• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортивного майданчика Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 у місті Вишневе по вул. Машинобудівників, 3, Києво-Святошинського р-ну, Київської області

Будівництво спортивного майданчика Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 у місті Вишневе по вул. Машинобудівників, 3, Києво-Святошинського р-ну, Київської області

Торги відмінено

7 750 832.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 750.83 UAH
Період оскарження: 17.09.2018 10:23 - 01.10.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Неправомірне визначення переможця

Номер: 60446b5451084780bce072bd2650fd30
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000066-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Текст скарги в додатку
Дата прийняття рішення по скарзі: 12.11.2018 17:15
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС", Смирнов Володимир Миколайович westbudplus@meta.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 66a3dbb6c3ca4e38aa0e5fd2b372b033
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000066-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимогами п. 5.3.2 тендерної документації вимагалось надати «Аналогічний(-і) договір(-ори) із підтверджуючими документами про його(їх) виконання (актів виконаних робіт, тощо).» Наведені умови документації передбачають необхідність надання щонайменше одного договору та щонайменше два документи, що підтверджують його виконання (наприклад, акти виконаних робіт). У складі пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» було надано два аналогічні договори із підтверджуючими документами про їх виконання (акти виконаних робіт). Вимогу тендерної документації було дотримано. Документація не містить окремої умови щодо необхідності надання актів виконаних робіт за наведеними у довідці договорами у повному обсязі. При цьому вимогою передбачено документально підтвердити процес виконання договору, оскільки відсутня окрема умова щодо підтвердження завершення його виконання. Таким чином, ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» не порушило умови Документації. Вважаємо рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» (викладене у Протоколі № 3 засідання тендерного комітету відділу освіти Києво-Святошинської райдержадміністрації від 10.10.2018 р.) таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та принципам, викладеним у ньому. Вимагаємо анулювати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТБУД ПЛЮС» та забезпечити розгляд пропозицій у повній відповідності до законодавства. В іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду вимоги товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ВЕСТБУД ПЛЮС» повідомляємо. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до статті 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Довідково: Статтею 16 Закону передбачено можливість встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію, зокрема, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) (ч.3 ст. 16 Закону). Підпунктом 5.3.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасники, зокрема, повинні надати сканований аналогічний(-і) договір(-ори) із підтверджуючими документами про його(їх) виконання (актів виконаних робіт, тощо). Окремо зазначаємо, що встановлюючи умови, вимоги та критерії до тендерної документації, а також приймаючи відповідні рішення, тендерний комітет відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації керується нормами Закону із урахуванням сталої практики організації закупівель, у тому числі практики органу оскарження.
Статус вимоги: Не задоволено