• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт частини подвір’я з улаштування тротуарною плиткою Бузького закладу дошкільної освіти, с. Бузьке, вул. Стадіонна, будинок 11, Миколаївського району, Миколаївської області

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_РЕМОНТ ВУЛ.СТАДІОННА", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 14 робочих днів

404 275.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 022.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2025 13:27 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б

Номер: b10b16a9b9444227b1cff88a50c68153
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-003891-a.c2
Назва: Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника. Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2025 17:17
Дата прийняття рішення по скарзі: 17.09.2025 13:13
Автор: ТОВ ТрансБуд-Юг плюс, Боярінцева Лариса +380960438738 super-transbud20@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 93dc2b82cc0047e094000da70e6c05dd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.

Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»

Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.


п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм

Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».

Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.

Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».

У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.

Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.

Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.

По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.

Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.

Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -


ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б

Номер: e71761cfe62b4f13988f1546cc746afd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-19-003891-a.b1
Назва: Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Скарга:
За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію. Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.09.2025 08:53
Автор: ТОВ ТрансБуд-Юг плюс, Боярінцева Лариса +380960438738 super-transbud20@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c6d650dfc39d40b59de5cb0f5bf4b107
Заголовок пункту скарги: Скарга на протокол (рішення) замовника від 01.09.2025 року №288-б
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: За результатами електронного аукціону ТОВ ТрансБуд-Юг Плюс» (надалі - Скаржник) надав найнижчу тендерну пропозицію, попри те Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б (далі – Рішення Замовника) відхилив пропозицію.
Скаржник ТОВ «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» вважає що Рішення Замовника прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), з огляду на наступне.

Порушення вимог тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме відповідно до підпункту 9.1. пункту 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Технічну специфікацію згідно Додатку 1 до тендерної документації, якою учасник надає згоду на виконання вимог даної тендерної документації, умов закупівлі та підтверджує спроможність надання послуг з технічними та якісними характеристиками, що визначені Замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації,
- дефектний акт,
- договірна ціна,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів»
В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано скан-копії з оригіналів в форматі .pdf:
- технічну специфікацію «7. технічна специфікація - Додаток №1»;
- дефектний акт «31. дефектний акт (29.ДЦ_ДФ_02-01-01)»
- договірну ціну «29. договірна ціна (29.ДЦ-ДЦ)»
- локальний кошторис «27. локальний кошторис (29.ДЦ_ЛК1_02-01-01)»
- підсумкову відомість ресурсів «26. підсумкова відомість (29.ДЦ_ПВРЛК_02-01-01)»

Під час аналізу вищезазначених документів Скаржника, Замовником встановлена невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, а саме: щодо плитки тротуарної. Замовник у своєму Рішенні визначив, що Скаржником здійснено заміну матеріального ресурсу на інший, що не відповідає вимогам Технічної специфікації.


п/п Назва матеріального ресурсу згідно Технічної специфікації (Додаток №1 до тендерної документації) Назва матеріального ресурсу згідно тендерної пропозиції Учасника
1 Плитка тротуарна Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм

Так, дійсно у складі тендерної пропозиції, а саме у дефектному акті, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів було використано назву матеріального ресурсу «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм» замість «Плитка тротуарна».
Попри те у наданій у складі тендерної пропозиції підписаній технічній специфікації, яка також вимагалась пп 9.1. п 9. «Вимоги Технічної специфікації» Додатку 3 до тендерної документації, використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна».

Посилання на норми законодавства:
По-перше. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) Замовником визначено, що «Під час надання послуг учасник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно-правових актів, а також забезпечувати відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства».
Звертаємо Вашу увагу, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та у базах АВК-5 є «плити бетонні тротуарні фігурні», «плити тротуарні» тощо, конкретного рядка «плитка тротуарна» – немає.
Це народна назва, яку замовники часто пишуть у ТЗ, але в офіційних нормативах її не існує.

Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - в даному нормативі містяться чіткі визначення про «плити бетонні тротуарні» із ресурсними показниками для визначення вартості;
2. Локальна кошторисна документація (АВК-5, додаток до ДБН А.2.2-3:2014) - Програмний комплекс АВК-5 не містить норму «Плитка тротуарна» попри те містить «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм».

У Технічній специфікації тендерної документації наведено найменування «плитка тротуарна». Хоча це спрощена, народна назва, вона відповідає нормативному поняттю «плити бетонні тротуарні» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У програмному комплексі АВК-5 (додаток до ДБН А.2.2-3:2014) для формування локального кошторису застосовується норма «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40 мм», що фактично тотожне матеріалу, який передбачався Технічною специфікацією тендерної документації.
Крім того, у реальній кошторисній практиці (локальні кошториси, обґрунтування) фіксовано використання саме цієї номенклатури як нормативної.
Тому формальне відхилення пропозиції через різну термінологію — при тому, що це той самий матеріал — є необґрунтованим.

Нормативні посилання:
1. ДСТУ Б В.2.7-145:2008 — «Вироби бетонні тротуарні неармовані. ТУ» (стандарт для тротуарних виробів).
2. ДСТУ Б EN 1338:2016 — «Брущатка бетонна» — те, що в побуті часто називають «ФЕМ/тротуарна плитка».
3. ДСТУ Б EN 1339:2016 — «Плити бетонні для пішохідних доріжок і тротуарів». Тобто «плити бетонні тротуарні» — це пряма норма.

Висновок: термін «плитка тротуарна»— узагальнюючий. А «плити бетонні тротуарні фігурні» — це конкретизована номенклатура, яка лежить у межах предмету за чинними ДСТУ (EN 1338/1339, ДСТУ 2.7-145). Отже, формальна різниця у назві за наявності відповідних технічних характеристик не повинна автоматично тягнути відхилення.

По-друге. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, попри те наявна невідповідність інформації в частині розбіжності назв матеріальних ресурсів. Невідповідністю в інформації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що в документі тендерної пропозиції - технічна специфікація «7. технічна специфікація - Додаток №1» - використано назву матеріального ресурсу «Плитка тротуарна» - що відповідає умовам тендерної документації, виправлення назви матеріального ресурсу в дефектному акті, договірній ціні, локальному кошторисі та підсумковій відомості ресурсів жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.

Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.

Керуючись статтями 5,18 Закону та Розділу «порядок оскарження торгів» Особливостей, -


ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду ;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 року №288-б.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника