• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13)

Більш детально зазначено у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) – додаток № 4

Торги не відбулися

517 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 589.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2018 17:36 - 20.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 691a6f8929414ed0bd7d277b49152b0e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-08-002640-c.a1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів на закупівлю товару: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13) від 12 листопада 2018 року Замовником було відхилено тендерну пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Згідно з даним протоколом причиною відхилення тендерної пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» є недотримання вимог пп 2 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, згідно з якими Учасник у складі тендерної пропозиції повинен зокрема надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим на 2018 рік, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника засобів для транспортування вугілля кам’яного за місцем поставки та автовагів (на території Лиманського району Одеської області) для зважування вугілля кам’яного з відміткою про повірку. Пдставою для відхилення, як вказує Замовник, слугує те, що у складі пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» зазначені документи відсутні (наявна лише копія свідоцтва про повірку автовагів). Дане твердження не відповідає дійсності. Так, на дотримання вимог пп 2 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме надання копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим на 2018 рік, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника засобів для транспортування вугілля кам’яного за місцем поставки, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано у складі своєї тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на САМОСКИД-С ВАНТАЖНИЙ, марки МАЗ, моделі 5551, реєстраційний номер ВН8022АМ, завантажений в ЦБД Prozorro: 24.10.2018 10:41 під назвою «32. копія свідоцтва про реєстрацію тз самоскид.pdf», а також копію свідоцтва про реєстрацію великовантажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу на навантажувач фронтальний, марки, моделі ТО-30, державний номерний знак ТО0434ВН, завантажений в ЦБД Prozorro: 24.10.2018 10:41 під назвою «32.1. копія свідоцтва про реєстрацію тз.pdf». Таким чином, твердження Замовника, що в порушення вимог пп 2 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, що зазначені документи відсутні і наявна лише копія свідоцтва по повірку автовагів не відповідає дійсності. Також, на дотримання вимог пп 2 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме надання копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим на 2018 рік, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника автовагів (на території Лиманського району Одеської області) для зважування вугілля кам’яного з відміткою про повірку, ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» надано «інший документ, що підтверджує наявність в учасника засобів для транспортування вугілля кам’яного за місцем поставки та автовагів (на території Лиманського району Одеської області) для зважування вугілля кам’яного з відміткою про повірку», а саме копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на ваги автомобільні РС-ЗОШ13, завантаженого в ЦБД Prozorro: 24.10.2018 10:41 під назвою «33. копія повірка ваг.pdf». В даному документі зокрема зазначається, що власником даних автоваг є ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО», Кремидівський паливний склад, чим задовільняється вимога Замовника щодо підтвердження наявності в учасника на праві власності автоваг (на території Лиманського району Одеської області). Однак, не зважаючи на наявність в тендерній пропозиції вищезазначених документів, Замовником було прийнято рішення щодо відхилення пропозицію ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» за підставою їх відсутності, і , як наслідок, не відповідність умовам тендерної документації. Отже, прийняте рішення від 12 листопада 2018 року про відхилення тендерну пропозиції ПРАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Відповідно до ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. З метою попередження, недопущення порушень тендерним комітетом законодавства у сфері публічних закупівель та на підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: Вимагаємо: 1. Розглянути дану вимогу та усунути порушення у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області розглянуло вимогу від 16.11.2018 № UA-2018-10-08-002640-c.a1 та повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 08.10.2018 УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ оголошено про закупівлю код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25), АС (6-13). Разом з оголошенням оприлюднено тендерну документацію, яка у своєму складі містить інформацію про кваліфікаційні критерії (додаток № 2 до ТД). Так, відповідно до вимог пп 2 п. 1 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен зокрема надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим на 2018 рік, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника засобів для транспортування вугілля кам’яного за місцем поставки та автовагів (на території Лиманського району Одеської області) для зважування вугілля кам’яного з відміткою про повірку. Тобто, для підтвердження наявності в учасника автовагів (на території Лиманського району Одеської області) для зважування вугілля кам’яного такий учасник повинен надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим на 2018 рік, або інших документів. При цьому в наявності повинна бути відмітка про повірку. За інформацією, наведеною у вимозі від 16.11.2018 № UA-2018-10-08-002640-c.a1 повідомляється, що таким документом у пропозиції є копія свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на ваги автомобільні РС-ЗОШ13. З цього приводу слід зауважити наступне. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, а також норми часу, необхідного для проведення повірки таких засобів, встановлюються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності (частина 6 ст. 17 зазначеного Закону). Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 (далі – Порядок). Пунктом першим Порядку визначено, що він установлює процедуру та умови проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ), що перебувають в експлуатації, а також оформлення її результатів. Згідно з підпунктом 1 пункту 3 розділу IV Порядку позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. З огляду на зазначене вважаємо, що саме лише Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на ваги автомобільні РС-ЗОШ13 не є підтвердженням наявність в учасника автовагів, адже зазначений документ виключно засвідчує позитивність результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ. Завантажене у складі пропозиції Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на ваги автомобільні РС-ЗОШ13 також не підтверджує наявність автовагів на території Лиманського району Одеської області, адже в Свідоцтві відсутня інформація щодо знаходження автовагів саме на території Лиманського району Одеської області. Отже, у зазначеній частині тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, є обов’язком замовника. Враховуючи зазначене рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" (протокол від 12.11.2018) являється правомірним та таким, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено