-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби оповіщення з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, за адресою м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 та вул. Адміральська, 20 літ. «Б» (код ДК 021:2015-32340000-8 Мікрофони та гучномовці)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 12 днів назад
1 725 082.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 625.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 625.41 UAH
Період оскарження:
21.08.2025 14:14 - 26.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на визначення переможцем
Номер:
d26a733aeb2e49bfab439c554408a213
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-21-007214-a.b1
Назва:
Скарга на визначення переможцем
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (1) (1).docx 10.09.2025 20:09
- Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx 10.09.2025 20:09
- sign.p7s 10.09.2025 20:11
- рішення від 12.09.2025 №14031.pdf 12.09.2025 15:15
- _Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.pdf 16.09.2025 13:37
- +Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.docx 16.09.2025 13:37
- _Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.pdf 16.09.2025 13:38
- +Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.docx 16.09.2025 13:38
- _Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.pdf 16.09.2025 13:39
- +Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.docx 16.09.2025 13:39
- _Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.pdf 16.09.2025 13:40
- +Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.docx 16.09.2025 13:40
- +Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.docx 16.09.2025 13:41
- _Пояснення АМКУ ТОВ СПАС.pdf 16.09.2025 13:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 21:31
Дата розгляду скарги:
19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 15:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df33333c7ebe4c0dbe8ac373ac4d6462
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
В складі пропозиції учасника міститься файл підпису sign.p7s. При перевірці вказаного файлу на https://czo.gov.ua/verify маємо наступні характеристики:
Підписувач
ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
П.І.Б.
ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
Країна
Україна
РНОКПП
3296918419
Організація (установа)
ФОП ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
Код ЄДРПОУ
3296918419
Посада
КЕРІВНИК
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
18:27:06 28.08.2025
Сертифікат виданий
КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Серійний номер
5E984D526F82F38F0400000063722801751C8505
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ 4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи, що тип підпису удосконалений а тип носія незахищений, то пропозиція підписана саме удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
1. Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
В складі пропозиції учасника міститься файл підпису sign.p7s. При перевірці вказаного файлу на https://czo.gov.ua/verify маємо наступні характеристики:
Підписувач
ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
П.І.Б.
ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
Країна
Україна
РНОКПП
3296918419
Організація (установа)
ФОП ЛУКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
Код ЄДРПОУ
3296918419
Посада
КЕРІВНИК
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
18:27:06 28.08.2025
Сертифікат виданий
КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Серійний номер
5E984D526F82F38F0400000063722801751C8505
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ 4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
Враховуючи, що тип підпису удосконалений а тип носія незахищений, то пропозиція підписана саме удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 65 від «05» вересня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "Лукін Д.В." переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "Лукін Д.В.".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3ecf76b6b1434fdeb4332d2626de31f8
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 13 додатку 2 до тендерної документації: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 13 додатку 2 до тендерної документації: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
В складі пропозиції міститься витяг з опендатабот (файл: 13 Витяг з ЄДР на 28082025.pdf). Вказаний документ не є витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
В складі пропозиції міститься витяг з опендатабот (файл: 13 Витяг з ЄДР на 28082025.pdf). Вказаний документ не є витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 65 від «05» вересня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "Лукін Д.В." переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "Лукін Д.В.".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4e38306fc9e74280b0853780dc0ecf18
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 4 та 5 додатку 3 до тендерної документації: Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним характеристикам Замовника (*обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого товару технічним характеристикам Замовника)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 8 розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Відповідно до п. 4 та 5 додатку 3 до тендерної документації: Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним характеристикам Замовника (*обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого товару технічним характеристикам Замовника). Усі характеристики запропонованого товару мають бути не гіршими, ніж ті, що наведені в цьому додатку.
Учасник повинен надати таблицю запропонованих матеріалів для монтажу та пусконалагодження (*обов‘язково зазначається виробник та модель чи (артикул) для можливості перевірки технічних характеристик запропонованих матеріалів).
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
В складі пропозиції міститься технічна специфікація вих.№07/08-2025 від 27.08.2025 року (файл: 07 Технічна специфікація.pdf), яка не відповідає вимогам тендерної документації зокрема:
По-перше, в таблиці відсутні відомості про виробника запропонованих матеріалів для монтажу та пусконалагодження за позиціями 3,6,15,16,18-20,22-28. З аналогічної підстави була відхилена пропозиція Скаржника.
По-друге, в порівняльній таблиці відповідності відсутні відомості про виробника та модель (артикул) саме запропонованого товару.
По-третє, ні наведена технічна специфікація, ні жоден інший документ в складі пропозиції учасника не містить підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема що встановлені в розділах загальні вимоги, як от, що товар є новим, або розділи монтаж та пусконалагодження, гарантійні умови та інші характеристики, що встановлені поза таблицями додатку 3 до тендерної документації.
По-четверте, за позицією 1 Комплект №1- 33 комплекти (Мережевий цифровий динамік IP Hikvision DS-QAZ1325G1T-E(C)/EU Horn та Ліцензія Hikcentral Pro Speaker HikCentral-P-IPSpeaker-1Unit) вимагалися наступні характеристики, які учасник не підтвердив (підкреслено):
№ Характеристики, які вимагалися Пояснення, щодо невідповідності
1 Аудіоалгоритми: AEC, AGC, ANS, DRC
Формат аудіофайлів: WAV, MP3
Бітрейт аудіо: G.711ulaw (64 Кбіт/с), G.711alaw (64 Кбіт/с), MP3 (128 Кбіт/с) Учасником зазначено Аудіо кодеки та бітрейти: G.711u (64 Кбіт/с), G.711a (64 Кбіт/с), MP3 (128Кбіт/с).
Тобто, використано інше позначення, ніж встановлено вимогами.
2 Сумісність: повна сумісний із протоколами передачі даних Hik EHome 5.0, Hik ISAPI protocol, Hik OTAP, Hik-Connect, Hik ISUP, сумістність з VMS Hikcentral
Синтез мови TTS(Text-to-speech): підтримується
Мережеві протоколи: IPv4, HTTP, HTTPS, SIP, SSL/TLS, DNS, NTP, TCP, UDP, IGMP, ICMP, DHCP, ARP, SSH
Інтерфейсний протокол (API): ISAPI, ISUP, SIP, RTP, ONVIF Учасником вказано характеристику ISAPI, OTAP, ISUP без вказання Hik та protocol.
Також запропновано HTTP/ HTTPS та TCP/UDP.
3 ЕМС:
CE-EMC: EN 55032:2015+A11:2020+A1:2020, EN IEC 61000-3-2:2019, EN 61000-3-3:2013+A1:2019+A2:2021, EN 55035:2017+A11:2020
RCM: AS/NZS CISPR 32:2015
IC: ICES-003: Випуск 7
Безпека:
CB: IEC 62368-1:2014
CE-LVD: EN 62368-1:2014/A11:2017
Екологічність:
CE-RoHS: 2011/65/ЄС
WEEE: 2012/19/ЄС
Reach: Регламент (ЄС) №1907/2006 Учасником не зазначено конкретні редакції стандартів, їх рік, та редакцію.
4 Ліцензія для додавання пристрою у платформу керування Hikcentral, наявність для всіх приладів Не підтверджено наявність для всіх приладів.
Аналогічні невідповідності наявні і в інших позиціях запропонованого товару.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 4 та 5 додатку 3 до тендерної документації: Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним характеристикам Замовника (*обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого товару технічним характеристикам Замовника). Усі характеристики запропонованого товару мають бути не гіршими, ніж ті, що наведені в цьому додатку.
Учасник повинен надати таблицю запропонованих матеріалів для монтажу та пусконалагодження (*обов‘язково зазначається виробник та модель чи (артикул) для можливості перевірки технічних характеристик запропонованих матеріалів).
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
В складі пропозиції міститься технічна специфікація вих.№07/08-2025 від 27.08.2025 року (файл: 07 Технічна специфікація.pdf), яка не відповідає вимогам тендерної документації зокрема:
По-перше, в таблиці відсутні відомості про виробника запропонованих матеріалів для монтажу та пусконалагодження за позиціями 3,6,15,16,18-20,22-28. З аналогічної підстави була відхилена пропозиція Скаржника.
По-друге, в порівняльній таблиці відповідності відсутні відомості про виробника та модель (артикул) саме запропонованого товару.
По-третє, ні наведена технічна специфікація, ні жоден інший документ в складі пропозиції учасника не містить підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема що встановлені в розділах загальні вимоги, як от, що товар є новим, або розділи монтаж та пусконалагодження, гарантійні умови та інші характеристики, що встановлені поза таблицями додатку 3 до тендерної документації.
По-четверте, за позицією 1 Комплект №1- 33 комплекти (Мережевий цифровий динамік IP Hikvision DS-QAZ1325G1T-E(C)/EU Horn та Ліцензія Hikcentral Pro Speaker HikCentral-P-IPSpeaker-1Unit) вимагалися наступні характеристики, які учасник не підтвердив (підкреслено):
№ Характеристики, які вимагалися Пояснення, щодо невідповідності
1 Аудіоалгоритми: AEC, AGC, ANS, DRC
Формат аудіофайлів: WAV, MP3
Бітрейт аудіо: G.711ulaw (64 Кбіт/с), G.711alaw (64 Кбіт/с), MP3 (128 Кбіт/с) Учасником зазначено Аудіо кодеки та бітрейти: G.711u (64 Кбіт/с), G.711a (64 Кбіт/с), MP3 (128Кбіт/с).
Тобто, використано інше позначення, ніж встановлено вимогами.
2 Сумісність: повна сумісний із протоколами передачі даних Hik EHome 5.0, Hik ISAPI protocol, Hik OTAP, Hik-Connect, Hik ISUP, сумістність з VMS Hikcentral
Синтез мови TTS(Text-to-speech): підтримується
Мережеві протоколи: IPv4, HTTP, HTTPS, SIP, SSL/TLS, DNS, NTP, TCP, UDP, IGMP, ICMP, DHCP, ARP, SSH
Інтерфейсний протокол (API): ISAPI, ISUP, SIP, RTP, ONVIF Учасником вказано характеристику ISAPI, OTAP, ISUP без вказання Hik та protocol.
Також запропновано HTTP/ HTTPS та TCP/UDP.
3 ЕМС:
CE-EMC: EN 55032:2015+A11:2020+A1:2020, EN IEC 61000-3-2:2019, EN 61000-3-3:2013+A1:2019+A2:2021, EN 55035:2017+A11:2020
RCM: AS/NZS CISPR 32:2015
IC: ICES-003: Випуск 7
Безпека:
CB: IEC 62368-1:2014
CE-LVD: EN 62368-1:2014/A11:2017
Екологічність:
CE-RoHS: 2011/65/ЄС
WEEE: 2012/19/ЄС
Reach: Регламент (ЄС) №1907/2006 Учасником не зазначено конкретні редакції стандартів, їх рік, та редакцію.
4 Ліцензія для додавання пристрою у платформу керування Hikcentral, наявність для всіх приладів Не підтверджено наявність для всіх приладів.
Аналогічні невідповідності наявні і в інших позиціях запропонованого товару.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 65 від «05» вересня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "Лукін Д.В." переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "Лукін Д.В.".
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
ac6d87ce171b46fca676af773ef8cb6a
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку (для юридичних осіб).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку (для юридичних осіб).
В складі пропозиції міститься пропозиція вих.№02/08-2025 від 27.08.2025 (файл: 02 Пропозиція.pdf). Зазначений документ не відповідає вимогам документації, оскільки учасник відступив від встановленої форми. Наданий документ не містить поля Е-mail, змінені формулювання, які наведені під розрахунком, а також розбіжності в розрахунках.
Крім того, за розрахунком витратних матеріалів не вказано кількість та одиниці виміру.
Варто звернути увагу, що кількість монтажу не відповідає кількості визначеній в тендерній документації, оскільки учасник його враховує, як за 1 та 2 позиціями, так і додатково за 4.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В складі пропозиції міститься пропозиція вих.№02/08-2025 від 27.08.2025 (файл: 02 Пропозиція.pdf). Зазначений документ не відповідає вимогам документації, оскільки учасник відступив від встановленої форми. Наданий документ не містить поля Е-mail, змінені формулювання, які наведені під розрахунком, а також розбіжності в розрахунках.
Крім того, за розрахунком витратних матеріалів не вказано кількість та одиниці виміру.
Варто звернути увагу, що кількість монтажу не відповідає кількості визначеній в тендерній документації, оскільки учасник його враховує, як за 1 та 2 позиціями, так і додатково за 4.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 65 від «05» вересня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "Лукін Д.В." переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "Лукін Д.В.".
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a667380e720e4907aefb3139dba4c3c6
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 додатку 2 до тендерної документації: 1.1. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору або договорів** (за формою), яка має містити інформацію про виконання договору.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до п. 1 додатку 2 до тендерної документації: 1.1. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору або договорів** (за формою), яка має містити інформацію про виконання договору.
Форма довідки
НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)**
(найменування/ПІБ учасника) , положень частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями) та вимог тендерної документації, повідомляє про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ з/п Дата та номер договору Найменування контрагента (покупця), адреса, контактні телефони, посада, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір Предмет договору Сума договору Загальний строк дії договору
…
1.2.Для підтвердження інформації учасник закупівлі повинен надати:
- копію виконаного аналогічного договору (не менше одного). На підтвердження виконання договору надати видаткові накладні або акти наданих послуг (або іншого аналогічного документу), який засвідчує виконання умов договору в повному обсязі.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, предметом якого є поставка товару: засобів оповіщення.
В складі пропозиції міститься довідка вих.№03/08-2025 від 27.08.2025 року, договір №02/03-П від 03.03.2025 року (файл: 03 Наявність досвіду з дод.pdf), які не відповідають вимогам Замовника, оскільки:
По-перше, в довідці відсутня інформація про контактні телефони контрагента.
По-друге, предмет договору, що вказаний в довідці не узгоджується з предметом зазначеним в договорі.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол про визначення переможця
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП "Лукін Д.В.", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП "Лукін Д.В.", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП "Лукін Д.В.", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Форма довідки
НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності)
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)**
(найменування/ПІБ учасника) , положень частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями) та вимог тендерної документації, повідомляє про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ з/п Дата та номер договору Найменування контрагента (покупця), адреса, контактні телефони, посада, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір Предмет договору Сума договору Загальний строк дії договору
…
1.2.Для підтвердження інформації учасник закупівлі повинен надати:
- копію виконаного аналогічного договору (не менше одного). На підтвердження виконання договору надати видаткові накладні або акти наданих послуг (або іншого аналогічного документу), який засвідчує виконання умов договору в повному обсязі.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, предметом якого є поставка товару: засобів оповіщення.
В складі пропозиції міститься довідка вих.№03/08-2025 від 27.08.2025 року, договір №02/03-П від 03.03.2025 року (файл: 03 Наявність досвіду з дод.pdf), які не відповідають вимогам Замовника, оскільки:
По-перше, в довідці відсутня інформація про контактні телефони контрагента.
По-друге, предмет договору, що вказаний в довідці не узгоджується з предметом зазначеним в договорі.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол про визначення переможця
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП "Лукін Д.В.", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП "Лукін Д.В.", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП "Лукін Д.В.", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 65 від «05» вересня 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокольне_рішення_УО_про_визначення_переможця_65.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "Лукін Д.В." переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "Лукін Д.В.".
Запити Органу оскарження
Номер:
d9ed9a06a36247e4bbe5ba1756e6889c
Тема запиту:
Відсутність порушень
Текст запиту:
вказані неточності у довідці вих.№03/08-2025 від 27.08.2025 року є формальними та несуттєвими та такими, що не впливають на тендерну пропозицію, не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Інформація про Email наявна у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Дата опублікування:
16.09.2025 13:41
Номер:
1510f519ecd340e594fa13306c5c4f6b
Тема запиту:
Відсутність порушень
Текст запиту:
Проте, Скаржником не доведено що вказана ФОП "Лукін Д.В." (файл: 02 Пропозиція.pdf). кількість монтажу не відповідає кількості визначеній в тендерній документації, та учасник його враховує, як за 1 та 2 позиціями, так і додатково за 4.
ФОП "Лукін Д.В." зазначивши у формі "ПРОПОЗИЦІЯ" файл «02 Пропозиція.pdf» згідно додатку №1 до тендерної документації, витратні матеріали та послуги з монтажу та мусконалагодження не порушив вимоги тендерної документації. Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15991-р/пк-пз від 30.09.2024.
Не зазначення інформації про Е-mail не впливає на тендерну пропозицію, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Дата опублікування:
16.09.2025 13:40
Номер:
552e1eb1d77e4a8895970effc97d5760
Тема запиту:
Відповідність вимогам
Текст запиту:
Проте, вказане Скаржником не відповідає дійсності, що спростовується вказаним нижче:
По перше, за позиціями 3,6,15,16,18-20,22-28 відсутня інформація про виробника, оскільки такі матеріали не можуть мати конкретно визначеного виробника, так як вони є уніфікованими та стандартизованими виробами, основними критеріями їх застосування є відповідність стандартам, технічним умовам та експлуатаційним показникам. А пропозиція ТОВ «СПАС» відхилена через суттєві технічні невідповідності та документальні розбіжності, що мали істотний характер і впливали на можливість виконання умов закупівлі.
По друге, в порівняльній таблиці, що надана ФОП "Лукін Д.В." файл «07 Технічна специфікація.pdf» за кожним найменуванням товару вказана відповідна інформація згідно п.4 додатку №3 до тендерної документації.
По третє, у п.3 додатку №2 до тендерної документації зазначено, що учасник надає документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання) згідно Додатку №3 тендерної документації.
У якості згоди з Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі і гарантії його виконання Учасник у складі пропозиції надає підписане Технічне завдання згідно Додатку №3 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ФОП "Лукін Д.В." надано підписаний файл «07 Технічна специфікація.pdf», в якому надані характеристики товару, запропонованих матеріалів та послуг для монтажу відповідають заявленим характеристикам Технічного завдання згідно Додатку №3 тендерної документації.
По четверте, за позицією 1 Комплект №1- 33 комплекти (Мережевий цифровий динамік IP Hikvision DS-QAZ1325G1T-E(C)/EU Horn та Ліцензія Hikcentral Pro Speaker HikCentral-P-IPSpeaker-1Unit) як і за іншими позиціями учасник ФОП "Лукін Д.В." підтвердив характеристики, що вимагалися замовником, а саме:
Таким чином, можна зробити висновок, що Скаржник намагається акцентувати увагу на несуттєвих формальних деталях (наприклад, використання розділових знаків, скорочених форм або стилістичних відмінностях у написанні), які не впливають на зміст та підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 3 розділу 3 тендерної документації визначено формальні та несуттєві помилки. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної чи несуттєвої ухвалює уповноважена особа.
Дата опублікування:
16.09.2025 13:39
Номер:
71370a961ccd4f9591ac037c45f857e0
Тема запиту:
надання Витягу
Текст запиту:
Також, Скаржник зазначає, що відповідно до п. 13 додатку 2 до тендерної документації у часник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В складі пропозиції ФОП "Лукін Д.В." міститься витяг з опендатабот (файл: 13 Витяг з ЄДР на 28082025.pdf). Вказаний документ не є витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Лукін Д.В." містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Проте, Скаржником не доведено та нічим не обґрунтовано невідповідність наданого ФОП "Лукін Д.В." Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з ресурсу опендатабот, оскільки відповідно до п. 13 додатку №2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
ФОП "Лукін Д.В." у складі тендерної пропозиції надано файл «13 Витяг з ЄДР на 28082025.pdf» який в повному обсязі відповідає встановленій вимозі.
Дата опублікування:
16.09.2025 13:38
Номер:
0d9466a03568443b979bd54d56844232
Тема запиту:
Відсутні підстави для відхилення
Текст запиту:
Вказана Скаржником невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП "Лукін Д.В.", а вказані невідповідності підлягають виправленню.
Аналогічна позиція викладена у рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Дата опублікування:
16.09.2025 13:37