• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олива Shell Rimula R4 X 15W40

Олива моторна Shell Rimula R4 X 15W40

Завершена

1 634 062.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 170.31 UAH
Період оскарження: 26.08.2025 11:47 - 02.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 4b804a4d63bd450d914303c158852d43
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-26-004454-a.c2
Назва: скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
09 жовтня 2025 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП ЮКОЙЛ", що оформлено в ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій№ 13/7 на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Обґрунтуванням скарги є наступне: Замовник відхилив тендерну пропозицію нашого товариства, посилаючись на те, що порівняльна таблиця технічних характеристик завантажена з помилками, у зв’язку з чим начебто відсутня частина інформації, передбаченої тендерною документацією. Проте, Скаржник вважає, що рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим, необ’єктивним та таким, що порушує принципи законності, добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з таких підстав: 1. Файл «Порівняльна таблиця оновлена» був сформований належним чином та завантажений у встановлений строк. Однак, при завантаженні файлу «Порівняльна таблиця оновлена» відбувся технічний збій, який стався не з вини учасника, а через некоректну роботу електронної системи, унаслідок чого, частина інформації в таблиці не відобразилася візуально, а саме частина службової (системної) інформації Замовника не відобразилася у візуальній частині документа. Однак, це жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки вся інформація щодо предмета закупівлі, технічних параметрів, маркування та походження товару зазначена коректно. Таке некоректне відображення документу є технічною помилкою. Технічна помилка - це будь-яка помилка в роботі електронної системи, документах або даних, що виникла через неточність, дефект, друкарську помилку, неправильний розрахунок або некоректну обробку, і не змінює суті. Технічна помилка не змінює суті документа тим паче Скаржником надано паспорт якості, сертифікат та допуск, що дає змогу Замовнику перевірити подану пропозицію на предмет відповідності запропонованого учасником товару. 2. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яку запропонував Скаржник, у таблиці відобразилася повністю. Усі технічні характеристики, передбачені тендерною документацією, заповнено належним чином, а запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника. 3. Фактично подані документи ТОВ «СП ЮКОЙЛ» містили всі відомості, які вимагалися умовами тендерної документації, зокрема: - підтвердження технічних та якісних характеристик товару; - інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям та інші документи, які вимагались тендерною документацією Замовника. Пропозиція Скаржника містила повний пакет документів передбачений тендерною документацією, а саме паспорт якості, сертифікат відповідності, технічні описи, допуск, які повністю підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації. Усі форми та додатки заповнені відповідно до вимог ТД, а інформація про технічні характеристики товару надана також у складі окремих файлів , в тому числі: Додаток 1 та Цінова пропозиція Скаржника. Замовник мав змогу перевірити їх на відповідність вимогам тендерної документації. 4. Навіть у разі формальної невідповідності, замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути технічні неточності відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами). Проте, такого запиту від замовника не надходило. Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, а відсутність окремих технічних полів або службової інформації Замовника в таблиці не може свідчити про невідповідність предмета закупівлі. До того ж, відсутність частини тексту (службової інформації Замовника) в таблиці жодним чином не впливає на можливість перевірити відповідність предмета закупівлі, оскільки всі підтверджуючі документи є в складі тендерної пропозиції та стовпик у файлі «Порвіняльна таблиця оновлена» відображає всі технічні характеристики запропонованого ТОВ «СП ЮКОЙЛ» товару. Враховуючи наведене, помилка має формальний характер і не впливає на зміст пропозиції. Відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності, що не змінюють суті предмета закупівлі. Зазначені невідповідності не стосувалися зміни предмета закупівлі, марки чи моделі товару, а отже, їх виправлення було допустимим. Це повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям. Замовник не звернувся до учасника з вимогою надати виправлену таблицю або уточнення, чим порушив принципи недискримінації учасників, відкритості та добросовісної конкуренції, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, рішення замовника про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, непропорційним і таким, що порушує права учасника. Учасник ТОВ «СП ЮКОЙЛ» повністю виконав умови та вимоги Тендерної документації, в тому числі вимоги Додатку №2 до Документації та встановлені формальні неточності у тендерній пропозиції не впливають на її зміст, не змінюють суті поданої інформації та не можуть бути підставою для відхилення згідно з ч.16 ст.29 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.2 п. 44 Особливостей. Отже, зважаючи на все вищевикладене, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СП ЮКОЙЛ» відповідає вимогам Замовника щодо предмета закупівлі установленим у тендерній документації, Замовник не мав права відхиляти пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ» з підстав викладених у рішенні і посилання Замовника, що учасником не виконано умов технічної специфікації, є неправомірними та свідчить про дискримінацію та упереджене ставлення з боку Замовника. Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ», Замовник порушив наші права як учасника та вимоги : - ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципи недискримінації учасників, об’єктивності, добросовісності, - пункт 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – не надав можливості учаснику виправити технічну помилку; - пункт 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – не було підстав для відхилення. Згідно п.2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати свої рішення, зокрема рішення про відхилення пропозиції - ТОВ «СП ЮКОЙЛ». Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що Рішення від 09.10.2025 року підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу недискримінації. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження — це Антимонопольний комітет України». Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Згідно з ч. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всix стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2025 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2025 08:58
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2025 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2025 № 16004-р/пк-пз на закупівлю № UA-2025-08-26-004454-a (Олива Shell Rimula R4 X 15W40 код за ДК 021:2015 09210000-4 Мастильні засоби), яким замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СП ЮКОЙЛ" (код ЄДРПОУ: 31852954) за процедурою закупівлі — "Олива Shell Rimula R4 X 15W40", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-26-004454-a.
Автор: ТОВ "СП ЮКОЙЛ", Чипіжко Ганна Сергіївна 380955213506 chipizko@yukoil.com https://yuko.ua/company

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0080e1c2268842ff807e83400cfbccd7
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 09 жовтня 2025 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП ЮКОЙЛ", що оформлено в ПРОТОКОЛІ розгляду тендерних пропозицій№ 13/7 на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178.
Обґрунтуванням скарги є наступне:

Замовник відхилив тендерну пропозицію нашого товариства, посилаючись на те, що порівняльна таблиця технічних характеристик завантажена з помилками, у зв’язку з чим начебто відсутня частина інформації, передбаченої тендерною документацією.

Проте, Скаржник вважає, що рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим, необ’єктивним та таким, що порушує принципи законності, добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з таких підстав:

1. Файл «Порівняльна таблиця оновлена» був сформований належним чином та завантажений у встановлений строк. Однак, при завантаженні файлу «Порівняльна таблиця оновлена» відбувся технічний збій, який стався не з вини учасника, а через некоректну роботу електронної системи, унаслідок чого, частина інформації в таблиці не відобразилася візуально, а саме частина службової (системної) інформації Замовника не відобразилася у візуальній частині документа. Однак, це жодним чином не впливає на зміст пропозиції, оскільки вся інформація щодо предмета закупівлі, технічних параметрів, маркування та походження товару зазначена коректно.
Таке некоректне відображення документу є технічною помилкою. Технічна помилка - це будь-яка помилка в роботі електронної системи, документах або даних, що виникла через неточність, дефект, друкарську помилку, неправильний розрахунок або некоректну обробку, і не змінює суті. Технічна помилка не змінює суті документа тим паче Скаржником надано паспорт якості, сертифікат та допуск, що дає змогу Замовнику перевірити подану пропозицію на предмет відповідності запропонованого учасником товару.

2. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яку запропонував Скаржник, у таблиці відобразилася повністю. Усі технічні характеристики, передбачені тендерною документацією, заповнено належним чином, а запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника.

3. Фактично подані документи ТОВ «СП ЮКОЙЛ» містили всі відомості, які вимагалися умовами тендерної документації, зокрема:
- підтвердження технічних та якісних характеристик товару;
- інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям та інші документи, які вимагались тендерною документацією Замовника.
Пропозиція Скаржника містила повний пакет документів передбачений тендерною документацією, а саме паспорт якості, сертифікат відповідності, технічні описи, допуск, які повністю підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Усі форми та додатки заповнені відповідно до вимог ТД, а інформація про технічні характеристики товару надана також у складі окремих файлів , в тому числі: Додаток 1 та Цінова пропозиція Скаржника. Замовник мав змогу перевірити їх на відповідність вимогам тендерної документації.

4. Навіть у разі формальної невідповідності, замовник зобов’язаний був надати можливість учаснику усунути технічні неточності відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами). Проте, такого запиту від замовника не надходило.

Таким чином, рішення про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, а відсутність окремих технічних полів або службової інформації Замовника в таблиці не може свідчити про невідповідність предмета закупівлі.
До того ж, відсутність частини тексту (службової інформації Замовника) в таблиці жодним чином не впливає на можливість перевірити відповідність предмета закупівлі, оскільки всі підтверджуючі документи є в складі тендерної пропозиції та стовпик у файлі «Порвіняльна таблиця оновлена» відображає всі технічні характеристики запропонованого ТОВ «СП ЮКОЙЛ» товару.
Враховуючи наведене, помилка має формальний характер і не впливає на зміст пропозиції.

Відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності, що не змінюють суті предмета закупівлі.

Зазначені невідповідності не стосувалися зміни предмета закупівлі, марки чи моделі товару, а отже, їх виправлення було допустимим. Це повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям.
Замовник не звернувся до учасника з вимогою надати виправлену таблицю або уточнення, чим порушив принципи недискримінації учасників, відкритості та добросовісної конкуренції, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином, рішення замовника про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, непропорційним і таким, що порушує права учасника.

Учасник ТОВ «СП ЮКОЙЛ» повністю виконав умови та вимоги Тендерної документації, в тому числі вимоги Додатку №2 до Документації та встановлені формальні неточності у тендерній пропозиції не впливають на її зміст, не змінюють суті поданої інформації та не можуть бути підставою для відхилення згідно з ч.16 ст.29 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.2 п. 44 Особливостей.
Отже, зважаючи на все вищевикладене, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СП ЮКОЙЛ» відповідає вимогам Замовника щодо предмета закупівлі установленим у тендерній документації, Замовник не мав права відхиляти пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ» з підстав викладених у рішенні і посилання Замовника, що учасником не виконано умов технічної специфікації, є неправомірними та свідчить про дискримінацію та упереджене ставлення з боку Замовника.
Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «СП ЮКОЙЛ», Замовник порушив наші права як учасника та вимоги :
- ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципи недискримінації учасників, об’єктивності, добросовісності,
- пункт 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – не надав можливості учаснику виправити технічну помилку;
- пункт 44 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 – не було підстав для відхилення.

Згідно п.2 ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати свої рішення, зокрема рішення про відхилення пропозиції - ТОВ «СП ЮКОЙЛ».
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Вважаємо, що Рішення від 09.10.2025 року підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципу недискримінації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження — це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.

Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всix стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: b36a856e20604fffb12c5ff5b4f3578c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-26-004454-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.09.2025 18:46
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2025 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Тріотех», Юрій Жадановський +380504404773 y.zhadanovskyi@gmail.com https://www.triotech.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7c513ec70b7544e78ccc438c534a62a5
Заголовок пункту скарги: Тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи №13/2 від 26.08.2025 року, де така містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно дод.1 до тендерної документації Замовником закуповується 1 найменування товару з конкретними до такого технічними та якісними характеристиками.
ТОВ «Тріотех» визначає та наголошує, що за сукупністю даних характеристик Замовником було зведено закупівлю таких до КОНКРЕТНОГО ВИРОБНИКА та відповідно конкретного найменування. Виходячи з зазначеного, прийняти участь у даній процедури закупівлі зможе лише той учасник, який пропонує конкретний товар конкретного виробника, а саме Shell Rimula R4 X 15W40. Для Скаржника такі умови є дискримінаційними оскільки такий не може прийняти участь у закупівлі на рівних умовах так як не пропонує товар саме цього виробника.
У якості документального підтвердження надаємо копії технічних документів з даними технічними характеристиками, які ідентифікують бажання Замовника закупити конкретний товар конкретного виробника (файл «Shell Rimula R4 X 15W40.pdf»).

Станом на сьогодні на ринку НЕ ІСНУЄ еквівалентного товару, який би одночасно:
- відповідав усім технічним характеристикам, наведеним Замовником;
- та мав ОБОВ’ЯЗКОВЕ погодження до застосування компанією Plasser & Theurer.
Ця вимога штучно звужує коло потенційних учасників та фактично орієнтована на конкретний товар – Shell Rimula R4 X 15W40.

Наголошуємо, що згідно з дод.1 до тендерної документації галузь застосування товару: олива використовується у дизельних двигунах Deutz та коробках перемикання передач ZF. Саме ці виробники (Deutz та ZF) є первинними розробниками обладнання, і лише вони можуть надавати технічні погодження чи рекомендації щодо використання мастильних матеріалів у своєму обладнанні.

Компанія Plasser & Theurer НЕ Є виробником ані двигунів Deutz, ані коробок перемикання передач ZF, а отже не має юридичних та технічних підстав для видачі офіційних погоджень на застосування мастильних матеріалів.
Вимога Замовника щодо обов’язкової наявності погодження саме від Plasser & Theurer є такою, що не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі та суперечить принципам об’єктивності.
Тобто, Замовник визначає необхідність надання погодження від Plasser&Theurer, який не є виробником обладнання в яке буде заливатись олива, а відповідно від компанії, яка ніякого відношення до такого товару не має.

Отже, вимога Замовника щодо надання погодження від компанії Plasser & Theurer на еквівалент:
- не має технічного чи логічного обґрунтування;
- штучно звужує конкуренцію;
- створює умови для закупівлі виключно одного конкретного товару, що суперечить базовим принципам публічних закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження