-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельні генератори
Завершена
2 131 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 656.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 656.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2025 16:07 - 01.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
7fcb8680645540379e27558ed3befb06
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-013189-a.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
На етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТДМ-345-08-10.pdf 08.10.2025 17:43
- Скарга _ 08.10.2025.doc 08.10.2025 17:43
- sign.p7s 08.10.2025 17:45
- Рішення від 10.10.2025 № 15359.pdf 10.10.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2025 № 15799.pdf 21.10.2025 11:25
- Рішення від 20.10.2025 № 15799.pdf 23.10.2025 11:41
- Рішення від 21.12.2022 № 7591.pdf 15.10.2025 23:06
- Протокол № 4 відхилення ТП (неусунення невідповідностей (1).docx 15.10.2025 23:06
- Пояснення АМКУ до скарги ТОВ Токмак Дизель Маш.pdf 15.10.2025 23:06
- Пояснення АМКУ до скарги ТОВ Токмак Дизель Маш.docx 15.10.2025 23:09
- Пояснення АМКУ до скарги ТОВ Токмак Дизель Маш.pdf.asice.zip 15.10.2025 23:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 17:52
Дата розгляду скарги:
20.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2025 11:52
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2025 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі прийнятого рішення № 15799-р/пк-пз від 20.10.2025 скасовано рішення (у формі протоколу № 4 від 03.10.2025) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ", проведено повторну оцінку (кваліфікацію) даного Учасника та прийнято рішення (у формі протоколу № 5 від 28.10.2025 року) про визначення ТОВ "ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ" переможцем щодо закупівлі та про намір укласти договір з Учасником
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2f93fdc5ad6a4506beaefd8c929a719e
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Прийняте Замовником рішення порушує право ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Стверджуємо, що на етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону.
Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними й містять дискримінаційний підхід до учасників, що порушує їх законні права та інтереси.
З метою недопущення дискримінаційний підходу до учасників та усунення порушення норм законодавства про закупівлю, керуючись ст. 18 Закону,-
Стверджуємо, що на етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону.
Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними й містять дискримінаційний підхід до учасників, що порушує їх законні права та інтереси.
З метою недопущення дискримінаційний підходу до учасників та усунення порушення норм законодавства про закупівлю, керуючись ст. 18 Закону,-
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі в діях уповноваженої особи з публічних закупівель Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" (код ЄДРПОУ 23948670, по відхиленню пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» у відкритих торгах з особливостями за оголошенням № UA-2025-08-25-013189-a. 3. Зобов`язати Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" повністю скасувати рішення, затверджене протоколом № 4 від 12.10.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» за оголошенням № UA-2025-08-25-013189-a. 4. Зобов’язати Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій" прийняти нове рішення відповідно до умов чинного законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
afd9482fbc4740c2b9c5d581fddcea22
Тема запиту:
пояснення до скарги по закупівлі UA-2025-08-25-013189-a
Текст запиту:
Львівським комунальним підприємством «Міський центр інформаційних технологій» (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2025-08-25-013189-a на закупівлю: ДК 021:2015 – 31120000-3
Генератори (Дизельні генератори).
Розглянувши скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (надалі – Скаржник) щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Дизельні генератори)», Замовник просить відмовити в її задоволенні повністю.
Львівським комунальним підприємством «Міський центр інформаційних технологій» 03 жовтня 2025 року відхилено пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Дизельні генератори)» (UA-2025-08-11-010094-a).
Згідно протокольного рішення Замовника №4 від 03 жовтня 2025 року (копія додається), в якому визначено підставу для відхилення Скаржника, зазначено наступне: «Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з частиною 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування. Як вбачається з інформації на сторінці закупівлі в електронній системі закупівель, Замовником 12.09.2025 року було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Учасника, перелік яких викладено у Протоколі № 3. Однак, Учасником не в повній мірі виконано дану вимогу та не усунуто наступні невідповідності:
Відповідно до п.3 «Вимоги до обладнання» Додатку №3 до Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати завірену копію сертифікатів про відповідність обладнання наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; роздi 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділ 4, пункт 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017.
• пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005;
У складі своєї пропозиції Учасник надає копії сертифікатів про відповідність обладнання, однак надані сертифікати відповідності не містять інформації про відповідність наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005;
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Відповідно до п.4 «Вимоги до обладнання» Додатку №3 до Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати завірену копію декларацій про відповідність:
- Технічного регламенту безпеки машин (ПКМУ від 30.01.2013 р. № 62), внутрішній контроль виробництва машини
- Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (ПКМУ № 1077 від 16.12.2015 р.), модуль А
- Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 р.), модуль А
- Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (ПКМУ № 139 від 10.03.2017 р.), модуль А
- ДСТУ EN 61000-6-4:2016; ДСТУ EN 60204-1:2019; ДСТУ EN 61310-2:2017; ДСТУ EN IEC 63000:2020; ДСТУ EN 1037:2018; ДСТУ ISO 8528-8:2004; ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ EN 12601:2014; ДСТУ EN 61000-6-1:2018; ДСТУ EN 61000-6-3:2018; ДСТУ EN 61000-6-2:2018; ДСТУ EN ISO 3744:2016; ДСТУ ISO 8528-1:2018; ДСТУ ISO 8528-5:2005.
У складі своєї пропозиції Учасник надає копії декларацій про відповідність обладнання, однак, надані декларації відповідності не містять інформації про відповідність наступним ДСТУ:
ДСТУ ISO 8528-8:2004; ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ EN 12601:2014; ДСТУ EN 61000-6-1:2018; ДСТУ EN 61000-6-2:2018; ДСТУ EN ISO 3744:2016; ДСТУ ISO 8528-1:2018; ДСТУ ISO 8528-5:2005.
Також, Учасник надає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист Вих. № 590 від 03.09.2025 року, де наводить інформацію про ступінь локалізації запропонованого товару, а саме:
Інформація про включення такого товару до Переліку:
Позиція № 1: ступінь локалізації 49.87%
2653347ac752425ab316453d7091cc0e
https://prozorro.gov.ua/uk/product/2653347ac752425ab316453d7091cc0e
Виробник товару: ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (Україна).
Назва товару: дизель-генератор TD–88PBDS на рухомій платформі (з АВР).
Учасник вказує найменування товару відповідно до Гарантійного листа Вих. 590 від 03.09.2025 – дизель-генератор TD–88PBDS на рухомій платформі (з АВР), що суперечить найменуванню, вказаному за посиланням prozorro.gov.ua.
Учасник надає документи «ТАБЛИЦЯ-ПОРІВНЯННЯ» Вих. №589 від 03.09.2025 року, в якому вказує найменування Позиції №1 «Дизельний генератор TD-88PBDS на рухомій платформі (з АВР)» та у таблиці під значенням «Тип комплектуючих», що суперечить найменуванні, вказаному у документі Вих. №593 від 03.09.2025 року «Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
Виходячи із вище написаного, у документах різниться найменування запропоновано обладнання учасником:
1) Вих. №593 від 03.09.2025 року «ФОРМА» ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», найменування обладнання – Дизель-генератор TD-88PBDS на рухомій платформі
2) Вих. № 590 від 03.09.2025 року «Гарантійний лист», найменування обладнання – дизель-генератор TD–88PBDS на рухомій платформі (з АВР).
3) Вих. №589 від 03.09.2025 року «ТАБЛИЦЯ-ПОРІВНЯННЯ», найменування обладнання – Дизельний генератор TD-88PBDS на рухомій платформі (з АВР)
Посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/2653347ac752425ab316453d7091cc0e, найменування обладнання – TD–88PBDS на рухомій платформі.
Оскільки вищевказана невідповідність не була усунута Учасником після публікації повідомлення (вимоги) від 12.09.2025 року, то згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню»
Скаржник зазначає, що «Надані Учасником (ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”) сертифікати завірені підписом/печаткою, покривають еквівалентні стандарти (ДСТУ EN ISO 12100:2016 рр.5-6, ДСТУ EN ISO 8528-13:2018 пп.6.1 тощо). Вказані Замовником вимоги щодо ДСТУ не є обов'язковими для українського виробника (не входять до переліків ПКМУ №62 від 30.01.2013, №1077 від 16.12.2015, №1067 від 16.12.2015, №139 від 10.03.2017), класифікують продукцію, а не встановлюють вимоги до якості. Сертифікація добровільна з 01.01.2018 (Наказ Мінекономрозвитку №26 від 23.01.2018). Вимога є штучним обмеженням конкуренції (ч. 4 ст. 5, ст. 22 Закону)».
Проте, звертаємо увагу, що Тендерною документацією, зокрема п.3 «Вимоги до обладнання» Додатку №3 до Тендерної документації, чітко встановлено вимогу, яку Скаржник повністю повинен виконати, зокрема: Скаржник у складі своєї пропозиції ПОВИНЕН надати завірену копію сертифікатів про відповідність обладнання наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; роздi 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділ 4, пункт 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017.
• пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005;
У складі своєї пропозиції Учасник надає копії сертифікатів про відповідність обладнання, однак надані сертифікати відповідності не містять інформації про відповідність наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005;
Звертаємо Вашу увагу, що жодної іншої альтернативи Замовником у даній вимозі встановлено не було. Більше того, предметом оскарження на етапі кваліфікації Учасника не може бути дискримінаційність вимог Тендерної документації.
Зазначаємо, що вищезазначена вимога, встановлена Замовником у Тендерній документації відповідає ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє Замовнику визначати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. А також, стандарти, визначені у вимозі згідно п.3 «Вимоги до обладнання» Додатку №3 до Тендерної документації, встановлюють мінімальний рівень безпеки та якості, що є критично важливим для експлуатації генераторів у міських умовах.
Скаржником не виправлено невідповідності протягом 24 годин та не надано у складі своєї пропозиції копію сертифікатів про відповідність обладнання наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; роздi 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділ 4, пункт 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017.
• пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005, які чітко вимагались згідно вимоги, встановленої у п.3 «Вимоги до обладнання» Додатку №3 до Тендерної документації.
Тому, виходячи з вищенаведеного, оскільки Замовником чітко встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції ПОВИНЕН надати завірену копію сертифікатів про відповідність обладнання наступним ДСТУ:
• розділи 6, 7, 8 ДСТУ ISO 8528-8:2004; пункти 6.1-6.12, 6.14-6.17 ДСТУ EN ISO 8528-13:2018;
• роздiл 8 ДСТУ EN 61000-6-2:2018; роздi 7 ДСТУ EN 61000-6-4:2016; розділ 4, пункт 6.1 ДСТУ EN 61310-2:2017.
• пункт 6.15 ДСТУ EN 12601:2014; розділи 4-8, пункт, 12.4, розділ 13,14,15, розділ 17,18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділ 8 ДСТУ EN 61000-6-1:2018; розділ 7 ДСТУ EN 61000-6-3:2018;
• розділ 5, 6 ДСТУ EN 1037:2018; розділ 5, 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016; розділ 8 ДСТУ EN ISO 3744:2016; роздiли 6-9 ДСТУ ISO 8528-1:2018; розділ 15 ДСТУ ISO 8528-5:2005, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.2.1 Розділу 2 документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель
Окрім цього, додатково повідомляємо що звернення за роз’ясненнями щодо даної закупівлі було встановлено в електронній системі закупівель до 01вересня 2025 року 00:00.
Проте жодним із потенційних учасників, в тому числі Скаржником не було подано звернення чи скарги на вимоги тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ №7591-р/пк-пз від 21.12.2022 (копія рішення додається). За результатами розгляду Скарги Учасника ТОВ ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ, колегією АМКУ було встановлено, що Скаржником не було подано звернень чи скарг на вимоги тендерної документації. Відтак, Замовником було правомірно відхилено пропозицію Скаржника через неподання у складі пропозиції документа.
Щодо розбіжності у найменуванні товару зазначаємо наступне: Замовником виявлено, що у різних документах учасника (тендерна пропозиція, гарантійний лист, таблиця порівняння) зазначено різне найменування товару:
«TD-88PBDS», «TD–88PBDS (з АВР)», «TD–88PBDS на рухомій платформі (з АВР)».
Такі невідповідності створюють неоднозначність щодо предмета закупівлі, що прямо суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Наявність АВР є істотною характеристикою комплектності обладнання, що впливає на технічні параметри та вартість. Отже, Замовник не міг об’єктивно встановити, який саме товар пропонує Учасник.
Зокрема, Тендерна документація передбачала обов’язкову наявність (АВР) у складі поставки. Наявність або відсутність АВР безпосередньо впливає на:
-функціональні можливості генератора (автоматичне перемикання на резервне живлення);
-вартість (комплект з АВР дорожчий);
-електротехнічні параметри та схеми підключення.
Отже, без однозначної ідентифікації комплектації (чи є АВР, платформа, тип щита керування тощо) Замовник не має можливості перевірити відповідність технічним вимогам і сертифікатам, які надані учасником.
Антимонопольний комітет України неодноразово визнавав правомірним відхилення пропозицій у подібних випадках, зокрема: щодо розбіжностей у найменуванні товару та моделі у документах учасника, що є невідповідністю, яка впливає на можливість перевірити технічні характеристики; а також щодо різного зазначення моделі в сертифікатах та комерційній пропозиції, що прирівнюється до невідповідності предмету закупівлі вимогам Тендерної документації.
Відтак, розбіжності у найменуванні товару є суттєвою невідповідністю, що не дозволяє:
-точно ідентифікувати предмет закупівлі;
-перевірити відповідність технічним вимогам Замовника;
-підтвердити чинність поданих сертифікатів та декларацій відповідності саме для запропонованої моделі.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» відхилена правомірно та Замовником жодним чином не порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) проcимо відмовити в задоволенні скарги ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ».
Дата опублікування:
15.10.2025 23:06