• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підгортання і трамбування твердих побутових відходів на сміттєзвалищі за межами селища Любеч Чернігівського району Чернігівської області (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 90530000-1: Утримання сміттєзвалищ)

Завершена

510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2025 15:02 - 22.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: ac81fc528b3b4ed89597c726863e1b88
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-15-007179-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2025 16:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.09.2025 14:52
Автор: ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО БАГАТОПРОФІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИМАЛ" БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВИМАЛСПЕЦБУД", Вимал Спецбуд +380963946774 econ.spetsbud@vimal.ua http://vimal.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cd6ee8ac835740239dc6c7fcb8a497b2
Заголовок пункту скарги: Непідтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: поданий цивільно-правовий договір не є підтвердженням трудових відносин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що виразилось у неправомірному визнанні тендерної пропозиції учасника ФОП «Дробот Олександр Володимирович» такою, що відповідає умовам тендерної документації, попри її очевидну невідповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Згідно з положеннями ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник повинен документально підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, до довідки про наявність працівників обов’язково додаються документи, що підтверджують можливість використання їх праці (трудові договори, договори про надання послуг, копії трудових книжок або інші рівнозначні документи).
Однак у складі тендерної пропозиції ФОП «Дробот Олександр Володимирович» надано лише цивільно-правовий договір з фізичною особою, який:
не підтверджує належним чином наявність у цієї особи кваліфікації та досвіду, як прямо передбачено Додатком 1;
не відповідає вимогам п. 2.2 Додатку 1, оскільки сам по собі не доводить фактичну можливість використання праці працівника у спосіб, передбачений законодавством.
Таким чином, подана пропозиція ФОП «Дробот Олександр Володимирович» не відповідає вимогам ст. 16 Закону, а рішення замовника про її допущення та визначення переможцем суперечить приписам ст. 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують замовника відхиляти тендерні пропозиції у разі невідповідності встановленим умовам.
Прийняте рішення безпосередньо порушує права скаржника — Приватного багатопрофільного підприємства «Вимал» Будівельна компанія «Вималспецбуд», оскільки внаслідок дій замовника необґрунтовано було надано перевагу іншому учаснику, який не виконав вимоги тендерної документації. Це позбавило скаржника законного права на об’єктивний та справедливий розгляд його пропозиції і можливість бути визнаним переможцем процедури закупівлі.
З огляду на викладене, рішення про визначення переможцем ФОП «Дробот Олександр Володимирович» є незаконним та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження