-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм (декоративних елементів)
Торги відмінено
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2018 17:38 - 28.10.2018 01:00
Вимога
Є відповідь
відхілення тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОТОРГ»
Номер:
868fd36885bc4b258fd334e62b4d53a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-002404-c.c3
Назва:
відхілення тендерної пропозиції ТОВ «МАКРОТОРГ»
Вимога:
11 листопада 2018р. № 1
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Відповідно протоколу № 05/11/1.UA-2018-10-10-002404-с засідання тендерного комітету від 05.11.2018р. було відхілено тендерну пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» за процедурою закупівлі: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм (декоративних елементів)),оголошення UA-2018-10-10-002404-с.
Просимо Замовника ще раз уважно переглянути пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» та звернути увагу на те, що серед наданих учасником документів таких як «деякі сторінки керівництв,інструкцій з експлуатації,керівництв користувача,гарантійних талонів,інструкцій користувача вказаного обладнання» (згідно протоколу) – є належним та фактичним підтвердженням наявності власних обладнання,машин і механізмів вказаних у довідці №17 від 01.11.2018р. Також присутні технічні паспорти на власне обладнання.
Також у складі пропозиції є гарантійний лист № 16 від 01.11.2018р в якому вказано,що у разі необхідності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, будуть залучені обладнання, машини, механізми та інше обладнання у необхідному обсязі.
Згідно умов тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції». Надання копії балансової або інвентаризаційної відомості на власне обладнання,машини та/або механізми не впливають на зміст пропозиції.
Просимо Замовника переглянути прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» та визнати, як таку, що відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2018 09:56
Вирішення:
Тендерним комітетом уважно переглянута Ваша тендерна пропозиція, та повторно встановлено невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації в частині підтвердження наданих в довідці власного обладнання. У разі якщо учасник зазначає обладнання від повинен підтвердити інформацію зазначену в довідці а саме надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів, або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника власного обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.
У разі якщо учасником орендується чи залучаються до надання послуг обладнання машини та механізми, то має бути надано копію договору оренди чи надання послуг технікою, без обов’язкового надання копій технічних паспортів чи копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію балансової або інвентаризаційної відомості.
Так, замовником встановлена пряма вимога для учасників. Якщо зазначено обладнання у довідці то воно повинно буди підтверджено якимось документом із переліку зазначеному в тендерній документації.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
на раніше подану вимогу стосовне не відповідності пропозиції учасника ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Номер:
264b175c7faf4c80a07f93a0b6438346
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-002404-c.c2
Назва:
на раніше подану вимогу стосовне не відповідності пропозиції учасника ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
Вимога:
11 листопада 2018р. № 2
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Згідно Резолюція від 09.11.2018 12:30 опублікованої на офіційному сайті закупівель
Тендерний комітет повідомляє на раніше подану вимогу стосовне не відповідності пропозиції учасника ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі за текстом - Учасник) встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону та умовам тендерної документації:
1.«Для уникнення дискримінації учасників, у зв’язку із тим, що учасниками тендеру можуть бути як фізичні так і юридичні особи, умовами тендерної документації не визначена кількість працівників які повинні бути у учасника.»
Але вони ж повинні бути?
Відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівникі, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). Тобто тендерною документацією чітко та однозначно вказано ,що у довідки зазначаються лише ті працівникі, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі Учасником подано Довідку №01-201 від 31.10.2018р., згідно якої працівники відсутні, зазначен лише Гольдін Максим Віталійович ФОП (Керівник).
«Проте, переможцем тендеру підтверджена можливість виконання послуг за допомогою субпідрядної організації, та наявності у зазначеній організації працівників у кількості 153 чоловіка».
Учасник не виконав умов тендерної документації ,а самє не вказав працівників, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі.
Також Учасник поставив свою печатку під списком робітників (субпідрядника) у кількості 153 особи не маючі інформація хто з цього списку на період подання його пропозиції знаходиться на лікарняному, у відпустці, або вже звільнився. Яке відношення має учасник до робітників субпідрядника?,як що :
Документи які вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.. 16 Закону: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Яких у Учасника не має. Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону та умовам тендерної документації.
2. «Щодо матеріально-технічної бази, повідомляємо, що умовами тендерної документації не визначений перелік машин та механізмів які повинні бути у учасника, отже, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, у зв’язку із тим, що у довідці відсутні обладнання та механізми».
Відповідно п. 3.1 Додатку 3 до тендерної документації Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 9 до тендерної Документації, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано Довідку № 01-24 від 31.10.2018р. в якої вказані лише машини (за договором надання послуг), а про обладнання та механізми не вказано. А тендерною документацією чітко вказано: що, довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону та умовам тендерної документації.
3. «Щодо завіряння копій, зазначаємо, що умовами тендерної документації визначено як учасникам необхідно завіряти документи, ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ виконано дані умови у повному обсязі.»
Повторно зазначаємо,що документи завірені неналежним чином. Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. В наданих учасником копіях документів відсутня фраза "Згідно з оригіналом".
Повідомляємо , що Документи які складені або завірені не належним чином з порушенням чинного законодавства України, в деяких випадках могут бути визнані як нікчемні (або "абсолютно недійсні"). Як що документи не дійсні, це можно визначити як відсутні, не надання копій документів які вимогаються тендерною документацією, це є невідповідністю умовам тендерної документації.
4.« Щодо видів діяльності які зазначені у ЗВІТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ. Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено брати участь учасникам у тендерах у разі, якщо в установчих документах не зазначені відповідні види діяльності». Вами було опублікувано Повідомлення про намір укласти договір, з Учасником який не має жодної відносини до будівельної діяльності. ПОВТОРНО повідомляємо, що ФОП Гольдін Максим Віталійович згідно законодавства України має право займатися тільки тією діяльністю коди КВЕД, які зазначені в Єдиному Державному Реєстрі. Ви маєте намір укласти угоду з порушником законодавства України?
5. « Учасником підтверджено спроможність виконати послуги наданням копії аналогічного договору».
Учасником було надано Довідку № 01-23 від 31.10.2018р. про наявність досвіду виконання аналогічного договору, та вказано два договора.
Перший № 121/18 від 22.03.2018р. з Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. Відповідно п. 1.1. учасник надає послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення корпусу № 1 ДДУВС м. Дніпро пр.. Гагаріна 26.
Другий № 22/12-17 від 22.12.2017р. з ТОВ «АТЛАНТІС». Відповідно п.1.1. учасник приймає на себе зобов’язання по комплексному рекламному обслуговуванню Замовника.
Відповідно п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 8 до тендерної Документації, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
2.2. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору, а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як акти приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт).
Згідно наданними у складі пропозиції Учасника:
АКТ надання послуг № 15 від 03.04.2018р. Замовник та Виконавець склали цей акт, що на підставі наведених документів:
Договір: не вказано ні номера ні дати
Розр. Док.: не вказано ні номера ні дати
Рахунок на оплату покупцю № 3 від не вказана дата
згідно якого виконавчем були надані послуги:
1.Обстеження елементів системи освітлення та підсвітки реклами . 2. Обстеження електричних мереж системи освітлення та підсвітки реклами.3. Обстеження елементів системи освітлення грунтові загиблені світлові установки та надземні світлові установки для підсвітки реклами.4.Технічне обслуговування елементів системи освітлення( пром. альп. роботи огляд. по фасадах будівель та споруд.) 5. Технічне обслуговування мереж системи освітлення та підсвітки реклами. 6. Технічне обслуговування елементів системи освітлення грунтові заглиблювальні світлові установки та надземні установки для підсвітки реклами.7. Використані запасні частини та матеріали (лампи,комплектуючі для прожектора,скло,пусковий прилад,герметик).
Акт надання послуг № 15 від 03.04.2018р не може бути підтвердженням належного виконання договору № 121/18 від 22.03.2018р.,в зв’язку з тим, що в ньому не вказано ні номера ні дати, договору.
Акт надання послуг № 40 від 31.05.2018р. до договору № 22/12-17 від 22.12.2017
Роботи по виробництву зовнішньої світової реклами.
Вищевказані договори та актів наданих послуг підтверджують наявність досвід у рекламній діяльності, що згідно ЗВІТ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ на сайті закупівель, основний код КВЕД 73.11 Рекламні агентства.
А ні перший, ні другий договір не підтверджують виконання аналогічних договорів з предметом закупівлі (Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економіки України. Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм (декоративних елементів)) та не відповідають вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а самє Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Не відповідає Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 4 до Документації (перелік робіт за предметом закупівлі не має жодного з виду робот стосовно рекламної діяльності. Усі роботи зазначені в Додатку 4 до Документації відносяться до будівельної діяльності).
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне повторно зазначити, що пропозиція ФОП Гольдін Максим Віталійович не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Гольдін Максим Віталійович та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2018 09:51
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє наступне.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог чи обмежень щодо кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію. Разом з цим, з метою уникнення дискримінації учасників, у зв’язку із тим, що учасниками тендеру можуть бути як фізичні так і юридичні особи, умовами тендерної документації не визначена кількість працівників які повинні бути у учасника.
Згідно зі ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом. Статтею 42 Господарського кодексу України передбачено, що підприємницькою є самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Згідно Цивільного кодексу України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Також, фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Отже, фізичні особи можуть реалізувати надане їм конституційне право на зайняття підприємницькою діяльністю, у тому числі надання послуг за предметом закупівлі, яку здійснюють самостійно за умови реєстрації як фізична особа-підприємець.
Разом з цим, чинним законодавством України не перебачено вимог стосовно наявності штатного розпису у фізичної особи-підприємця.
У складі тендерної пропозиції ФОП "Гольдін Максим Віталійович" надано довідку від 31.10.2018 № 01-201 про наявність працівників відповідної кваліфікації із інформацією про себе як самозайняту особу підприємця (у якості працівника та керівника), а також інформацію про залучення працівників субпідрядника для надання послуг за предметом закупівлі. Також, учасником у складі своєї тендерної пропозиції наведено детальну інформацію стосовно працівників субпідрядної організації.
Додатково слід зазначити, що у тендерній документації відсутні вимоги стосовно підпису довідок учасника субпідрядними організаціями.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП "Гольдін Максим Віталійович" виконано вимоги тендерної.
Щодо матеріально технічної бази тендерний комітет департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради повідомляє таке.
Відповідно до умов тендерної документації та технічного завдання не встановлено чіткий перелік обладнання машин та механізмів, отже вважати, що не зазначення учасником обладнання та механізми в довідці невідповідністю до тендерної документації є дискримінаційний підхід, у зв’язку із тим, що для надання послуг які є предметом закупівлі не обов’язкові обладнання та механізми.
Також необхідно зазначити, що умовами тендерної документації чітко визначено завіряння копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), а саме такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Фізичними особами та фізичними-особами підприємцями вимагається завіряти підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ.
Отже, документацією не визначено, що необхідність дотримуватись п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
Відповідно до вищезазначеного, у разі якщо відсутня пряма вимога в тендерній документації, яка не виконана учасником не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції.
Вищезазначена позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету від 09.12.2016 № 1984-р/пк-пз.
Щодо аналогії договору. Чинним законодавством не визначено поняття аналогічності. Також, умовами тендерної документації не визначено яким повинен буди договір наданий у складі пропозиції учасників. Відповідно до переліку наданих послуг виконаних за аналогічними договорами, наявні монтажні роботи, та виготовлення малих архітектурних форм, так, виходячи із копії актів виконаних робіт тендерним комітетом прийнято дані договори як аналогічні.
Дані вищезазначені позиції підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
оскарження прийнятого замовником рішення щодо переможця торгів оголошення UA-2018-10-10-002404-с.
Номер:
19e4fb933cab42a480b2e14e176fd447
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-10-002404-c.c1
Назва:
оскарження прийнятого замовником рішення щодо переможця торгів оголошення UA-2018-10-10-002404-с.
Вимога:
оскарження прийнятого замовником рішення щодо переможця торгів оголошення UA-2018-10-10-002404-с.
ТОВ «МАКРОТОРГ» вважає, що ПОВІДОМЛЕННЯ Замовником про намір укласти договір з ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним.
Тендерна позиція ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону, а саме:
По-перше, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівникі, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). Учасником подано Довідку №01-201 від 31.10.2018р., згідно якої працівники відсутні, зазначен лише Гольдін Максим Віталійович ФОП (Керівник). Також зазначена інформація що до надання послуг за предметом закупівлі буде залучено субпідрядника КП «УРЕА», який має штат кваліфікованих працівників. На підтвердження зазначеного у складі пропозиції надаються відповідні документи щодо субпідрядника. Також, у разі обрання мене переможцем торгів та у разі потреби, гарантую залучення додаткової кількості працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт,шляхом укладення відповідних угод (цивільно-правових договорів),тощо.
У Довідки про залучення субпідрядника № 01-20 від 31.10.2018р., передається 100% робіт субпідряднику(згідно переліку робіт,які планується передати субпідряднику) ,а також список робітників субпідрядника у кількості 153 особи.
Виходячи з вищевказаного, інформація вказана у Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації, а саме повинно було зазначаються лише ті працівникі, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі.
Стосовно гарантії про залучення додаткової кількості працівників у разі обрання Учасника переможцем торгів та у разі потреби зазначаємо, що документи які вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.. 16 Закону: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Яких у Учасника не має. Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-друге, відповідно п. 3.1 Додатку 3 до тендерної документації Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 9 до тендерної Документації, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано Довідку № 01-24 від 31.10.2018р. в якої вказані лише машини (за договором надання послуг),а про обладнання та механізми не вказано. Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-третє, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічний договір, витяг з реєстру єдиного податку, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином. Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа. В наданих учасником копіях документів відсутня фраза "Згідно з оригіналом". Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
По-четверте, Учасником надані Відомості про Учасника № 01-5 ві 31.10.2018р. та копія Витягу з реєстру єдиного податку, а також на підставі ЗВІТ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ Сформовано: 05-11-2018, 15:09:52 id звіту: 3e5a553be0794e10a6eb4b8ed6b30a08 на сайті закупівель, згідно яких основний код КВЕД 73.11 Рекламні агенства, додаткові код КВЕД: 22.29 Виробництво інших виробів із пластмас, 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів,н.в.і.у., 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту.
Серед вказаних видів діяльності жоден не яким чином не відноситься до будівельних робіт та поточного ремонту, або діяльність посередницької діяльності у будівництві та виконання функцій генпідрядника у будівництві. Тобто Учасник не має жодної відносини до будівельної діяльності. ФОП Гольдін Максим Віталійович згідно законодавства України має право займатися тільки тією діяльністю коди КВЕД, які зазначені в Єдиному Державному Реєстрі а потім перенесени у Витяг з реєстру єдиного податку.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП Гольдін Максим Віталійович не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Гольдін Максим Віталійович та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Відповідно протоколу № 05/11/1.UA-2018-10-10-002404-с засідання тендерного комітету від 05.11.2018р. було відхілено тендерну пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» за процедурою закупівлі: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 послуги з поточного ремонту малих архітектурних форм (декоративних елементів)),оголошення UA-2018-10-10-002404-с.
Згідно протоколу пропозицію відхилино. Просимо Замовника ще раз уважно переглянути пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» та звернути увагу на те що серед наданих учасником документів таких як «деякі сторінки керівництв,інструкцій з експлуатації,керівництв користувача,гарантійних талонів,інструкцій користувача вказаного обладнання» (згідно протоколу) також присутні технічні паспорти на обладнання.
Також у складі пропозиції є гарантійний лист № 16 від 01.11.2018р в якому вказано,що у разі необхідності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, будуть залучені обладнання, машини, механізми та інше обладнання у необхідному обсязі.
Просимо Замовника переглянути прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ТОВ «МАКРОТОРГ» та визнати, як таку, що відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2018 15:27
Вирішення:
На вашу вимогу тендерний комітет повідомляє таке.
Для уникнення дискримінації учасників, у зв’язку із тим, що учасниками тендеру можуть бути як фізичні так і юридичні особи, умовами тендерної документації не визначена кількість працівників які повинні бути у учасника.
Проте, переможцем тендеру підтверджена можливість виконання послуг за допомогою субпідрядної організації, та наявності у зазначеній організації працівників у кількості 153 чоловіка.
Щодо матеріально-технічної бази, повідомляємо, що умовами тендерної документації не визначений перелік машин та механізмів які повинні бути у учасника, отже, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, у зв’язку із тим, що у довідці відсутні обладнання та механізми.
Щодо завіряння копій, зазначаємо, що умовами тендерної документації визначено як учасникам необхідно завіряти документи, ФОП ГОЛЬДІН МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ виконано дані умови у повному обсязі.
Щодо видів діяльності які зазначені у ЗВІТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ.
Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено брати участь учасникам у тендерах у разі, якщо в установчих документах не зазначені відповідні види діяльності.
Учасником підтверджено спроможність виконати послуги наданням копії аналогічного договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні