-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Зарядні станції
*будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»
Призупинено
2 674 821.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 748.21 UAH
мін. крок: 1% або 26 748.21 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 11:11 - 30.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
5a2bd8f9b4e8453e8bd59e85c1aba130
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-003071-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P1000E_PLUS.pdf 29.08.2025 17:04
- OUKITEL Authorization for TECHNO_англ_укр.pdf 29.08.2025 17:04
- Скарга Техно Іновейшн Компані на умови тенедрної документації.docx 29.08.2025 17:04
- Скарга Техно Іновейшн Компані на умови тенедрної документації.pdf 29.08.2025 17:04
- Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P2001E_PLUS.pdf 29.08.2025 17:04
- sign.p7s 29.08.2025 17:07
- Рішення від 02.09.2025 №13441.pdf 02.09.2025 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2025 №13994.pdf 12.09.2025 12:36
- Рішення від 11.09.2025 №13994.pdf 16.09.2025 14:40
- Пояснення по суті скарги.doc 04.09.2025 20:08
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.09.2025 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 17:30
Дата розгляду скарги:
11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 17:35
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.09.2025 14:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7bb5394ba8614e74b5d029e3a2e548bd
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги до номенклатурної позиції викладеної в Додатку 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Тендерну документацію Процедури закупівлі (далі — Тендерна документація).
Згідно з Тендерною документацією предметом закупівлі є Зарядна станція або еквівалент. Суб’єкт оскарження має можливість поставити Замовникові предмет закупівлі (еквівалент) відповідно до його потреби. Втім, Суб’єкт оскарження виявив у Тендерній документації вимоги, які штучно звужують коло потенційних виробників, чиї товари відповідають усім у сукупності вимогам тендерної документації, до одного виробника EcoFlow.
Проаналізувавши ринок даного товару, Суб'єкт оскарження виявив, що тільки один товар відповідає одночасно всій сукупності вимог Додатку до Тендерної документації, а саме саме зарядні станції EcoFlow DELTA 2 Max (2048 Вт·год) та EcoFlow RIVER 2 Pro (768 Вт·год) виробника EcoFlow.
Суб'єкт оскарження може запропонувати в якості еквівалента товари - Зарядні станції Oukitel P1000E PLUS та Oukitel P2001E PLUS, що повністю відповідають переважній більшості технічних та якісних вимог до предмета закупівлі. Втім, вони мають відмінні характеристики за Оскаржуваними вимогами (Додаток 2).
Згідно з Тендерною документацією предметом закупівлі є Зарядна станція або еквівалент. Суб’єкт оскарження має можливість поставити Замовникові предмет закупівлі (еквівалент) відповідно до його потреби. Втім, Суб’єкт оскарження виявив у Тендерній документації вимоги, які штучно звужують коло потенційних виробників, чиї товари відповідають усім у сукупності вимогам тендерної документації, до одного виробника EcoFlow.
Проаналізувавши ринок даного товару, Суб'єкт оскарження виявив, що тільки один товар відповідає одночасно всій сукупності вимог Додатку до Тендерної документації, а саме саме зарядні станції EcoFlow DELTA 2 Max (2048 Вт·год) та EcoFlow RIVER 2 Pro (768 Вт·год) виробника EcoFlow.
Суб'єкт оскарження може запропонувати в якості еквівалента товари - Зарядні станції Oukitel P1000E PLUS та Oukitel P2001E PLUS, що повністю відповідають переважній більшості технічних та якісних вимог до предмета закупівлі. Втім, вони мають відмінні характеристики за Оскаржуваними вимогами (Додаток 2).
×
-
Назва доказу:
Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P2001E_PLUS
-
Повʼязаний документ:
Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P2001E_PLUS.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P1000E_PLUS
-
Повʼязаний документ:
Технічний_паспорт_Oukitel_Power_station_P1000E_PLUS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника - Військова частина 2428 (ідентифікаційний код юридичної особи 14321469) внести зміни до тендерної документації Процедури закупівлі, оголошеної за ідентифікатором UA-2025-08-25-003071-a з метою усунення дискримінаційних умов, зазначених у тексті скарги, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства в цій частині шляхом доповнення технічних вимог відповідними формулюваннями “не менше” або “не більше” до числових значень характеристик які викладені в Додатку 2.
Запити Органу оскарження
Номер:
30d23d3350cc43c78e53550d930272f3
Тема запиту:
щодо надання пояснень на скаргу ТОВ "ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ" (40536733)
Текст запиту:
В/ч 2428 надає наступні пояснення по суті Скарги.
Відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Додаток 2 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються Замовником. До того ж у Додатку 2 до ТД зазначено, щодо усіх зазначених в даній документації комплектуючих елементів та/або обладнання, що містять посилання на торгівельну марку або виробника слід тлумачити зі словами «або еквівалент». Під еквівалентом слід розуміти товар, технічні та якісні характеристики якого не гірші за ті, що визначені у технічних вимогах. Еквівалент товару – вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені даними технічними вимогами, або якісно перевищують їх. У разі поставки еквівалентного товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені технічними вимогами. Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання (використання) даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасником може пропонуватись еквівалент комплектуючого(их) елементу (ів), відносно кожної окремої позиції, яка містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару та можуть бути кращими.
Замовником, на виконання вимог Рішення Комісії було проаналізовано наявний стан виробників та їх продукції, а саме, портативних зарядних станцій та з’ясовано про відсутність рівнозначних товарів, що відповідають всім технічним вимогам до предмету закупівлі Замовника. Проте, даний факт не є підставою вважати, що й за межами території України відсутні виробники, продукція, яких може відповідати вказаним вимогам. Також просимо звернути увагу на те, що виробники подібного обладнання на замовлення можуть здійснювати доукомплектацію (дооснащення/модернізацію) існуючих приладів під потреби Замовника. Даний вид обладнання не є таким, що виробляється виключно обмеженим колом виробників, в тому чисті і закордоном, та не потребує занадто великих потужностей виробництва. Також, слід звернути увагу, що Замовником в тендерної документації (Проєкт договору) передбачено достатній час для поставки товару, що в свою чергу дає всі можливості Учасникам прийняти участь в даній закупівлі.Визначені тактико-технічні характеристики є критично важливими для Замовника, адже дані пристрої будуть використовуватися під час виконання завдань, які покладені на підрозділи органів охорони державного кордону, зокрема в районах бойових дій.Додатково просимо звернути Вашу увагу на те, що зарядні станції, які пропонує Скаржник є гірші, ніж вимагається Замовником, а отже, приведення вимог Тендерної документації Замовника до вимог Учасника є свідомим погіршенням предмету закупівлі, що є неприпустимим (зменшення гарантійного терміну, збільшення часу заряджання, тощо), а також призведе до необхідності закупівлі додаткового обладнання, USB-хабів, перехідників, тощо, і, як наслідок, додаткових витрат державних коштів.
Дотримання принципу здійснення публічних закупівель повинно передбачати сукупність заходів, що, в тому числі, мають забезпечити максимальну результативність за мінімальні кошти.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей ПРОСИМО
1. Відмовити в задоволенні скарги ТОВ «Техно Іновейшн Компані» у повному обсязі та прийняти обґрунтоване рішення про відсутність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата опублікування:
04.09.2025 20:08