• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти 09130000-9

Завершена

2 205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2018 18:25 - 20.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

лист оскарження

Номер: e6d71fbf994742278ab5fda018f95b18
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-002196-a.b3
Назва: лист оскарження
Вимога:
Надсилаємо Вам лист оскарження для скасування рішення про визнання переможцем ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш лист оскарження для скасування рішення про визнання переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» не можемо надати відповідь оскільки відсутній тест листа вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ef467aa50e154dc280e87f489f829d52
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-002196-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ваша відповідь не містить обґрунтованих підстав необхідності та доцільності використання виключно власних та/або орендованих АЗС, тобто заздалегідь обмежується конкуренція на торгах та не допускаються до закупівлі компанії, які співпрацюють з мережами АЗС на умовах відмінних від власності чи оренди. Також, у своїй попередній відповіді Ви посилаєтесь на застосування ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а вимога щодо власних та/або орендованих АЗС знаходиться в пункті 6 Додатку 3 до Вашої тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі». Вищезазначена дискримінаційна вимога не відноситься до інформації, яку Замовник може вимагати на підтвердження відомостей викладених у ст. 16 Закону. Повторно вимагаємо від Вас внести зміни у тендерну документацію в частині наявності власних чи орендованих АЗС з додаванням партнерських. У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження встановлених дискримінаційних вимог до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянули Вашу дискримінаційну вимогу та повторно повідомляєм, що замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). За змістом Закону замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того, Закон передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене, вимоги прокуратури міста Києва щодо тендерної документації учасників та їх відповідності кваліфікаційним критеріям не суперечать положенням статті 3 цього ж Закону та не можуть вважатися дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: b950407fbd404450afde6041e807e5c9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-002196-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику. В пункті 6 Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розміщено наступну інформацію: «Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен подати додатково інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про перелік власних та/або орендованих автозаправних станцій в місті Києві та Київській області, а також в радіусі 5-ти кілометрів від адреси замовника на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по смарт карткам (вказати місцезнаходження та номери контактних телефонів таких АЗС)». Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу таким чином виконати Технічне Завдання згідно тендерної документації щодо місцерозташування АЗС, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести змін до тендерної документації в частині технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації), де вказані виключно власні та/або орендовані АЗС та додати можливість надання палива через мережу партнерських АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII визначено, що переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. За змістом статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. З огляду на викладене, вимоги прокуратури міста Києва щодо тендерної документації учасників та їх відповідності кваліфікаційним критеріям не суперечать положенням статті 3 цього ж Закону та не можуть вважатися дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено