• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2025 15:26 - 02.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 09fcc1e731104ed8bdb2881eaa6f6264
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-28-008306-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.10.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.10.2025 10:31
Дата виконання рішення Замовником: 24.10.2025 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" ПРОТОКОЛ уповноваженої особи м. Львів № 243 24 жовтня 2025 р. Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом (42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-28-008306-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 07.10.2025 №233 (далі – Рішення), згідно з яким : 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.2025 №15784 зобов’язало Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»(код ЄДРПОУ 05506460) скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "Скрябін Костянтин Семенович " (код ЄДРПОУ: 2503114112) за процедурою закупівлі Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом (42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-28-008306-a Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 07.10.2025 №233 Уповноважена особа Юлія ШВЕД
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙНПАРТС», Руслана Волкернюк 380969601858 order.technoparts@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 29ed71c2cbad480b9c9da819ad87300a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.

При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "Скрябін Костянтин Семенович" замовник не врахував у протоколі відхилення порушення, які не можуть бути виправлені протягом 24 годин, чим порушив принципи конкуренції, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принцип всебічного і об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника.

1. Підстави
Відповідно до вимог Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції», пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації, зазначено:
«Тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»

Також згідно з частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
1) Згідно з Додатком 1 до тендерної документації — «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», пункт 3.1 передбачає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених у Додатку 2, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 1.
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**




Також згідно з пунктом 3.3 Додатку 1:
Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає:

Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає в себе:
1) Копію паспорту на виріб.
2)Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року).
3) копію сертифікатів випробувань (на партію) (у т.ч. відповідно до ДСТУ 9077:2021), які повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та залишатися чинними на дату поставки.
4) Копію паспорту (сертифікату) якості від виробника на виріб (на партію).

На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених у Додатку 2, учасник ФОП "Скрябін Костянтин Семенович" завантажив паспорт на виріб, який не відповідає вимогам, встановленим у Додатку 2.

Вимога тендерної документації (Додаток 2, п.1.2, пп.6 «Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару»):
Фільтр марки ФП-100У або еквівалент

Технічні характеристики
Фільтр марки ФП-100У, або еквівалент
Опір постійному потоку повітря мм. вод. ст. не більше 60


Згідно завантаженного учасником ФОП "Скрябін Костянтин Семенович " паспорту на товар 05 вересня 2025 11:32 Паспорт ФП-100у.pdf , опір не відповідає вимогам ТД:


При порівнянні маємо такі значення:


Значення згідно вимог ТД замовника Значення згідно завантаженого учасником Паспорт ФП-100у.pdf

Опір постійному потоку повітря мм. вод. ст. не більше 60 або
А оскільки 1 мм вод. ст. = 9,80665 Па;
в перекладі в Па 588 Опір постійному потоку повітря, Па, не більше 600
1 мм вод. ст. = 9,80665 Па;
600 Па що відповідає ≈ 61,18 мм вод. ст.

Що перевищує граничне значення, передбачене тендерною документацією.

Зокрема просимо звернути увагу, що опір постійному потоку повітря у фільтро-поглиначах є критично важливим технічним показником, який визначає ефективність очищення повітря, працездатність системи фільтрації та рівень безпеки користувача.
Він безпосередньо впливає на якість захисту від шкідливих домішок, стабільність роботи вентиляційного обладнання та відповідність виробу технічним нормам.
Перевищення допустимого рівня опору є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та вважається важливою технічною невідповідністю, що впливає на функціональні властивості предмета закупівлі і не може бути усунена протягом 24 годин відповідно до пункту 43 Особливостей.


2) Також на підтвердження вимог додатку 2 п 1.2. Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару, зокрема пп. 3 Конструктивне виконання:

На корпусі фільтра-поглинача має бути маркування що містить:
- найменування виробу;
- модель виробу;
- найменування виробника;
- дату виготовлення(рік та місяць);
- серійний номер виробу;
- номер партії;
- напрямок потоку повітря з патрубків;
- опір номінальному потоку повітря;
- маса фільтра
(Для підтвердження надати фотографію корпусу фільтра-поглинача , що містить відповідне маркування.)

Учасником ФОП "Скрябін Костянтин Семенович" у файлі «Фото корпуса.jpg» (завантажено 05 вересня 2025 р. 11:32) зазначено:
«Опір номінальному потоку повітря — 590 Па.»



Тобто, показник знову перевищує граничне значення 588 Па, визначене вимогами ТД, що підтверджує невідповідність пропозиції технічним вимогам Додатку 2.

Висновок
Виявлені порушення, допущені учасником ФОП "Скрябін Костянтин Семенович",
стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і не можуть бути виправлені протягом 24 годин відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію цього учасника як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим умовам тендерної документації.
Невиконання цього обов’язку призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
а саме — принципів добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, просимо АМКУ зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП «Скрябін Костянтин Семенович» та відхилити його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 8742645c8e564111964a142781c14c2f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-28-008306-a.a1
Назва: Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.09.2025 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.10.2025 18:26
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2025 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2025 №14941 зобов’язало Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»(код ЄДРПОУ 05506460) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця» (код ЄДРПОУ: 2503114112) за процедурою закупівлі Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом (42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-28-008306-a Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 17.09.2025 №214
Автор: ФОП "Скрябін Костянтин Семенович ", Костянтин Скрябін +380637127377 k.skryabin@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3a79845f027e44b2b922ccdd9f6018e5
Заголовок пункту скарги: В Протоколі уповноваженої особи № 214 від 17.09.2025 вказано, що «Учасником надано документ «Технічна специфікація.pdf», де не вказана повністю інформація щодо технічних характеристик товару, які були встановлені в Додатку 2».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виходячи з наступного.
1. В Протоколі уповноваженої особи № 214 від 17.09.2025 вказано, що «Учасником надано документ «Технічна специфікація.pdf», де не вказана повністю інформація щодо технічних характеристик товару, які були встановлені в Додатку 2».
Дійсно, в наданому документі «Технічна специфікація», вих. № 01-09-25/9 від 01.09.2025 вказані лише основні технічні характеристики запропонованого товару. Однак Скаржником у складі тендерної пропозиції надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вих. № 01-09-25/10 від 01.09.2025 (файл: «Інформація про технічні.pdf»), в якому викладені повні технічні характеристики згідно Додатка 2 до тендерної документації. Тобто поданням цього документу Скаржник засвідчує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
2. В Протоколі уповноваженої особи № 214 від 17.09.2025 вказано, що «у наданому документі «Технічна специфікація.pdf Учасник запропонував позицію п. 2 «Регенеративний патрон РП-100 без монтажного комплекту».
Однак в документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вих. № 01-09-25/10 від 01.09.2025 (файл: «Інформація про технічні.pdf»), наданим Скаржником у складі тендерної пропозиції, міститься підтвердження того, що позиція 2 пропонується саме з монтажним комплектом: «п. 2.1. Регенеративний патрон марки РП-100 з монтажним комплектом (Хрестовина – 1 шт.; хомут – 10 шт.; трійник – 1 шт.; муфта – 5 шт.; стакан – 1 шт.; коліно – 1 шт.), як і вимагалося Додатком 2 до тендерної документації.
Стосовно недоліків, вказаних вище в п. 1 та п. 2, потрібно брати до уваги практику розгляду скарг органом оскарження.
Так, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була розглянута подібна по суті скарга у закупівлі № UA-2025-06-05-010523-a та прийнято рішення № 10398-р/пк-пз від 01.07.2025.
У вказаній скарзі Скаржник повідомляв, що у складі тендерної пропозиції Переможця взагалі відсутня технічна специфікація, яка вимагалася тендерною документацією. Проте комісія АМКУ постановила, що оскільки необхідна інформація містилася в інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції, то підстави для задоволення скарги в цій частині відсутні.
Комісія АМКУ повинна бути послідовною в прийнятті рішень, які стосуються одного й того самого питання по суті.
3. В Протоколі уповноваженої особи № 214 від 17.09.2025 вказано, що Учасник не підтвердив відповідність вимозі пп. 3.2 п. 3 Додатка 1 тендерної документації.
Однак Скаржником не пропонувався «еквівалент товару до того, що вимагається Замовником», тому в складі його тендерної пропозиції відсутня «таблиця, складена в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником».
Товар та його найменування, який пропонується до закупівлі Скаржником, є повністю ідентичним до товару, який вимагається Замовником. Підтвердженням цього є документи, надані Скаржником у складі тендерної пропозиції, а саме: паспорти виробів (файли: «Паспорт ФП-100у.pdf», «Паспорт РП-100.pdf»), сертифікати якості (файли: «Сертифікат якості ФП100у.pdf», «Сертифікат якості РП-100.pdf»), декларації про відповідність (файли: «Декларація про відповідність ФП-100у.pdf», Декларація про відповідність РП-100.pdf) та ніяким чином не може вважатися еквівалентом.
Тому в цій частині відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вважаю за необхідне навести наступні додаткові аргументи:
1. Замовником порушено принцип розгляду пропозиції ФОП Скрябін К.С. як єдиного цілого. Замовник безпідставно проігнорував інформацію, що містилась у файлі «Інформація про технічні.pdf», і прийняв рішення про відхилення, базуючись лише на одному документі «Технічна специфікація.pdf». Такий підхід є неправомірним, оскільки тендерна пропозиція в цілому містила всю необхідну інформацію, що підтверджувала відповідність товару вимогам замовника. Відсутність частини даних в одному файлі при їх наявності в іншому не є невідповідністю пропозиції по суті.
2. Допущені помилки є формальними (несуттєвими). Подання інформації в повному обсязі, але в документі з іншою назвою, підпадає під визначення формальних помилок, наведених у самій тендерній документації замовника. Більше того, згідно з Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 "Про затвердження Переліку формальних помилок", до таких помилок належить "подання документа/документів, що не відповідає/ють формі/формату, що вимагається тендерною документацією (у тому числі подання документа в іншій формі, ніж вимагається тендерною документацією), зміст якого при цьому відповідає вимогам, визначеним замовником". Саме це і відбулося: зміст пропозиції повністю відповідав вимогам, хоч і був викладений у двох документах замість одного.
3. Замовником не було надано 24 години на усунення невідповідностей. Згідно з пунктом 43 «Особливостей», якщо замовник виявляє невідповідності в інформації та/або документах, він розміщує повідомлення з вимогою про їх усунення. До таких невідповідностей належить, зокрема, відсутність інформації або документів, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам. Замовник, навіть якщо вважав інформацію неповною, був зобов'язаний надати вам 24 години на усунення невідповідностей, наприклад, шляхом надання роз'яснення, в якому саме документі міститься повна специфікація. Відхиливши пропозицію одразу, замовник порушив права учасника та встановлену законом процедуру.
4. Замовником допущено надмірний формалізм до вимоги щодо «монтажного комплекту». Принцип неупередженої оцінки вимагає від замовника враховувати всю інформацію. Оскільки учасник надав документ, що прямо підтверджує комплектацію товару монтажним комплектом («Інформація про технічні.pdf»), замовник не мав права ігнорувати цей факт і посилатись на інший документ, де, можливо, була допущена описка або надана узагальнена назва товару. Суть пропозиції чітко відповідала вимозі.
Отже, замовник діяв не тільки формально, а й з порушенням процедури, встановленої законодавством.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження