-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби (Олива 5w30, рідина Adblu)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 годин назад
219 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 095.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2025 16:01 - 24.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
17.09.2025 13:58 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Номер:
3be9f21c826b4530bb8b07709a654c5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-19-010040-a.a1
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (ЄДРПОУ: 38500095) (надалі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-19-010040-a. Предметом закупівлі є Товар - за кодом ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби (Олива 5w30, рідина Adblu)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» (надалі – Скаржник) взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
28.08.2025 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua було розміщено ПРОТОКОЛ від 28.08.2025 р. (надалі – Протокол), відповідно до якого, Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам та вимогам Тендерної документації. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було грубо порушено чинне законодавство України у сфері публічних закупівель.
Такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, а дії Замовника вважає такими, що порушують норми чинного законодавства, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного:
1. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржник, на думку Замовника, не надав документів на підтвердження відповідності заявленого товару «Олива моторна VipOil PREMIUM PLUS 5W-30 API SN/CF» вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Пунктом 1 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі пропозиції має підтвердити відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо.
Таким чином, Замовник не обмежує Скаржника щодо надання документів, якими можна виконати встановлені умови Тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію постачальника про відповідність №234/25 від 26.08.2025, яка підтверджує, що виробником товару є Скаржник, тому даний документ являється декларацією відповідності виробника, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Однак, Замовником проігноровано даний документ та прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника.
2. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржник не надав гарантійний лист від виробника на заявлений товар «Рідина VipOil SCR VipBlue», виробник ПП «ТІЗ КАРБОГАЗ», Україна.
Відповідно до п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації, Якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то він в складі пропозиції має надати гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Окремо зазначаємо що такий документ Гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів, який повинен включати повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація постачальника про відповідність.pdf 02.09.2025 20:58
- Декларація постачальника про відповідність.pdf.p7s 02.09.2025 20:58
- Протокол від 28.08.25р.FR12 (1).pdf 02.09.2025 20:58
- Скарга.docx 02.09.2025 20:58
- Скарга.pdf.asice.zip 02.09.2025 20:58
- sign.p7s 02.09.2025 20:58
- Гарантійний лист.pdf 09.09.2025 19:48
- рішення від 04.09.2025 №13625.pdf 04.09.2025 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2025 №14068.pdf 15.09.2025 13:28
- рішення від 12.09.2025 №14068.pdf 17.09.2025 13:05
- Протокол від 08.09.2025р.FR12.pdf 08.09.2025 12:23
- Протокол від 08.09.2025р.FR12.pdf 08.09.2025 12:31
- Протокол від 08.09.2025р..docx 08.09.2025 12:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 21:41
Дата розгляду скарги:
12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2025 13:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37fca822b1064a8fa1250cf005584ff6
Заголовок пункту скарги:
декларація відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржник, на думку Замовника, не надав документів на підтвердження відповідності заявленого товару «Олива моторна VipOil PREMIUM PLUS 5W-30 API SN/CF» вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Пунктом 1 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі пропозиції має підтвердити відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо.
Таким чином, Замовник не обмежує Скаржника щодо надання документів, якими можна виконати встановлені умови Тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію постачальника про відповідність №234/25 від 26.08.2025, яка підтверджує, що виробником товару є Скаржник, тому даний документ являється декларацією відповідності виробника, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Однак, Замовником проігноровано даний документ та прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4).
Пунктом 1 Додатку №4 до Тендерної документації встановлено, що Учасник у складі пропозиції має підтвердити відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо.
Таким чином, Замовник не обмежує Скаржника щодо надання документів, якими можна виконати встановлені умови Тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію постачальника про відповідність №234/25 від 26.08.2025, яка підтверджує, що виробником товару є Скаржник, тому даний документ являється декларацією відповідності виробника, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Однак, Замовником проігноровано даний документ та прийнято незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника
×
-
Назва доказу:
декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація постачальника про відповідність.pdf.p7s
-
-
Назва доказу:
декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація постачальника про відповідність.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради скасувати своє рішення, викладене в ПРОТОКОЛІ від 28.08.2025 р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0a6b0af90de24003ad6e8e39712662e0
Заголовок пункту скарги:
лист від виробника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Замовником у Протоколі вказано, зокрема, як причина відхилення тендерної пропозиції Скаржника те, що Скаржник не надав гарантійний лист від виробника на заявлений товар «Рідина VipOil SCR VipBlue», виробник ПП «ТІЗ КАРБОГАЗ», Україна.
Відповідно до п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації, Якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то він в складі пропозиції має надати гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Окремо зазначаємо що такий документ Гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів, який повинен включати повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника
Відповідно до п. 2 Додатку №4 до Тендерної документації, Якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то він в складі пропозиції має надати гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю.
Частиною 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Окремо зазначаємо що такий документ Гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів, який повинен включати повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Зазначаємо, що Замовником не було опубліковано Вимогу про виправлення невідповідностей пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію Скаржника.
Безпідставне відхилення пропозиції Скаржника призвело до порушення його законних прав та інтересів.
Закон гарантує Скаржнику рівні з іншими учасниками права та умови. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради скасувати своє рішення, викладене в ПРОТОКОЛІ від 28.08.2025 р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ВІП-ОЙЛ»
Запити Органу оскарження
Номер:
341f22f8f519469a88495b4b8bef94fb
Тема запиту:
відсутність у гарантійному листі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Текст запиту:
Гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів, який повинен включати повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю не є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та виправлення цієї помилки, а саме долучення цих документів до Тендерної пропозиції не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З метою уникнення непорозумінь, надаємо цей Гарантійний лист. Таким чином можна пересвідчитись, що у цьому листі відсутні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, неподання такого документу є невідповідністю, яка підлягає виправленню в силу Закону.
Дата опублікування:
09.09.2025 19:48
Номер:
01554e4b5c874e6cb77825aed3840a38
Тема запиту:
п.2 Скарги
Текст запиту:
Відповідно до п.2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 Тендерної документації «якщо учасник не є виробником запропонованого товару, то він в складі пропозиції має надати гарантійний лист від виробника або імпортера щодо поставки товару у кількості, якості та зі строками придатності, який є предметом закупівлі даних торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, з назву предмету закупівлі та кількістю.».
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ не надав гарантійний лист від виробника на заявлений товар «Рідина VipOil SCR VipBlue, виробник ПП “ТІЗ КАРБОГАЗ”, Україна» (п.2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та п.п.3 п.5 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
Гарантійний лист від виробника є важливим документом, що підтверджує якість та технічні характеристики товару, а також надає певні гарантії замовнику. Відсутність гарантійного листа від виробника означає невідповідність учасника вимогам замовника оскільки вона стосується технічної документації товару, що безпосередньо підтверджує відповідність товару вимогам закупівлі. Дана вимога передбачена замовником п.2 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та п.п.3 п.5 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби (Олива 5w30, рідина Adblu), закупівля № UA-2025-08-19-010040-a .
Зазначена вище аргументація свідчить про правомірність дій Замовника та відсутність порушення прав і законних інтересів Скаржника.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:30
Номер:
8dcc27331235493e8a39bf3e0594b4f7
Тема запиту:
п.1 скарги
Текст запиту:
Відповідно до п.1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 Тендерної документації «учасник у складі пропозиції має підтвердити відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, якщо це передбачено законодавством та надати сертифікат (декларацію) відповідності/якості виробника або посвідчення про якість або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи випробувань або технічний паспорт, тощо».
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ", як виробник товару не надав документів на підтвердження відповідності заявленого товару «Олива моторна VipOil PREMIUM PLUS 5W-30 API SN/CF» вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. (п.1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та п.п.2 п.5 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
Відповідно до Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» виробники зобов’язані вводити в обіг лише безпечну продукцію (стаття 4). Доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами (стаття 5).
Замовник для збільшення кількості учасників не вказував конкретного документу для підтвердження відповідності товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього нормами і правилами.
На підтвердження вимог п.1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ», який є виробником товару «Олива моторна VipOil PREMIUM PLUS 5W-30 API SN/CF», надав у складі тендерної пропозиції тільки документ під назвою «Декларація постачальника про відповідність» за №234/25. У вказаному документі скаржника відсутні будь які посилання на нормативні документи.
Таким чином, Скаржником не було надано належного підтвердження відповідності товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби (Олива 5w30, рідина Adblu), закупівля № UA-2025-08-19-010040-a .
Зазначена вище аргументація свідчить про правомірність дій Замовника та відсутність порушення прав і законних інтересів Скаржника.
Дата опублікування:
08.09.2025 12:23