-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво автономної газової котельні потужністю 2х1250 кВт в окремо збудованому павільйоні біля будівлі № 295 для системи теплопостачання Центру прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля за адресою: с.Залісці, Дунаєвецького району, Хмельницької області
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Період оскарження:
19.10.2018 14:11 - 31.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
dd2d9a1aefd14399a6a8da69793408ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-001895-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Вимога:
19 жовтня 2018 року Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля (філія) Національний центр управління та випробувань космічних засобів (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю за предметом «Будівництво автономної газової котельні потужністю 2х1250 кВт в окремо збудованому павільйоні біля будівлі № 295 для системи теплопостачання Центру прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля за адресою: с.Залісці, Дунаєвецького району, Хмельницької області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001895-b; ID: 10e4101cd67f40a09c5a0f19bdcf9d95).
Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють виконання робіт з будівництва даного об’єкту, а саме:
1) п. 4.4 Розділу 1 «Загальні положення» Документації встановлює термін виконання робіт – до 25.12.2018 року. Пропонуємо проаналізувати терміни основних етапів:
Аукціон заплановано на 05.11.2018 року. Виходячи із термінів, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», кваліфікація найбільш економічно вигідної пропозиції триватиме до 12.11.2018 р. включно, оскільки строк розгляду тендерної пропозиції - п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, договір буде підписано не раніше 23 листопада 2018 року, і тільки у випадку, якщо закупівля пройде без оскаржень її умов або оскаржень рішення Замовника щодо визначення переможця. Враховуючи, що роботи не можна починати до моменту оформлення у встановленому порядку відповідного дозволу ДАБІ (дана процедура може тривати до 10 робочих днів), а для початку робіт необхідно отримати аванс на придбання комплектації першої черги, мобілізувати техніку та персонал, найшвидший термін початку робіт – 10 грудня 2018 року. Таким чином, Замовник вже на етапі проведення закупівлі зазначає вимоги, які НЕМОЖЛИВО виконати: будівництво котельні такої потужності в терміни тривалістю 2,5 тижнів АБСОЛЮТНО НЕМОЖЛИВЕ, тим більше, що виконання робіт заплановане на грудень – місяць зі «складним» з точки зору будівництва температурним режимом. Викладена самим же Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу проектна документація по даному об’єкту будівництва чітко визначає оптимальний термін виконання таких робіт – 4,5 місяці. Більше того, термін поставки певних комплектуючих, що включені в технічне завдання (наприклад, котлів Viessmann Vitoplex 300 (триходовий) пот. 1250 кВт повний комплект з пальником Weishaupt та автоматикою каскадного регулювання – 4-5 тижнів).
Таким чином, вимога щодо строку виконання робіт є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Просимо виключити дану вимогу, натомість продовжити термін виконання робіт на строк, реальний для будівництва.
2) Виходячи із інформації тендерного завдання (додаток 6.1 – Пояснювальна записка; додаток 6.5 – Контур заземлення; Додаток 6.6 – Зовнішні мережі), проектна документація по даному об’єкту будівництва передбачає виконання робіт з влаштування зовнішніх мереж (каналізація, водопровід, тепломережі, електромережі). Водночас, в технічному завданні – Додаток 6. «Відомість обсягів робіт» - виконання вищевказаних робіт НЕ передбачено. Просимо уточнити необхідність виконання даних робіт та внести відповідні зміни у Додаток 6 Документації шляхом додавання відповідних обсягів у випадку їх необхідності, або скоригувати додаток 6.1 – Пояснювальна записка; додаток 6.5 – Контур заземлення; Додаток 6.6 – Зовнішні мережі та вилучити зайві роботи. У випадку, якщо роботи з влаштування зовнішніх мереж виконувати не потрібно, просимо пояснити, яким чином провести передбачені тим же технічним завданням пусконалагоджувальні роботи, здачу котельні та введення її в експлуатацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 6 зміни.doc 25.10.2018 13:29
Дата подачі:
23.10.2018 15:36
Вирішення:
На вимогу, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, пояснюю наступне :
1. Видатки на утримання Центру прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля проводяться за рахунок коштів Державного бюджету України. Відповідно до ст.3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошти, виділені для будівництва автономної газової котельні, є у розпорядженні Замовника лише до кінця бюджетного 2018 року.
2. Вимога виконати необхідні роботи до кінця року однакова для всіх потенційних учасників торгів. Ця вимога продиктована вимогами бюджетного законодавства, вона не є ні обмежуючою, ні дискримінаційною, і не може бути виключена з тендерної документації. Причиною оголошення закупівлі лише у жовтні поточного року, є затримка у виготовленні проектно-кошторисної документації.
3. Замовник не вимагає виконати всі роботи відповідно до проектної документації, а тільки ту її частину, яка вказана у відомості обсягів робіт (таблиця додатку 6).
4. Враховуючи обмежені терміни на виконання робіт, ми погоджуємося на Вашу вимогу і зменшуємо обсяги робіт, а саме вилучаємо з відомості обсягів робіт (додаток 6) розділ пусконалагоджувальних робіт, тобто закуповуються загальнобудівельні роботи (будівництво павільону), роботи з поставки та монтажу тепломеханічного обладнання, будівництва димової труби, електротехнічні роботи в межах існуючого на 2018 рік бюджетного фінансування.
5. Повний обсяг робіт відповідно до вимог робочого проекту планується до виконання у 2019 році при наявності відповідного бюджетного фінансування.
Статус вимоги:
Задоволено