• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хірургічні інструменти

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

70 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.55 UAH
Період оскарження: 27.08.2025 11:12 - 01.09.2025 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога на рішення замовника щодо відхилення

Номер: 4329346ff7dd4c8eaa46c5de3967222c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-27-003276-a.b2
Назва: Вимога на рішення замовника щодо відхилення
Вимога:
Шановна, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради Корнійчук Інна Вікторівна, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім», код за ЄДРПОУ: 36113325, за результатами ознайомлення з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 вересня 2025 року, керуючись пп.2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), звертаємось до Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради, код за ЄДРПОУ: 01991406 (далі – Замовник), з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Так, п.43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник не застосував таку норму законодавства, та протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 вересня 2025 року, пропозицію ТОВ «Український медичний дім» відхилено, оскільки запропонований товар по п.2 Специфікації не відповідає назві предмета закупівлі та не є еквівалентом товару. Зауважимо, що Додатком 2 до тендерної документації визначено, предмет закупівлі: Шакхнехт аспіраційна канюля та характеристики: Шакхнехт аспіраційна канюля, довжина в межах 140-150 мм, кутова, Ø 0,60 мм. ТОВ «Український медичний дім» на підтвердження характеристик товару, у складі пропозиції надало медико-технічні характеристики предмета закупівді, із зазначенням посилань на сторінку технічної документації, що їх підтверджує, декларацію відповідності, технічні характеристики від виробника та гарантійний лист від офіційного представництва із документами, що підтверджують повноваження. Згідно зазначених документів, характеристики запропонованого товару відповідають визначеним Замовником характеристикам та відповідно предмету закупівлі, а визначення «еквівалент», застосовується, тільки у разі визначення конкретної торгової назви чи виробника та повинно бути обґрунтовано, як то передбачено частина 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно зазначення тільки виразу «або еквівалент» без обґрунтування такого зазначення буде порушенням частини 4 статті 23 Закону, про що зазначає Державна аудиторська служба України у своїх висновках. Тому, просимо надати роз’яснення, на підставі яких документів, визначено, що запропонований товар є саме «еквівалентом»? Та, враховуючі, що «порівняльна таблиця, щодо відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам Замовника», не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, чому Замовником не надано 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога на рішення замовника щодо відхилення

Номер: 7e2e95b8531d4357a6d0eee414347d51
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-27-003276-a.b1
Назва: Вимога на рішення замовника щодо відхилення
Вимога:
Шановна, уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради Корнійчук Інна Вікторівна, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім», код за ЄДРПОУ: 36113325, за результатами ознайомлення з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 вересня 2025 року, керуючись пп.2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), звертаємось до Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради, код за ЄДРПОУ: 01991406 (далі – Замовник), з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Так, п.43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник не застосував таку норму законодавства, та протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 вересня 2025 року, пропозицію ТОВ «Український медичний дім» відхилено, оскільки запропонований товар по п.2 Специфікації не відповідає назві предмета закупівлі та не є еквівалентом товару. Зауважимо, що Додатком 2 до тендерної документації визначено, предмет закупівлі: Шакхнехт аспіраційна канюля та характеристики: Шакхнехт аспіраційна канюля, довжина в межах 140-150 мм, кутова, Ø 0,60 мм. ТОВ «Український медичний дім» на підтвердження характеристик товару, у складі пропозиції надало медико-технічні характеристики предмета закупівді, із зазначенням посилань на сторінку технічної документації, що їх підтверджує, декларацію відповідності, технічні характеристики від виробника та гарантійний лист від офіційного представництва із документами, що підтверджують повноваження. Згідно зазначених документів, характеристики запропонованого товару відповідають визначеним Замовником характеристикам та відповідно предмету закупівлі, а визначення «еквівалент», застосовується, тільки у разі визначення конкретної торгової назви чи виробника та повинно бути обґрунтовано, як то передбачено частина 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно зазначення тільки виразу «або еквівалент» без обґрунтування такого зазначення буде порушенням частини 4 статті 23 Закону, про що зазначає Державна аудиторська служба України у своїх висновках. Тому, просимо надати роз’яснення, на підставі яких документів, визначено, що запропонований товар є саме «еквівалентом»? Та, враховуючі, що «порівняльна таблиця, щодо відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам Замовника», не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, чому Замовником не надано 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пов'язані документи: Учасник