-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА; ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ; ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА; ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 4 робочих дні
683 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 980.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2025 08:49 - 02.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника Товариство з обмежен...:
16.09.2025 18:05 - 19.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника ФОП Шикалов Тимур Ол...:
17.09.2025 17:19 - 20.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника Товариство з обмежен...:
16.09.2025 18:08 - 19.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника Товариство з обмежен...:
16.09.2025 18:09 - 19.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника Товариство з обмежен...:
16.09.2025 18:11 - 19.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника ФОП Шикалов Тимур Ол...:
17.09.2025 17:38 - 20.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
4cebec706a224f61bcb8f9fd94ad5596
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-27-000405-a.c4
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Військовій частині 3030
Національної Гвардії України
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Військовою частиною 3030 Національної Гвардії України було проведено закупівлю ID № UA-2025-08-27-000405-a ЛОТ 4. МОРКВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ») (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ «Руол Стандарт»
2. ФОП Шикалов Тимур Олегович
3. Фізична особа-підприємець СОБАКАР ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
4. ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК ПЛЮС"
6. ТОВ "АГРОФРЕШ ГРУП"
Цінова пропозиція учасника ТОВ «Руол Стандарт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника, оприлюднивши Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи № 353 від 16.09.2025 року.
Учасник ТОВ «Руол Стандарт» не погоджується з рішенням Замовника, а саме:
Замовником зазначається, що Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, а саме:
1. «3. Оригінал або засвідчена відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» - Учасник завантажує ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 001654 п/25 від 16.06.2025 в якому відсутні показники щодо вмісту токсичних елементів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано Експертний висновок №001654 п/25 від 16.06.2025 виданий Центральною випробувальною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Київ. При цьому, в Додатку №2 до Оголошення Замовником не було конкретизовано на які саме показники мають бути проведені лабораторні дослідження.
2. «5. Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно 3 діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Учасник не завантажує копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на Виробника.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Водночас Замовником не зазначалась необхідність надання копії документа що підтверджує впровадження системи НАССР виробника, а отже, вважаємо дану вимогу безпідставною.
3. «6. Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів».» - Учасник не завантажує скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (виробником) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано вищезазначені документи на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Замовником не була конкретизована вимога надання даних документів ще і на виробника, а отже, вважаємо дану вимогу неправомірною.
Враховуючі вищезазначене, вважаємо, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам Оголошення.
Таким чином, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Руол Стандарт».
З повагою,
Директор ТОВ «Руол Стандарт» Руслан СУБОТІН
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ 4 морква.pdf 18.09.2025 13:18
Дата подачі:
18.09.2025 13:18
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо Виробника.
Відповідно до визначення закріпленого у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів – це суб'єкт господарювання (юридична чи фізична особа-підприємець), який займається первинним виробництвом, виробництвом, реалізацією або обігом харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, і несе відповідальність за їхню безпечність та відповідність стандартам якості, дотримуючись вимог законодавства.
Учасник та Виробник є операторами ринку в розумні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а тому згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Щодо Експертного висновку.
Повідомляємо, що Замвоником чітко зазначена вимога, щодо надання протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативних документів, включаюючи ДСТУ. Експертні висновки надані в пропозиції не розкривають відповідність продукту вимогам ДСТУ на товар, що пропонується до постачання, а тому Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
2521249c94e24c9ba084cc139e88c812
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-27-000405-a.b3
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Військовій частині 3030
Національної Гвардії України
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Військовою частиною 3030 Національної Гвардії України було проведено закупівлю ID № UA-2025-08-27-000405-a ЛОТ 3. ЦИБУЛЯ РІПЧАСТА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ») (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ «Руол Стандарт»
2. ТОВ "ВТК ПЛЮС"
3. ФОП Шикалов Тимур Олегович
4. ТОВ "АГРОФРЕШ ГРУП"
5. ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
6. ФОП СОБАКАР ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
Цінова пропозиція учасника ТОВ «Руол Стандарт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника, оприлюднивши Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи № 352 від 16.09.2025 року.
Учасник ТОВ «Руол Стандарт» не погоджується з рішенням Замовника, а саме:
Замовником зазначається, що Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, а саме:
1. «3. Оригінал або засвідчена відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» - Учасник завантажує ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 001654 п/25 від 16.06.2025 в якому відсутні показники щодо вмісту токсичних елементів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано Експертний висновок №001654 п/25 від 16.06.2025 виданий Центральною випробувальною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Київ. При цьому, в Додатку №2 до Оголошення Замовником не було конкретизовано на які саме показники мають бути проведені лабораторні дослідження.
2. «5. Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно 3 діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Учасник не завантажує копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на Виробника.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Водночас Замовником не зазначалась необхідність надання копії документа що підтверджує впровадження системи НАССР виробника, а отже, вважаємо дану вимогу безпідставною.
3. «6. Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів».» - Учасник не завантажує скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (виробником) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано вищезазначені документи на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Замовником не була конкретизована вимога надання даних документів ще і на виробника, а отже, вважаємо дану вимогу неправомірною.
Враховуючі вищезазначене, вважаємо, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам Оголошення.
Таким чином, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Руол Стандарт».
З повагою,
Директор ТОВ «Руол Стандарт» Руслан СУБОТІН
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ3 цибуля.pdf 18.09.2025 13:16
Дата подачі:
18.09.2025 13:16
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо Виробника.
Відповідно до визначення закріпленого у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів – це суб'єкт господарювання (юридична чи фізична особа-підприємець), який займається первинним виробництвом, виробництвом, реалізацією або обігом харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, і несе відповідальність за їхню безпечність та відповідність стандартам якості, дотримуючись вимог законодавства.
Учасник та Виробник є операторами ринку в розумні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а тому згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Щодо Експертного висновку.
Повідомляємо, що Замвоником чітко зазначена вимога, щодо надання протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативних документів, включаюючи ДСТУ. Експертні висновки надані в пропозиції не розкривають відповідність продукту вимогам ДСТУ на товар, що пропонується до постачання, а тому Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
8c39d9f8b1384518b24e354d3319a3d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-27-000405-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Військовій частині 3030
Національної Гвардії України
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Військовою частиною 3030 Національної Гвардії України було проведено закупівлю ID № UA-2025-08-27-000405-a ЛОТ 2. БУРЯК СТОЛОВИЙ СВІЖИЙ (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ») (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ «Руол Стандарт»
2. ТОВ "АГРОФРЕШ ГРУП"
3. Фізична особа-підприємець СОБАКАР ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
4. ФОП Шикалов Тимур Олегович
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК ПЛЮС"
6. ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
Цінова пропозиція учасника ТОВ «Руол Стандарт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника, оприлюднивши Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи № 351 від 16.09.2025 року.
Учасник ТОВ «Руол Стандарт» не погоджується з рішенням Замовника, а саме:
Замовником зазначається, що Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, а саме:
1. «3. Оригінал або засвідчена відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» - Учасник завантажує ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 001654 п/25 від 16.06.2025 в якому відсутні показники щодо вмісту токсичних елементів та мікотоксини: патулін.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано Експертний висновок №001654 п/25 від 16.06.2025 виданий Центральною випробувальною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Київ. При цьому, в Додатку №2 до Оголошення Замовником не було конкретизовано на які саме показники мають бути проведені лабораторні дослідження.
2. «5. Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно 3 діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Учасник не завантажує копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на Виробника.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Водночас Замовником не зазначалась необхідність надання копії документа що підтверджує впровадження системи НАССР виробника, а отже, вважаємо дану вимогу безпідставною.
3. «6. Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів».» - Учасник не завантажує скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (виробником) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано вищезазначені документи на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Замовником не була конкретизована вимога надання даних документів ще і на виробника, а отже, вважаємо дану вимогу неправомірною.
Враховуючі вищезазначене, вважаємо, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам Оголошення.
Таким чином, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Руол Стандарт».
З повагою,
Директор ТОВ «Руол Стандарт» Руслан СУБОТІН
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ 2 буряк.pdf 18.09.2025 13:14
Дата подачі:
18.09.2025 13:14
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо Виробника.
Відповідно до визначення закріпленого у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів – це суб'єкт господарювання (юридична чи фізична особа-підприємець), який займається первинним виробництвом, виробництвом, реалізацією або обігом харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, і несе відповідальність за їхню безпечність та відповідність стандартам якості, дотримуючись вимог законодавства.
Учасник та Виробник є операторами ринку в розумні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а тому згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Щодо Експертного висновку.
Повідомляємо, що Замвоником чітко зазначена вимога, щодо надання протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативних документів, включаюючи ДСТУ. Експертні висновки надані в пропозиції не розкривають відповідність продукту вимогам ДСТУ на товар, що пропонується до постачання, а тому Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
d3e237e0b6584a3a811a860e4b007464
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-27-000405-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Військовій частині 3030
Національної Гвардії України
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Військовою частиною 3030 Національної Гвардії України було проведено закупівлю ID № UA-2025-08-27-000405-a ЛОТ 1. КАПУСТА БІЛОГОЛОВА СВІЖА (КОД ДК 021:2015: 03220000-9 «ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ») (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ТОВ «Руол Стандарт»
2. ФОП Шикалов Тимур Олегович
3. ТОВ "АГРОФРЕШ ГРУП"
4. ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
5. Фізична особа-підприємець СОБАКАР ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
6. ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
Цінова пропозиція учасника ТОВ «Руол Стандарт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника, оприлюднивши Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи № 350 від 16.09.2025 року.
Учасник ТОВ «Руол Стандарт» не погоджується з рішенням Замовника, а саме:
Замовником зазначається, що Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, а саме:
1. «3. Оригінал або засвідчена відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність поставленої партії харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» - Учасник завантажує ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 001345 п/25 від 12.05.2025 в якому відсутні показники щодо вмісту токсичних елементів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано Експертний висновок № 001345 п/25 від 12.05.2025 виданий Центральною випробувальною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Київ. При цьому, в Додатку №2 до Оголошення Замовником не було конкретизовано на які саме показники мають бути проведені лабораторні дослідження.
2. «5. Засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 копія документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно 3 діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Учасник не завантажує копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на Виробника.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Водночас Замовником не зазначалась необхідність надання копії документа що підтверджує впровадження системи НАССР виробника, а отже, вважаємо дану вимогу безпідставною.
3. «6. Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів».» - Учасник не завантажує скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (виробником) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів.
Зазначаємо, що Учасником ТОВ «Руол Стандарт» в складі пропозиції було надано вищезазначені документи на ТОВ «Руол Стандарт», яке є оператором ринку, як того вимагав Замовник.
Замовником не була конкретизована вимога надання даних документів ще і на виробника, а отже, вважаємо дану вимогу неправомірною.
Враховуючі вищезазначене, вважаємо, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам Оголошення.
Таким чином, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «Руол Стандарт».
З повагою,
Директор ТОВ «Руол Стандарт» Руслан СУБОТІН
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЛОТ1 капуста.pdf 18.09.2025 13:13
Дата подачі:
18.09.2025 13:13
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо Виробника.
Відповідно до визначення закріпленого у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів – це суб'єкт господарювання (юридична чи фізична особа-підприємець), який займається первинним виробництвом, виробництвом, реалізацією або обігом харчових продуктів та інших об'єктів санітарних заходів, і несе відповідальність за їхню безпечність та відповідність стандартам якості, дотримуючись вимог законодавства.
Учасник та Виробник є операторами ринку в розумні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а тому згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Щодо Експертного висновку.
Повідомляємо, що Замвоником чітко зазначена вимога, щодо надання протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативних документів, включаюючи ДСТУ. Експертні висновки надані в пропозиції не розкривають відповідність продукту вимогам ДСТУ на товар, що пропонується до постачання, а тому Учасник не надав та не завантажив необхідні документи.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для скасування рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено