-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області)
Завершена
910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 17:49 - 30.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення закупівельного законодавства під час визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
7f95b0830164421aaa3838eacfef7980
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-012427-a.c2
Назва:
Порушення закупівельного законодавства під час визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від 25.08.2025 № 01-69/54-25, визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зокрема повинен подати:
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з публікації оголошень у ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
2. Не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі.
3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
На виконання вищезазначеної вимоги ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» у складі тендерної пропозиції з поміж іншого подано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 29.08.2025 № 557/05;
- договір від 10.04.2025 № 5223/130-24, відповідно до умов якого передбачена публікація судових оголошень на сторінках ГАЗЕТИ «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР»;
- договір від 04.07.2025 № 8670/41, відповідно до умов якого ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» взяло на себе зобов’язання щодо надання послуги з розміщення інформації «Замовника» В ГАЗЕТІ «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» на умовах, визначених цим договором.
Статутом ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр», що затверджений постановою КМУ від 26.04.2002 № 569 (в редакції постанови КМУ від 26.01.2024 № 132) та який поданий на вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (файл «29 серпня 2025 11:36Статут+витяг ЄДР.pdf») визначено, що ГАЗЕТА «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» Є ОФІЦІЙНИМ ДРУКОВАНИМ ВИДАННЯМ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ.
Відповідно до положень Закону України «Про медіа» (пункт 9 та пункт 30 частини першої статті 1, стаття 13, стаття 15 Закону України «Про медіа») та статті 15-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - ОФІЦІЙНІ ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ НЕ Є МЕДІА (ЗАСОБОМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ).
З огляду на викладене вище, ГАЗЕТА «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» НЕ Є МЕДІА (ЗАСОБОМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ), що підтверджується самим учасником поданим у складі тендерної пропозиції Статутом.
Отже, враховуючи що ЗАМОВНИКОМ У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПІД ЧАС ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР УСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ ЩОДО ВИЗНАЧЕНОГО МІСЦЯ ОПУБЛІКУВАННЯ ОГОЛОШЕНЬ - ВИКЛЮЧНО У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ (АЛЬТЕРНАТИВНІ ВАРІАНТИ ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИЗНАЧЕНІ), А ГАЗЕТА «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» НЕ Є ЗАСОБОМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ (МЕДІА), У ЗАМОВНИКА ВІДСУТНІ ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ДП «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ за предметом Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-08-25-012427-a.
З огляду на викладені факти вбачається грубе порушення закупівельного законодавства, що полягає в невідхиленні тендерної пропозиції ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр», яка підлягала відхиленню. Враховуючи відсутність у Замовника законодавчої можливості скасувати рішення про визначення переможця, вимагаємо відмінити відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Принагідно зауважуємо, що відповідно до Закону України «Про медіа» терміни «медіа» та «засіб масової інформації» є тотожними та вживаються як взаємозамінні (пункт 30 частини першої статті 1 Закону України «Про медіа»).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 2 08.09.2025 12:12
Дата подачі:
05.09.2025 22:04
Вирішення:
05.09.2025, 22:04. ID: UA-2025-08-25-012427-a.c2 надійшла Вимога (Скарга) Державного підприємства "Голос України" щодо порушення закупівельного законодавства під час визначення переможця процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a - Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).
За результатами розгляду зазначаємо наступне.
Підпунктом 3.1.1 пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено, що «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з публікації оголошень у засобах масової інформації.».
Вказана вимога тендерної документації щодо розміщення оголошень саме у засобах масової інформації чітко співвідноситься з вимогами ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України, якою визначено, що – «Повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.».
Враховуючи вимоги ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України, процедура відкритих торгів з особливостями оголошена з метою подальшого придбання послуг публікації судових повісток у кримінальних провадженнях у засобах масової інформації, які при здійсненні такої публікації набувають статусу оголошення.
Додатком № 2 до Тендерної документації, встановлено, що «з метою забезпечення належної організації здійснення правосуддя місцевими загальними судами м. Харкова та Харківської області здійснюється публікація судових оголошень у друкованих медіа або офіційних друкованих виданнях сфери розповсюдження - загальнодержавної.».
Так, учасником ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" у складі тендерної пропозиції було надано договір від 10.04.2024 № 5223/130-24 на 99 999,00 грн. з актами наданих послуг, стороною якого виступало Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області. Вказаний договір укладався Замовником з метою подальшого придбання послуг публікації судових повісток у кримінальних провадженнях (для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області) та був виконаний у повному обсязі.
Щодо другого аналогічного договору на суму договір від 04.07.2025 № 8670/41, то уповноваженою особою перевірено наявність однієї публікації у відкритому доступі на web-порталі ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" https://ukurier.gov.ua/uk/advertisements/?page=2 повістки Житомирського апеляційного суду про виклик в судове засідання, яка була опублікована 04.07.2025 у випуску № 134 (8059).
Антимонопольний комітет у своїй практиці зазначав, що замовник має оцінювати відповідність фактичному змісту договору, а не назві.
Так, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 16676-р/пк-пз від 18.10.2023 зазначила:
«…Відповідно до частини другої ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, законодавцем передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, проте, не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки…» (сторінка 41 рішення).
«…при укладенні у минулому договорів про закупівлі… , а перед тим беручи участь у закупівлі, Скаржник, як учасники, не впливає та не може впливати на фактичну назву закупівлі та у подальшому на буквальне вираження предмету закупівлі, на його суму, рік укладення, ці всі моменти визначаються безпосередньо замовниками на етапі закупівлі... Отже, назва, її словесне вираження, застосування синонімів, рік та сума тощо не змінює самої суті предмету договору та його "начинки", мається на увазі технічні та технологічні вимоги, креслення, плани та специфікації.» (сторінка 40 рішення).
Учасник ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" надав на підтвердження свого досвіду аналогічні договори, в яких дійсно йдеться про публікацію оголошень в офіційному друкованому виданні загальнодержавної сфери розповсюдження - цього достатньо для того, щоб вважати ці договори аналогічними, оскільки підтверджено сам зміст послуг, які надавались учасником, тим паче Замовником було перевірено, що згідно цих договорів здійснювалась публікація судових повісток у кримінальних провадженнях.
Щодо твердження, що учасник ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" не є засобом масової інформації (медіа) та надання аналогічних договорів цим учасником щодо здійснення публікації у засобах масової інформації неможливо, то слід зазначити, що у Додатку № 2 до Тендерної документації, Замовник допустив участь офіційних друкованих виданнь сфери розповсюдження – загальнодержавної, яким є ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР". Відповідно, Територіальним управлінням розглянуті договори надані даним учасником у якості аналогічних на предмет їх змістовної відповідності заявленим вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи наведене, учасник ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" підтвердив виконання аналогічних договорів, та визнання учасника ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" переможцем закупівлі є цілком правомірним - Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).
Окремо слід зазначити, що виправлення невідповідностей положень ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України та приведення її у відповідність до вимог інших законодавчих актів України не відноситься до повноважень Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області.
Проте, неухильне дотримання положень ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України, в тому числі при визначенні основних вимог до учасників закупівлі послуг з публікації судових оголошень, є обов’язком Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області.
Рішення уповноваженої особи:
Враховуючи наведені обгрунтування, вимога (скарга) Державного підприємства "Голос України" від 05.09.2025, 22:04. ID: UA-2025-08-25-012427-a.c2 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порішення закупівельного законодавства України
Номер:
545bdc746b4d4cfb9307887d249df79e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-012427-a.c1
Назва:
Порішення закупівельного законодавства України
Вимога:
Добрий день!
Протоколом уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від 02.09.2025 № 01-69/63-25 учасник процедури закупівлі ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» було визначено переможцем закупівлі за предметом Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-08-25-012427-a.
Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, наявні підстави вважати, що тендерна пропозиція подана ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації з огляду на наступне.
Додатком 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області від 25.08.2025 № 01-69/54-25, визначено що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен подати:
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю ПОСЛУГ З ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕНЬ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
2. Не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі.
3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
На виконання вищезазначеної вимоги ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» у складі тендерної пропозиції подано:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 29.08.2025 № 557/05;
- договір від 10.04.2025 № 5223/130-24 та договір від 04.07.2025 № 8670/41 та документи які підтверджують їх виконання.
Водночас, відповідно до умов договору від 04.07.2025 № 8670/41
ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр» взяло на себе зобов’язання щодо надання ПОСЛУГИ З РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ «Замовника» В ГАЗЕТІ «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР» на умовах визначених цим договором.
Умовами договору від 10.04.2024 № 5223/130-24 також передбачена ПУБЛІКАЦІЯ СУДОВИХ ОГОЛОШЕНЬ НА СТОРІНКАХ ГАЗЕТИ «УРЯДОВИЙ КУР’ЄР».
Зазначене не відповідає визначеному замовником поняттю аналогічного договору, оскільки відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про медіа», який набрав чинності 31 березня 2023 року, медіа (засіб масової інформації) – це засіб поширення масової інформації у будь-якій формі, який періодично чи регулярно виходить у світ під редакційним контролем та постійною назвою як індивідуалізуючою ознакою.
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про медіа» для цілей цього Закону суб’єктами у сфері медіа є: суб’єкти у сфері аудіовізуальних медіа; суб’єкти у сфері друкованих медіа; суб’єкти у сфері онлайн-медіа; провайдери аудіовізуальних сервісів; провайдери платформ спільного доступу до відео; постачальники електронних комунікаційних послуг для потреб мовлення з використанням радіочастотного спектра.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про медіа» друковане медіа – це медіа, що здійснює поширення інформації у текстовій чи візуальній формі на друкованих носіях, однотипно оформлене, виходить у світ через певні проміжки часу упродовж року - у міру настання відповідного періоду або накопичення матеріалу.
Відповідно до частини третьої статті 15 Закону України «Про медіа» суб’єктом у сфері друкованих медіа не може бути особа, до структури власності якої входять державні органи, органи місцевого самоврядування, їх асоціації, крім винятків, передбачених законом, а також юридичні особи, засновані такими органами, крім наукових установ, закладів освіти та закладів культури. Частиною третьою статті 15 Закону України «Про медіа» визначено, що до друкованих медіа не належать офіційні друковані видання, що видаються з метою забезпечення доступу до публічної інформації.
Таким чином, ОФІЦІЙНІ ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ НЕ Є МЕДІА (ЗАСОБОМ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ).
Окрім того, у складі тендерної пропозиції ДП «Редакція газети «Урядовий кур’єр»:
- відсутні документи які підтверджують виконання договору від 04.07.2025 № 8670/41 (акт від 07.07.2025 № 7/8670 підтверджує виконання договору № 8670 (дата укладання не відома), а не договору від 04.07.2025 № 8670/41);
- предметом договору від 04.07.2025 № 8670/41 є надання ПОСЛУГ З РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ «Замовника» в газеті «Урядовий кур’єр», а не ПОСЛУГ З ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕНЬ як вимагалось умовами додатку 1 до тендерної документації;
- виходячи з інформації наведеної в актах наданих послуг № 4/221, № 4/243, № 4/244, № 4/267, № 4/302, № 4/332, № 4/372, № 4/504, № 4/531, № 4/556, № 4/575, № 5/37, № 5/127, № 5/139, № 5/157, № 5/161 неможливо ідентифікувати їх належність до виконання договору від 10.04.2024 № 5223/130-24.
З огляду на викладене, з метою дотримання норм чинного закупівельного законодавства, враховуючи відсутність у Замовника законодавчої можливості скасувати рішення про визначення переможця, вимагаємо відмінити відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 04.09.2025 15:42
- Протокол розгляду вимоги 05.09.2025 15:24
Дата подачі:
04.09.2025 15:42
Вирішення:
Порядок денний: Розгляд вимоги по закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a - Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).
04.09.2025, 15:42. ID: UA-2025-08-25-012427-a.c1 надійшла Вимога (Скарга) Державного підприємства "Голос України" щодо порушення закупівельного законодавства України по закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a - Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).
За результатами розгляду зазначаємо наступне.
1.Вимога тендерної документації щодо розміщення оголошень саме у засобах масової інформації співвідноситься з вимогами ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України, якою визначено, що – «Повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.».
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про інформацію» - інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Поняття оголошення чітко не визначено нормами діючого законодавства України, проте це форма донесення інформації, зазвичай публічного характеру.
Якщо місцевий загальний суд м. Харкова, Харківської області розміщує в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження повістку про виклик осіб в судове засідання, то тоді це вже є оголошенням, яке одночасно по своїй суті є інформацією.
Повістка про виклик особи в судове засідання є актом індивідуальної дії, який вимагає від певної особи з’явитися до суду.
Враховуючи наведене, до правовідносин з приводу публікації судових повісток у засобах масової інформації, які при здійсненні такої публікації набуваються статусу оголошення, застосовуються норми закону України «Про доступ до публічної інформації», основним завданням якого є - визначення порядку здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.
Завдання закону України «Про доступ до публічної інформації» напряму пов’язано із нормою статті 27 Кримінального процесуального кодексу України, яка визначає гласність і відкритість судового провадження та повне фіксування технічними засобами судового засідання і процесуальних дій як невід’ємну засаду кримінального судочинства.
Так, відповідно до п.п. 2 ч. 1 ст. 15 закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати, в тому числі акти індивідуальної дії (якими є повістки про виклик в судове засідання у кримінальному провадженні).
Відповідно до положень п. 5, 9 Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 20.08.2019 № 814, повідомлення про виклик до суду у кримінальному провадженні здійснюються у вигляді повістки про виклик у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України. Розписки осіб, які одержали судові виклики і повідомлення, а також судові виклики та повідомлення, що повернулись у зв'язку з неврученням їх адресатові, долучаються до матеріалів судової справи. При цьому до автоматизованої системи документообігу суду вносяться відомості про факт вручення (не вручення) документів адресатові та дату отримання судом повідомлення.
В даному випадку доцільне застосування аналогії закону, та слід визначити, що у матеріали кримінального провадження відносно осіб, стосовно яких існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки, обов’язково повинні підшиватись надруковані згідно з ч. 8 ст. 135 Кримінального процесуального кодексу України, повістки про виклик у паперовому вигляді.
Статтею 15-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що офіційними друкованими виданнями є видання Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Конституційного Суду України, Верховного Суду, вищих спеціалізованих судів, центральних органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, що видаються з метою офіційного опублікування нормативно-правових актів, рішень цих органів та інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством, та під час підготовки яких не використовується творча праця журналістів.
Враховуючи наведені законодавчі вимоги, Замовником у Додатку № 2 до Тендерної документації, яка містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, було встановлено вимогу до учасників:
«З метою забезпечення належної організації здійснення правосуддя місцевими загальними судами м. Харкова та Харківської області здійснюється публікація судових оголошень у друкованих медіа або офіційних друкованих виданнях сфери розповсюдження - загальнодержавної.».
Тобто, визнання учасника ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" переможцем закупівлі є цілком правомірним - Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області), враховуючи статус учасника згідно Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 569 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.01.2024 № 132) – газета «Урядовий кур’єр» - офіційне друковане видання Кабінету Міністрів України, сфера розповсюдження – загальнодержавна.
2.Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації була встановлена вимога – «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів).
Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з публікації оголошень у засобах масової інформації.
3.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.».
Окремої вимоги стосовно актів наданих послуг або приймання-передачі виконаних робіт Замовником у тендерній документації не встановлювалось.
Норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) не встановлюють заборони учаснику закупівлі надавати у якості аналогічного договору договір, який раніше укладався із замовником, аналогічний предмету закупівлі.
Так, учасником ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" у складі тендерної пропозиції було надано договір від 10.04.2024 № 5223/130-24 на 99 999,00 грн. з актами наданих послуг, стороною якого виступало Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області. Відсутність номера договору в акті жодним чином не впливає на результат оцінки тендерної пропозиції, оскільки ідентифікація договору та його виконання підтверджена як наявністю в бухгалтерському обліку Територіального управління других екземплярів всіх наданих актів до договору у складі тендерної пропозиції, так і розміщення інформації у відкритому доступі на web-порталі Е-data щодо укладеного договору та актів наданих послуг до нього https://spending.gov.ua. Загальна сума всіх актів наданих послуг співпадає з сумою, вказаною в договорі від 10.04.2024 № 5223/130-24.
Щодо другого аналогічного договору на суму договір від 04.07.2025 № 8670/41, то по-перше, сума вказана в договорі та найменування послуг, вказані в акті здачі-приймання робіт від 07.07.2025 № 7/8670 співпадають з предметом договору. По-друге, уповноваженою особою перевірено наявність однієї публікації у відкритому доступі на web-порталі ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" https://ukurier.gov.ua/uk/advertisements/?page=2 повістки Житомирського апеляційного суду про виклик в судове засідання, яка була опублікована 04.07.2025 у випуску № 134 (8059).
Враховуючи наведене, учасник ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" підтвердив виконання аналогічних договорів, та визнання учасника ДП "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "УРЯДОВИЙ КУР'ЄР" переможцем закупівлі є цілком правомірним - Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-25-012427-a Рекламні та маркетингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-79340000-9 (оплата інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації - публікація судових оголошень для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області).
Рішення уповноваженої особи:
Враховуючи наведені обгрунтування, вимога (скарга) Державного підприємства "Голос України" від 04.09.2025, 15:42. ID: UA-2025-08-25-012427-a.c1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено