• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фільтри - поглиначі

Торги не відбулися

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2025 11:31 - 30.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію

Номер: 921db0c5c76743ed9237f2ccc381ae11
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.c6
Назва: Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Хочу звернути увагу на один важливий момент щодо поданого витягу з МВС. У тендерній документації зазначено, що документи мають містити інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення закупівлі. Тобто вимога стосується актуальності відомостей, а не дати формування документа. Наш витяг дійсний і містить достовірну інформацію — керівник не має судимості, не перебуває в розшуку і не притягувався до кримінальної відповідальності. Ці відомості залишаються актуальними на момент подання документів до системи. У Вашій тендерній документації не зазначено, що витяг має бути сформований не раніше ніж за 30 днів Згідно з практикою АМКУ, сам факт, що документ видано раніше, не може бути підставою для відхилення, якщо замовник не довів втрату актуальності інформації Тому просимо переглянути рішення про відхилення, оскільки всі документи відповідають суті вимоги, подані вчасно й підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (Постанова КМУ № 1178).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію переможця закупівлі у разі, якщо переможець не надав додаткові документи, передбачені Додатком №5 до тендерної документації (крім документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 особливостей) на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. В додатку №5 до тендерної документації замовник зазначив перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зокрема, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (після їх завантаження накладається електронний підпис (КЕП або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. 1) *Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі / фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; А також оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону. *Документи мають містити інформацію станом на дату не раніше ніж за тридцять днів до дати оприлюднення закупівлі. Станом на 20 жовтня 2025 року Вами надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" про те, що керівник учасника процедури закупівлі ВОЛКЕРНЮК РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА (ЦИБКО РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА, ЯТЛУК РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА) 24.01.1992 року народження уродженець(ка) УКРАЇНА, ЖИТОМИРСЬКА область, ЗВ'ЯГЕЛЬ на території України станом на 14.05.2025 є особою, стосовно якої: Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ Відомості про розшук: ВІДСУТНІ. Відповідно, інформація, надана у Витягу станом на 14.05.2025 порушує Вимоги Додатку №5 до тендерної документації. Замовник в своїй діяльності керується вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостями, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і не має законних підстав для скасування свого рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Просимо змінити рішення про дискваліфікацію

Номер: 95965cbe959f4a95b05532b7fab9dd9f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.a5
Назва: Просимо змінити рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Хочу звернути увагу на один важливий момент щодо нашого витягу з МВС. У тендерній документації зазначено, що документи мають *містити інформацію* станом на дату не раніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення закупівлі. Тобто вимога стосується актуальності відомостей, а не дати формування документа. У Вашій тендерній документації не зазначено, що ВИТЯГ має бути сформований не раніше ніж за 30 днів Наш витяг дійсний і містить достовірну інформацію — керівник не має судимості, не перебуває в розшуку і не притягувався до кримінальної відповідальності. Ці відомості залишаються актуальними на момент подання документів до системи. Згідно з практикою АМКУ, сам факт, що документ видано раніше, не може бути підставою для відхилення, якщо замовник не довів втрату актуальності інформації (наприклад, рішення № 11616-р/пк-пз від 05.10.2023, № 12842-р/пк-пз від 14.12.2023, № 6028-р/пк-пз від 11.05.2023). Тому просимо переглянути рішення про відхилення, оскільки всі документи відповідають суті вимоги, подані вчасно й підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (Постанова КМУ № 1178).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: хочемо змінити дані
Дата скасування: 20.10.2025 12:43
Вимога
Є відповідь

просимо змінити рішення про дискваліфікацію

Номер: 0ec8e06e2484409488b2ccffe4ddbe13
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.c4
Назва: просимо змінити рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції, викладеним у Протоколі від 20.10.2025 року. Усі документи переможця були подані в строки, передбачені пунктом 47 «Особливостей здійснення публічної закупівлі» (постанова КМУ № 1178). Поданий витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС України від 14.05.2025 року підтверджує відсутність притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості та розшуку, що повністю відповідає змісту вимоги тендерної документації. Формулювання тендерної документації «документи мають містити інформацію станом на дату не раніше ніж за тридцять днів до дати оприлюднення закупівлі» слід тлумачити як вимогу до актуальності інформації, а не до дати створення документа. Відомості, наведені у поданому витягу, є достовірними та актуальними на момент подання документів до електронної системи закупівель, що підтверджує виконання вимог тендерної документації у повному обсязі, незважаючи на дату його формування, яка перевищує тридцятиденний строк. Відповідно до усталеної практики органу оскарження, дата формування документа не може бути підставою для його неприйняття, якщо його зміст відображає чинний стан відомостей на момент подання, якщо замовником не доведено, що інформація, наведена у ньому, втратила актуальність або стала недостовірною. Таким чином, виходячи з викладеного, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» та визнати його таким, що підтвердив відсутність підстав, передбачених пунктом 47 «Особливостей здійснення публічної закупівлі». З повагою, ТОВ «ЛАЙНПАРТС»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію переможця закупівлі у разі, якщо переможець не надав додаткові документи, передбачені Додатком №5 до тендерної документації (крім документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 особливостей) на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. В додатку №5 до тендерної документації замовник зазначив перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зокрема, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (після їх завантаження накладається електронний підпис (КЕП або УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей. 1) *Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі / фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; А також оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону. *Документи мають містити інформацію станом на дату не раніше ніж за тридцять днів до дати оприлюднення закупівлі. Станом на 20 жовтня 2025 року Вами надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" про те, що керівник учасника процедури закупівлі ВОЛКЕРНЮК РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА (ЦИБКО РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА, ЯТЛУК РУСЛАНА АНАТОЛІЇВНА) 24.01.1992 року народження уродженець(ка) УКРАЇНА, ЖИТОМИРСЬКА область, ЗВ'ЯГЕЛЬ на території України станом на 14.05.2025 є особою, стосовно якої: Відомості про притягнення до кримінальної відповідальності: ВІДСУТНІ Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ Відомості про розшук: ВІДСУТНІ. Відповідно, інформація, надана у Витягу станом на 14.05.2025 порушує Вимоги Додатку №5 до тендерної документації. Замовник в своїй діяльності керується вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостями, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і не має законних підстав для скасування свого рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 3dda493c740b47949a4ba27d8a54bd95
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.c3
Назва: Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.10.2025 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.10.2025 15:28
Автор: ФОП "Скрябін Костянтин Семенович ", Костянтин Скрябін +380637127377 k.skryabin@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2fd835a8283a44048131b9588b9c7395
Заголовок пункту скарги: Невідповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ 9077:2021
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Невідповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ 9077:2021.
Тендерною документацію встановлено вимоги відповідності товару вимогам ДСТУ 9077:2021, а саме такі вимоги містяться в:
- Додатку № 2 до тендерної документації, розділ «Документи (скановані копії), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції»: «Якість товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам ДСТУ 9077:2021 «Засоби очищення повітря захисних споруд цивільного захисту. Загальні технічні вимоги» та іншим чинним на території України державним стандартам, Технічним умовам та вимогам. Якість та технічні характеристики товару повинні відповідати Технічній Специфікації (Додаток 2 до тендерної документації)»;
- Додатку № 2 до Договору поставки, п. 1.2.: «Постачальник гарантує, що якість Товару відповідає вимогам ДСТУ 9077:2021 «Засоби очищення повітря захисних споруд цивільного захисту. Загальні технічні вимоги» та іншим чинним на території України державним стандартам».
П. 5.1.13 ДСТУ 9077:2021 встановлена вимога: «Ефективність очищення механічним елементом фільтра-поглинача повинна становити не менше ніж 99,995 % і визначатися згідно з ДСТУ EN 1822-1». Саме така ступінь очищення повітря забезпечує ефективний захист від усіх типів патогенів, таких як зв’язані з частинками пилу віруси, бактерії, спори або дріжджі, а отже, допомагає запобігти інфікуванню як засіб цивільного захисту.
В наданих документах у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вказано ефективність очищення запропонованих фільтрів-поглиначів 99,99%:
- документ «Технічні, якісні та кількісні характеристики» (файл: «Технічна специфікація 3108.pdf»), розділ «Найменування товару, що пропонується учасником, модель товару; технічні (якісні) характеристики, товару, що пропонується учасником; країна походження товару», товар – «Фільтр – поглинач ФПУ-200», п. 5. «Ефективність очистки %, не менше - 99,99»; товар – «Фільтр – поглинач ФП 100У», п. 5. «Ефективність очистки %, не менше - 99,99»;
- документ «Фільтр-поглинач ФП-100У. Паспорт» (файл: «Паспорт на ФП 100У.pdf»), розділ 3 «Основні технічні дані», таблиця 1, «Ефективність очистки, %, не менше – 99,99»;
- документ «Фільтр-поглинач ФПУ-200. Паспорт» (файл: «Паспорт ФПУ-200 (3) (2).pdf»), розділ 3 «Основні технічні дані», таблиця 1, «Ефективність очистки, %, не менше – 99,99».
Слід відмітити, що у Додатку № 2 до тендерної документації Замовником допущена технічна помилка, оскільки встановлена ним вимога щодо необхідного параметру ефективності очищення (не менше 99,99%) суперечить вимогам чинного ДСТУ 9077:2021 (не менше 99,995%). Проте, незважаючи на технічну помилку Замовника, виробник засобів цивільного захисту має знати норми діючого законодавства. Так, в пропозиції Скаржника ефективність очищення для запропонованого товару вказана згідно з вимогами ДСТУ 9077:2021 – 99,995%. А потенційний переможець закупівлі лише декларує в наданих документах відповідність вимогам ДСТУ 9077:2021, проте не дотримується її.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження


Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1a7bfb1f92304db9a82ba03592af520b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.b2
Назва: Скарга про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2025 16:05
Автор: ФОП "Скрябін Костянтин Семенович ", Костянтин Скрябін +380637127377 k.skryabin@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 92df5b92ff4b4072ae3431f4eb4b9ecd
Заголовок пункту скарги: Щодо невідповідності найменування запропонованого товару.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо невідповідності найменування запропонованого товару.
В протоколі рішення уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 23.09.2025 вказано, що «учасником ФОП Скрябін Костянтин Семенович завантажена довідка ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (файл з назвою Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf) де за позицією 2 товару, що закуповується учасником пропонується модель товару ФПУ-100у, а технічний паспорт, або паспорт виробу на цю модель товару ФПУ-100у не завантажено учасником (учасником завантажено паспорт (зразок) на фільтр-поглинач ФП-100у)».
Скаржником до закупівлі пропонується товар «Фільтр-поглинач ФП-100У», що підтверджується наданими в складі тендерної пропозиції документами – ціновою пропозицією (файл: «Цінова пропозиція.pdf») та паспорті виробу (файл: «Паспорт ФП-100у.pdf»). Найменування товару, відмінне від запропонованого, а саме «ФПУ-100у» міститься в документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» (файл: «Додаток2 Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf») і є друкарською помилкою.
Ця помилка має бути віднесена до помилок, які вважаються формальними (несуттєвими) згідно пп. 2 п. 10 розділу ІІІ тендерної документації «Опис та приклади формальних помилок», а саме: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
2. Щодо характеристики товару «Опір постійному потоку повітря».
В протоколі рішення уповноваженої особи АТ «НСТУ» від 23.09.2025 вказано, що «тендерною документацією (Додаток № 2 до тендерної документації по пункту 2 найменування товару, що закуповується вимагалася характеристика товару «7. Опір постійному потоку повітря, мм. вод.ст., не більше 60». Учасником надано паспорт на фільтр-поглинач ФП-100У де зазначені показники опору постійному потоку повітря, Па, не більше 600. При переведенні 600 Па в мм вод.ст. отримуємо показник 61,18 мм вод.ст. У наданому паспорті на фільтр-поглинач ФП-100У зазначено показник опір постійному потоку повітря, який перевищує гранично допустиме значення, встановлене у тендерній документації на закупівлю, що не відповідає умовам технічної специфікації».
Скаржник надав в складі тендерної пропозиції зразок паспорту на фільтр-поглинач ФП-100у, в якому вказані загальні вимоги до продукції щодо опору постійного потоку повітря – «не більше 600 Па» (файл: «Паспорт ФП-100у.pdf»). Конкретний опір постійному потоку повітря вписується в паспорт виробу після його виготовлення та відображається на маркувальній табличці виробу.
В документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» (файл: «Додаток2 Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf») (файл: «Інформація про технічні.pdf»), наданим Скаржником у складі тендерної пропозиції, для фільтра поглинача ФП-100у вказано «опір постійному потоку повітря, мм вод. ст., 59», що є підтвердженням вимог тендерної документації.
Тому якщо Скаржник наданням цього документу підтвердив відповідність вимогам тендерної документації, то запропоновані ним до закупівлі товари будуть виготовлені у відповідності з встановленими Замовником вимогами.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: f45a17dd461545e18a2c0413ac27c90d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-003661-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Дата розгляду скарги: 17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2025 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.09.2025 16:08
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2025 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 17.09.2025р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРУХ" переможцем процедури закупівлі UA-2025-08-25-003661-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙНПАРТС», Руслана Волкернюк 380969601858 order.technoparts@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: caabf0cac0994b10ac92902757fb5566
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Фактичні невідповідності пропозиції переможця вимогам ТД
Згідно з умовами ТД, учасник підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме — інформації та документів, які підтверджують відповідність зазначеним характеристикам відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Згідно з Додатком № 2, на підтвердження відповідності учасник завантажує документи (скановані копії), які надаються у складі тендерної пропозиції, зокрема:
1) Технічний паспорт або паспорт виробу на фільтри-поглиначі.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕНЕРГОРУХ” 01 вересня 2025 р. о 16:37 завантажено файл «3. Паспорти якості.pdf» як документ на підтвердження відповідності. Зазначений документ не відповідає умовам ТД Замовника, а саме:
Вимога Замовника (Додаток № 2, п. 3 «Гарантійні зобов’язання»):
постачальник несе повне гарантійне забезпечення у строк, визначений виробником. Гарантійний термін зберігання — не менше 10 років у заводській упаковці з дати виготовлення, після поставки товару та підписання сторонами видаткової накладної. При небойовій експлуатації (періодичне продування чистим повітрям з сумарним часом не більше 100 годин на рік) термін гарантії — 5 років, без зміни технічних та якісних характеристик, після поставки товару та підписання сторонами видаткової накладної.
Фактично (з наданого учасником ТОВ «НВП «ЕНЕРГОРУХ» паспорта на ФП-100У):
п. 5.10 — «В процесі небойової експлуатації і консервації допускається збільшення опору на 20 % від номінального.»

Це свідчить про зміну технічних/якісних характеристик у гарантійний період і, відповідно, про невідповідність вимогам ТД.
Те ж саме стосується наданого паспорта на ФПУ-200:
п. 5.10 — «В процесі небойової експлуатації і консервації допускається збільшення опору на 20 % від номінального.»

Виходячи з цього товар не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Додаток № 2 прямо вимагає збереження технічних та якісних характеристик у гарантійний період (зокрема при небойовій експлуатації), тоді як у наданому учасником паспорті ФП-100У та ФПУ-200 (п. 5.10) передбачено допустиме збільшення опору на 20 % від номінального, що свідчить про зміну експлуатаційного параметра виробу у межах гарантії та є суттєвою, неусувною невідповідністю технічній специфікації; відповідно тендерна пропозиція підлягає обов’язковому відхиленню на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 Особливостей (Постанова КМУ № 1178), а норма п. 43 Особливостей щодо 24-годинного усунення невідповідностей у цьому випадку не застосовується.
Також зазначаємо, що Замовник вимагає від учасників постачання товару з Технічними (якісними) характеристиками, які відповідають ТД, зокрема для ФП-100У:
«Опір постійному потоку повітря, мм вод. ст., не більше 60».
У поданому учасником паспорті зазначено: «Опір постійному потоку повітря, мм вод. ст. — 60»; проте, з огляду на передбачене в паспорті допущення збільшення опору на 20 % під час небойової експлуатації, фактичний показник перевищуватиме граничне значення, що свідчить про невідповідність встановленим Технічним (якісним) характеристикам та є підставою для відхилення пропозиції (ст. 31 Закону, п. 44 Особливостей).
2. Відповідно до вимог Замовника, викладених у Додатку № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», товар (фільтр-поглинач), запропонований учасником, має відповідати технічним (якісним) характеристикам товару; на підтвердження учасник надає технічний паспорт або паспорт виробу на фільтри-поглиначі.
Згідно із завантаженим файлом від 01 вересня 2025 р. о 16:37 «3. Паспорти якості.pdf», у складі пропозиції учасника відсутня інформація, що запропонований виріб має властивості захисту від задимлення, в якому можуть бути токсичні або отруйні речовини. Що не відповідає вимогам Замовника.
3. Згідно з умовами ТД учасник подає інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
У відповідності до Додатку № 2 до тендерної документації Замовник встановив Технічні (якісні) характеристики товару для товару № 1 «Фільтр–поглинач»:
1. Захист:
- від отруйних речовин, які застосовуються під час бойових дій;
- задимлення, в якому можуть бути токсичні або отруйні речовини;
- біологічних сполук, спрямованих на ураження організму;
- радіоактивного пилу, який утворюється під час ядерних вибухів та атомного ураження територій;
2. Об’ємна витрата повітря, в межах, м3/год – 100/200;
3. Маса фільтрів, не більше, кг - 33;
4. Коефіцієнт витоку повітря, % не більше- 0,1;
5. Ефективність очистки %, не менше - 99,99;
6. Температурний діапазон, в межах, ºС -50...+50;
7. Опір постійному потоку повітря, мм.вод.ст. не більше 60/120.

А також до товару №2 Фільтр – поглинач наступні вимоги:
1. Захист:
- від отруйних речовин, які застосовуються під час бойових дій;
- задимлення, в якому можуть бути токсичні або отруйні речовини;
- біологічних сполук, спрямованих на ураження організму;
- радіоактивного пилу, який утворюється під час ядерних вибухів та атомного ураження територій;
2. Об’ємна витрата повітря, в межах, м3/год - 100;
3. Маса фільтрів, не більше, кг - 45;
4. Коефіцієнт витоку повітря, % не більше- 0,1;
5. Ефективність очистки %, не менше - 99,99;
6. Температурний діапазон, в межах, ºС -50...+50.
7. Опір постійному потоку повітря, мм.вод.ст. не більше 60

Завантажений учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЕНЕРГОРУХ”» файл від 01 вересня 2025 р., 16:37 — «2. Технічні та якісні характеристики.pdf» — не містить інформації в частині вимог Замовника щодо товару № 1, а саме: «5. Ефективність очистки %, не менше — 99,99».




Та товару №2, а саме 5. Ефективність очистки %, не менше - 99,99;


Таким чином, невідображення встановлених Замовником вимог у поданому документі змінює передбачену тендерною документацією форму та зміст Додатка № 2 «Технічні (якісні) характеристики товару», чим порушує умови ТД. Невказання обов’язкових параметрів означає неналежне оформлення та подання Додатка № 2, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД і є підставою для її відхилення (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Особливостей).

Виявлені порушення, допущені учасником ТОВ «НВП “ЕНЕРГОРУХ”», стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі й утворюють суттєву невідповідність технічній специфікації. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та п. 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації/технічній специфікації; невиконання цього обов’язку порушує принципи, визначені ст. 5 Закону (добросовісна конкуренція, об’єктивність та неупередженість). Керуючись ст. 18 Закону, просимо орган оскарження — Антимонопольний комітет України — скасувати рішення замовника про визначення переможцем ТОВ «НВП “ЕНЕРГОРУХ”» та зобов’язати замовника відхилити його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (з поверненням процедури на етап розгляду/кваліфікації).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження