства, у тому числі стандарти та нормативні документи, що регламентують виготовлення та використання асфальтобетонних сумішей. Проте учасником цього належним чином не враховано, внаслідок чого може бути порушено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а така пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження