• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

18830000-6 – Захисне взуття (Черевики з високими берцями літні (колір – темна олива))

Завершена

345 811.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 729.06 UAH
Період оскарження: 19.08.2025 15:43 - 24.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"

Номер: 9646ad46b64e4e4ea93b2d23512f8e69
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-009580-a.b1
Назва: ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"
Вимога:
ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗОЗУЛЯ В’ЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника щодо обрання переможцем ТОВ " ВАЛТЕКС". На наш погляд, пропозиція ТОВ " ВАЛТЕКС" не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена. На підтвердження вищезазначеного, вважаємо необхідним надати наступні аргументи: Згідно п 2.1. Додатку 4 «На відповідність вимог учасник повинен надати: - сертифікат про експертизу зразка; - декларацію про відповідність; -паспорт якості виробника; - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 20347:2015.» ТОВ "ВАЛТЕКС" надало наступні документи : файл «Документи що підтверджують якість товару» - сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0636-25 ; - Декларацію про відповідність ; - Паспорт якості ; - Сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015. Отже ,як видно ТОВ "ВАЛТЕКС" на підтвердження 2.1. Додатку 4 не надало сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 20347:2015. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: « Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі…» Таким чином, у разі не надання Учасником торгів, підтвердження усіх технічних, якісних показників предмету закупівлі, що вимагався Замовником торгів як обов’язкові, така тендерна пропозиція не відповідає умовам Документації в цій частині. З вище зазначених документів вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "ВАЛТЕКС" не відповідає вимогам Додатку № 4 тендерної документації, а тому, надана пропозиція, не підтверджує відповідності встановлених технічних, якісних показників предмету закупівлі. За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛТЕКС" та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства Керуючись вище наведеним, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для оскарження цієї закупівлі. Дані факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛТЕКС" тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛТЕКС". На підставі викладеного вище, з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель просимо в найкоротший термін скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ ""ВАЛТЕКС". Також хочемо нагадати, що вразі порушення законодавства України маємо право звернутися до Антимонопольного комітету України та просити Державну аудиторську службу України надати правову оцінку проведення процедури закупівлі Замовником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога не підлягає задоволенню таких підстав. Відповідно до підпункту 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У своїй вимозі, учасник не порушує питання до Замовника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а вимагає відмінити рішення стосовно визначення переможця процедури закупівлі. Зважаючи на це, вимога розглядається у строки, встановлені частиною 4 статті 33 Закону. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У своїй вимозі, учасник не порушує питання щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника. Таким чином, вимога учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам Особливостей та Закону.
Статус вимоги: Відхилено