-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реставрація будівлі, пам’ятки історії місцевого значення (охоронний № 897-Кв) за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 6/8», за кодом ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 181 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 905.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 905.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2025 09:15 - 03.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга на неправомірне визначення пеереможця
Номер:
5e329ede0aac4932adad0151b39ef320
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-21-000698-a.a1
Назва:
скарга на неправомірне визначення пеереможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 7 5 КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.compressed.pdf 30.09.2025 16:33
- 6 2 1 ЕСТЕТ Декларація про провадження господарської діяльності-2025.pdf 30.09.2025 16:33
- 7 11 ЛИСТ ЯКІСТЬ РОБІТ.pdf 30.09.2025 16:34
- Скарга ТОВ КБМК.docx 30.09.2025 16:35
- Скарга.PDF 30.09.2025 16:39
- sign.p7s 30.09.2025 16:45
- Рішення від 02.10.2025 №14961.pdf 02.10.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2025 №15334.pdf 10.10.2025 13:42
- Рішення від 09.10.2025 №15334.pdf 10.10.2025 17:25
- 11 Пояснення АМКУ_06.10.2025 року.pdf 06.10.2025 20:27
- 11 Пояснення АМКУ_06.10.2025 року.docx 06.10.2025 20:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2025 17:00
Дата розгляду скарги:
09.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2025 15:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.10.2025 17:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8a4a18df1f2a44c28ff8fbbedc631d2d
Заголовок пункту скарги:
неправомірне визначення пеереможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Уповноважена особа Замовника безпідставно визначила переможцем Закупівлі тендерну пропозицію ТХВ ТОВ "ЕСТЕТ"
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
тендерна пропозиція ТХВ ТОВ "ЕСТЕТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі . Уповноваженою особою Замовника не було виявлено невідповідностей та не надано право на їх усунення.
Запити Органу оскарження
Номер:
377a9f632035449ca7e7bfed7cec28e4
Тема запиту:
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення №14961-р/пк-пз від 02.10.2025 року. Надаємо відповідні пояснення, щодо проведення процедури закупівлі.
Текст запиту:
Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу. Вона залежить від графіка роботи підприємства та обраховується ним самостійно враховуючи вимоги Кодексу законів про працю України, а під час воєнного стану ще й Закону України від 15.03.2022 № 2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»
Середня місячна норма тривалості робочого часу на 2025 рік становить приблизно 167-168 годин, виходячи з 40-годинного робочого тижня, без врахування змін у законодавстві щодо воєнного стану. Проте, у зв'язку з дією воєнного стану, перенесення вихідних днів не застосовується, що може вплинути на фактичну кількість робочих днів та годин у кожному місяці порівняно з нормами мирного часу.
Показник середньомiсячна норма тривалостi робочого часу змінюється кожні три місяці (у зв’язку із продовженням воєнного стану) і на момент закриття Актів виконаних робіт він може ще раз змінитися. Тому Замовником прийнято рішення про визначення кошторисної документації Учасника - ТХВ ТОВ "ЕСТЕТ" такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Процедура виправлення даного показника може бути прописана додатковою угодою до договору. Ми вважаємо, що дана невідповідність може бути усунена шляхом виправлення в Актах виконаних робіт, а саме – зазначення показника, що відповідатиме діючим на момент виконання робіт нормам законодавства. Тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вказаного, просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його Скарги в цій частині.
Відповідно до підпункту 7.9. Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: " Учасник торгів повинен надати копію ліцензії з додатком переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками ( ССЗ)." Звертаємо вашу увагу, що Постановою КМУ від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» передбачено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1 Постанови, а органи ліцензування формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання. З урахуванням Постанови КМУ від 18.03.2022 № 314 провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ) у період воєнного стану може здійснюватися як на підставі відповідної ліцензії, та і на підставі декларації. Тобто замість ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва учасник має право надати декларацію про провадження господарської діяльності, отриману на заміну ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ).
На підставі вказаного, просимо відмовити Скаржнику у задоволенні його Скарги в цій частині.
Відповідно до підпункту 7.11 Додатку № 1 до тендерної документації, Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати: «Гарантійний лист в якому учасник гарантує замовнику надати роботи, якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва, забезпечити якість виконання усіх видів робіт з чіткими термінами гарантійної експлуатації будівельних конструкцій об’єкта (не менше 10-ти років)....…». В складі тендерної пропозиції ТХВ ТОВ "ЕСТЕТ" надає файл "7 11 ЛИСТ ЯКІСТЬ РОБІТ", який повністю відповідає змісту вимоги підпункту 7.11, Учасником зазначено, що "терміни гарантійної експлуатації будівельних конструкцій об’єкта (не менше 10-ти років)", тобто 10 років і більше, що відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, Додаток 1.4. до тендерної документації – «02_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_21.08.2025 року.docx» містить пункт 2.10. – «Підрядник надає гарантії на виконані роботи – протягом 10-ти років з дати приймання-передачі виконаних робіт. Гарантійний строк якості змонтованого обладнання (якщо при виконанні Робіт встановлюється обладнання) дорівнює строку, вказаного виробником у заводській документації, але не менше одного року.»
Дата опублікування:
06.10.2025 20:27