-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модернізація інформаційно-комунікаційної системи «Платформа цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий» № 3-2025
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 17 робочих днів
7 735 266.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 352.66 UAH
мін. крок: 1% або 77 352.66 UAH
Період оскарження:
18.08.2025 14:42 - 23.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційне відхилення пропозиції учасника
Номер:
ac177cb3c1c34552aa449ad201442286
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-18-007483-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 Проект договору.docx 02.09.2025 21:27
- Витяг з протоколу про відхилення Учасник 1.docx 02.09.2025 21:27
- document.pdf 03.09.2025 23:15
- sign.p7s 03.09.2025 23:20
- рішення від 05.09.2025 № 13669.pdf 05.09.2025 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 № 14110.pdf 16.09.2025 13:39
- рішення від 15.09.2025 № 14110.pdf 17.09.2025 12:48
- Пояснення до Скарги 09.09.2025 17:11
- Пояснення на Скаргу 09.09.2025 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 23:21
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно – обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) на виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2025 № 14110-р/пк-пз по скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «Починець» у процедурі закупівлі: «Модернізація інформаційно-комунікаційної системи «Платформа цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий» № 3-2025, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення», керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Починець» за процедурою закупівлі: «Модернізація інформаційно-комунікаційної системи «Платформа цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий»
№ 3-2025, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 – Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-18-007483-a.
Враховуючи вищевикладене, рішення від 25.08.2022 № 5562-р/пк-пз за процедурою закупівлі № UA-2025-08-18-007483-a виконане.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
587e12404c3d4b7dae6db1aee22bfdf2
Заголовок пункту скарги:
У складі тендерної пропозиції Учасник надав скопійований та підписаний Додаток 2 без підтвердження відповідності вимог, зазначених у цьому додатку, таке відображення показників технічної специфікації (Технічних вимог) тендерної пропозиції є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій, Замовник відхилив пропозицію Учасника з підстави, що останній «надав скопійований та підписаний Додаток 2 без підтвердження відповідності вимог, зазначених у цьому додатку», що нібито не відповідає умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції було надано Додаток 2 у відповідності до встановленої форми, підписаний уповноваженою особою, що підтверджує прийняття ним усіх технічних вимог Замовника.
Тендерна документація не містить окремого визначення чи прикладу того, яким саме чином Учасник мав описувати «конкретні характеристики модернізованого ПЗ» у Додатку 2. Тобто форма заповнення була неоднозначною, а вимоги до її заповнення — нечіткими.
Відповідно до п. 43 Особливостей, невідповідності в інформації та/або документах, які можуть бути усунені, не є підставою для відхилення пропозиції, і Замовник повинен був надати можливість учаснику виправити таку формальну невідповідність.
Таким чином, відхилення відбулося без достатніх правових підстав і є проявом надмірного формалізму.
Посилання на Закон:
ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — забезпечення добросовісної конкуренції та недискримінація учасників;
ч. 16 ст. 29 Закону — замовник не має права відхиляти пропозицію через формальні невідповідності, які можуть бути виправлені;
п. 43 Особливостей — обов’язок замовника надати 24 години на усунення невідповідностей.
Висновок:
Рішення Замовника про відхилення пропозиції є неправомірним, оскільки Учасник виконав вимоги тендерної документації в межах установленої форми, а виявлена невідповідність могла бути усунена. Це порушує принципи відкритості, недискримінації та добросовісної конкуренції.
Учасником у складі пропозиції було надано Додаток 2 у відповідності до встановленої форми, підписаний уповноваженою особою, що підтверджує прийняття ним усіх технічних вимог Замовника.
Тендерна документація не містить окремого визначення чи прикладу того, яким саме чином Учасник мав описувати «конкретні характеристики модернізованого ПЗ» у Додатку 2. Тобто форма заповнення була неоднозначною, а вимоги до її заповнення — нечіткими.
Відповідно до п. 43 Особливостей, невідповідності в інформації та/або документах, які можуть бути усунені, не є підставою для відхилення пропозиції, і Замовник повинен був надати можливість учаснику виправити таку формальну невідповідність.
Таким чином, відхилення відбулося без достатніх правових підстав і є проявом надмірного формалізму.
Посилання на Закон:
ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — забезпечення добросовісної конкуренції та недискримінація учасників;
ч. 16 ст. 29 Закону — замовник не має права відхиляти пропозицію через формальні невідповідності, які можуть бути виправлені;
п. 43 Особливостей — обов’язок замовника надати 24 години на усунення невідповідностей.
Висновок:
Рішення Замовника про відхилення пропозиції є неправомірним, оскільки Учасник виконав вимоги тендерної документації в межах установленої форми, а виявлена невідповідність могла бути усунена. Це порушує принципи відкритості, недискримінації та добросовісної конкуренції.
×
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Витяг з протоколу про відхилення Учасник 1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції на підставі нібито ненадання опису «конкретних характеристик на модернізоване ПЗ за формою Додатку 2», оскільки: У складі тендерної пропозиції Учасником було надано та підписано Додаток 2, що підтверджує повну згоду з технічними вимогами Замовника; Підписання технічних вимог є підтвердженням прийняття їх у повному обсязі, що відповідає практиці публічних закупівель та означає юридичне зобов’язання Учасника виконати всі умови;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b1960150add24a23ac4a55d9dec0ea93
Заголовок пункту скарги:
учасник мав надати опис саме конкретних характеристик на модернізоване ПЗ за формою Додатку 2 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник у відповіді зазначив, що «учасник мав надати опис саме конкретних характеристик на модернізоване ПЗ за формою Додатку 2 до тендерної документації».
У тендерній документації відсутня будь-яка форма Додатку 2 для заповнення учасником. В кінці документа прямо зазначено (пункт 7, Додатки): "Додатки до цього документа відсутні».
Тобто, замовник посилається на вимогу, якої фактично немає в ТД, і яка не могла бути виконана учасниками.
Відповідно, відхилення пропозиції на підставі «ненадання опису за формою Додатку 2» є безпідставним, оскільки учасник не може надати документ, форма якого не передбачена тендерною документацією.
Такі дії Замовника порушують:
ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (заборона дискримінації та необґрунтованих вимог);
ч. 4 ст. 22 Закону — заборона включати до тендерної документації умови, що не відповідають законодавству або створюють неоднозначність.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію, посилаючись на вимогу, якої не існує в тендерній документації. Це є порушенням принципів законності, прозорості та недискримінації учасників.
У тендерній документації відсутня будь-яка форма Додатку 2 для заповнення учасником. В кінці документа прямо зазначено (пункт 7, Додатки): "Додатки до цього документа відсутні».
Тобто, замовник посилається на вимогу, якої фактично немає в ТД, і яка не могла бути виконана учасниками.
Відповідно, відхилення пропозиції на підставі «ненадання опису за формою Додатку 2» є безпідставним, оскільки учасник не може надати документ, форма якого не передбачена тендерною документацією.
Такі дії Замовника порушують:
ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (заборона дискримінації та необґрунтованих вимог);
ч. 4 ст. 22 Закону — заборона включати до тендерної документації умови, що не відповідають законодавству або створюють неоднозначність.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію, посилаючись на вимогу, якої не існує в тендерній документації. Це є порушенням принципів законності, прозорості та недискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
теднерна документація разом з технічними вимогами
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Проект договору.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: Скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника, оскільки Замовник послався на вимогу про надання форми Додатку 2, якої фактично не існує в тендерній документації («Додатки до цього документа відсутні»), що є безпідставним та суперечить Закону.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
30a8ca30cb524cafbc7a23edde741948
Заголовок пункту скарги:
Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначив, що тендерна пропозиція Учасника «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», посилаючись на абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У складі пропозиції Учасником було подано та підписано Додаток 2 (технічні вимоги), що підтверджує згоду з усіма умовами Замовника. Це є достатнім підтвердженням відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації.
Тендерна документація не містить жодної форми для заповнення «опису конкретних характеристик модернізованого ПЗ». У кінці документа прямо вказано: «Додатки до цього документа відсутні».
Відсутність передбаченої форми означає, що Учасник фізично не мав можливості подати її чи змінити так звані «формальні невідповідності». Відповідно, посилання Замовника на їх наявність є помилковим і необґрунтованим.
Навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що мала місце формальна невідповідність, така ситуація підпадає під виняток, передбачений п. 43 Особливостей, і мала бути усунена протягом 24 годин, а не ставати підставою для відхилення.
Посилання на Закон:
ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» — замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності;
п. 43 Особливостей — формальні невідповідності мають усуватися протягом 24 годин, а не бути підставою для відхилення;
ч. 4 ст. 5 Закону — заборона дискримінації та забезпечення рівної конкуренції.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника, посилаючись на абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливостей. Відсутність у ТД передбачених форм не дає підстав вимагати їх подання та не створює «невідповідностей», які можна було б виправити. Таким чином, рішення Замовника є помилковим і порушує принципи законності, прозорості та добросовісної конкуренції.
У складі пропозиції Учасником було подано та підписано Додаток 2 (технічні вимоги), що підтверджує згоду з усіма умовами Замовника. Це є достатнім підтвердженням відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації.
Тендерна документація не містить жодної форми для заповнення «опису конкретних характеристик модернізованого ПЗ». У кінці документа прямо вказано: «Додатки до цього документа відсутні».
Відсутність передбаченої форми означає, що Учасник фізично не мав можливості подати її чи змінити так звані «формальні невідповідності». Відповідно, посилання Замовника на їх наявність є помилковим і необґрунтованим.
Навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що мала місце формальна невідповідність, така ситуація підпадає під виняток, передбачений п. 43 Особливостей, і мала бути усунена протягом 24 годин, а не ставати підставою для відхилення.
Посилання на Закон:
ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» — замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності;
п. 43 Особливостей — формальні невідповідності мають усуватися протягом 24 годин, а не бути підставою для відхилення;
ч. 4 ст. 5 Закону — заборона дискримінації та забезпечення рівної конкуренції.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника, посилаючись на абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливостей. Відсутність у ТД передбачених форм не дає підстав вимагати їх подання та не створює «невідповідностей», які можна було б виправити. Таким чином, рішення Замовника є помилковим і порушує принципи законності, прозорості та добросовісної конкуренції.
×
-
Назва доказу:
витяг з протоколу
-
Повʼязаний документ:
Витяг з протоколу про відхилення Учасник 1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника; визнати, що підписання технічних вимог (Додатку 2) є достатнім підтвердженням відповідності пропозиції вимогам Замовника.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
5f25702278eb46ca99a85c0ab2db13eb
Заголовок пункту скарги:
учасник мав надати опис саме конкретних характеристик на модернізоване ПЗ за формою Додатку 2 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначив, що тендерна пропозиція Учасника «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», посилаючись на абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У складі пропозиції Учасником було подано та підписано Додаток 2 (технічні вимоги), що підтверджує згоду з усіма умовами Замовника. Це є достатнім підтвердженням відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації.
У попередній процедурі закупівлі з ідентичним предметом закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-26-008400-a) та аналогічною тендерною документацією Замовник прийняв пропозицію іншого учасника з тими ж самими документами (підписаний Додаток 2 без окремого опису характеристик).
Навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що мала місце формальна невідповідність, така ситуація підпадає під виняток, передбачений п. 43 Особливостей, і мала бути усунена протягом 24 годин, а не ставати підставою для відхилення.
Посилання на Закон:
ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» — замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності;
п. 43 Особливостей — формальні невідповідності мають усуватися протягом 24 годин, а не бути підставою для відхилення;
ч. 4 ст. 5 Закону — заборона дискримінації та забезпечення рівної конкуренції.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника, посилаючись на абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливостей. Відсутність у ТД передбачених форм не дає підстав вимагати їх подання та не створює «невідповідностей». Більш того, практика самого Замовника у попередніх тендерах підтверджує, що аналогічні документи визнавались належними. Таким чином, рішення Замовника є помилковим, суперечить принципам законності та прозорості та має бути скасоване.
У складі пропозиції Учасником було подано та підписано Додаток 2 (технічні вимоги), що підтверджує згоду з усіма умовами Замовника. Це є достатнім підтвердженням відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації.
У попередній процедурі закупівлі з ідентичним предметом закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-26-008400-a) та аналогічною тендерною документацією Замовник прийняв пропозицію іншого учасника з тими ж самими документами (підписаний Додаток 2 без окремого опису характеристик).
Навіть у випадку, якщо Замовник вважає, що мала місце формальна невідповідність, така ситуація підпадає під виняток, передбачений п. 43 Особливостей, і мала бути усунена протягом 24 годин, а не ставати підставою для відхилення.
Посилання на Закон:
ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» — замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути невідповідності;
п. 43 Особливостей — формальні невідповідності мають усуватися протягом 24 годин, а не бути підставою для відхилення;
ч. 4 ст. 5 Закону — заборона дискримінації та забезпечення рівної конкуренції.
Висновок:
Замовник неправомірно відхилив пропозицію Учасника, посилаючись на абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливостей. Відсутність у ТД передбачених форм не дає підстав вимагати їх подання та не створює «невідповідностей». Більш того, практика самого Замовника у попередніх тендерах підтверджує, що аналогічні документи визнавались належними. Таким чином, рішення Замовника є помилковим, суперечить принципам законності та прозорості та має бути скасоване.
×
-
Назва доказу:
документ учасника попередньої закупівлі
-
Повʼязаний документ:
document.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника; визнати, що підписання технічних вимог (Додатку 2) є достатнім підтвердженням відповідності пропозиції вимогам Замовника.
Запити Органу оскарження
Номер:
3bc0b0814419412ab56236b8206a3479
Тема запиту:
Щодо законності рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Текст запиту:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Починець» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, Замовником було виявлено невідповідності, які згідно пункту 44 Особливостей є підставою для відхилення. З огляду на що Замовником прийнято рішення, оформлене Протоколом № 278/2 від 29.08.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Починець».
Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та у Додатку 2 до цієї тендерної документації, згідно форми.
Таким чином, тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, зокрема:
- інформацією та документами, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, за формою Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації викладено Технічні вимоги до модернізованого програмного забезпечення, яким зокрема передбачено наступні вимоги до надання послуг за предметом закупівлі:
«… Модернізація ПЗ Системи передбачає модернізацію таких сервісів:
− сервіс «Погодинне паркування»;
− сервіс «Замовлення учнівського»;…
Модернізація ПЗ Системи передбачає створення такого сервісу:
− сервіс «Дозвілля».
Модернізація ІКС ПЦМС «Київ цифровий» повинна передбачати технологічну гнучкість, надійність роботи під час подальшої модифікації та розширення функціонального складу, скорочення часу та сукупних витрат на розвиток і підтримку компонентів ІКС ПЦМС «Київ цифровий».
Загалом має бути передбачена сумісність:
− з операційними системами: Microsoft Windows (не нижче версії 7), Apple macOS (не нижче версії 11.2.2), Linux (версія ядра не нижче 5.4);
− з браузерами: Google Chrome (та іншими на базі проєкту Chromium), Mozilla Firefox.
Вимагається коректне типізоване відображення інформації у браузерах (кросбраузерність) та доступність для перегляду на різних типах пристроїв.
У межах модернізації ІКС ПЦМС «Київ цифровий» має бути реалізовано:
− оновлення взаємодії з «Портал ДІЯ» для забезпечення можливості отримання інформації про свідоцтво про народження дитини;…
Модернізація ПЗ ІКС ПЦМС «Київ цифровий» передбачає використання діючої рольової моделі Системи, визначеної у програмній, технічній та експлуатаційній документації.
Модернізація ПЗ ІКС ПЦМС «Київ цифровий» передбачає додавання до існуючої матриці доступу функціональних можливостей, які повинні забезпечити роботу зовнішніх користувачів ІКС ПЦМС «Київ цифровий» згідно з розподіленими рольовими обов’язками, які вони виконуватимуть у межах функціональності Системи, а саме:
1. Користувач (зовнішній користувач) повинен мати такі можливості:…,» і так далі.
Враховуючи зазначене, Скаржник у складі тендерної пропозиції мав надати технічні вимоги, за формою Додатку 2 до тендерної документації (відповідно даній формі, з певним набором елементів), яка б підтверджувала відповідність його тендерної пропозиції встановленим технічним вимогам Замовника.
В супереч вище зазначеному у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано скопійований (продубльований) та підписаний Додаток 2 до тендерної документації без підтвердження відповідності вимог, зазначених у цьому Додатку 2 до тендерної документації.
Таке відображення показників технічної специфікації (Технічних вимог) тендерної пропозиції Скаржника є невідповідністю умовам технічної специфікації (Технічних вимог) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, так як воно не містить підтвердження відповідності зазначеним характеристикам з описом характеристик на модернізоване програмне забезпечення, яке пропонує Скаржник.
Таким чином, у тендерній пропозиції Скаржника відсутні будь які документи, які б підтверджували відповідність його пропозиції усім встановленим в тендерній документації вимогам.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозиція із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв’язку з чим Замовник не мав підстав звертатись з вимогою про усунення невідповідностей у зазначених вище документах, оскільки невідповідності в цій частині є підставою для відхилення.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, відповідно.
Протокол № 278/2 від 29.08.2025 є законним, а Скарга UA-2025-08-18-007483-a.c1- безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Отже, доводи Скаржника є не обґрунтованими та безпідставними, в наслідок чого не підлягають задоволенню.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є законним та не підлягає скасуванню.
З огляду на вищенаведене, зважаючи на необґрунтованість Скарги та законність прийнятих Замовником рішень.
ПРОСИМО:
У задоволенні Скарги ТОВ «Починець» (UA-2025-08-18-007483-a.c1) – відмовити.
Дата опублікування:
09.09.2025 17:10
Номер:
b4cb76391fe24a64a16c05489476fd13
Тема запиту:
порушення прав
Текст запиту:
Усі згадки слова «учасник» у тексті стосуються товариства з обмеженою відповідальністю "Починець".
ТОВ займається розробкою та впровадженням програмного забезпечення тощо.
Дата опублікування:
04.09.2025 19:05