• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -71320000-7 Послуги з інженерного проектування. "Виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво будівлі нежитлового призначення за адресою: м.Миколаїв, вул. Озерна,43»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 13 днів назад

1 796 917.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 969.17 UAH
Період оскарження: 19.08.2025 15:46 - 31.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до щодо результатів закупівлі

Номер: 1d92f3c5d3a5413c883926e2635d502a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-009672-a.b2
Назва: Вимога до щодо результатів закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Рішенням (Протокольне рішення (Протокол) №58/09/25-ВТ від 05.09.2025 року) переможцем в закупівлі UA-2025-08-19-009672-a (за ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво будівлі нежитлового призначення за адресою: м. Миколаїв, вул. Озерна,43») обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД». На підставі вищевказаного, просимо звернути увагу, що: 1.Згідно умов п.6.18 Додатку 1 до тендерної документації затвердженої Рішенням уповноваженої особи Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради протокол від «19» серпня 2025 р. № 50/08/25-ВТ, учасник подає тендерну пропозицію згідно затвердженої форми і не повинен відступати від даної форми і додає до тендерної пропозиції договірну ціну, що зазначено в останньому абзаці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД» до своєї тендерної пропозиції №1-120-17 від 02.09.2025 року не надало договірну ціну, що є грубим порушенням умов тендерної документації. 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД» в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не додав наявність таких працівників як: інженер-геодезист та інженера-геолога, хоча їх участь в розробці проектно-кошторисної документації обов’язкова. Інженер-геодезист – це фахівець, який проводить вимірювання земної поверхні, обробляє отримані дані та створює плани, карти та інші геодезичні документи. Його робота включає польові роботи, топографічні зйомки, та камеральні роботи, пов'язані з обробкою даних і розробкою документації. Інженер-геодезист контролює точність геометричних параметрів будівель, забезпечує правильність виконання будівельних робіт та встановлює межі земельних ділянок. Інженер-геолог — це фахівець, який аналізує інженерно-геологічні умови ділянки, щоб врахувати їх при проектуванні та складанні кошторису, а також готує розділи ПКД, пов'язані з геологічними аспектами будівництва, зокрема, висновки інженерно-геологічних вишукувань. Він співпрацює з іншими фахівцями для забезпечення безпеки, надійності та відповідності проекту державним нормам. У разі залучення сторонніх осіб, які не є працівниками учасника, але мають кваліфікаційний сертифікат геодезиста та геолога, потрібно було додати договір цивільно-правового характеру та\або договір на виконання послуг тощо, кваліфікаційний сертифікат геодезиста та геолога, учасник не додав інформацію щодо залучення даних спеціалістів, хоча їх участь обов’язкова в розробці проектно-кошторисної документації. 3. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у своїй тендерній пропозиції не надало обґрунтування, щодо аномально низької ціни, учасник занизив свою тендерну пропозицію на 43% від очікуваної вартості закупівлі, на підставі цього Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію. Виходячи з вищезазначеного Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД» так як вона не відповідає вимогам тендерної документації і перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій. У випадку неналежного розгляду вимоги будемо звертатися до АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно діючого законодавства у Замовника відсутні підстави для розгляду поданої Вами вимоги, оскільки відповідно до частини другої пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливостей) та частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, після ухвалення замовником рішення щодо визначення переможця закупівлі і направлення йому відповідного повідомлення про намір укласти договір Особистостями та Законом не передбачена можливість направлення іншими Учасниками процедури закупівлі вимог до Замовника стосовно ухвалення вищезазначеного рішення. Враховуючи, що пропозиція Учасника ТОВ "АВТОГРАФ-Н" не розглядалася, у ТОВ "АВТОГРАФ-Н" відсутні підстави для подання вимоги після ухвалення Замовником рішення щодо визнання переможцем Учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Однак, Замовник, дотримуючись принципів викладених в статті 5 Закону, прийняв рішення щодо надання відповіді: 1. Для визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво Учасники використовують «Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова), в якій Розділ V «Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт» визначено, що ціна пропозиції переможця процедури закупівлі, є договірною ціною. Тому в п.6.18 Додатку 1 до тендерної документації Замовник розмістив конкретну форму «Тендерної пропозиції», яку Учасник зобов’язаний додати в документах тендерної пропозиції та ціна якої і буде вважатись договірною ціною. 2. Замовником у підпункті 2.1. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації визначена не вимога з конкретизованим переліком посад працівників Учасника, а визначено що, «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою, наведеною в Таблиці 2.1.» 3. В пункті 3 вимоги є послання на пункт 3 частини 1 статті 1 Закону, але процитували цей пункт не в повному обсязі, а саме: «Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)». Хочемо відзначити, що в закупівлі прийняло участь п’ять Учасників, а у Замовника відсутня можливість впливати на електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для скасування Протокольного рішення (Протоколу) №58/09/25-ВТ від 05.09.2025 року про визнання переможця та намір укласти договір.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо прийнятого рішення

Номер: 075a3c89ad6d4455b8c88ad2c3f10883
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-009672-a.a1
Назва: Щодо прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого Рішення (Протокольне рішення (Протокол) №58/09/25-ВТ від 05.09.2025 року) переможцем в закупівлі UA-2025-08-19-009672-a (за ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво будівлі нежитлового призначення за адресою: м. Миколаїв, вул. Озерна,43») обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД». Однак хочемо звернути увагу на те, що в Додатку 1 до Тендерної документації в п. 2.2. вказана наступна вимога: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: · найменування контрагента, · предмету договору, · номеру та дати укладення договору; · контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); · номер та дата експертного звіту (позитивного) включно з реєстраційним номером в ЄДЕССБ; · стану виконання договору (виконаний). До довідки додаються: - скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного учасником договору/договорів предметом яких є виконання робіт (не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками та додатковими угодами); - скан-копія з оригіналу позитивного експертного звіту (висновку) (з додатками) виконаного аналогічного договору, скан-копію якого надає учасник. * Аналогічним вважається договір про виконання проектних робіт з будівництва об’єкту, що за класом наслідків відповідає СС2». Замовником визначено, що предметом даної закупівлі (UA-2025-08-19-009672-a ) є НОВЕ БУДІВНИЦТВО (ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво будівлі нежитлового призначення за адресою: м. Миколаїв, вул. Озерна,43»), а Учасником-переможцем надано у якості підтвердження договір з предметом закупівлі: «Роботи зі складання проєктно-кошторисної документації з проведенням її експертизи за проектом: «Реконструкція головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., Покровський район, Покровська територіальна громада, м. Покровськ, вул. Шпитальна, буд. 73» код ДК 021:2015:71320000-7 “Послуги з інженерного проектування”, тобто надано підтвердження на РЕКОНСТРУКЦІЮ, а не на НОВЕ БУДІВНИЦТВО (файли: 4 Довідка про наявність досвіду (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих. №1-120-02 від «02» вересня 2025 року) та 5 Аналогічний договір (Договір №37 від 14.03.2024р.)). Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами № 1 та № 2 встановлені пояснення / визначення наступним поняттям: 3.11 нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва ДБН А.2.2-3:2014 3.21 реконструкція - перебудова ВВЕДЕНОГО В ЕКСПЛУАТАЦІЮ в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що в системі було поставлено питання (від 21.08.2025) щодо визначення предмету закупівлі як Нове будівництво, на що Замовником було надано наступну відповідь (від 25.08.2025, 10:09): «Доброго ранку. Спираючись на вимоги ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", оскільки об'єкт за адресою: м. Миколаїв, вул. Озерна,43 НЕ БУЛО ЗАВЕРШЕНО І ВВЕДЕНО В ЕКСПЛУАТАЦІЮ, Замовник визначив його, як нове будівництво». Таким чином, Учасником-переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДСТАР ТРЕЙД» не було підтверджено виконання аналогічного договору, визначеного Замовником, а саме: Нове будівництво (відповідно до п. 2.2 «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до Тендерної документації). На підставі вищевикладеного, просимо скасувати Протокольне рішення (Протокол) №58/09/25-ВТ від 05.09.2025 року та перейти до розгляду наступних пропозицій. У випадку неналежного розгляду даного питання будемо звертатися до АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що згідно діючого законодавства у замовника відсутні підстави для розгляду поданої Вами вимоги, оскільки відповідно до частини другої пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливостей) та частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, після ухвалення замовником рішення щодо визначення переможця закупівлі і направлення йому відповідного повідомлення про намір укласти договір Особистостями та Законом не передбачена можливість направлення іншими учасниками процедури закупівлі вимог до замовника стосовно ухвалення вищезазначеного рішення. Враховуючи, що Ваша пропозиція не розглядалася, у Вас відсутні підстави для подання вимоги після ухвалення замовником рішення щодо визнання переможцем учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Однак, Замовник, дотримуючись принципів викладених в статті 5 Закону, прийняв рішення щодо надання Вам відповіді: Замовником у підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації визначено поняття аналогічного договору у контексті даної закупівлі, а саме: «* Аналогічним вважається договір про виконання проектних робіт з будівництва об’єкту, що за класом наслідків відповідає СС2.» Враховуючи вищенаведене, Замовник при розгляді тендерних пропозицій учасників щодо їх відповідності критерію наявності у них досвіду виконання аналогічного договору керувався тим, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», абзацу третього пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 р. №45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 р. за № 651/19389, термін будівництво – вживається у значенні нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Також, відповідно до статті 4 Закону України «Про архітектурну діяльність» для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає, зокрема, будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування. Отже, відповідно до діючого законодавства термін «будівництво» включає «реконструкцію». Щодо відповіді на наведене Вами питання (від 21.08.2025) про визначення предмету закупівлі, поставлене в системі, то відповідь Замовника на нього стосувалися дійсно визначення предмета закупівлі, а не визначення Замовником розуміння поняття аналогічного договору в контексті даної закупівлі, а тому посилатися на цю відповідь та трактувати її як зміну Замовником визначеного ним поняття аналогічного договору, наведеного у підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1, є некоректним. Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для скасування Протокольного рішення (Протоколу) №58/09/25-ВТ від 05.09.2025 року про визнання переможця та намір укласти договір.
Статус вимоги: Відхилено