-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм літній повсякденний робочий
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 6 днів назад
460 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
29.08.2025 10:46 - 03.09.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
Скарга щодо визначення переможця
Номер:
499dc5d0743d4103a6b18c961318fc1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-29-002278-a.c1
Назва:
Скарга щодо визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- лист від виробника ZUNA.pdf 16.09.2025 09:38
- наказ ДСНС №311 від 17.03.2025.pdf 16.09.2025 09:38
- висновок сес виріб костюм літній повсякденний робочий.PDF 16.09.2025 09:38
- Додаток 3.docx 16.09.2025 09:38
- СКАРГА.doc 16.09.2025 09:38
- СКАРГА.pdf 16.09.2025 09:38
- ТЕХ ОПИС Ч.pdf 16.09.2025 09:38
- Протокол розгляду.pdf 16.09.2025 09:38
- лист заст Ningbo пп.pdf 16.09.2025 09:39
- sign.p7s 16.09.2025 09:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 11:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0ad519faf7a949d58f65b2a608cb01a4
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
29.08.2025 року 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області розмістило на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-29-002278-a) оголошення про проведення закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів по предмету: Костюм літній повсякденний робочий ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг.
ТОВ НВП «Укрпожстандарт», приймало участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
11.09.2025 року 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області опублікував Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою по предмету закупівлі Костюм літній повсякденний робочий ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг, яким вирішено визнати переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ПІДПРИЄМЦЕМ "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ 2901117391.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Відповідно до Додатка №3 до Тендерної документації, Замовник торгів визначив необхідні Технічні вимоги до предмета закупівлі.
У Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції Учасника наступних документів:
1. п. 4. Перелік підтверджувальних документів
Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості костюма літнього повсякденного робочого повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видав(-ла) (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів):
офіційний документ, виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність санітарному законодавству костюма літнього повсякденного робочого та має містити достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника костюма, матеріалів та/або артикула, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи костюма літнього повсякденного робочого).
У складі своєї пропозиції ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" надає Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/4496 від 09.10.2024року з Додатком (далі-Висновок) на виріб костюм літній повсякденний робочий матеріали виготовлення згідно з додатком до Висновку, який містить наступну інформацію:
1.1У Висновку зазначено що об’єкт експертизи: костюм літній повсякденний робочий виготовлений у відповідності із: технічними вимогами «Костюм літній повсякденний робочий затв.наказом ДСНС України від 05.04.2024 № 378.».
Проте, відповідно до інформації, яка опублікована на офіційному сайті ДСНС України, зазначений наказ ДСНС України від 05.04.2024 № 378 втратив чинність, і наразі діють нові технічні вимоги, затверджені наказом ДСНС України від 17.03.2025 № 311.
Відтак Висновок не є чинним, оскільки об’єкт експертизи: костюм літній повсякденний робочий виготовляється у відповідності із технічними вимогами які втратили чинність. Більше того, у самому тексті Висновку прямо вказано, що він чинний лише на період дії технічних вимог, затверджених наказом № 378. Отже, у зв’язку з втратою чинності вказаного нормативного документа, чинність наданого Висновку також припинена.
У Висновку зазначено, що він також чинний на період дії постанови КМУ № 81 від 14.02.2018 року. Проте брати це за основу як підтвердження відповідності вимогам Додатку 3 до ТД не можна, оскільки постанова № 81 регулює виключно питання затвердження опису та зразків форменого одягу і знаків розрізнення, але не містить жодних технічних характеристик костюму літнього повсякденного робочого та вимог до матеріалів його виготовлення.
Натомість чинним нормативним документом, який прямо визначає технічні вимоги до цього предмета закупівлі, є наказ ДСНС України від 17.03.2025 № 311. Саме на підставі цього наказу мала б проводитися оцінка пропозицій учасників. Отже, посилання на постанову № 81 як на підставу чинності Висновку є безпідставним і не може вважатися належним підтвердженням відповідності пропозиції Переможця вимогам тендерної документації.
Таким чином вважаємо що ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" не виконав вимогу Замовника яка зазначена у Додатку 3 до Тендерної документації, щодо надання у складі пропозиції офіційного документу, який виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність санітарному законодавству костюма літнього повсякденного робочого та має містити достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника костюма, матеріалів та/або артикула, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи костюма літнього повсякденного робочого), оскільки наданий документ не відповідає вимогам, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації, а саме — не є чинним офіційним документом, виданим відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, який би підтверджував відповідність костюма літнього повсякденного робочого чинному санітарному законодавству.
1.2. У Додатку до Висновку зазначені наступні матеріали виготовлення костюму літнього повсякденного робочого:
п.10 Стрічка зі світлоповертальними властивостями жовтого кольору, арт.5392 (орієнтовний колір – Gold Fusion PANTONE 15-1062 TPG) на основі шириною 2,5 см., Estr виробник SHAOXING ZUNA TEXTILE CO., LTD, Китай
у Висновку чітко вказаний арт.5392
-Натомість у листі від Zuna зазначено артикул – Estr 5392:
- У технічному описі учасника зазначено: арт.5392 Estr
Таким чином, Висновок, лист Zuna та технічний опис учасника містить різну інформацію щодо артикулу Стрічки зі світлоповертальними властивостями жовтого кольору, що не дає змогу ідентифікувати яку саме стрічку зі світлоповертальними властивостями використовують у пошитті предмету закупівлі.
Отже, Висновок не містить повної та однозначної інформації щодо ідентифікації стрічки зі світлоповертальними властивостями, що ставить під сумнів відповідність наданого документа вимогам замовника, передбаченим у Додатку 2 до Тендерної документації.
1.3, у Додатку до Висновку зазначені наступні матеріали виготовлення костюму літнього повсякденного робочого:
п.5. Застібка текстильна чорного кольору арт. 6130-0006-25-000-МH (для центральної застібки куртки, пат, підсилювальних накладок рукавів, підсилювальних накладок передніх половинок штанів) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 25мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
п.6. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0008-30-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 30мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
п.7. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0009-40-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 40мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
-Натомість у листі виробника зазначено що Ningbo MH Industry CO.,LTD, Китай є виробником застібок-липучок, що є окремим видом текстильної фурнітури, і відрізняється від узагальненої назви «текстильна застібка», яка використана у Висновку.
Таким чином, у Висновку та листі від виробника вживаються різні терміни, які мають різне технічне значення, а саме: «застібка текстильна» у Висновку та «застібка-липучка» у листі виробника. Це унеможливлює однозначну ідентифікацію матеріалу, який саме проходив санітарно-епідеміологічну експертизу.
Отже, Висновок не містить достатньо чіткої та ідентифікаційної інформації про зазначені застібки, що ставить під сумнів можливість підтвердження відповідності заявлених матеріалів вимогам санітарного законодавства, як вимагалось у Додатку 2 до Тендерної документації
Також у Додатку до Висновку зазначено, що: п.7. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0009-40-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 40мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
Вказано, що вона використовується для нагрудної нашивки.
Натомість, відповідно до технічних вимог Замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, вимагалось:
1.3.7 Застібка текстильна нарукавної нашивки
Застібка текстильна (кольору, який відповідає кольору основної тканини куртки, або чорного кольору) (поліамід (нейлон) – не менше 75%) завширшки 40 мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків.
Таким чином, зазначене у Висновку не відповідає вимогам замовника які наведені у Додатку 3 до тендерної пропозиції, оскільки застібка завширшки 40 мм передбачена для нагрудної, а не для нарукавної нашивки, як вимагається умовами тендеру. Це вказує на невідповідність заявленої продукції умовам закупівлі та надає підстави вважати, що Висновок не охоплює всі конструктивні елементи предмета закупівлі.
2. Згідно вимог п.4.Перелік підтверджувальних документів Додатка 3 до ТД
Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості костюма літнього повсякденного робочого повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видав(-ла) (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів):
- інформацію від виробника матеріалів, наведених у пункті 1.3, з підтвердженням того, що він справді виробляє зазначену продукцію, із зазначенням артикула та відповідних характеристик (технічний паспорт виробника чи інший документ виробника), що дозволяють ідентифікувати продукцію. Інформація від виробника основної тканини (п. 1.3.1) додатково повинна містити відомості про фірмове позначення (логотип, товарний знак тощо) із зазначенням характеристик;
Учасником не надано належного підтвердження від виробника стрічки зі світлоповертальними властивостями що він справді виробляє зазначену продукцію, як того вимагає пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації.. Натомість надано файл «лист від виробника Zuna» в якому не зазначено що Zuna є саме виробником світлоповертальної стрічки, у листі Zuna лише зазначено що SHAOXING ZUNA TEXTILE CO., LTD дозволяє ФОП Коваленко М.В надавати та використовувати листи-підтвердження щодо виробництва наступних на матеріали
Таким чином, вимога Замовника щодо надання підтвердження від виробника що він справді виробляє зазначену продукцію з артикулом та технічними характеристиками продукції, а саме стрічки зі світлоповертальними властивостями, не виконана, а отже – учасником не підтверджено походження та відповідність заявленого матеріалу технічним вимогам замовника які наведені у Додатку 3 до тендерної пропозиції. Замовником чітко встановлена вимога щодо надання такого документу. Учасник повинен надати або лист від виробника з підтвердженням того, що він дійсно виробляє зазначену продукцію, або технічний паспорт, або інший документ від виробника. Жодного документу надано на цю позицію не було.
З огляду на вище наведене пропозиція ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" повинна бути відхилена як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі підпункту 2 пункту 44 особливості, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації крім невідповідності в інформації та або документах що можуть бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги суб’єкта оскарження:
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас:
1.Перевірити на законність дії 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області стосовно прийняття рішення про визначення переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391;
2. Зобов’язати Замовника торгів – 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09..2025р яким вирішено визнати переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391 та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-29-002278-a , по предмету закупівлі Костюм літній повсякденний робочий, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015: ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг та зобов’язати Замовника визнати пропозицію ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
29.08.2025 року 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області розмістило на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-29-002278-a) оголошення про проведення закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів по предмету: Костюм літній повсякденний робочий ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг.
ТОВ НВП «Укрпожстандарт», приймало участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
11.09.2025 року 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області опублікував Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою по предмету закупівлі Костюм літній повсякденний робочий ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг, яким вирішено визнати переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ ПІДПРИЄМЦЕМ "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ 2901117391.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Відповідно до Додатка №3 до Тендерної документації, Замовник торгів визначив необхідні Технічні вимоги до предмета закупівлі.
У Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції Учасника наступних документів:
1. п. 4. Перелік підтверджувальних документів
Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості костюма літнього повсякденного робочого повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видав(-ла) (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів):
офіційний документ, виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність санітарному законодавству костюма літнього повсякденного робочого та має містити достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника костюма, матеріалів та/або артикула, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи костюма літнього повсякденного робочого).
У складі своєї пропозиції ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" надає Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/4496 від 09.10.2024року з Додатком (далі-Висновок) на виріб костюм літній повсякденний робочий матеріали виготовлення згідно з додатком до Висновку, який містить наступну інформацію:
1.1У Висновку зазначено що об’єкт експертизи: костюм літній повсякденний робочий виготовлений у відповідності із: технічними вимогами «Костюм літній повсякденний робочий затв.наказом ДСНС України від 05.04.2024 № 378.».
Проте, відповідно до інформації, яка опублікована на офіційному сайті ДСНС України, зазначений наказ ДСНС України від 05.04.2024 № 378 втратив чинність, і наразі діють нові технічні вимоги, затверджені наказом ДСНС України від 17.03.2025 № 311.
Відтак Висновок не є чинним, оскільки об’єкт експертизи: костюм літній повсякденний робочий виготовляється у відповідності із технічними вимогами які втратили чинність. Більше того, у самому тексті Висновку прямо вказано, що він чинний лише на період дії технічних вимог, затверджених наказом № 378. Отже, у зв’язку з втратою чинності вказаного нормативного документа, чинність наданого Висновку також припинена.
У Висновку зазначено, що він також чинний на період дії постанови КМУ № 81 від 14.02.2018 року. Проте брати це за основу як підтвердження відповідності вимогам Додатку 3 до ТД не можна, оскільки постанова № 81 регулює виключно питання затвердження опису та зразків форменого одягу і знаків розрізнення, але не містить жодних технічних характеристик костюму літнього повсякденного робочого та вимог до матеріалів його виготовлення.
Натомість чинним нормативним документом, який прямо визначає технічні вимоги до цього предмета закупівлі, є наказ ДСНС України від 17.03.2025 № 311. Саме на підставі цього наказу мала б проводитися оцінка пропозицій учасників. Отже, посилання на постанову № 81 як на підставу чинності Висновку є безпідставним і не може вважатися належним підтвердженням відповідності пропозиції Переможця вимогам тендерної документації.
Таким чином вважаємо що ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" не виконав вимогу Замовника яка зазначена у Додатку 3 до Тендерної документації, щодо надання у складі пропозиції офіційного документу, який виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність санітарному законодавству костюма літнього повсякденного робочого та має містити достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника костюма, матеріалів та/або артикула, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи костюма літнього повсякденного робочого), оскільки наданий документ не відповідає вимогам, зазначеним у Додатку 3 до тендерної документації, а саме — не є чинним офіційним документом, виданим відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, який би підтверджував відповідність костюма літнього повсякденного робочого чинному санітарному законодавству.
1.2. У Додатку до Висновку зазначені наступні матеріали виготовлення костюму літнього повсякденного робочого:
п.10 Стрічка зі світлоповертальними властивостями жовтого кольору, арт.5392 (орієнтовний колір – Gold Fusion PANTONE 15-1062 TPG) на основі шириною 2,5 см., Estr виробник SHAOXING ZUNA TEXTILE CO., LTD, Китай
у Висновку чітко вказаний арт.5392
-Натомість у листі від Zuna зазначено артикул – Estr 5392:
- У технічному описі учасника зазначено: арт.5392 Estr
Таким чином, Висновок, лист Zuna та технічний опис учасника містить різну інформацію щодо артикулу Стрічки зі світлоповертальними властивостями жовтого кольору, що не дає змогу ідентифікувати яку саме стрічку зі світлоповертальними властивостями використовують у пошитті предмету закупівлі.
Отже, Висновок не містить повної та однозначної інформації щодо ідентифікації стрічки зі світлоповертальними властивостями, що ставить під сумнів відповідність наданого документа вимогам замовника, передбаченим у Додатку 2 до Тендерної документації.
1.3, у Додатку до Висновку зазначені наступні матеріали виготовлення костюму літнього повсякденного робочого:
п.5. Застібка текстильна чорного кольору арт. 6130-0006-25-000-МH (для центральної застібки куртки, пат, підсилювальних накладок рукавів, підсилювальних накладок передніх половинок штанів) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 25мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
п.6. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0008-30-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 30мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
п.7. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0009-40-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 40мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
-Натомість у листі виробника зазначено що Ningbo MH Industry CO.,LTD, Китай є виробником застібок-липучок, що є окремим видом текстильної фурнітури, і відрізняється від узагальненої назви «текстильна застібка», яка використана у Висновку.
Таким чином, у Висновку та листі від виробника вживаються різні терміни, які мають різне технічне значення, а саме: «застібка текстильна» у Висновку та «застібка-липучка» у листі виробника. Це унеможливлює однозначну ідентифікацію матеріалу, який саме проходив санітарно-епідеміологічну експертизу.
Отже, Висновок не містить достатньо чіткої та ідентифікаційної інформації про зазначені застібки, що ставить під сумнів можливість підтвердження відповідності заявлених матеріалів вимогам санітарного законодавства, як вимагалось у Додатку 2 до Тендерної документації
Також у Додатку до Висновку зазначено, що: п.7. Застібка текстильна чорного кольору, арт. 6130-0009-40-000-МH (для нагрудної нашивки) склад: поліамід (нейлон) –не менше 75%, шириною 40мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків
Вказано, що вона використовується для нагрудної нашивки.
Натомість, відповідно до технічних вимог Замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, вимагалось:
1.3.7 Застібка текстильна нарукавної нашивки
Застібка текстильна (кольору, який відповідає кольору основної тканини куртки, або чорного кольору) (поліамід (нейлон) – не менше 75%) завширшки 40 мм. Тип текстильної застібки – не менше 6,5 млн 200 ден гачків.
Таким чином, зазначене у Висновку не відповідає вимогам замовника які наведені у Додатку 3 до тендерної пропозиції, оскільки застібка завширшки 40 мм передбачена для нагрудної, а не для нарукавної нашивки, як вимагається умовами тендеру. Це вказує на невідповідність заявленої продукції умовам закупівлі та надає підстави вважати, що Висновок не охоплює всі конструктивні елементи предмета закупівлі.
2. Згідно вимог п.4.Перелік підтверджувальних документів Додатка 3 до ТД
Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості костюма літнього повсякденного робочого повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видав(-ла) (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів):
- інформацію від виробника матеріалів, наведених у пункті 1.3, з підтвердженням того, що він справді виробляє зазначену продукцію, із зазначенням артикула та відповідних характеристик (технічний паспорт виробника чи інший документ виробника), що дозволяють ідентифікувати продукцію. Інформація від виробника основної тканини (п. 1.3.1) додатково повинна містити відомості про фірмове позначення (логотип, товарний знак тощо) із зазначенням характеристик;
Учасником не надано належного підтвердження від виробника стрічки зі світлоповертальними властивостями що він справді виробляє зазначену продукцію, як того вимагає пункт 4 Додатку 3 до тендерної документації.. Натомість надано файл «лист від виробника Zuna» в якому не зазначено що Zuna є саме виробником світлоповертальної стрічки, у листі Zuna лише зазначено що SHAOXING ZUNA TEXTILE CO., LTD дозволяє ФОП Коваленко М.В надавати та використовувати листи-підтвердження щодо виробництва наступних на матеріали
Таким чином, вимога Замовника щодо надання підтвердження від виробника що він справді виробляє зазначену продукцію з артикулом та технічними характеристиками продукції, а саме стрічки зі світлоповертальними властивостями, не виконана, а отже – учасником не підтверджено походження та відповідність заявленого матеріалу технічним вимогам замовника які наведені у Додатку 3 до тендерної пропозиції. Замовником чітко встановлена вимога щодо надання такого документу. Учасник повинен надати або лист від виробника з підтвердженням того, що він дійсно виробляє зазначену продукцію, або технічний паспорт, або інший документ від виробника. Жодного документу надано на цю позицію не було.
З огляду на вище наведене пропозиція ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" повинна бути відхилена як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі підпункту 2 пункту 44 особливості, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації крім невідповідності в інформації та або документах що можуть бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги суб’єкта оскарження:
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас:
1.Перевірити на законність дії 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області стосовно прийняття рішення про визначення переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391;
2. Зобов’язати Замовника торгів – 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09..2025р яким вирішено визнати переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391 та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-29-002278-a , по предмету закупівлі Костюм літній повсякденний робочий, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015: ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг та зобов’язати Замовника визнати пропозицію ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Тех. опис від учасника
-
Повʼязаний документ:
ТЕХ ОПИС Ч.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга підписана
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга в ворді
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА.doc
-
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ ДСНС з тех. вимогами
-
Повʼязаний документ:
наказ ДСНС №311 від 17.03.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від виробника
-
Повʼязаний документ:
лист заст Ningbo пп.pdf
-
-
Назва доказу:
Невідповідний лист від виробника
-
Повʼязаний документ:
лист від виробника ZUNA.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3.docx
-
-
Назва доказу:
Висновок СЕС
-
Повʼязаний документ:
висновок сес виріб костюм літній повсякденний робочий.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1.Перевірити на законність дії 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області стосовно прийняття рішення про визначення переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391; 2. Зобов’язати Замовника торгів – 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області скасувати Протокол (без номеру) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09..2025р яким вирішено визнати переможцем ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА", Код ЄДРПОУ 2901117391 та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-29-002278-a , по предмету закупівлі Костюм літній повсякденний робочий, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015: ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг та зобов’язати Замовника визнати пропозицію ФОП "КОВАЛЕНКО МИХАЙЛА ВАСИЛЬОВИЧА" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.