• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради» за адресою: Україна , Вінницька обл.., Гайсинський р-н., м. Гайсин , вул. 1Травня,85 (коригування )"

«Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради» за адресою: Україна , Вінницька обл.., Гайсинський р-н., м. Гайсин , вул. 1Травня,85 (коригування )"

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 14 днів назад

9 554 505.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 772.53 UAH
Період оскарження: 19.08.2025 13:23 - 31.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»

Номер: 32b849ad634f46639fe3116ca329b6e5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-006066-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС»
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2025 16:44
Автор: КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС», Пушкар Артем 380987243220 mahistral_plus@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 66b29d28efaf4fe58b5b5f4e316e9b0a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу №26 від 05.09.2025 р. Уповноваженої особи Замовника зазначено:
« Відповідно до вимог Розділу ІІІ пункту 5 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (y разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених у Пл 5.1 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію , яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції
учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.
У пп. 5.2 Вимоги 40 предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні характеристики ) згідно з Пунктом З частини другої статті 22 Закону визначено в Додатку З до цієї тендерної документації.
У пп.5.1 Кошторисна документація Ta ціна мають бути сформовані зурахуванням вимог кошторисних норм України « Настанова 3 визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 № 281.
У складі тендерної пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» кошторисна документація відсутня, а отже - не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію з зазначенням аргументації в єлектронній системі закупівель у разі, коли тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закулівлі тендерної документації крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» підлягає відхиленню на підставі зазначеної інформації.»

Скаржник категорично не погоджується з вищезазначеним

Виходячи зі змісту протокольного рішення уповноваженої особи складається враження, що Замовник не орієнтується у опублікованій ним тендерній документації та вимагає від учасника документи, які нібито містяться у тендерній документації.
Тендерна документація Замовника містить пункт 5 «Інфoрмацiя прo неoбхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тoму числi вiдпoвiдна технiчна специфiкацiя (у разi пoтреби – плани, креслення, малюнки чи oпис предмета закупiвлi)» Розділу 3 «Інструкцiя з пiдгoтoвки тендернoї прoпoзицiї» передбачено наступні умови:
«5.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), установленим замовником. Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 1 до тендерної документації.
5.2. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
5.3. Договірна ціна є твердою та визначається відповідно до вимог нормативних актів у сфері ціноутворення в будівництві та повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
5.4 Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Учасником при розрахунку договірної ціни обов'язково повинно бути враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт.
5.5 У разі посилання в тендерній документації на виробника, торгівельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати еквівалент, оскільки закупівлі робіт здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проєктним рішенням та затвердженій в установленому порядку проєктній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічнимих арактеристиками дозволять учаснику виконати проєктні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. Тому в разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на «Еквівалент» під час подання тендерної пропозиції, такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації.
При пропозиції Учасником/Виконавцем еквівалента матеріалів, механізмів, конструкцій, які будуть використані під час виконання робіт за предметом закупівлі, обов’язково повинен подати довідку довільної форми про те, що запропоновані матеріали, механізми, конструкції є не гірші, ніж у матеріалів, конструкцій, механізмів, що визначені Замовником у технічному завданні.Усі характеристики запропонованого еквівалента повинні бути не гірше, ніж у матеріалів, що визначені Замовником у Технічному завданні.
Клас наслiдкiв oб’єкта будiвництва – СС1.»

Тобто, ВІДСУТНІ будь-які вимоги про надання в складі пропозиції кошторисних розрахунків чи будь-яких інших розрахунків. Окрім того, додатки до тендерної документації, взагалі не містять ніякої інформації чи вимоги про надання кошторисних розрахунків чи будь-яких інших розрахунків. Натомість вищезазначений пункт містить інформацію про правила та умови формування пропозиції. Проте відсутні будь-які вимоги про надання підтверджуючих документів в складі тендерної пропозиції. Натомість Скаржником повністю дотримано вимоги вказаного пункту оскільки в складі пропозиції надано файл: «10. Довідка-згода з технічними», вказана довідка-згода містить наступний текст: «КОНСОРЦІУМ «МАГІСТРАЛЬ ПЛЮС» надає згоду з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у Додатку №3 до тендерної документації та гарантує їх виконання.»

Таким чином, тендерна документація не містить вимоги про надання кошторисних розрахунків. Замовник посилається на пункт де вказана інформація про умови формування ціни учасника, а не про надання кошторисних розрахунків.

Вважаємо рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника неправомірним.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – ГАЙСИНСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження