• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця

Завершена

1 404 013.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.08.2025 14:58 - 03.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможцем у тендерній закупівлі «Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця» UA-2025-08-29-006969-a.

Номер: 5b529d6207594ba7b29c4b7b857a9667
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-29-006969-a.a1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможцем у тендерній закупівлі «Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця» UA-2025-08-29-006969-a.
Вимога:
Під час закупівлі «Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою : вул. Зодчих, 22, м. Вінниця» UA-2025-08-29-006969-a. Замовник Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області при розгляді пропозиції ФОП СЕРДЮК ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, надав учаснику 24 години на усунення невідповідностей, зазначивши, що документи учасника були підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП), тоді як тендерна документація містила пряму вимогу підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо електронний підпис учасника тендеру не відповідає вимогам тендерної документації (наприклад, вимагався КЕП, а надано УЕП), замовник зобов'язаний відхилити таку пропозицію без надання учаснику можливості виправити невідповідність, оскільки це є суттєвою вимогою до оформлення тендерної пропозиції, а не технічною похибкою. Звертаємо Вашу вагу що: Згідно з п.2 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам документації (наприклад, в частині типу електронного підпису), замовник повинен відхилити таку пропозицію. • Недотримання суттєвих умов тендерної документації: Вимога щодо типу електронного підпису (КЕП) є частиною суттєвих умов договору, які учасник має дотриматися для подання пропозиції. • Невиконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»: Закон чітко визначає, що замовник відхиляє пропозицію, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям або якщо його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. • Практика органів та судів: Судова практика та роз'яснення Державної аудиторської служби України (ДАСУ) вказують на неприпустимість виправлення помилок, пов'язаних з типом електронного підпису, оскільки це впливає на юридичну силу та відповідність документа. Отже дії Замовника щодо надання ФОП СЕРДЮК ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, можливість повністю перепідписати пропозицію КЕП після закінчення строку подання є такими, що порушують принципи рівної конкуренції та недискримінації учасників передбачені ст.5 Закону. Також звертаємо Вашу увагу на те: Технічним завданням додатка №1 до тендерної документації предмета закупівлі :«Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця» (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) передбачено виконання робіт пов’язаних з монтажем водопровідних систем, систем кондиціювання повітря, електромонтажні роботи. Відповідно до Витягу №3587283 від 05.09.2025р. , Виписки №373550388257 з Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців, громадських формувань та Витягу №82232 з реєстру платників єдиного податку, які були додані до документів учасником закупівлі ФОП Сердюк О.В. КВЕД 43.22- Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування та КВЕД 43.21- Електромонтажні роботи відсутні у переліку видів діяльності ФОП Сердюк О.В. Це свідчить про те що визначений переможцем у даній закупівлі ФОП Сердюк О.В. не має право виконувати вищезазначені види робіт на обраній ним системі оподаткування: Єдиний податок , 3-я група із застосуванням якої було складено кошторисну документацію. Пункт 177.6 ПКУ вимагає: якщо ФОП отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності у межах обраних ним видів такої діяльності (КВЕДІВ), такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими для платників податку – фізичних осіб ( ПДФО 18% плюс ВЗ 5%). Внаслідок чого зазначаємо що кошторис якій був наданий ФОП Сердюк О.В до участі у закупівлі : :«Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця» (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не відповідає нормам чинного законодавства. Так як у переліку робіт які має право виконувати ФОП Сердюк О.В. на єдиному податку, 3-я група відсутні КВЕД 43.22 (Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування) , КЕВД 43.21- Електромонтажні роботи, весь пакет кошторисної документації (документ учасника : Кошториси ПФУ Зодчих.7z) доданий учасником ФОП Сердюк О.В. порахований не вірно. Роботи які пов’язані з монтажем водопровідних мереж, електромереж та мереж кондиціювання мають бути оподатковані за ставкою платника податку на загальній системі оподаткування (18%+3%) що має бути відображено в локальних кошторисах та зведеному розрахунку вартості виконання робіт. З приводу вищевикладеного зазначаємо що кошторис наданий учасником закупівлі ФОП Сердюк О.В. обрахований не вірно і не відповідає вимогам «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.8. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків, зборів, обов’язкових платежів, що мають бути сплачені учасником.» даної тендерної закупівлі. Вимагаємо: -скасувати рішення про визнання переможцем ФОП СЕРДЮК ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ - здійснити повторний розгляд пропозицій відповідно до вимог Закону та тендерної документації. У разі ігнорування цієї вимоги, ми залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та ДАСУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на Вимогу про скасування рішення про визнання переможцем у закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту частини приміщення Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, розміщеного за адресою: вул. Зодчих, 22, м. Вінниця», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-29-006969-a. 1. Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду поданої тендерної пропозиції ФОП Сердюка Олександра Вікторовича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: встановлено що на тендерну пропозицію накладено УЕП, замість визначеного умовами тендерної документації - КЕП. Оскільки, вказана невідповідність не впливає на технічні характеристики та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, уповноваженою особою через електронну систему закупівель було надано вимогу про усунення невідповідностей. 2. Відповідно до поданої в складі тендерної пропозиції Виписки з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців основний КВЕД ФОП Сердюка Олександра Вікторовича є 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний) – який передбачає у собі ряд будівельних робіт, які виконуються при такому будівництві/ремонті, в т.ч. електротехнічні роботи, опалення, кондиціонування, які не передбачають додаткових дозволів та специфічних навиків для їх виконання, оскільки не являються специфічними та складними. Таким чином, дана можливість юридично зафіксована та дозволена для ФОП Сердюка Олександра Вікторовича. Окрім того, до початку виконання робіт/надання послуг будь-який підрядник/виконавець має можливість при необхідності відкрити додаткові необхідні КВЕДи, згідно чинного законодавства. З огляду на викладене, вимога не підлягає задоволенню, а рішення щодо визначення переможця закупівлі відповідає чинному законодавству.
Статус вимоги: Не задоволено