• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стоматологічні матеріали – відповідний код 33141800-8

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 13 днів назад

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2025 11:58 - 29.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга щодо рішення УО Замовника

Номер: 48541c72f0a54af597a6f98e39eacc2d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-22-004630-a.a2
Назва: Скарга щодо рішення УО Замовника
Скарга:
22.08.2025 р. Державне некомерційне підприємство «Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Стоматологічні матеріали – відповідний код 33141800-8) Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01.09.2025 р. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ФОП Жайворонок Олена Іванівна – 134 772,00 грн, з ПДВ - ТОВ "Волиньфарм" – 143 462,55 грн, з ПДВ - ТОВ "МЕДМАРКЕТ ДЕНТАЛ ГРУП" – 153 295,00 грн, з ПДВ Оскаржується рішення (Протокол №44/5 від 04.09.2025) уповноваженою особою Замовника, щодо обрання переможцем тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі - ФОП Жайворонок Олена Іванівна (далі – Учасник). ТОВ "МЕДМАРКЕТ ДЕНТАЛ ГРУП" (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), з огляду на наступне. 1. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ-КИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбачено-му законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонуються медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Згідно даної вимоги, за товарами, які Учасник пропонує, а саме: «Спектра ST А2, шприц 3 г», «Спектра ST А3, шприц 3 г», «Спектра ST А3,5, шприц 3 г», «Спектра ST D1, шприц 3 г», «Спектра ST D3, шприц 3 г», в складі тендерної пропозиції, не надав завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***. Отже, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Згідно пункту 43 Особливостей, на виправлення невідповідності, щодо не надання Учасни-ком в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують внесення запропонованого Учасником товару до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, Уповноважена особа Замовника надає Учаснику 24 години на виправлення даної невідповідності. Оскільки дані документи, та їх відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника, відносяться до документів, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару вимогам щодо технічних, якісних, та кількісних характеристик предмета закупівлі, Замовник не мав права надавати 24 години на виправлення даної невідповідності, тим самим порушивши вимоги пункту 43 Особливостей, та статтю 5 Закону. 3. Відповідно до пункту 4 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ-КИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При цьому якісні, кількісні, технічні характеристи-ки, форми випуску тощо мають відповідати таким, що заявлені у технічній специфікації Замовника. В складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю (Додаток 2 Порівняльна таблиця.pdf), де за предметом закупівлі «Гіпохлорид натрію 5,2% рідина 300мл» який потребує Замовник, Учасник пропонує «Ліквідез (Liquides) 5% гіпохлорит натрію Latus». Запропонований Учасником товар, не відповідає якісним, кількісним, технічним характеристикам, та форми випуску, а саме: А.) Запропонований Учасником товар містить 5% гіпохлориту, в той час як Замовник потребує товар, який містить 5,2% гіпохлориту; Б.) Запропонований Учасником товар має форму випуску «флакон 215 мл», в той час як Замовник потребує товар, що має форму випуску «флакон 300мл»; В.) Учасник пропонує товар у кількості – 3 флакона, в той час як Замовник потребує товар у кількості – 2 флакона. Отже, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до вищезазначеної інформації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника (Протокол №44/5 від 04.09.2025), щодо обранням переможця тендерної пропозиції Учасника, та наполягає на відхилення тендерної пропозиції Учасника, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та підпункту 2 пункту 3 Розділу 5 тендерної документації Замовника, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Вважаємо рішення Замовника таке, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 18.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2025 16:49
Автор: ТОВ "МЕДМАРКЕТ ДЕНТАЛ ГРУП", Голобородько Антон Сергійович +380503247705 m14.d.popov@kmm.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5f9ef29d448743c5a5eb22dddfb404e2
Заголовок пункту скарги: Відсутність в складі ТП Учасника декларації про відповідність
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИ-КИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбачено-му законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонуються медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності.

Згідно даної вимоги, за товарами, які Учасник пропонує, а саме: «Спектра ST А2, шприц 3 г», «Спектра ST А3, шприц 3 г», «Спектра ST А3,5, шприц 3 г», «Спектра ST D1, шприц 3 г», «Спектра ST D3, шприц 3 г», в складі тендерної пропозиції, не надав завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***.

Отже, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 0f3e38e4822d4631902dd0c510b8bbb3
Заголовок пункту скарги: Надання 24 години
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 43 Особливостей, на виправлення невідповідності, щодо не надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують внесення запропонованого Учасником товару до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, Уповноважена особа Замовника надає Учаснику 24 години на виправлення даної невідповідності. Оскільки дані документи, та їх відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника, відносяться до документів, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару вимогам щодо технічних, якісних, та кількісних характеристик предмета закупівлі, Замовник не мав права надавати 24 години на виправлення даної невідповідності, тим самим порушивши вимоги пункту 43 Особливостей, та статтю 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b4eec4a4beda47168690e1cd0de7125a
Заголовок пункту скарги: Невідповідність запропонованого Учасником еквівалента
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 4 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При цьому якісні, кількісні, технічні характеристики, форми випуску тощо мають відповідати таким, що заявлені у технічній специфікації Замовника.

В складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю (Додаток 2 Порівняльна таблиця.pdf), де за предметом закупівлі «Гіпохлорид натрію 5,2% рідина 300мл» який потребує Замовник, Учасник пропонує «Ліквідез (Liquides) 5% гіпохлорит натрію Latus». Запропонований Учасником товар, не відповідає якісним, кількісним, технічним характеристикам, та форми випуску, а саме:
А.) Запропонований Учасником товар містить 5% гіпохлориту, в той час як Замовник потребує товар, який містить 5,2% гіпохлориту;
Б.) Запропонований Учасником товар має форму випуску «флакон 215 мл», в той час як Замовник потребує товар, що має форму випуску «флакон 300мл»;
В.) Учасник пропонує товар у кількості – 3 флакона, в той час як Замовник потребує товар у кількості – 2 флакона.

Отже, така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо рішення УО Замовника

Номер: 8afc1e911ef64c39ba7dc32edea9cc20
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-22-004630-a.a1
Назва: Вимога щодо рішення УО Замовника
Вимога:
Вимога щодо рішення Замовника про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Жайворонок Олена Іванівна, ЄДРПОУ 2330903164 (далі-Учасник), в закупівлі, яку оголосило ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, ЄДРПОУ 02010793 (далі-Замовник), (TenderID: UA-2025-08-22-004630-a від 22.08.2025р.) за предметом закупівлі: ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали (Стоматологічні матеріали – відповідний код 33141800-8). ТОВ "МЕДМАРКЕТ ДЕНТАЛ ГРУП", ЄДРПОУ 44901916 (далі-Скаржник) вважає, що зазначене рішення було прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі-Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі-Особливостей), з огляду на наступне: 1. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонуються медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території України та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. Згідно даної вимоги, за товарами, які Учасник пропонує, а саме: «Спектра ST А2, шприц 3 г», «Спектра ST А3, шприц 3 г», «Спектра ST А3,5, шприц 3 г», «Спектра ST D1, шприц 3 г», «Спектра ST D3, шприц 3 г», в складі тендерної пропозиції, не надав завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявність медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або підтвердження про державну реєстрацію медичної техніки та виробів медичного призначення. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***. Отже така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Згідно пункту 43 Особливостей, на виправлення невідповідності, щодо не надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують внесення запропонованого Учасником товару до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, Уповноважена особа Замовника надає Учаснику 24 години на виправлення даної невідповідності. Оскільки дані документи, та їх відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника, відносяться до документів, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару вимогам щодо технічних, якісних, та кількісних характеристик предмета закупівлі, Замовник не мав права надавати 24 години на виправлення даної невідповідності, тим самим порушивши вимоги пункту 43 Особливостей, та статтю 5 Закону. 3. Відповідно до пункту 4 Додатка 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При цьому якісні, кількісні, технічні характеристики, форми випуску тощо мають відповідати таким, що заявлені у технічній специфікації Замовника. В складі тендерної пропозиції, Учасник надає таблицю (Додаток 2 Порівняльна таблиця.pdf), де за предметом закупівлі «Гіпохлорид натрію 5,2% рідина 300мл» який потребує Замовник, Учасник пропонує «Ліквідез (Liquides) 5% гіпохлорит натрію Latus». Запропонований Учасником товар, не відповідає якісним, кількісним, технічним характеристикам, та форми випуску, а саме: А.) Запропонований Учасником товар містить 5% гіпохлориту, в той час як Замовник потребує товар, який містить 5,2% гіпохлориту; Б.) Запропонований Учасником товар має форму випуску «флакон 215 мл», в той час як Замовник потребує товар, що має форму випуску «флакон 300мл»; В.) Учасник пропонує товар у кількості – 3 флакона, в той час як Замовник потребує товар у кількості – 2 флакона. Отже така тендерна пропозиція повинна бути відхилена Замовником, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. ВИМАГАЄМО 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення Уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП Жайворонок Олена Іванівна. 3. Прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Жайворонок Олена Іванівна, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 4. Перейти до розгляду наступної економічно тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі. 5. В разі не задоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Нормами пункту 2 частини 18 статті 18 Закону передбачено скасування замовником свого рішення лише у разі вжиття ним заходів на виконання рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене вище, норми Закону та Особливостей не містять підстав для скасування замовником своїх рішень і не передбачають можливості додаткового розгляду тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частини 18 статті 18 Закону). Для запобігання порушень чинного законодавства Замовник залишає за собою право скасувати Закупівлю на підставі абзацу 2 пункту 50 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено