• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки з ліцензійною операційною системою та ліцензійним антивірусним програмним забезпеченням ESET Endpoint Security

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 7 годин назад

1 399 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 995.70 UAH
Період оскарження: 19.08.2025 22:52 - 25.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "ЕКО ДРУК": 17.09.2025 18:42 - 20.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ «ПБГ19»: 17.09.2025 20:02 - 20.09.2025 00:00
Вимога
Вирішена

Підстави для дискваліфікації

Номер: 2374043a871b48b98d022b04a2bd3124
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-012632-a.b1
Назва: Підстави для дискваліфікації
Вимога:
10.09.2025 в електорнній системі закупівель Замовником опубліковано протокол упоноваженої особи відповідно до якого пропозиція ТОВ "Юдітрейд" відхилена Замовником. Підставами для відхилення зазначені: 1) Відсутність найменування закупівлі в авторизаційному листі № АП 07-01/2 від 27.08.2025 року; 2) Відсутність листа від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того,що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків. Вищевказані підстави для дискваліфікації є неправомірними з огляду на наступне. 1. Стосовно відсутності найменування закупівлі в авторизаційному листі. Відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, оскільки найменування закупівлі не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовник зобов'язаний надати можливість усунути вказану невідповідність і не має права одразу відхиляти пропозицію учасника. 2) Стосовно відсутності листа від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того,що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків. В складі пропозиції ТОВ "Юдітрейд" надано авторизаційний лист № АП 07-01/2 від 27.08.2025 року. В тексті авторизаційного листа зазначено наступне "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛЕШКОМ Україна» підтверджує та гарантує, що програмне забезпечення Microsoft Windows 11 Pro є ліцензійним та встановлено при виробництві вищевказаного обладнання: - Ноутбук Prologix M15-725 (PLN725.I513.16.S3.WP11.171) з додатковим антивірусним програмним забезпеченням у кількості 30 штук." Враховуючи зазначене, учасником виконана вимога стосовно надання листа від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того,що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків. Беручи до уваги вищезазначене, просимо Вас скасувати протокол уповноваженої особи від 10.09.2025. В разі невиконання вказаної вимоги ТОВ "Юдітрейд" буде вимушено звернутися до Держаудитслужби із запитом про проведення моніторингу спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2025-08-19-012632-a на предмет дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ АРГУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Відповідно до абз. 2, ст. п. 14, ст. 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до абз. 2, ст. п. 14, ст. 14 Закону надаємо додаткову аргументацію щодо причин відхилення пропозиції: Відповідно до абз. 1, п. 4, ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником завантажено Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в якому зазначені документи, які вимагаються від Учасника на підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, зокрема: Пункт 4. На підтвердження спроможності Учасника здійснити поставку Товару та з метою недопущення придбання неофіційного товару та у разі, якщо Учасник не є виробником необхідно надати у складі пропозиції авторизаційний лист (лист в довільній формі) від виробника/офіційного представника виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, адресований учаснику для участі в торгах на постачання Товару із обов’язковим зазначенням найменування та номеру закупівлі, що підтверджує, що запропонований товар є оригінальним та Учасник процедури закупівлі має змогу поставити товар, який є предметом закупівлі цих торгів. Пункт 6. Лист від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того, що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків з зазначенням номеру закупівлі та назви Замовника. Тобто, Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі була встановлена вимога надання окремих документів з різними вимогами щодо інформації, що має міститись у вищезазначених документах. Учасник надав у складі пропозиції авторизаційний лист від виробника (Вих. АП 07-01/2 від 27.08.2025 року) в якому не зазначено найменування закупівлі, що було обов’язково для документа передбаченого пунктом 4, Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 6 додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався лист від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того, що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків з зазначенням номеру закупівлі та назви Замовника. На виконання даного пункту відсутній документ. Враховуючи вищевикладене та керуючись ч. 1, п. 13, ст. 14 Закону пропозицію учасника було відхилено, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до абз. 6,7, п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, у складі пропозиції відсутний лист від виробника (представника виробника в Україні) з підтвердженням того, що операційна система встановлена при виробництві ноутбуків з зазначенням номеру закупівлі та назви Замовника, тобто відсутній документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником закупівлі в його пропозиції, а також відсутня інформація - найменування закупівлі в авторизаційному листі (Вих. АП 07-01/2 від 27.08.2025 року), така інформація не підлягає виправленню відповідно до абз. 6, п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» Додатково зазначаю, що відповідно до абз. 1, п. 7, ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, проте жодних звернень у період уточнень не надходило, отже Учасник не скористався своїм правом звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні