• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

«Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Призупинено

877 319 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 386 595.68 UAH
Період оскарження: 18.08.2025 15:51 - 17.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 36aaa186db73468683357a4eed23edf6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-18-009527-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 16:57
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ", Яровий Юрій Борисович 380950425036 ukrbudpr@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 26ed68e8596f4d47a9a4b9aaeae92ac2
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3 Додатку 10 до тендерної документації, «Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору:
- Довідка щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі та/або кодом ДК 021:2015 договорів (не менше двох), складена у формі відповідно до додатку 6 цієї тендерної документації;
Під аналогічними договорами вважаються повністю виконані протягом 2021-2024 років договори з усіма додатками та додатковими угодами щодо виконання робіт з реконструкції будівель закладів охорони здоров’я за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
- копії договорів, зазначених в довідці відповідно до додатку 6 в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці відповідно до додатку 6 (акти приймання виконаних робіт (складені за формою КБ-2в, КБ-3 та/або інші підтверджувальні документи));
- копії листів-відгуків від підприємств, установ або організацій незалежно від форми власності про виконання договорів, зазначених в довідці відповідно до додатку 6 (відгуки повинні бути надані на договори, що зазначені у довідці щодо виконання аналогічних договорів), (учаснику пропонується скористатися формою наведеною у додатку 7 цієї тендерної документації ).
Примітка
У разі надання Учасником листа-відгука за формою відмінною від форми наданої Замовником у додатку 7 цієї тендерної документації, відгук має бути на фірмовому бланку від підприємства, установи або організації, що його видала, належно оформлений та містити наступну інформацію: вихідний номер, дату, номер та дату аналогічного договору, до якого надається відгук, предмет аналогічного договору, суму аналогічного договору, підпис уповноваженої особи Замовника, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), відсутність/наявність претензій, а також інформацію про належне виконання договору».

Ознайомившись зі змістом вищезазначених вимог, Скаржник повідомляє про наступне:
У тендерній документації (той таки пункт 1.3. Додатку 10) Замовник визначає, що «Під аналогічними договорами вважаються повністю виконані протягом 2021-2024 років договори з усіма додатками та додатковими угодами щодо виконання робіт з реконструкції будівель закладів охорони здоров’я за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи».
Скаржник вважає, що формулювання вимоги про те, що аналогічними будуть вважатися договори щодо виконання робіт з реконструкції будівель закладів охорони здоров’я за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи є абсолютно дискримінаційним, зважаючи на наступне:
По-перше, реконструкція будівель закладів охорони здоров’я нічим не відрізняється від реконструкції інших будівель, фактично виконуватимуться ті самі види робіт, що і при реконструкції будівель закладів освіти, науки, спорту, соціального захисту.
Згідно з пунктом 3.21 ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, Реконструкція – це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
При цьому, ані ДБН А.2.2-3:2014, ані інші будівельні та/або правові норми не містять розмежування поняття реконструкція залежно від сфери призначення будівлі.
Суть вимоги про виконання аналогічного договору — в технічній складовій робіт, а не у функціональному призначенні об’єкта реконструкції. Визначення "аналогічності" договору повинно ґрунтуватися на: видах виконуваних робіт (реконструкція), технічній складності і складовій об’єкта, обсягах виконаних робіт, наявності певних інженерних рішень та мереж, комунікацій, умов експлуатації тощо.
Зважаючи на зазначене, вимагаємо прибрати із тендерної документації вимогу про те, що аналогічними можуть бути лише договори на реконструкцію будівель закладів охорони здоров’я.
По-друге, формулювання вимоги щодо договорів з реконструкції будівель закладів охорони здоров’я саме за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи теоретично може створювати перешкоди для участі у даній закупівлі Скаржнику через те, що у договорах може взагалі не зазначатися код ДК021:2015, або у разі, якщо будуть надаватися аналогічні договори, що були укладені за результатом проведення процедур закупівель, можуть виникати ситуації, де в таких аналогічних договорах на реконструкцію будуть зазначені інші коди ДК 021:2015.
Так, у Скаржника наявний 10-річний досвід на ринку будівництва.
Предмет закупівлі Ідентифікатор закупівлі Підстатус договору Поточна сума договорів Організатор
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція ділянки теплової мережі ТМ-1,5 СТ-2 від ТК-516 до ТК-123 по вул. Набережно-Луговій та Набережно-Хрещатицькій» (3-Й ПУСКОВИЙ КОМПЛЕКС). Додаткові роботи. UA-2025-07-10-010367-a Активний 7184406,64 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" | 40538421
Реконструкція лікувального корпусу № 1 з прибудовою (літ. Е) без зміни функціонального призначення та об'ємно-просторових параметрів та будівництво багатопрофільного лікувального корпусу Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) UA-2025-04-29-010759-a Активний 695484569 ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" | 26385055
"Виконання будівельних робіт по об’єкту: "Реконструкція комплексу будівель - військове містечко № 54 в частині лікувального корпусу (літ. 76) з прибудовою м. Київ, вул. Госпітальна, будинок 18" UA-2025-02-02-000581-a Активний 221446038,9 МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ (Головне управління капітальних вкладень) | 00034022
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція каналізаційного колектора Д= 750мм по вул. Шевченко у Києво-Святошинському районі" Київської області, с. Петропавлівська Борщагівка. Корегування UA-2024-07-30-009966-a Активний 120876355,4 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" | 03327664
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція Лівобережного колектору з об'їздною дорогою від камери № 6 до камри № 47 в Дарницькому районі м. Києва" (2 черга) UA-2024-05-02-000012-a Активний 249445273,7 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" | 03327664
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція ділянки теплової мережі ТМ-1,5 СТ-2 від ТК-516 до ТК-123 по вул. Набережно-Луговій та Набережно-Хрещатицькій» (3-Й ПУСКОВИЙ КОМПЛЕКС) UA-2024-04-05-011432-a Виконаний 50715601,43 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" | 40538421
Реконструкція UA-2024-04-04-006865-a Виконаний 40949532,95 НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "БОРОДЯНКА" | 20577606
Додаткові роботи по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» Коригування UA-2023-10-06-012545-a Активний 3070407,28 НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "БОРОДЯНКА" | 20577606
Реконструкція об’єкта «Міст на км 18+700 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С051017 Святогірськ - Олександрівка - Новоселівка» UA-2023-06-07-015962-a Виконаний 62381060,06 Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації | 38144140
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) UA-2023-02-14-013512-a Виконаний 245440563,8 НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР "БОРОДЯНКА" | 20577606
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі Д=200 мм по вул. Жуковського на ділянці від вул. Гвардійської до вул. Васильківської в Голосіївському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, кошторисні норми України у будівництві затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) UA-2022-07-25-008242-a Виконаний 41244900 ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" | 03327664
При цьому, ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» не має жодного договору, укладеного за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Натомість ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» має виконані договори за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція, який належить до коду 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
При розгляді пропозиції Скаржника в частині аналогічного договору, із встановленим Замовником формулюванням вимоги про «виконання договорів з реконструкції будівель закладів охорони здоров’я саме за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» у замовника можуть бути формальні приводи для встановлення наданого Скаржником договору із вказаним вище предметом – як невідповідності вимогам тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, вимагаємо прибрати із тендерної документації вимогу про те, що аналогічними можуть бути лише договори на реконструкцію будівель закладів охорони здоров’я за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
По-третє, у Скаржника наявний Договір підряду №1/2023 від 20.03.2023 року, предметом якого є виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228». (45454000-4) – Реконструкція. Загальна вартість такого договору (згідно з останньою додатковою угодою) складала 244 933 035,19 грн., що свідчить про великий обсяг виконаних робіт, що цілком підтверджує наявність досвіду виконання робіт з реконструкції будівель.
Замовник вимагає надати два договори, але не бере до уваги, що один договір на велику суму (200+ млн грн.) вже достатньо підтверджує досвід, технічну спроможність і надійність учасника. Вимога про саме два договори є формальною та необґрунтованою, якщо один договір охоплює той же або більший обсяг робіт.
Звертаємо увагу, що у скаржника наявний досвід виконання ще одного аналогічного договору, а саме Договору підряду №220/71/13 від 20.05.2025 року на виконання робіт на об’єкті «Реконструкція комплексу будівель – військове містечко №54 в частині лікувального корпусу (літ. 76) з прибудовою, м. Київ, вул. Госпітальна, будинок 18» код ДК 45216200-6 – Будівництво будівель і споруд військового призначення. Однак Скаржник не може подати такий договір у якості аналогічного через його невідповідність низці інших вимог, встановлених Замовником, зокрема – такий договір ще не повністю виконаний (відповідно отримати відгук не видається можливим); відсутні акти приймання виконаних робіт (бо договір ще в процесі виконання); код ДК 021:2015 не відповідає встановленому Замовником; рік виконання – не відповідає встановленим Замовником (2021-2024).
У своєму роз’ясненні, оприлюдненому в ЕСЗ, Замовник підтвердив, що не буде приймати аналогічні договори за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція та договори, які не стосуються будівель закладів охорони здоров’я.
Обмеживши досвід виконання аналогічних договорів реконструкцією саме будівель закладів охорони здоров’я та кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, цим самим замовник дискримінує нас як учасника процедури закупівлі та унеможливлює участь у торгах через неможливість виконання встановлених вимог.
Зважаючи на зазначене, вимагаємо прибрати із тендерної документації вимогу про необхідність надання не менше двох аналогічних договорів на виконання реконструкцію будівель закладів охорони здоров’я за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
Таким чином, встановлені Замовником вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів дискримінують Скаржника в частині «договорів на реконструкцію саме будівель закладів охорони здоров’я», «саме за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» та в кількості не менше двох. Вважаємо, що Замовник в документації не обґрунтовує доцільність встановлення вказаних вимог, саме в такій редакції, у зв’язку з чим створюються передумови для дискримінації Учасників, в тому числі й Скаржника, зважаючи на все вищевикладене, вказані вимоги тендерної документації повинні бути виключені або викладені альтернативно, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7d52c44df98a4f0eb82839ad4433c512
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.3. Додатку 10 до тендерної документації, Замовником вимагається копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці виданих учаснику на проведення робіт зазначених в технічному завданні (відповідно Порядку (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України») щодо: - виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Дослідивши вимоги відомості обсягів робіт, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, Скаржником не було виявлено робіт, пов’язаних із виготовленням скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, у зв’язку з чим, вимога щодо необхідності надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на цей вид робіт є неправомірним та надмірним.
Повідомляємо, що Скаржник має Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, але Скаржник не має і не повинен мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням даної закупівлі, дозвільного документу на виготовлення скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Проте через наявність вимоги в тендерній документації щодо необхідності надати дозвіл/декларацію/інші дозвільні документи щодо виду робіт підвищеної небезпеки, який не передбачається до виконання, Скаржник не може прийняти участь в даній закупівлі, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на виготовлення скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Для підтвердження нашої позиції надаємо рішення Комісії АМК України № 6279-р/пк-пз від 21.04.2025 року, у якому вказана вимога визнана дискримінаційною.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 3b917d85e24045009bc343c52dfb2693
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки виданого учаснику на експлуатацію (застосування) крана автомобільного.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки виданого учаснику на експлуатацію (застосування) крана автомобільного.
Відповідно до пункту 2.4. Додатку 10 до тендерної документації, Копія дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки виданого учаснику на експлуатацію (застосування) (відповідно Порядку (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України») щодо: - кран автомобільний.
Згідно з пунктом 1 Постанова КМУ №357 від 24.03.2022 року «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», Установити, що:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3) суб’єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством;
4) строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
З урахуванням цього, Скаржником було отримано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на використання спеціального вантажного автокрана 10-20Т КАМАЗ 55111 КТА18.01, Україна 2008 р.в., реєстр. номер АН3704МН; Кран баштовий КБ-308А, Україна, 1988 р.в., рег. Номер 038040, зав. Номер 823.
Таким чином, вимога Замовника про надання саме дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки виданого учаснику на експлуатацію (застосування) крана автомобільного не узгоджується з нормами чинного законодавства та в свою чергу перешкоджає Скаржнику взяти участь у даній закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та викласти оскаржувану вимогу у редакції, що дозволить надавати дозвіл або декларацію на кран автомобільний.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 61c87f25985d49829c211b51adf3dd3a
Заголовок пункту скарги: 4. Щодо нумерації додатків.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 4. Щодо нумерації додатків.
Замовник згідно п.13 Додатку 10 до тендерної документації вимагає надати: «Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 11 до Тендерної документації). Додаток 11 до тендерної документації – це «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі», тоді як сама Анкета для проведення антикорупційної перевірки викладена в Додатку 9 до тендерної документації.
Просимо зобов’язати Замовника привести у відповідність нумерацію додатків до тендерної документації, з метою уникнення можливості неправомірного відхилення тендерних пропозицій учасників через формальні неточності у заповненні додатків, що вимагаються Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження