-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини «Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій горищ будівель Куяльницького ОЗО, Куяльницької сільської ради, Подільського району, Одеської області»
Призупинено
269 119.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 345.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 345.60 UAH
Період оскарження:
20.08.2025 15:13 - 12.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Номер:
43fb87b6266a4da08fc6d2971a96171d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-20-007959-a.b3
Назва:
Скарга на невиконання рішення АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ред2.doc 09.09.2025 18:45
- рішення від 03.09.2025 № 13592.pdf 09.09.2025 18:45
- sign.p7s 09.09.2025 18:48
- рішення від 11.09.2025 № 13956.pdf 11.09.2025 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2025 22:34
Дата розгляду скарги:
18.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.09.2025 16:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
accba5e22e8d4d0d8410144091d938e6
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Стосовно вказаної умови тендерної документації Комісією АМКУ було прийнято рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року, в якому було зазначено: «Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 не передбачено наявності у ліцензіата вищенаведеної декларації. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства».
Замовник 08.09.2025 року в електронній системі торгів прозвітував про виконання рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року, проте у вищенаведений пункт тендерної документації не були внесені зміни.
Таким чином, Замовник не виконав рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Стосовно вказаної умови тендерної документації Комісією АМКУ було прийнято рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року, в якому було зазначено: «Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 не передбачено наявності у ліцензіата вищенаведеної декларації. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства».
Замовник 08.09.2025 року в електронній системі торгів прозвітував про виконання рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року, проте у вищенаведений пункт тендерної документації не були внесені зміни.
Таким чином, Замовник не виконав рішення № 13592-р/пк-пз від 03.09.2025 року.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 03.09.2025 №13592
-
Повʼязаний документ:
рішення від 03.09.2025 № 13592.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
1d7c8866c4cd458ab10649d778078968
Тема запиту:
виконано
Текст запиту:
Умови скаржника викононі. Підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 6 видалено
Дата опублікування:
10.09.2025 08:39
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
d5ad9034c9044d5dab99f8712016534e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-20-007959-a.b2
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Запит.pdf 23.08.2025 21:52
- Скарга до АМКУ ред2.doc 23.08.2025 21:52
- 1. ЗУ.doc 23.08.2025 21:52
- 1,2. Ліцензійні умови.doc 23.08.2025 21:52
- 3. Запит Виробнику (1).pdf 23.08.2025 21:52
- sign.p7s 23.08.2025 21:54
- протокол про внесення змін до ТД 25.08.2025 11:05
- рішення від 26.08.2025 № 13087.pdf 26.08.2025 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 № 13592.pdf 04.09.2025 12:37
- рішення від 03.09.2025 № 13592.pdf 08.09.2025 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2025 22:04
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2025 12:20
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2025 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4747a4d1959c45dabe01d3e94b812c2f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 додатку 4: Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи, чинні на кінцеву дату подання пропозицій: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 4 додатку 4: Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи, чинні на кінцеву дату подання пропозицій: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, вимога суперечить чинному законодавству. Відповідно до ЗУ "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX було скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Скаржник фізично позбавлений можливості отримати вказаний висновок. Окремо варто зазначити, що жоден суб’єкт немає повноважень видавати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, вимога суперечить чинному законодавству. Відповідно до ЗУ "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX було скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Скаржник фізично позбавлений можливості отримати вказаний висновок. Окремо варто зазначити, що жоден суб’єкт немає повноважень видавати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2cb3326ec3ee4eac897789671156bda0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та його субпідрядників декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларації про провадження господарської діяльності, у якій міститься інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та його субпідрядників декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларації про провадження господарської діяльності, у якій міститься інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bcbb63068c144f5a90124b43c0e35217
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 9 додатку 4 до тендерної документації: Надати гарантійний лист виробника вогнезахисної суміші або представництва(-в) чи філії виробника(-ів)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 9 додатку 4 до тендерної документації: Надати гарантійний лист виробника вогнезахисної суміші або представництва(-в) чи філії виробника(-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера(-ів), в якому виробник(-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера(-ів)) про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням.
Скаржник планує використовувати вогнезахисну суміш виробництва ТОВ «ТД “УКРХИМ ЛТД”» (код ЄДРПОУ 36128394). Зазначена компанія виготовляє продукцію на території України, тому імпортера в Україні не може існувати. Також у вказаної компанії відсутні офіційно зареєстровані представництва чи філії відповідно до чинного законодавства.
Для виконання вказаних вимог Скаржник звернувся до безпосереднього виробника з та до компанії, яка займається поставкою продукції такого виробника з проханням надати відповідні документи. Копія запиту додається. На момент подання скарги відповіді, як і документів не було отримано.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник планує використовувати вогнезахисну суміш виробництва ТОВ «ТД “УКРХИМ ЛТД”» (код ЄДРПОУ 36128394). Зазначена компанія виготовляє продукцію на території України, тому імпортера в Україні не може існувати. Також у вказаної компанії відсутні офіційно зареєстровані представництва чи філії відповідно до чинного законодавства.
Для виконання вказаних вимог Скаржник звернувся до безпосереднього виробника з та до компанії, яка займається поставкою продукції такого виробника з проханням надати відповідні документи. Копія запиту додається. На момент подання скарги відповіді, як і документів не було отримано.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Запит постачальнику
-
Повʼязаний документ:
3. Запит.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
3. Запит Виробнику (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на умови
Номер:
37027b05f8cc4191a6cf496da16364f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-20-007959-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ЗУ.doc 23.08.2025 14:03
- 1,2. Ліцензійні умови.doc 23.08.2025 14:03
- Скарга до АМКУ (2).doc 23.08.2025 14:03
- sign.p7s 23.08.2025 14:05
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.08.2025 16:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d42921e36d54413bab412081a13c9316
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 додатку 4: Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи, чинні на кінцеву дату подання пропозицій: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 4 додатку 4: Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи, чинні на кінцеву дату подання пропозицій: висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, вимога суперечить чинному законодавству. Відповідно до ЗУ "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX було скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Скаржник фізично позбавлений можливості отримати вказаний висновок. Окремо варто зазначити, що жоден суб’єкт немає повноважень видавати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
По-перше, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші. Надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, вимога суперечить чинному законодавству. Відповідно до ЗУ "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX було скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Скаржник фізично позбавлений можливості отримати вказаний висновок. Окремо варто зазначити, що жоден суб’єкт немає повноважень видавати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Закону України "Про систему громадського здоров'я"
-
Повʼязаний документ:
1. ЗУ.doc
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e11cbd62c6cf4a03896f66e947d47eb1
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації: Скан копія власних або залучених у субпідрядної організації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та його субпідрядників декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларації про провадження господарської діяльності, у якій міститься інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та його субпідрядників декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларації про провадження господарської діяльності, у якій міститься інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2. Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.