-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обробка дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином на об’єкті Комунальний заклад «Роздільнянський заклад дошкільної освіти «Оленка» Роздільнянської міської ради», за адресою: пров.Шкільний,22-А м. Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 22.09.25 00:00)
250 523.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 255.00 UAH
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
10
год
27
хв
54
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 11:04 - 19.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
8c6cc374e4c44c829d0a4aa2cef755cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-002742-a.a1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Федоренко - маляр.pdf 29.08.2025 21:56
- Скарга до АМКУ (1).doc 29.08.2025 21:56
- 1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc 29.08.2025 21:56
- 2. Додаток _2 доТД.docx 29.08.2025 21:56
- 3. запит 2.pdf 29.08.2025 21:56
- 2. Дипломи Антіпов.pdf 29.08.2025 21:56
- 3. запит 1.pdf 29.08.2025 21:56
- sign.p7s 29.08.2025 22:02
- рішення від 02.09.2025 № 13458.pdf 02.09.2025 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2025 № 13997.pdf 12.09.2025 12:05
- рішення від 11.09.2025 № 13997.pdf 16.09.2025 10:22
- Відповідь на скаргу О.pdf 04.09.2025 14:03
- Додаток _1 доТД зі змінами від 04.09.2025.docx 04.09.2025 14:14
- Додаток _2 доТД зі змінами від 04.09.2025.docx 04.09.2025 14:14
- Перелік змін.docx 04.09.2025 14:14
- Тендерна документація зі змінами від 04.09.2025.docx 04.09.2025 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 22:51
Дата розгляду скарги:
11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2025 10:22
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2025 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13997 від 11.09.2025 року за результатами Скарги ТОВ "СПАС" замовником внесено зміни до тендерної документації (рішення УО від 17.09.2025 року, протокол № 67).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
66f4d4b118c04090913a5abbb96ae507
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.4. Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації: 2.4. Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки зареєстрована ДСНС або її територіальним органом. 2.5. Відповідно до ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» надати документ (технічний звіт, висновок) який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат. 2.6. Для забезпечення своєчасного та якісного надання послуг або виконання робіт за предметом закупівлі, учасник повинен мати справний транспортний засіб. У складі пропозиції надати довідку із зазначенням марки та моделі транспортного засобу, а також підтвердження право користування (скан-копію договору купівлі-продажу, оренди тощо), копію свідоцтва про реєстрацію, а також скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, зазначених у довідці.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) декларації відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки зареєстрована ДСНС або її територіальним органом;
2) документа (технічного звіту, висновка), який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат;
3) транспортного засобу з наданням протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) декларації відповідності матеріально-технічної бази (офісного або складського приміщення, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки зареєстрована ДСНС або її територіальним органом;
2) документа (технічного звіту, висновка), який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат;
3) транспортного засобу з наданням протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
130eec87c09449fd83a33b7ff083f61d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням ПІБ, посади та загального стажу роботи.
У довідці обов’язково слід вказати таких фахівців:
- керівника робіт із вищою освітою за однією зі спеціальностей у сферах “Архітектура та будівництво” або “Цивільна безпека” (за напрямами “Цивільна безпека” чи “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки;
- маляра (штукатура) кваліфікацією не нижче 3-го розряду (необхідно надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію);
- робітника не нижче 3-го розряду.
3.2. На зазначених в довідці працівників надати:
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою.
3.3. Додатково на всіх працівників надати:
- копії особових медичних книжок працівників Учасника нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
- висновки психофізіологічної експертизи працівника про його придатність до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р.
3.4. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, зазначених в довідці, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами.
3.5. Надати документ (лист, довідку, роз'яснення тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
3.6. Відповідно до ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» на особу що буде підписувати договір, керівника робіт та виконавців робіт (віком від 18 до 60 років) надати документ який підтверджує уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
По-перше, Ліцензійними умовами передбачено наявність наступних працівників: виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати: для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду; для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Роботи за предметом закупівлі не передбачають обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення, надаємо копію.
Скаржник планує залучити двох малярів, документи яких додаються. У скаржника відсутній робітник.
Вимога про наявність робітника розрахована на учасників торгів, в яких він є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) посвідчень та протоколів (виписок або витягів з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою;
2) особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
3) довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
4) висновків психофізіологічної експертизи придатності до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р;
5) документів (листів, довідок, роз'яснень тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442);
6) документів, які підтверджують уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
У довідці обов’язково слід вказати таких фахівців:
- керівника робіт із вищою освітою за однією зі спеціальностей у сферах “Архітектура та будівництво” або “Цивільна безпека” (за напрямами “Цивільна безпека” чи “Пожежна безпека”), та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтвердити в складі пропозиції дипломом (без додатків) та послужним списком/витягом з трудової книжки;
- маляра (штукатура) кваліфікацією не нижче 3-го розряду (необхідно надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію);
- робітника не нижче 3-го розряду.
3.2. На зазначених в довідці працівників надати:
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою.
3.3. Додатково на всіх працівників надати:
- копії особових медичних книжок працівників Учасника нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
- висновки психофізіологічної експертизи працівника про його придатність до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р.
3.4. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, зазначених в довідці, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами.
3.5. Надати документ (лист, довідку, роз'яснення тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
3.6. Відповідно до ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» на особу що буде підписувати договір, керівника робіт та виконавців робіт (віком від 18 до 60 років) надати документ який підтверджує уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
По-перше, Ліцензійними умовами передбачено наявність наступних працівників: виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати: для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду; для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Роботи за предметом закупівлі не передбачають обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення, надаємо копію.
Скаржник планує залучити двох малярів, документи яких додаються. У скаржника відсутній робітник.
Вимога про наявність робітника розрахована на учасників торгів, в яких він є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
По-друге, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у працівників суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
1) посвідчень та протоколів (виписок або витягів з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», з охорони праці, з пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму), документи мають бути видані навчальним центром та/або організацією та/або установою;
2) особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150;
3) довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 р. № 577 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих»;
4) висновків психофізіологічної експертизи придатності до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р;
5) документів (листів, довідок, роз'яснень тощо) від органів з питань праці щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці щодо Учасника закупівлі (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442);
6) документів, які підтверджують уточнення (оновлення) своїх облікових даних через центри надання адміністративних послуг або електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, або у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем свого перебування або знаходження.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Федоренко_Маляр
-
Повʼязаний документ:
2. Федоренко - маляр.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом Антіпов
-
Повʼязаний документ:
2. Дипломи Антіпов.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
db796d66526f477b91feb11f6ffe9c2c
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
По-перше, Скаржник звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) з проханням надати вказані документи. На підтвердження надаємо копію запитів.
Станом на дату подання скарги відповідей отримано не було.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких буде вказаний гарантійний лист, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Ліцензійними умовами не передбачено отримання вищенаведеного гарантійного листа для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Скаржник звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) з проханням надати вказані документи. На підтвердження надаємо копію запитів.
Станом на дату подання скарги відповідей отримано не було.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких буде вказаний гарантійний лист, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
По-друге, Ліцензійними умовами не передбачено отримання вищенаведеного гарантійного листа для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
-
-
Назва доказу:
Запит 2
-
Повʼязаний документ:
3. запит 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит Виробнику
-
Повʼязаний документ:
3. запит 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
6b495209b5b54ccaa94a53b16e5bd666
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: з метою підтвердження відповідності якості послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати, видані акредитованим органом або іншим аналогічним державним стандартам у сфері сертифікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: з метою підтвердження відповідності якості послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати, видані акредитованим органом або іншим аналогічним державним стандартам у сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі та з зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає предмету закупівлі:
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 14001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 45001, виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT), виданого органом сертифікації.
У разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення всіх вищезазначених сертифікатів.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких є всі вищенаведені сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 14001, виданого акредитованим органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 45001, виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданого органом сертифікації.
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT), виданого органом сертифікації.
У разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення всіх вищезазначених сертифікатів.
Вказані вимоги розрахована на учасників торгів, в яких є всі вищенаведені сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
3448881ac53c42f5b71127e6da291482
Тема запиту:
Зміни до тендерної документації
Текст запиту:
Зміни до тендерної документації
Дата опублікування:
04.09.2025 14:13
Номер:
f16965fb7ba7458db944b6851668cf35
Тема запиту:
Пояснення замовника на скаргу ТОВ "СПАС" про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Текст запиту:
Комунальною установою «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ» (далі – Замовник) розглянуто рішення №13458-р/пк-пз від 02.09.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) щодо надання інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури та повідомляємо наступне.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Стосовно першого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено пп. 2.4.-2.6. Додатку 1 до тендерної документації.
2. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
3. Стосовно третього пункту Скарги.
Замовником було внесено уточнення щодо підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По суті скарги надаємо пояснення: дана вимога не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено отримання гарантійного листа від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Але Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються САМЕ до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Та не регулюють діяльність суб՚єктів господарювання і не втручаються у їх взаємовідносини із Замовниками та встановлення вимог в тендерній документації для поставки товарів, обладнання чи матеріалу. Таким чином Ліцензійні умови встановлюють лише перелік документів, які необхідно додавати для ліцензії, та ніяким чином не встановлюють вичерпний перелік документів, які необхідні для здійснення господарської діяльності.
Отже, Така вимога встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов договору, оскільки не маючи відповідного підтвердження від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), Учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору Генпідрядником, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні правил пожежної безпеки, у тому числі великого ризику виникнення пожежі на горищах.
У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимога щодо надання гарантій поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини не є дискримінаційною вимогою, оскільки Учасники, які працюють в сфері вогнезахисного обробляння, мають господарські відносини з виробником(-ами), або представником(-ами) виробника(-ів), або імпортером(-ами), або дилером(-ами), або дистриб’ютором(-ами), або постачальником(-ами), надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник встановлює широке кола суб’єктів, від яких Учасник може отримати документ про поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимогами тендерної документації передбачено, що вогнебіозахисна просочувальна речовина, повинно бути сертифікованою.
Також, Скаржник повідомляє, що звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися Скаржником для надання послуг) з проханням надати вказані документи, проте відповіді на момент подання скарги не отримав.
Звертаємо увагу, що Скарга була подана Скаржником 29.08.2025 р. Разом з тим, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.09.2025, 00:00.
Таким чином, Скаржник мав можливість отримати зазначені документи до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас, Скаржник не надав належних доказів на підтвердження того, що отримання таких документів у встановлений строк було неможливим. Відсутність відповіді на момент подання Скарги сама по собі не свідчить про неможливість отримання необхідних документів до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість надання документу (листа, або довідки, або договору, або іншого документу) щодо гарантій учаснику поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
4. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
На підставі зазначеного Комунальна установа «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ»,
ПРОСИТЬ:
Відмовити Скаржнику Товариству з обмеженою відповідальністю «СПАС» у задоволенні скарги.
Дата опублікування:
04.09.2025 14:02
Номер:
31a17f5b7f0b4a21a193335982fc0f15
Тема запиту:
Пояснення замовника на скаргу ТОВ "СПАС" про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Текст запиту:
Комунальною установою «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ» (далі – Замовник) розглянуто рішення №13458-р/пк-пз від 02.09.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) щодо надання інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури та повідомляємо наступне.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Стосовно першого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено пп. 2.4.-2.6. Додатку 1 до тендерної документації.
2. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
3. Стосовно третього пункту Скарги.
Замовником було внесено уточнення щодо підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По суті скарги надаємо пояснення: дана вимога не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено отримання гарантійного листа від виробника (-ів) вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісного вогнезахисного засобу в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Але Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються САМЕ до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Та не регулюють діяльність суб՚єктів господарювання і не втручаються у їх взаємовідносини із Замовниками та встановлення вимог в тендерній документації для поставки товарів, обладнання чи матеріалу. Таким чином Ліцензійні умови встановлюють лише перелік документів, які необхідно додавати для ліцензії, та ніяким чином не встановлюють вичерпний перелік документів, які необхідні для здійснення господарської діяльності.
Отже, Така вимога встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов договору, оскільки не маючи відповідного підтвердження від виробника(-ів), або представника(-ів) виробника(-ів), або імпортера(-ів), або дилера(-ів), або дистриб’ютора(-ів), або постачальника(-ів), Учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору Генпідрядником, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні правил пожежної безпеки, у тому числі великого ризику виникнення пожежі на горищах.
У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимога щодо надання гарантій поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини не є дискримінаційною вимогою, оскільки Учасники, які працюють в сфері вогнезахисного обробляння, мають господарські відносини з виробником(-ами), або представником(-ами) виробника(-ів), або імпортером(-ами), або дилером(-ами), або дистриб’ютором(-ами), або постачальником(-ами), надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник встановлює широке кола суб’єктів, від яких Учасник може отримати документ про поставку якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини.
Вимогами тендерної документації передбачено, що вогнебіозахисна просочувальна речовина, повинно бути сертифікованою.
Також, Скаржник повідомляє, що звернувся до вказаних суб’єктів вогнезахисної суміші/речовини (яка буде використовуватися Скаржником для надання послуг) з проханням надати вказані документи, проте відповіді на момент подання скарги не отримав.
Звертаємо увагу, що Скарга була подана Скаржником 29.08.2025 р. Разом з тим, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.09.2025, 00:00.
Таким чином, Скаржник мав можливість отримати зазначені документи до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас, Скаржник не надав належних доказів на підтвердження того, що отримання таких документів у встановлений строк було неможливим. Відсутність відповіді на момент подання Скарги сама по собі не свідчить про неможливість отримання необхідних документів до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість надання документу (листа, або довідки, або договору, або іншого документу) щодо гарантій учаснику поставки якісної вогнебіозахисної просочувальної речовини в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цією закупівлею.
Просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги в цій частині.
4. Стосовно другого пункту Скарги.
Замовником внесено зміни до тендерної документації та видалено викладені в Скарзі вимоги.
На підставі зазначеного Комунальна установа «РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ»,
ПРОСИТЬ:
Відмовити Скаржнику Товариству з обмеженою відповідальністю «СПАС» у задоволенні скарги.
Дата опублікування:
04.09.2025 13:59