-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Жалюзі вертикальні тканинні)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 17 робочих днів
337 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 378.60 UAH
мін. крок: 1% або 3 378.60 UAH
Період оскарження:
15.08.2025 16:40 - 20.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИ...:
17.09.2025 17:54 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Трухін Андрій Олегович, яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Офіс Генерального прокурора Сума закупівлі 337 860 грн.
Номер:
95238f9b27cd4b1b83e290d5d5641d87
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-15-009952-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Трухін Андрій Олегович, яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Офіс Генерального прокурора Сума закупівлі 337 860 грн.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на визначення Переможця КЕП.rar 04.09.2025 13:42
- НацБанк ДогНаклАктВідгЗвіт.pdf 04.09.2025 13:42
- ВИПИСКА ЄДР 20.05.2025 Козимир.pdf 04.09.2025 13:42
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf 04.09.2025 13:42
- Протокол визначення переможця.pdf 04.09.2025 13:42
- Витяг Єд Податок Козимир 03.06.2025 Печатка.pdf 04.09.2025 13:42
- Скарга Козимир О. на визначення Переможця.doc 04.09.2025 13:42
- 24 Години.docx 04.09.2025 13:42
- sign.p7s 04.09.2025 13:43
- рішення від 08.09.2025 № 13717.pdf 08.09.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 № 14102.pdf 16.09.2025 13:11
- рішення від 15.09.2025 № 14102.pdf 17.09.2025 11:49
- Додаток Трухін виписка КВ.pdf 10.09.2025 15:53
- Пояснення по суті скарги.docx 10.09.2025 15:53
- Додаток додаток 5 згода з договором.pdf 10.09.2025 15:53
- Додаток Гарантійний лист Д6-12.pdf 10.09.2025 15:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.09.2025 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2025 13:46
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2025 11:49
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2025 17:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення від 15.09.2025 №14102-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
101652f47ff4413fb947e7007f708c28
Заголовок пункту скарги:
Учасник не виконав вимогу Замовника на виправлення невідповідностей протягом 24 годин та не завантажив в ЕСЗ документ, який вимагав Замовник на виправлення невідповідностей, зокрема: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Учасник не виконав вимогу Замовника на виправлення невідповідностей протягом 24 годин та не завантажив в ЕСЗ документ, який вимагав Замовник на виправлення невідповідностей, зокрема: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
×
-
Назва доказу:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга Козимир О. на визначення Переможця.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця та повідомлення про намір укласти договір.
Запити Органу оскарження
Номер:
b8df0357dd58440fbc91cb2fe6af6e5d
Тема запиту:
Скарга на неправомірне визначення Переможцем ТП ФОП Трухін Андрій Олегович, яка містить невиправні технічні помилки. Замовник Офіс Генерального прокурора Сума закупівлі 337 860 грн.
Текст запиту:
По пункту 1 Скарги, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей зазначено, що у випадку якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимога про усунення порушень була надана Учаснику 02.09.25 о 17:05, зокрема відповідно по пункту 12 додатку 6 тендерної документації.
Учасником ФОП Трухін Андрій Олегович було завантажені документи від 03.09.25 о 13:37, а саме:
- Гарантійний лист Д6-12.pdf;
Необхідний гарантійний лист був наданий із зазначеною інформацією у повному об’ємі.
Враховуючи наведене, у Замовника відсутні законні підстави, щодо неприйняття наданого гарантійного листа. Гарантійний лист повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
По пункту 2 Скарги, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 6 додатку 6 Тендерної документації Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції документ (документи), що підтверджує повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, а саме:
- для юридичних осіб: – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) разом із витягом з установчих документів учасника або копією установчого документу учасника та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) учасника, що підписала від імені учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції;
- для фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців: – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копія картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру). У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції.
Відповідно до вимоги про усунення порушення, що була надана Учаснику 02.09.25 о 17:05 учасником ФОП Трухін Андрієм Олеговичем було завантажені документи від 03.09.25 о 13:37, а саме:
- Трухін виписка КВ.pdf
Учасником ФОП Трухін Андрій Олегович був наданий документ, що підтверджує повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань.
Варто зауважити, підпунктом 3 пункту 4 розділу VI ТД встановлено, що невірна назва документа (документів), що подається учасником у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації є формальними (несуттєвими) помилками та не впливає на зміст тендерної пропозиції. У зв’язку із чим, у Замовника відсутні об’єктивні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Трухіна Андрія Олеговича при виявлених формальних помилках незначного характеру.
Слід зазначити, що твердження Скаржника по цьому пункту є необ’єктивними з наступних підстав.
Позиція Скаржника грунтується виключно на невірній назві документа (документів), що був поданий ФОП Трухін Андрій Олегович. Також, поза уваги залишено те, що Виписка з ЄДР є документом, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, оскільки підтверджує повноваження щодо підпису тендерної пропозиції.
Крім того, Законом України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (стаття 9 та 10) визначено, що в Єдиному державному реєстрі містяться саме відомості про фізичну особу-підприємця. Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.
Варто зауважити, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді:
- виписки з Єдиного державного реєстру;
- витягу з Єдиного державного реєстру;
- довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Одночасно інформуємо, що позиція щодо достовірності та повноти даних, що міститься в ЄДР підтверджується практикою АМКУ, зокрема рішенням 14088-р/пк-пз від 21.07.2020.
Враховуючи вищенаведене, твердження Скаржника про невідхилення пропозиції ФОП Трухін Андрій Олегович є безпідставними, не впливають на зміст розглянутої тендерної пропозиції та є необ’єктивними, враховуючи вимоги ТД.
По пункту 3 Скарги, повідомляємо наступне:
Відповідно до встановлених вимог тендерної документації Замовник не вимагає надання додатку 4 тендерної документацї, а вимагає, зокрема, надання у складі тендерної пропозиції Лист-згоду з проєктом договору згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Учасником ФОП Трухін Андрій Олегович було надано документ, а саме:
- додаток 5 згода з договором. pdf
Водночас відповідно до підпункту 1 пункту 4 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу VI Розгляд та оцінка тендерних пропозицій зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (згідно з наказом Мінекономіки
від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»), зокрема:
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
Також, відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу VI Тендерної документації зазначається, що помилка, зроблена учасником під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника являється формальною (несуттєвою).
Скаржник, ФОП Козимир Олена Олександрівна в обґрунтування скарги посилається на ту обставину, що є постійним учасником ринку товарів, подібних товару даної закупівлі, при цьому не посилається на відсутність таких же підстав на у переможця торгів
Посилання у скарзі на наявність подібних товарів у Скаржника не може бути підставою відхилення Переможця.
Враховуючи надані у складі Пропозиції Переможця вищезазначені документи, у тому числі, гарантійний лист, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, додаток 5 до тендерної документації, у Замовника відсутні наявні підстави для його відхилення.
Викладені у скарзі Скаржником доводи нівелюють мету Закону України «Про публічні закупівлі», яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганні проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції.
Дата опублікування:
10.09.2025 15:53