• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Авіагарнітура Н10-66 DAVID CLARK

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

355 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 777.50 UAH
Період оскарження: 22.08.2025 12:04 - 28.08.2025 12:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції переможця кваліфікаційним вимогам

Номер: 0e02269802ae407ea9b5477c248e3c1e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-22-004739-a.c1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику! У складі пропозиції учасника, якого визначено переможцем, документ на підтвердження кваліфікації (лист/довідка від виробника про статус дилера/представника) було позначено як «конфіденційний» або взагалі не надано у відкритому доступі. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статтях 16 і 17 Закону, не можуть визначатися конфіденційною інформацією. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону. Просимо надати відкритий доступ до зазначеного документа або переглянути рішення щодо визначення переможця відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: “Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги, у відповідь повідомляємо про таке. По-перше. Дана закупівля здійснюється у відповідності до Закону “Про оборонні закупівлі”. Частиною першою статті 30 Закону “Про оборонні закупівлі” визначено, що особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 1 Загальних положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) (далі – Особливості) встановлюються порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Згідно наказу Міністерства оборони України військова частина А0515 уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення та інших товарів робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на період дії правового режиму воєнного стану. Пунктом 8 Особливостей встановлено, що замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених Особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Керуючись правом вибору, згідно Особливостей, уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення оборонних закупівель (крім тих, що здійснюються за закритими закупівлями) (далі – Уповноважена особа) було обрано спосіб закупівлі товару у порядку проведення спрощених закупівель. Проте, спрощена закупівля, згідно з чинним законодавством, не вважається процедурою закупівлі в розумінні статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, тому стаття 16 та 17 Закону застосовується лише до учасників процедур закупівель, визначених статтею 13 Закону. Враховуючи вищевикладене, абзац 2 частини 2 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовується у порядку проведення спрощених закупівель. Отже Ваше твердження про невідповідність пропозиції ТОВ “ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП” є безпідставним та необґрунтованим. Враховуючи вищезазначене, замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ “ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП” виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись максимальної економії, ефективності та об’єктивного визначення переможця процедури закупівлі. У замовника відсутні підстави для ствердження, що у пропозиції учасника-переможця наявні підстави для відхилення. 2. По-друге. Щодо надання відкритого доступу до документа, який підтверджує статус дилера/представника виробника слід зазначити наступне. ТОВ “ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП” скористалося своїм правом як учасника закупівлі та відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, на виконання вимог п. 4.9. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначило дану інформацію як конфіденційну. Проте, з метою ознайомлення Вас з даними документами за погодженням з ТОВ “ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП” на Вашу поштову адресу направлено лист № 222/1/ДЛ/6672 від 17.09.2025 р. Наразі, ми вдячні Вам за участь, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.”
Статус вимоги: Задоволено