-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 18 робочих днів
1 459 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 295.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 295.00 UAH
Період оскарження:
15.08.2025 21:35 - 20.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
8729043c7b6d4a7b8768c511762d3151
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-15-010761-a.b1
Назва:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір.pdf 03.09.2025 11:59
- АКТ пп.PDF 03.09.2025 11:59
- Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.pdf 03.09.2025 11:59
- Скарга.pdf 03.09.2025 11:59
- Лист відгук.PDF 03.09.2025 11:59
- ПРОТОКОЛ відхилення зч.docx 03.09.2025 11:59
- sign.p7s 03.09.2025 12:49
- рішення від 05.09.2025 № 13666.pdf 05.09.2025 15:51
- іформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2025 № 14061.pdf 15.09.2025 12:06
- рішення від 12.09.2025 № 14061.pdf 16.09.2025 15:03
- Заперечення від 09.09.2025.pdf 09.09.2025 22:57
- Заперечення на скаргу від 09.09.2025.doc 09.09.2025 22:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 14:19
Дата розгляду скарги:
12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2025 15:04
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ДНІПРОТЕХСЕРВІС".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c0f454cd19f74ee78f03ecd708f7a0f3
Заголовок пункту скарги:
Ненадання на виправлення документів щодо кваліфікаційних критерієв, які не мають відношення до забезпечення тендерної пропозиції та інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Ненадання на виправлення документів щодо кваліфікаційних критерієв, які не мають відношення до забезпечення тендерної пропозиції та інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)
×
-
Назва доказу:
Наявність досвіду виконання
-
Повʼязаний документ:
АКТ пп.PDF
-
-
Назва доказу:
Наявність досвіду виконання
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Наявність досвіду виконання
-
Повʼязаний документ:
Лист відгук.PDF
-
-
Назва доказу:
Наявність досвіду виконання
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ відхилення
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ відхилення зч.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 29.08.2025 про відхилення пропозиції Скаржника
Запити Органу оскарження
Номер:
e0c7c0a0557e4fed804f068abaae73c8
Тема запиту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Текст запиту:
Відповідно до п. 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно п. 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Форми «Тендерна пропозиція», згідно з Додатком 1
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у п. 47 Особливостей, – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації;
- для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним п. 47 Особливостей, - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації;
- інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації;
- проєкту договору про закупівлю товару, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Таким чином, Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону в підпункті 2.1 Додатку 4 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановив вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на закупівлю предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
2.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Як вже зазначалося вище, за результатами проведено електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція Скаржника, тобто Учасника ТОВ «Торгівельний Дім «Дніпросервіс». В ході розгляду пропозиції даного учасника встановлено відсутність у складі його пропозиції документів, що вимагались п.п. 2.1.1 – 2.1.3.
Таким чином, відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Уповноваженою особою щодо Закупівлі прийнято рішення, про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Дата опублікування:
09.09.2025 22:57