-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення на об`єкті Чернівецької гімназії №12 "Лідер" Чернівецької міської ради в м. Чернівці, вул. Бережанська, буд. 25А
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
2 713 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 566.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 566.28 UAH
Період оскарження:
17.08.2025 22:35 - 31.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга в АМКУ
Номер:
4ce84b6e8aab449986eec7da60305197
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-17-000493-a.b1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Скарга, щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 15.09.2025 15:17
- Договірна ціна.pdf 15.09.2025 15:17
- sign.p7s 15.09.2025 15:18
- Рішення від 17.09.2025 № 14230.pdf 17.09.2025 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 17:22
Дата розгляду скарги:
25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 14:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e431ad319927447fa4c156ede9587a86
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«Учасник надає кошторисну документацію (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України).
В складі кошторисної документації надається:
- договірна ціна;
Переможець надає файл «Кошторис 1.pdf» в якому графа «визначена згідно з» не заповненна.
В той же час Додатко № 4 чітко встановленно, що кошторисні розрахунки мають відповідати Настанові 284.
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
«Учасник надає кошторисну документацію (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України).
В складі кошторисної документації надається:
- договірна ціна;
Переможець надає файл «Кошторис 1.pdf» в якому графа «визначена згідно з» не заповненна.
В той же час Додатко № 4 чітко встановленно, що кошторисні розрахунки мають відповідати Настанові 284.
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля, а саме вид договірної ціни: тверда.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
В той же час наголошуємо, що Замовник торгів встановив вимогу щодо відповідності кошторисних розрахунків, а саме мають бути виконанні згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Керуючись даною Настановою Додатком № 30 (пункт 5.2) прямо передбачено заповнення даного поля.
Переможець проігнорував дані вимоги та не надав належно заповнену договірну ціну.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.