-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеський ліцей № 2 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Гаванна, 5-А
Призупинено
2 506 699.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
28.08.2025 19:54 - 13.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на умови
Номер:
f5720bba73224988a538e6ebbba0532e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-28-011230-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Ліцензійні умови (3).doc 08.09.2025 21:42
- Скарга до АМКУ ред 2 (1) (4).doc 08.09.2025 21:42
- sign.p7s 08.09.2025 21:46
- рішення від 10.09.2025 № 13907.pdf 10.09.2025 16:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2025 № 14259.pdf 18.09.2025 13:52
- відповідь амку.pdf 11.09.2025 16:52
- перелік змін.docx 11.09.2025 16:52
- відповідь АМКУ.docx 11.09.2025 16:52
- додаток 1 (нова редакція).docx 11.09.2025 16:52
- тендерна документація (Нова редакція).docx 11.09.2025 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 21:57
Дата розгляду скарги:
17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 16:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2682397e0d27454f94edcc7fb220333f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції електроустановок...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 1.1.5 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснення пусконалагоджувальних робіт, які передбачені технічним завданням, Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань опору ізоляції електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, видане уповноваженим органом). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, що видане уповноваженим органом), а також власної або орендованої електротехнічної лабораторії з подальшим документальним підтвердження. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення свідоцтва (сертифікату або іншого документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з наданням сфери вимірювань або переліку вимірювальних можливостей, що видане уповноваженим органом), а також власної або орендованої електротехнічної лабораторії з подальшим документальним підтвердження. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови (3).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
8ae59e40ccc145aca5aad4c5af22123d
Тема запиту:
пояснення на скаргу
Текст запиту:
.
Дата опублікування:
11.09.2025 16:52