• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами ДК 021:2015 (CPV) 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

278 118.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.08.2025 15:55 - 03.09.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

Скарга

Номер: f64bb94cafee41598bc99553fc1b3ec0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-29-008579-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Автор: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Богдан Захарченко +380671933515 tender@er-tec.com.ua http://er-tec.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ad1b2d08f8674f0184b867b631793338
Заголовок пункту скарги: Скарга на протокольне рішення замовника від 11.09.2025 № № 20/3 щодо прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник передбачив у пункті 6 додатку 3 технічних вимог до тендерної документації вимогу:
6. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти управління відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
На зазначену вимогу учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» надав відповідний гарантійний лист.
У пункті 1.4 розділу 1 проєкту договору додаток 4 до тендерної документації Замовник також передбачив умову:
1.4. Виконавець має всі законні права, в тому числі передбачені законодавством дозволи, ліцензії тощо, необхідні для надання послуг, передбачених даним Договором, а також підтверджує, що такі дозволи, ліцензії тощо будуть чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг по цьому Договору.
На вимогу згоди з проєктом договору передбаченої пунктом 9 додатку 2 до тендерної документації учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» надав лист згоду з проєктом договору.
Зазначені гарантії та підтвердження наявності усіх дозвільних документів, які будуть чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг не відповідають дійсності.

Так, відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Дозвіл є обов’язковим дозвільним документом, який повинен отримати учасник.
При перевірці інформації, яка містяться саме у відкритому реєстрі: Реєстр суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься дозвіл та продовження Дозвілу на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто виданий учаснику Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчився 1 вересня 2025 року, який саме виданий у окремому спрощеному порядку, передбаченому Постановою від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
На дату подання зазначеного саме у реєстрі дозволів відсутня інформація щодо отриманого дозволу ТОВ «А-ЕНЕРГО», який би був дійсний та безстроковий у загальному порядку передбаченому у Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328. Інші дозволи у тому числі діючі учаснику не видавалися.

Тобто зазначену інформацію Замовник повинен був перевірити самостійно, адже вона знаходиться у відкритому доступі у відкритому реєстрі.
Зазначене питання також досліджувалося Комісією АМКУ у рішенні від 24.07.2025 № 11574.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 3 до тендерної документації, та вимогам тендерної документації, та має бути відхилена Замовником. У учасника відсутній діючий дозвільний документ - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:

ПРОСИМО:

1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-08-29-008579-a Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради.
3) Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради скасувати Протокольне рішення від 11.09.2025 №20/3 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір