• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Портативний комп’ютер(ноутбук) у кількості 1 шт., планшетний комп’ютер у кількості 10 шт.

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2018 16:13 - 08.11.2018 18:00
Вимога
Відхилено

Не коректна причина дискваліфікаціїї.

Номер: 9a3d05579da841199a390ef15e60e8db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-05-001815-b.a1
Назва: Не коректна причина дискваліфікаціїї.
Вимога:
Гарантійний лист із вказаним строком сервісного обслуговування нами подано. Файл називається Сервіс_КТС.pdf, який знаходиться в архіві Луцький педагогічний коледж.zip Прохання повернути нас на кваліфікацію у звязку з поданням найнижчої ціни та всіх необхідних довідок, в тому числі Авторизаційного листа від виробника - LENOVO.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу учасника ПП "Комтехсервіс", Комітет по допороговим закупівлям Луцького педагогічного коледжу повідомляє наступне: Учасник у вказаному у вимозі листі зазначає, що строк лише сервісного обслуговування на поставлений Товар складатиме не менш ніж 5 років. Замовником же у Оголошенні про проведення допорогової закупівлі через електронну систему публічних закупівель у Додатку № 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» ставиться вимога, що гарантійний строк сервісного обслуговування на поставлений Товар повинен складати не менш ніж 5 років. Отже, учасником ПП "Комтехсервіс" не надано у складі пропозиції гарантійного листа із вказаним саме гарантійним строком сервісного обслуговування не менш ніж 5 років. Зазначимо також наступне, що скаржник у поданій ціновій пропозиції – абзац 4, ствердив той факт, що погоджується з умовами, що Замовник може відхилити пропозицію Учасника у разі ненадання Учасником документів, що вимагаються згідно з умовами закупівлі, що і правомірно було зроблено Замовником. На підставі вищевикладеного, керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 та Положенням про порядок здійснення допорогових закупівель у Луцькому педагогічному коледжі, Комітет по допороговим закупівлям Луцького педагогічного коледжу вирішив відхилити вимогу ПП "Комтехсервіс" як необґрунтовану.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Неправомірна причина дискваліфікації

Номер: d941afb06375469288a8942e4a1e31d2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-05-001815-b.a2
Назва: Неправомірна причина дискваліфікації
Вимога:
Доводимо до відома Замовника торгів, що на весь товар, що передається продавцем, надається гарантія, у відповідності з вимогами заводу виготовлювача товару. Гарантійний термін відповідно до наданої гарантії не буде меншим за термін передбачений нормами законодавства України. Ми є Авторизованим партнером виробника LENOVO ( авторизаційний лист у вкладенні ), і САМ ВИРОБНИК надає вам інформацію про нас, техніку, та сервісне обслуговування. Гарантіїї в 5 років на дану техніку НЕ ІСНУЄ. Є норми законодавства України, якими це регламентується. Сервісного порталу для відстеження та перевірки сервісної заявки крім нас не має в ЖОДНОГО з учасників. Прохання повернути нас на кваліфікацію у звязку з поданням найнижчої ціни та всіх необхідних довідок, в тому числі Авторизаційного листа від виробника - LENOVO. У разі ігнорування нашої скарги, будемо змушені звернутися до ВИРОБНИКІВ (Lenovo, Dell ) з метою відстеження ліцензійності товару що вам пропонують, а також статуса партнера учасника. Також ми будемо звертатися до АМКУ та ДАС, з метою перевірки дотримання Законів України при проведенні даної закупівлі та обов’якового притягнення до відповідальності осіб, що допустили порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу учасника ПП "Комтехсервіс" від 16.11.2018, Комітет по допороговим закупівлям Луцького педагогічного коледжу повідомляє наступне: Скаржник при доведенні допущення з боку замовника порушень законодавства не зазначає, які саме положення законодавства були порушені, а обмежується лише посиланням, що є «норми законодавства України, якими це регламентується». При цьому вказуємо скаржнику на положення Цивільного кодексу України, а саме ч.2 ст. 675 «Гарантії якості товару», відповідно до якої «Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк)». Також нагадуємо скаржнику про загальні засади цивільного законодавства ст. 3 ЦКУ, серед яких виділяємо принцип свободи договору. Таким чином, учасники цивільних правовідносин на договірних засадах мають право встановлювати строк гарантійних зобов’язань на власний розсуд, але не менший від того, який встановлений законом. Учасник у скарзі замість викладення обставин, що обґрунтовують вимоги скаржника та доводять неправомірність дій Замовника, зосереджується на викладенні погроз, що мають змусити Замовника прийняти необґрунтоване рішення на користь ПП «Комтехсервіс». Посилання скаржника на те, що він буде звертатися до виробників (Lenovo, Dell) з метою відстеження ліцензійності товару, що буде пропонуватися Учасниками, а також статусу партнера учасника – не регламентовано нормами чинного законодавства про публічні закупівлі і жодним чином не стосується проведення допорогової процедури закупівлі, а тим більше прав та обов’язків Учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 та Положенням про порядок здійснення допорогових закупівель у Луцькому педагогічному коледжі, Комітет по допороговим закупівлям Луцького педагогічного коледжу вирішив відхилити вимогу ПП "Комтехсервіс" від 16.11.2018 як неправомірну та необґрунтовану.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні