-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виносна антена "Павук" VHF 136-174 МГц для радіостанції Motorola, або еквівалент
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 14 робочих днів
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 160.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2025 09:49 - 25.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Номер:
4dcadc08d82a4f63befd7c0c45cdc678
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-20-001332-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Скарга:
2 вересня 2025 року, на підставі протокольного рішення уповноваженої особи (протокол №82/2 від 02.09.2025 р.)Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
3 вересня 2025 року, на підставі протокольного рішення уповноваженої особи (протокол №82/3 від 03.09.2025 р.) Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Кульбовського Ю.В.
Вважаю дії Замовника такими, що не відповідають умовам тендерної документації та чинному законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.09.2025 05:27
- Скарга.pdf.asice 06.09.2025 05:27
- Скарга (1).pdf 06.09.2025 05:27
- Скарга_Validation_Report.pdf 06.09.2025 05:27
- №82-2 (2).pdf 06.09.2025 05:27
- Довідка невиконання(2).pdf 06.09.2025 05:27
- Довідка невиконання.pdf 06.09.2025 05:27
- Гарантійний лист_техвимоги Додаток 2.pdf 06.09.2025 05:27
- Паспорт якості.pdf 06.09.2025 05:27
- sign.p7s 06.09.2025 11:25
- рішення від 09.09.2025 № 13791.pdf 09.09.2025 15:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2025 № 14201.pdf 17.09.2025 12:37
- рішення від 16.09.2025 № 14201.pdf 18.09.2025 13:03
- пояснення.pdf 10.09.2025 14:42
- Пояснення_по_суті_скарги_АМКУ[1].docx 10.09.2025 14:42
- пояснення.pdf 10.09.2025 14:43
- Пояснення_по_суті_скарги_АМКУ[1].docx 10.09.2025 14:43
- №82-4.pdf 18.09.2025 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2025 11:49
Дата розгляду скарги:
16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.09.2025 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2025 13:05
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №14201-р/пк-пз від 16.09.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1cb39fcef6d24566a1f2c7e39bf6ac57
Заголовок пункту скарги:
1. Підстави відхилення згідно протоколу№82/2 від 02.09.2025 р
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
прийняте рішення про надання 24 години на усунення невідповідностей учаснику ФОП Осадча Людмила Вікторівна, що стосується довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей.
Проте, у документах пропозицФОП Осадча Людмила Вікторівна, виконано вимоги тендерної документації в частині надання довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником. Проте, згідно завантаженої довідки Учасником зазначено в назві «Довідка про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178», а необхідно було посилатись «на пп.2п.45 Особливостей».
Аналіз умови Тендерної документації дає можливість встановити, що Замовником Відповідно до підпункту 2 пункту 7 Додатку 4 до Тендерної документації не вимагалось, щоб надана Учасником довідка містила посилання на пп 2.п.45 Особливостей, а лише містить вказівку, на надання довідки ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, яка підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
встановлено наступне:
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надана довідка, яка містить наступне:
Довідка
про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Я, ФОП Осадча Людмила Вікторівна (далі - Учасник), підтверджую, що Замовник не має підстав для відмови мені в участі у процедурі закупівлі, що визначені в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме підтверджую відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тким чином, Наданням даної довідки в довільній формі Скаржником було підтверджено відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Наявність посилання на абз.14 п.47 Особливостей жодним чином не змінює відсутність підстав для відхилення зважаючи на належне виконання умов Тендерної документації.
Враховуючи, що вимогою Документації встановлено надання такої довідки у довільній формі, та те, що дана довідка по змісту відповідає абзацу пп.2 п. 45 Особливостей, то у Замовника були відсутні підстави вважати, що її форма та зміст не відповідають вимогам тендерної документації.
Проте, у документах пропозицФОП Осадча Людмила Вікторівна, виконано вимоги тендерної документації в частині надання довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов'язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником. Проте, згідно завантаженої довідки Учасником зазначено в назві «Довідка про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178», а необхідно було посилатись «на пп.2п.45 Особливостей».
Аналіз умови Тендерної документації дає можливість встановити, що Замовником Відповідно до підпункту 2 пункту 7 Додатку 4 до Тендерної документації не вимагалось, щоб надана Учасником довідка містила посилання на пп 2.п.45 Особливостей, а лише містить вказівку, на надання довідки ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, яка підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
встановлено наступне:
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надана довідка, яка містить наступне:
Довідка
про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Я, ФОП Осадча Людмила Вікторівна (далі - Учасник), підтверджую, що Замовник не має підстав для відмови мені в участі у процедурі закупівлі, що визначені в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме підтверджую відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Тким чином, Наданням даної довідки в довільній формі Скаржником було підтверджено відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Наявність посилання на абз.14 п.47 Особливостей жодним чином не змінює відсутність підстав для відхилення зважаючи на належне виконання умов Тендерної документації.
Враховуючи, що вимогою Документації встановлено надання такої довідки у довільній формі, та те, що дана довідка по змісту відповідає абзацу пп.2 п. 45 Особливостей, то у Замовника були відсутні підстави вважати, що її форма та зміст не відповідають вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
довідка невиконання (відсутності підстав)
-
Повʼязаний документ:
Довідка невиконання.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Враховуючи, що вимогою Документації встановлено надання довідки у довільній формі, та те, що дана довідка по змісту відповідає абзацу пп.2 п. 45 Особливостей, то у Замовника були відсутні підстави вважати, що її форма та зміст не відповідають вимогам тендерної документації. Відхилення пропозиції за Наявність посилання на абз.14 п.47 Особливостей в надані довідці, яка за змістом повністю підтверджеє вимогу Замовника, жодним чином не змінює відсутність підстав для відхилення зважаючи на належне виконання умов Тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
575d2c3bf1024894a392fb46ab4b4dff
Заголовок пункту скарги:
безпідставне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 2 до Тендерної документації), встановлено, зокрема, що якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтвердженням копії документу про якість:
1. Сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність або сертифікат відповідності.
На Товар, що постачається, Продавець надає гарантійні документи.Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 6 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару.
Ідентичні умови передбачено п.3 «Документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку №4 до Тендерної документації
В складі Тендерної пропозиції Переможцем надано Гарантійний лист_техвимоги Додаток 2.pdf від 27.08.2025 р., який зокрема містить наступне:
На Товар, що постачається, Продавець надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар складатиме не менше, ніж 6 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару.
Також Учасником на виконання умов Тендерної документації надано паспорт якості на «Виноснаантена "Павук" VHF 136-174 МГц для радіостанції Motorola», яка містить інформацію про гарантійний термін експлуатації : 6 місяців з дати постачання.
Таким чином наданий паспорт якості, зважаючи гарантійний термін експлуатації «6 місяців з дати постачання» не відповідають встановленому Тендерною документацією гарантійному терміну «не менше, ніж 6 місяців, який починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару».
При цьому слід зазначити, що дата підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару можуть не співпадати з датою поставки.
Зокрема умовами п.4.4. проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачено, що до кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у двох примірниках) рахунок – фактуру, акти прийом-передачі з підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів та документи, що підтверджують якість та країну походження Товару.
Умовами Договору також встановлено наступне
5.5. Передача Замовнику Товару здійснюється на підставі надання представником Постачальника довіреності та пред’явлення документа, що посвідчує його особу.
5.6. Приймання-передача Товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється уповноваженими представниками Постачальника та Замовника за адресою: м. Краматорськ.
5.7. Під час приймання-передачі Товару Сторони зобов’язані належним чином перевірити в повному обсязі кількість, асортимент, комплектність та якість Товару, яка повинна відповідати усім показникам, та вимогам Замовника, підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (накладні, акт приймання-передачі, і т.д.).
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або його некомплектність, Замовник, спільно з представником Постачальника, відображає це в актах прийому - передачі Товару та складає окремий акт.
Замовник може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки Постачальник не представить документи, що підтверджують якість та країну походження поставленого товару.
5.8. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки продукції є дата підписання Замовником Акту приймання-передачі.
5.9. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту передачі Товару та підписання Акту приймання-передачі.
5.10. До моменту передачі Товару Замовнику відповідальність щодо її цілісності, збереження та ризик випадкового знищення, втрати або пошкодження несе Постачальник.
З умов проекту договору вбачається, що дата підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару можуть не співпадати з датою поставки.
Таким чином наданий паспорт якості не підтверджує технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
1. Сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність або сертифікат відповідності.
На Товар, що постачається, Продавець надає гарантійні документи.Гарантійний термін на товар повинен складати не менше, ніж 6 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару.
Ідентичні умови передбачено п.3 «Документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку №4 до Тендерної документації
В складі Тендерної пропозиції Переможцем надано Гарантійний лист_техвимоги Додаток 2.pdf від 27.08.2025 р., який зокрема містить наступне:
На Товар, що постачається, Продавець надає гарантійні документи. Гарантійний термін на товар складатиме не менше, ніж 6 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару.
Також Учасником на виконання умов Тендерної документації надано паспорт якості на «Виноснаантена "Павук" VHF 136-174 МГц для радіостанції Motorola», яка містить інформацію про гарантійний термін експлуатації : 6 місяців з дати постачання.
Таким чином наданий паспорт якості, зважаючи гарантійний термін експлуатації «6 місяців з дати постачання» не відповідають встановленому Тендерною документацією гарантійному терміну «не менше, ніж 6 місяців, який починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару».
При цьому слід зазначити, що дата підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару можуть не співпадати з датою поставки.
Зокрема умовами п.4.4. проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачено, що до кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у двох примірниках) рахунок – фактуру, акти прийом-передачі з підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів та документи, що підтверджують якість та країну походження Товару.
Умовами Договору також встановлено наступне
5.5. Передача Замовнику Товару здійснюється на підставі надання представником Постачальника довіреності та пред’явлення документа, що посвідчує його особу.
5.6. Приймання-передача Товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється уповноваженими представниками Постачальника та Замовника за адресою: м. Краматорськ.
5.7. Під час приймання-передачі Товару Сторони зобов’язані належним чином перевірити в повному обсязі кількість, асортимент, комплектність та якість Товару, яка повинна відповідати усім показникам, та вимогам Замовника, підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (накладні, акт приймання-передачі, і т.д.).
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або його некомплектність, Замовник, спільно з представником Постачальника, відображає це в актах прийому - передачі Товару та складає окремий акт.
Замовник може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки Постачальник не представить документи, що підтверджують якість та країну походження поставленого товару.
5.8. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки продукції є дата підписання Замовником Акту приймання-передачі.
5.9. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту передачі Товару та підписання Акту приймання-передачі.
5.10. До моменту передачі Товару Замовнику відповідальність щодо її цілісності, збереження та ризик випадкового знищення, втрати або пошкодження несе Постачальник.
З умов проекту договору вбачається, що дата підписання сторонами товарної накладної або акту приймання – передачі Товару можуть не співпадати з датою поставки.
Таким чином наданий паспорт якості не підтверджує технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист_техвимоги Додаток 2.pdf
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист_техвимоги Додаток 2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
. Зобов’язати Військову частину 9938 Державної прикордонної служби України 3 прикордонний загін імені Героя України полковника Євгенія Пікуса скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Осадчої Людмили Вікторівни та рішення про визначення ФОП Кульбовського Юрія Володимировича переможцем процедури закупівлі – «Виносна антена "Павук" VHF 136-174 МГц для радіостанції Motorola, або еквівалент», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № «Виносна антена "Павук" VHF 136-174 МГц для радіостанції Motorola, або еквівалент».
Запити Органу оскарження
Номер:
79b71cdcf293436ba94768e942187f82
Тема запиту:
Щодо питання другого
Текст запиту:
Щодо питання другого. Замовником у своїй тендерній документації зазначено чіткий перелік документів та інформації щодо підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також спосіб їх підтвердження. Зазначені вимоги відображені у Додатку №4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі».
Згідно із вимогами Додатку №4 до тендерної документації у складі цінової пропозиції від учасників не вимагалося надання документального підтвердження гарантійного терміну експлуатації товару, що закуповується.
Вимога щодо гарантійного терміну на товар стосується на продукцію, яка буде фактично поставлена замовнику разом із товаросупровідною документацією, яка в свою чергу має містити в собі в тому чисті гарантійні документи. Також варто зазначити, що гарантію на товар може видавати як фактичний продавець товару, так і його виробник і гарантійні строки на поставлений товар можуть бути значно вищі ніж 6 місяців, проте про зазначені строки може бути відомо лише при прийманні-передачі товару.
Дата опублікування:
10.09.2025 14:43
Номер:
f2cc27dd32484d6e8fc8926497d06065
Тема запиту:
Заперечення щодо п.1 скарги
Текст запиту:
Щодо питання першого, згідно вимог тендерної документації (Додаток №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі») на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей від учасників вимагалося надання наступних документів:
1) учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
або
документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Скаржником на виконання зазначених вимог самостійно через електронну систему закупівель заванатажено файл «Довідка невиконання.pdf» згідно якої скаржник повідомляє замовника про відсутність підстави, визначеної у абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Виходячи із чинної редакції Особливостей (ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року) абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024.
Таким чином, Скаржник посилається на норми законодавства, що втратили свою чинність у 2024 році.
Замовник, на виконання вимог пункту 43 Особливостей Замовником було запропоновано Скаржнику усунути невідповідності та надано 24 години для надання відповідної довідки з посиланням норми чинного законодавства.
Проте Скаржником було проігноровано зазначену вимогу (фактично було завантажено довідку з посиланням на абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей).
Зважаючи на такі дії скаржника замовником було прийнято рішення щодо відхилення його тендерної пропозиції згідно із підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
Дата опублікування:
10.09.2025 14:42
Вимога
Є відповідь
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Номер:
ec06a42561994f36a0e43d645c8da6df
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-20-001332-a.c1
Назва:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Вимога:
Звертаюсь до Замовника щодо порушення Закону та неправомірного відхилення пропозиції, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та є більш економічно вигідною для витрат бюджетних коштів.
Замовник, прийняв рішення про відхилення пропозиції на підставі ненадання виправлень ( на його думку) протягом 24 годин невідповідностей.
Звертаю увагу Замовника, що така вимога є необґрунтованою, зважаючи на те, що такої вимоги немає в документації.
Як Учаснк процедура закупівлі, я маю правалао в такому випадку не виконувати її, оскільки механізм 24 годин має чіткі обмеження і не застосовується для виправлення неіснуючих документів.
Додатком 4 п.7 п.п. 2 тендерної документації зазначено:
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
або
документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Надана довідка у складі пропозиції повністю відповідає даній вимозі.
Таким чином, даною вимогою не передбачено точної форми довідки, тексту, посилання або не посилання на норми Закону, так само як і вказання тих, які на думку Замовника не відповідають такому підтвердженню. Єдиною вимогою є підтвердження відсутності фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Крім того, відповідно до Розділу ІІІ п.1 «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції ТА НЕ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗМІСТ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме технічні помилки та описки.
П.3 даного Розділу визначено:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
НА ПІДСТАВІ АЗНАЧЕНОГО ВИЩЕ, ЗАЗНАЧЕННЯ У НАЗВІ ДОВІДЦІ КМУ ВІД 12.10.2022 №1178 ТА НЕВКАЗАННЯ ПП.2 П.45 ОСОБЛИВОСТЕЙ КМУ Є ФОРМАЛЬНОЮ ПОМИЛКОЮ
Звертаю увагу Замовника, що безпідставне відхилення тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною для закупівлі за державні кошти є порушенням ст.. 5 Закону про Закупівлі, основною метою якої є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі зазначеного вище, вимагаю скасувати неправомірне рішення Замовника. Залишаю за собою право оскарження прийнятого рішення в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення.pdf 02.09.2025 14:52
Дата подачі:
02.09.2025 14:52
Вирішення:
Розглянувши вашу скаргу повідомляємо наступне, у відповідності до тендерної документації розділу ІІІ чітко прописується "...Перелік Документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведено у Додатку 4 до тендерної документації" таким чином довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей є обов’язковою.
Відповідно до вимог тендерній документації формальними (несуттєвими) помилками визнаються технічні або орфографічні помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, приклади формальних помилок (Розділ ІІІ Тендерної документації). Також згідно Наказу №710 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» - посилання на неіснуючу статтю (абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178») не є формальною помилкою.
Таким чином, підстав для скасування прийнятого рішення Замовником немає.
Статус вимоги:
Не задоволено