• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із поводження з небезпечними відходами

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 10 днів назад

52 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2025 10:57 - 30.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга

Номер: a67f91e8c24b47de8a04e1479c6416d0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-002706-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2025 17:11
Автор: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Богдан Захарченко +380671933515 tender@er-tec.com.ua http://er-tec.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b645fb4ee7c04dbfb0ce12510a87f117
Заголовок пункту скарги: Скарга на протокольне рішення замовника № 263 від 05.09.2025 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 25 серпня 2025 року Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями Послуги із поводження з небезпечними відходами – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за № UA-2025-08-25-002706-a.
.Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 44 200,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 50 700,00 грн. з ПДВ.
Протоколом уповноваженої особи № 263 від 05.09.2025 Замовника, було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології".
Вважаємо його без підставним, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС СКАРГИ ПО СУТІ:
Замовник у протоколі про відхилення тендерної пропозиції учасника від 05.09.2025 №263 зазначає:
«Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Зазначена позиція Замовника суперечить інформації розміщеної в електронній системі закупівель, інформація та вимога до скаржника про усунення невідповідностей відсутня: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-25-002706-a?oldVersion=true

Щодо позиції замовника:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в Технічному паспорті печі по утилізації відходів який наданий не українською мовою, і без завіреного перекладу оригіналу згідно пункту 7.7. Додатку 1 , також не дозаповнений Додаток 3 до тендерної документації Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.»
Вимога пункту 7.7. Додатку 1 до тендерної документації передбачала наступне:
Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою).
На дату подання скарги у пропозиції скаржника міститься технічний паспорт на піч-інсинератор С.Р.100 в модульному виконанні Фірма ATI ENVIRONMENT з автентичним перекладом українською мовою та завірено нотаріально.
Позиція Замовника не відповідає дійсності, наданий технічний паспорт на піч-інсинератор С.Р.100 відповідає вимогам пункту 7.7. Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо «не дозаповнений» Додаток 3 до тендерної документації Учасника».
Замовник в зазначеному обґрунтуванні не посилається на вимогу тендерної документації. Поняття «не дозаповнений» теж є не зрозумілим.
На дату подання скарги у пропозиції скаржника міститься згода зі всіма умовами договору відповідно до додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Скаржник вважає, що замовник у разі виявлення невідповідності в частині згоди скаржника з проєктом договору відповідно до додатку 3 до тендерної документації, він зобов’язаний в цій частині висунути відповідну вимогу про усунення невідповідностей, у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Замовник не надавши скаржнику право на усунення невідповідностей порушив порядок передбачений пунктом 43 Особливостей.
Так позиція Замовника свідчить про відкрите порушення базових принципів публічних закупівель, зокрема за пунктами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
З огляду на вищезазначене, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив п.44 Особливостей та право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати протокольне рішення № 263 від 05.09.2025 про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології" у відкритих торгах з особливостями по процедурі закупівлі UA-2025-08-25-002706-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження