-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до тролейбусів
Завершена
1 331 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 319.89 UAH
мін. крок: 1% або 13 319.89 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 21:27 - 30.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
6df9963f02d04a5bb1dc980a87febf86
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-013013-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №09.09.01 від 09.09.25 про визначю учасн. перем. та намір укласти договір з урахуванням виправл. учасниками виявлених невідповідн.docx 13.09.2025 00:05
- 16 ТХ.pdf 13.09.2025 00:05
- Скарга.pdf.p7s.zip 13.09.2025 00:05
- Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 13.09.2025 00:05
- sign.p7s 13.09.2025 00:05
- рішення від 16.09.2025 № 14159.pdf 16.09.2025 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2025 № 14539.pdf 24.09.2025 13:07
- рішення від 23.09.2025 № 14539.pdf 25.09.2025 16:19
- Додаток 1.pdf 18.09.2025 11:58
- Протокол №19.09.03 від 19.09.25 про надання пояснення .docx.p7s.zip 18.09.2025 11:58
- Протокол №19.09.03 від 19.09.25 про надання пояснення .docx 18.09.2025 11:58
- Пояснення на скаргу.docx.p7s.zip 18.09.2025 18:02
- Пояснення на скаргу.docx 18.09.2025 18:02
- Додаток 1.pdf 18.09.2025 18:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2025 01:45
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.09.2025 16:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
22f36cdc249640d281dd5453f7d148b8
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
09.09.2025р. Замовником прийнято рішення №09.09.01 про визнання переможцем учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС".
Однак таке рішення прийнято з порушенням умов/вимог тендерної документації та всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Роз'яснення щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС"
Підставою для цього звернення є серйозні порушення, допущені під час визначення переможцем закупівлі із закупівлі запасних частин до тролейбусів (ідентифікатор UA-2025-08-25-013013-a) ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1. Недотримання вимог щодо надання технічної специфікації
Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник зобов'язаний надати технічну специфікацію у формі Таблиці 1, яка має містити:
• найменування товару;
• одиниці виміру;
• кількість;
• технічні характеристики;
• виробника та країну походження товару.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1:
Таблиця 1
Країна /и походження товару**
Виробник/и товару*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало жодної технічної специфікації у вказаній формі, що є грубим порушенням вимог тендерної документації. Це означає, що учасник не підтвердив відповідність пропонованого товару вимогам замовника, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Надання недостовірної інформації щодо виробника та країни походження
У документі "Вих. № 290825-01 від 29 серпня 2025 р.", наданому ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", за низкою позицій (3, 4, 5, 11, 14, 18, 19, 20, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 42, 43, 47) вказано виробника "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" та країну походження — Китай.
Проте, за результатами перевірки публічно доступних даних:
• ТОВ "ТД Чорметремонт" (ЄДРПОУ 30540303) зареєстроване в Україні за адресою: м. Дніпро, вул. Максима Дія, 8, кв. 517.
• Основним видом діяльності є 45.31 "Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів".
• Компанія не є виробником, а лише продавцем автозапчастин.
Таким чином, інформація про те, що "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" є виробником із Китаю, є недостовірною. Це порушує вимоги:
• п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації;
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
п.1 ч.1 абз.3 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; та п.1 ч.2 абз. 1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
3. Порушення процедури оцінки тендерних пропозицій
Відповідно до п. 41 Особливостей проведення закупівель під час воєнного стану, замовник зобов'язаний перевіряти відповідність пропозицій вимогам тендерної документації. У цьому випадку:
• не було надано технічної специфікації у встановленій формі;
• надана інформація про виробника та країну походження виявилася неправдивою.
Проте, попри це, ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" було визнано переможцем, що свідчить про недбалість у процедурі перевірки та порушення принципів публічних закупівель.
4. Висновки
1. ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало обов'язкову технічну специфікацію у формі Таблиці 1, що є підставою для відхилення пропозиції.
2. Інформація про виробника та країну походження є недостовірною, що свідчить про спробу введення замовника в оману.
3. Визначення цього учасника переможцем є незаконним і суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України.
Враховуючи вище наведене, пропозиція учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Однак таке рішення прийнято з порушенням умов/вимог тендерної документації та всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Роз'яснення щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС"
Підставою для цього звернення є серйозні порушення, допущені під час визначення переможцем закупівлі із закупівлі запасних частин до тролейбусів (ідентифікатор UA-2025-08-25-013013-a) ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1. Недотримання вимог щодо надання технічної специфікації
Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник зобов'язаний надати технічну специфікацію у формі Таблиці 1, яка має містити:
• найменування товару;
• одиниці виміру;
• кількість;
• технічні характеристики;
• виробника та країну походження товару.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1:
Таблиця 1
Країна /и походження товару**
Виробник/и товару*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало жодної технічної специфікації у вказаній формі, що є грубим порушенням вимог тендерної документації. Це означає, що учасник не підтвердив відповідність пропонованого товару вимогам замовника, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Надання недостовірної інформації щодо виробника та країни походження
У документі "Вих. № 290825-01 від 29 серпня 2025 р.", наданому ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", за низкою позицій (3, 4, 5, 11, 14, 18, 19, 20, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 42, 43, 47) вказано виробника "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" та країну походження — Китай.
Проте, за результатами перевірки публічно доступних даних:
• ТОВ "ТД Чорметремонт" (ЄДРПОУ 30540303) зареєстроване в Україні за адресою: м. Дніпро, вул. Максима Дія, 8, кв. 517.
• Основним видом діяльності є 45.31 "Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів".
• Компанія не є виробником, а лише продавцем автозапчастин.
Таким чином, інформація про те, що "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" є виробником із Китаю, є недостовірною. Це порушує вимоги:
• п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації;
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
п.1 ч.1 абз.3 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; та п.1 ч.2 абз. 1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
3. Порушення процедури оцінки тендерних пропозицій
Відповідно до п. 41 Особливостей проведення закупівель під час воєнного стану, замовник зобов'язаний перевіряти відповідність пропозицій вимогам тендерної документації. У цьому випадку:
• не було надано технічної специфікації у встановленій формі;
• надана інформація про виробника та країну походження виявилася неправдивою.
Проте, попри це, ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" було визнано переможцем, що свідчить про недбалість у процедурі перевірки та порушення принципів публічних закупівель.
4. Висновки
1. ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало обов'язкову технічну специфікацію у формі Таблиці 1, що є підставою для відхилення пропозиції.
2. Інформація про виробника та країну походження є недостовірною, що свідчить про спробу введення замовника в оману.
3. Визначення цього учасника переможцем є незаконним і суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України.
Враховуючи вище наведене, пропозиція учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення (повідомлення про намір) №09.09.01 від 09.09.2025 року про визначення ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2025-08-25-013013-a та дискваліфікувати Учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС".
Запити Органу оскарження
Номер:
5bfcd5609f104a2e9b3df56d7d9e88c3
Тема запиту:
Пояснення на скаргу
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ
1. Щодо першого пункту скарги.
Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник/и товару* Країна /и походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
В складі пропозиції Учасника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. №290825-01 від 29.08.2025 (файл: 16 ТХ) складений в довільній формі та містить інформацію по кожній позиції запропонованого товару, в тому числі наявна інформація про найменування товару, одиниці виміру, кількість, технічні характеристики товару, та відомостей про виробника та країну походження товару.
Наголошуємо, що вимогами тендерної документації допускалося надання документу в довільній формі, в якій має міститись таблиця 1. Разом з тим, вимогами тендерної документації не заборонено відступати від форми таблиці. Крім того, в наданій учасником таблиці, наявна вся інформація, яка вимагалася. Недотримання кількості колонок в таблиці жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, та не підлягає відхиленню.
2. Щодо другого пункту скарги.
Відповідно до пункту 3.1. додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник/и товару* Країна /и походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
В складі пропозиції Учасника міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. №290825-01 від 29.08.2025 (файл: 16 ТХ). За позиціями 3-5,11,14,18-20,27,33-38,42,43,47 запропоновано товар КСМ ТМ, ЧОРМЕТРЕМОНТ ТОВ, країна походження – Китай.
Наголошуємо, що в тендерній документації відсутні вимоги, щодо підтвердження походження товару в інтернеті або за реєстраційними даними компанії. В тендерній документації також відсутні вимоги, що країна реєстрації виробника та місцезнаходження виробничих потужностей мають бути в одній країні. Крім того, в тендерній документації відсутні вимоги, щодо підтвердження виду діяльності виробників.
Для спростування інформації наведеної в скарзі ми звернулися до, зазначеного учасником виробника, – ТОВ ЧОРМЕТРЕМОНТ. У відповідь було отримано лист в якому сказано, що ТОВ ЧОРМЕТРЕМОНТ є власником торгової марки КСМ, а виробником товарів під цією торговою маркою є ТОВ ЧОРМЕТРЕМОНТ, який використовує виробничі потужності по всьому світу. Разом з тим, було підтверджено країну походження товару – Китай.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив наведену інформацію в скарзі.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, та не підлягає відхиленню.
З огляду на викладене, –
ПРОСИМО:
1. Відмовити Скаржнику в задоволенні скарги.
Перелік документів (доказів):
1. Лист вих. № від38/25 від 17.09.2025 року на 3 арк.
З повагою,
Начальник відділу закупівель Олександр ЮХНЕВИЧ
Дата опублікування:
18.09.2025 18:02
Номер:
fc9c5856a84c4ebcad0e4051892f2a35
Тема запиту:
Звернення до учасника за уточненням
Текст запиту:
КП "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РМР було надіслано запит для уточнення інформації та отримано відповідь, яка відображена у додатках до протоколу УО №18.09.03 від 18.09.2025
Дата опублікування:
18.09.2025 11:58