-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
21 275 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 377.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 106 377.25 UAH
Період оскарження:
15.08.2025 17:24 - 21.08.2025 09:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне надання учасникам 24 години на виправлення документів щодо технічних характеристик
Номер:
9f8c254d655046da8b3a96e025e3215e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-15-010233-a.a1
Назва:
Неправомірне надання учасникам 24 години на виправлення документів щодо технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику.
15.08.2025 р. на українській електронній системі публічних закупівель ПРОЗОРО оголошено про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-08-15-010233-a, предметом якої є Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.Лот 1 — Труба сталева 60х60х3, міра L=7000мм ДК 021:2015 44160000-9- Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - 623 тони, місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Україна,
Строк оплати Відповідно до документації до 30 вересня 2025.
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі передбачає наступні вимоги до технічних та якісних вимог на Товар, призначений для постачання до закладу Замовника - має відповідати вимогам діючого на території України ДСТУ, що розповсюджується на даний вид товару:
Труба сталева 60х60х3, міра L=7000мм, кількість 623тн, зовнішній розмір – 60х60мм, товщина стінки – 3мм, внутрішній проріз – 54х54мм, теоретична маса – 5,35кг/пог.м., стандартна довжина – 7м, сталь – ст1-3пс/сп
Товар повинен відповідати умовам ДСТУ 8940:2019 Труби сталеві профільні.
Відповідно до пп.9 п. 26 ОГОЛОШЕННЯ «ІНШІ УМОВИ» на відповідність запропонованого товару Учасник в електронному (сканованому в форматі pdf) в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат якості та паспорт, по кожному найменуванню запропонованого товару, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару.
Учасники тендеру: ТОВ «ВАРТІС» та ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ"
При цьому, сертифікат якості — це окремий документ, виданий виробником , що підтверджує відповідність товару певним вимогам або контракту; сертифікат відповідності - це юридичний документ, що видається незалежним органом оцінки відповідності, підтверджує, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи нормативного документа; паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики якості товару.
03.09.2025 року Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАРТІС» у зв’язку із не наданням сертифікату якості та паспорту по кожному найменуванню запропонованого товару, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару, обов’язковість надання яких передбачена підп. 9 п. 26 Оголошення від 15.08.2025р. про проведення спрощеної закупівлі. Протокол розміщено в системі 03.09.2025 року.
04.09.2025 року о 16:40 розміщена вимога про усунення невідповідностей другим учасником ТОВ "ФІРМА "ВІКАНТ" на 24 годи до 16:40 05.09.2025року та надати наступні документи:
1. паспорт по кожному найменуванню запропонованого товару, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару, обов’язковість надання яких передбачена підп. 9 п. 26 Оголошення від 15.08.2025р. про проведення спрощеної закупівлі; 2. Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та/або інших обов’язкових платежів; 3. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відсутність забезпечення тендерної пропозиції та інформації/документів щодо технічних/якісних характеристик, що вимагалися тендерною документацією, не підлягає виправленню через надання 24 годин на виправлення невідповідностей, оскільки це є суттєвими порушеннями, які призводять до відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 що діють під час воєнного стану.
У зв’язку із тим, що обидва учасника не надали документи, що стосуються безпосередньо предмета закупівлі (його технічних, якісних, кількісних характеристик), відповідно до п.43 Особливостей, ЗК «Про публічні закупівлі», а також практику розгляду скарг Комісією (Узагальнена практика розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44, Опубліковано 24 лютого 2025 року), замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2025 15:02
Вирішення:
Відповідно до п. 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), на яку посилається автор ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС" вимоги, поданої 05.09.25, 15:02 щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-15-010233-a.a1 (далі – вимога автора), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до п. 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості № 1275), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
У відповідності до внутрішнього наказу Голови Державної спеціальної служби транспорту, військова частина Т0120 (Замовник) на період дії правового режиму воєнного стану, що встановлений Указом Президента України від 247.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», уповноважені на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення та інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Тобто, Особливості 1275 регулюють оборонні закупівлі, тоді як Особливості 1178 встановлюють загальні "Особливості здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану". Головна відмінність — сфера застосування: № 1275 застосовується для уповноважених державних замовників у сфері оборони як військова частина Т0120 (Замовник), тоді як № 1178 охоплює всі інші закупівлі, що не стосуються оборонної сфери.
У відповідності до підп. 2 п. 8 Особливостей 1275, Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, окрім іншого, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Згідно підп. 2 п. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, окрім іншого, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Пунктом 4 ст. 14 Закону встановлено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Так, Замовником завантажено Оголошення від 15.08.2025р. про проведення спрощеної закупівлі: Труба сталева 60х60х3, міра L=7000мм, (за кодом ДК 021-2015: 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби») (далі – Оголошення) в складі тендерної документації у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-15-010233-a.
Предметом закупівлі є Труба сталева 60х60х3, міра L=7000мм, технічні, якісні та кількісні характеристики якої передбачені Додатком №1 до Оголошення.
Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до п. 11 ст. 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
В складі своєї пропозиції автор вимоги (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС") подали не всі документи, визначені Оголошенням.
Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Так, 01.09.2025 в ході проведення кваліфікації Учасника закупівлі (автора вимоги) виявлено невідповідності та виставлено наступну вимогу про усунення порушення:
«Учасником ТОВ "ВАРТІС" не надано:
1) сертифікат якості та паспорт, по кожному найменуванню запропонованого товару, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару, обов’язковість надання яких передбачена підп. 9 п. 26 Оголошення від 15.08.2025р. про проведення спрощеної закупівлі Труба сталева 60х60х3, міра L=7000мм (за кодом ДК 021-2015: 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби») (далі – Оголошення); Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "ВАРТІС" подали сертифікат якості на трубу довжиною 6м, що не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі.
2) Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та/або інших обов’язкових платежів, обов’язковість надання якої передбачена підп. 25.2.1 п. 25.2 оголошення. Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції ТОВ "ВАРТІС" подали Довідку про відсутність заборгованості, дійсна до 29.06.2025.
Просимо:
1. надати сертифікат якості та паспорт, по кожному найменуванню запропонованого товару, які містять інформацію про фактичні характеристики запропонованого Товару;
2. надати дійсну Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та/або інших обов’язкових платежів.»
Після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, автором вимоги завантажено: сертифікат якості ТОВ «Байда 2015» на трубу з товщиною стінки 2,7-3мм без інформації про фактичні характеристики запропонованого Товару (в довідки про виробника зазначено, шо виробником постачаємої продукції є ТОВ «ДМЗ Комінмет») та паспорт ТОВ "ВАРТІС", який не є виробником продукції, що не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі.
У зв’язку із невиправленням Учасником виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до п.1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію.
Відповідно до підп. 1 п. 13 чт. 14 Закону, пропозиція учасника (автора вимоги) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У зв’язку із чим, Замовником в особі уповноваженої особи 03.09.2025 року прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника (автора вимоги).
Згідно другому абз. п. 12 ст. 14 Закону, у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
На момент надання відповіді на цю вимогу, Замовник проводить кваліфікацію наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки електронної системи надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію та ще не прийняв рішення відносно відхилення або прийняття такої пропозиції.
У зв’язку із вищенаведеним, Замовник відхиляє вимогу про неправомірне надання учасникам 24 години на виправлення документів щодо технічних характеристик, опублікованої 05.09.25, 15:02 щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-15-010233-a.a1.
Статус вимоги:
Відхилено