-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини подвір’я з улаштування тротуарною плиткою Бузького закладу дошкільної освіти, с. Бузьке, вул. Стадіонна, будинок 11, Миколаївського району, Миколаївської області
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_РЕМОНТ ВУЛ.СТАДІОННА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 14 робочих днів
404 275.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 022.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 022.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2025 13:27 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Номер:
b10b16a9b9444227b1cff88a50c68153
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-19-003891-a.c2
Назва:
Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника. Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД_РЕМОНТ ВУЛ.СТАДІОННА.doc 04.09.2025 10:30
- скарга на рішення від 01.09.2025 _288-б.pdf 04.09.2025 10:30
- скарга на рішення Замовника.docx 04.09.2025 10:30
- 7. технічна специфікація - Додаток _1.pdf 04.09.2025 10:30
- 26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01).pdf 04.09.2025 10:30
- 27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01).pdf 04.09.2025 10:30
- 29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ).pdf 04.09.2025 10:30
- 31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01).pdf 04.09.2025 10:30
- ПРОТОКОЛ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТОВ ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС (вул.Стадіонна).pdf 04.09.2025 10:30
- sign.p7s 04.09.2025 10:31
- рішення від 08.09.2025 № 13733.pdf 08.09.2025 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 №14097.pdf 16.09.2025 14:24
- рішення від 15.09.2025 №14097.pdf 17.09.2025 13:12
- 1. Кошторисна документація вул.Стадіонна.pdf 10.09.2025 14:39
- 4. Технічна специфікація Скаржника.pdf 10.09.2025 14:39
- 2. Кваліфікаційний сертификат інженера-проектувальника.pdf 10.09.2025 14:39
- 3. Свідоцтво інженера-проектувальника.pdf 10.09.2025 14:39
- Пояснення по скарзі вул.Стадіонна.doc 10.09.2025 14:39
- Пояснення вул.Стадіонна.pdf 10.09.2025 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 12:54
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 17:17
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.09.2025 13:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
93dc2b82cc0047e094000da70e6c05dd
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»
Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.
№
п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм
Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».
Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».
У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.
Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.
По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»
Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.
№
п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм
Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».
Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».
У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.
Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.
По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду ; 2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Запити Органу оскарження
Номер:
0014f7467c20494096d69cf88b0dffd7
Тема запиту:
Пояснення по скарзі
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ
щодо скарги ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС»
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) № 13733-р/пк-пз від 08.09.2025 р. прийнято до розгляду скаргу ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» від 04 вересня 2025 № UA-2025-08-19-003891-a.c2, яким встановлено Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
Замовник, розглянувши Скаргу Скаржника, надає наступні пояснення.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника була невідповідність запропонованого матеріального ресурсу, а саме: Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм.
Відповідно до абзацу третього пункту 5.1. Кошторисні норми України Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник для формування технічної специфікації даної закупівлі звернувся до сертифікованого інженера-проектувальника Дмитрієва Тетяна Вікторівна для розробки кошторисної документації на укладання тротуарної плитки за вказаною адресою.
Компетенція Дмитрієвої Тетяни Вікторівни як інженера-проектувальника підтверджується кваліфікаційним сертифікатом серія АР № 002544 та свідоцтвом №01763.
Перелік та обсяги робіт, а також перелік та обсяги матеріальних ресурсів, які Замовником зазначені у Додатку 1 до тендерної документації містяться відповідно у локальному кошторисі №02-01-01 та підсумковій відомості ресурсів (далі - ПВР), що були розроблені інженером-проектувальником Дмитрієва Тетяна Вікторівна.
Скаржник зазначає, «плитка тротуарна» є спрощеною народною назвою і у базах АВК-5 конкретного рядка «плитка тротуарна» немає.
Слід зазначити, що кошторисна документація, складена Дмитрієва Тетяна Вікторівна розроблена саме в Програмному комплексі АВК - 5 (3.10.2), як видно з ПВР матеріальний ресурс «Плитка тротуарна» наявна та має відповідний шифр ресурсу «&С1426-11789-3-Б».
Тож, твердження Скаржника, що «плитка тротуарна» це народна назва і вона відсутня у програмному комплексі АВК-5 не відповідає дійсності.
Скаржник зазначає, що відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник повинен був дати Скаржнику можливість виправити виявлену невідповідність.
З даного приводу слід зазначити, що відповідно до пункту 9.1. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Технічна специфікація №1/15-25 від 25.08.2025 за підписом Скаржника, якою Скаржник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, при цьому назва матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».
Але, всупереч вимогам Замовника, а також всупереч підписаній власноручно Технічній специфікації №1/15-25 від 25.08.2025, Скаржником у ПВР зазначено матеріальний ресурс «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що не відповідає вимогам Замовника, що і стало причиною для відхилення пропозиції Скаржника.
Невідповідність назви запропонованого матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» вимогам Замовника не може бути віднесено до невідповідностей, за наявності яких Скаржнику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей, оскільки назва матеріального ресурсу відноситься безпосередньо до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Просимо відмовити ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» у задоволенні скарги.
Додатки:
1. Кошторисна документація вул.Стадіонна
2. Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника
3. Свідоцтво інженера-проектувальника
4. Технічна специфікація Скаржника
Дата опублікування:
10.09.2025 14:39
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Номер:
e71761cfe62b4f13988f1546cc746afd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-19-003891-a.b1
Назва:
Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Скарга:
За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.09.2025 08:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c6d650dfc39d40b59de5cb0f5bf4b107
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»
Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.
№
п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм
Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».
Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».
У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.
Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.
По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.
Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»
Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.
№
п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм
Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».
Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».
У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.
Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.
Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.
По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду ; 2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.