-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Капітальний ремонт кабінетів та приміщень (заміна вікон) адміністративної будівлі ГУНП в Закарпатській області за адресою м.Ужгород, вул.Ференца Ракоці, 13 "А".
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 5 робочих днів
1 410 473.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 104.73 UAH
мін. крок: 1% або 14 104.73 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 17:50 - 06.09.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
Неправомірна відміна торгів
Номер:
f555149bee90418e9eea7e553f4fac37
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-012324-a.c1
Назва:
Неправомірна відміна торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 16.09.2025 20:44
- Скарга АМКУ.docx 16.09.2025 20:43
- Скарга АМКУ.docx (2).p7s 16.09.2025 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 13:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
339611f514db40c581d9420b5144e6c8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі. Разом з тим, Замовник вирішив відмінити торги відповідно до протокольного рішення від 16.09.2025р.
Скаржник не погоджується із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на допущені помилки у технічному завданні:
Виявлена помилка в архітектурно-будівельній частині проектно-кошторисної документації яку неможливо виправити, або залишити без змін.
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Окрім цього, допущені помилки у технічному завданні не є порушеннями «законодавства у сфері публічних закупівель».
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі. Разом з тим, Замовник вирішив відмінити торги відповідно до протокольного рішення від 16.09.2025р.
Скаржник не погоджується із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на допущені помилки у технічному завданні:
Виявлена помилка в архітектурно-будівельній частині проектно-кошторисної документації яку неможливо виправити, або залишити без змін.
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Окрім цього, допущені помилки у технічному завданні не є порушеннями «законодавства у сфері публічних закупівель».
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx (2).p7s
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу ТОВ «Глорія-В» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення від 16.09.2025р. про відміну торгів. 3. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону та Особливостей.