-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до тролейбусів
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 8 днів назад
1 331 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 319.89 UAH
мін. крок: 1% або 13 319.89 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 21:27 - 30.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
6df9963f02d04a5bb1dc980a87febf86
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-013013-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s.zip 13.09.2025 00:05
- 16 ТХ.pdf 13.09.2025 00:05
- Протокол №09.09.01 від 09.09.25 про визначю учасн. перем. та намір укласти договір з урахуванням виправл. учасниками виявлених невідповідн.docx 13.09.2025 00:05
- Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 13.09.2025 00:05
- sign.p7s 13.09.2025 00:05
- рішення від 16.09.2025 № 14159.pdf 16.09.2025 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2025 01:45
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 16:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
22f36cdc249640d281dd5453f7d148b8
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
09.09.2025р. Замовником прийнято рішення №09.09.01 про визнання переможцем учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС".
Однак таке рішення прийнято з порушенням умов/вимог тендерної документації та всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Роз'яснення щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС"
Підставою для цього звернення є серйозні порушення, допущені під час визначення переможцем закупівлі із закупівлі запасних частин до тролейбусів (ідентифікатор UA-2025-08-25-013013-a) ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1. Недотримання вимог щодо надання технічної специфікації
Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник зобов'язаний надати технічну специфікацію у формі Таблиці 1, яка має містити:
• найменування товару;
• одиниці виміру;
• кількість;
• технічні характеристики;
• виробника та країну походження товару.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1:
Таблиця 1
Країна /и походження товару**
Виробник/и товару*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало жодної технічної специфікації у вказаній формі, що є грубим порушенням вимог тендерної документації. Це означає, що учасник не підтвердив відповідність пропонованого товару вимогам замовника, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Надання недостовірної інформації щодо виробника та країни походження
У документі "Вих. № 290825-01 від 29 серпня 2025 р.", наданому ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", за низкою позицій (3, 4, 5, 11, 14, 18, 19, 20, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 42, 43, 47) вказано виробника "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" та країну походження — Китай.
Проте, за результатами перевірки публічно доступних даних:
• ТОВ "ТД Чорметремонт" (ЄДРПОУ 30540303) зареєстроване в Україні за адресою: м. Дніпро, вул. Максима Дія, 8, кв. 517.
• Основним видом діяльності є 45.31 "Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів".
• Компанія не є виробником, а лише продавцем автозапчастин.
Таким чином, інформація про те, що "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" є виробником із Китаю, є недостовірною. Це порушує вимоги:
• п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації;
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
п.1 ч.1 абз.3 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; та п.1 ч.2 абз. 1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
3. Порушення процедури оцінки тендерних пропозицій
Відповідно до п. 41 Особливостей проведення закупівель під час воєнного стану, замовник зобов'язаний перевіряти відповідність пропозицій вимогам тендерної документації. У цьому випадку:
• не було надано технічної специфікації у встановленій формі;
• надана інформація про виробника та країну походження виявилася неправдивою.
Проте, попри це, ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" було визнано переможцем, що свідчить про недбалість у процедурі перевірки та порушення принципів публічних закупівель.
4. Висновки
1. ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало обов'язкову технічну специфікацію у формі Таблиці 1, що є підставою для відхилення пропозиції.
2. Інформація про виробника та країну походження є недостовірною, що свідчить про спробу введення замовника в оману.
3. Визначення цього учасника переможцем є незаконним і суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України.
Враховуючи вище наведене, пропозиція учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Однак таке рішення прийнято з порушенням умов/вимог тендерної документації та всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Роз'яснення щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС"
Підставою для цього звернення є серйозні порушення, допущені під час визначення переможцем закупівлі із закупівлі запасних частин до тролейбусів (ідентифікатор UA-2025-08-25-013013-a) ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1. Недотримання вимог щодо надання технічної специфікації
Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник зобов'язаний надати технічну специфікацію у формі Таблиці 1, яка має містити:
• найменування товару;
• одиниці виміру;
• кількість;
• технічні характеристики;
• виробника та країну походження товару.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником в довільній формі в якій має міститись Таблиця 1:
Таблиця 1
Країна /и походження товару**
Виробник/и товару*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало жодної технічної специфікації у вказаній формі, що є грубим порушенням вимог тендерної документації. Це означає, що учасник не підтвердив відповідність пропонованого товару вимогам замовника, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Надання недостовірної інформації щодо виробника та країни походження
У документі "Вих. № 290825-01 від 29 серпня 2025 р.", наданому ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС", за низкою позицій (3, 4, 5, 11, 14, 18, 19, 20, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 42, 43, 47) вказано виробника "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" та країну походження — Китай.
Проте, за результатами перевірки публічно доступних даних:
• ТОВ "ТД Чорметремонт" (ЄДРПОУ 30540303) зареєстроване в Україні за адресою: м. Дніпро, вул. Максима Дія, 8, кв. 517.
• Основним видом діяльності є 45.31 "Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів".
• Компанія не є виробником, а лише продавцем автозапчастин.
Таким чином, інформація про те, що "КСМ ТМ, Чорметремонт ТОВ" є виробником із Китаю, є недостовірною. Це порушує вимоги:
• п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації;
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
п.1 ч.1 абз.3 зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; та п.1 ч.2 абз. 1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
3. Порушення процедури оцінки тендерних пропозицій
Відповідно до п. 41 Особливостей проведення закупівель під час воєнного стану, замовник зобов'язаний перевіряти відповідність пропозицій вимогам тендерної документації. У цьому випадку:
• не було надано технічної специфікації у встановленій формі;
• надана інформація про виробника та країну походження виявилася неправдивою.
Проте, попри це, ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" було визнано переможцем, що свідчить про недбалість у процедурі перевірки та порушення принципів публічних закупівель.
4. Висновки
1. ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" не надало обов'язкову технічну специфікацію у формі Таблиці 1, що є підставою для відхилення пропозиції.
2. Інформація про виробника та країну походження є недостовірною, що свідчить про спробу введення замовника в оману.
3. Визначення цього учасника переможцем є незаконним і суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України.
Враховуючи вище наведене, пропозиція учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення (повідомлення про намір) №09.09.01 від 09.09.2025 року про визначення ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2025-08-25-013013-a та дискваліфікувати Учасника ТОВ "СІТІ КОМ СЕРВІС".